Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

TiitX11
Postitusi: 280
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #1111 Postitas TiitX11 » 04 Juul 2018, 20:24

RasmusL kirjutas:Ma nägin toda B-kingi kuulutust esimest korda siis, kui sa selle siia foorumisse lingitasid ja juba müüdud oli. Hind täiesti naeruväärne, ilmselt sinna alla kulunud 2 kui mitte 3x rohkem, kui taheti saada. Kahju, et jaole ei saanud, oleks omale lihtsalt niisama ostnud, 6k ja 315hp.. ulme :D P.S, cooler on sellel rattal juba olnud, mille lasin käsitööna soomes valmistada, kuid ei toiminud minu kompotiga, seega sai edasi müüdud.

Kuuldavasti müüdi 7eest, ka see on odav 19tuhat sõitnud ratta kohta! Imelik, et eestlane kardab....pealegi oli suht ilus välimus.


Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud
Kasutaja avatar

Andrea
Postitusi: 676
Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
Tsikkel: -
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 5 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #1112 Postitas Andrea » 04 Juul 2018, 22:08

Käisin selle B-Kingi otsas juba aasta algul aelemas. Omanik mainis, et läbisõitu oli sellel rattal ca 50k, ülelaadimisega kõigest murdosa sellest. Välimuse teema on nii ja naa. Minumeelest oli lohakalt tehtud. Võib-olla pildi pealt jäi teine mulje. Samas oli ka kalleid juppe külge keeratud (veljed, carbon vidinad jne). Kellad ei töötanud, vedrustus oli kahtlane, sabaalune ja tagatuli ratsitud, maski all korralik rägastik juhtmeid. Isegi käima ei pandud. Ausõna peale ei kannatanud osta tookord. Deiv ja ka omanik kinnitasid, et mootor olevat timm. Loodetavasti uus omanik siis pajatab sellest, kui see üldse ära müüdi. Müüjale oli kombeks kuuaega kuulutada ja siis jälle asi soiku jätta - äkki on veel alles. :)
Ahjaa - tookord oli hind 8k ning kõige kõvemast kivist :D
Suzuki SV650 S 2001 -> Yamaha YZF750R 1995 -> Aprilia RSV 1000 Tuono 2003 -> Ducati 999 Biposto 2005 -> Ducati 1098 Streetfighter S 2009 -> Ducati Diavel Carbon 2011 -> Aprilia Tuono V4R APRC 2012 -> KTM SuperDuke 1290 R 2015 -> ?
Kasutaja avatar

TiitX11
Postitusi: 280
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #1113 Postitas TiitX11 » 04 Juul 2018, 23:29

Andrea kirjutas:Käisin selle B-Kingi otsas juba aasta algul aelemas. Omanik mainis, et läbisõitu oli sellel rattal ca 50k, ülelaadimisega kõigest murdosa sellest. Välimuse teema on nii ja naa. Minumeelest oli lohakalt tehtud. Võib-olla pildi pealt jäi teine mulje. Samas oli ka kalleid juppe külge keeratud (veljed, carbon vidinad jne). Kellad ei töötanud, vedrustus oli kahtlane, sabaalune ja tagatuli ratsitud, maski all korralik rägastik juhtmeid. Isegi käima ei pandud. Ausõna peale ei kannatanud osta tookord. Deiv ja ka omanik kinnitasid, et mootor olevat timm. Loodetavasti uus omanik siis pajatab sellest, kui see üldse ära müüdi. Müüjale oli kombeks kuuaega kuulutada ja siis jälle asi soiku jätta - äkki on veel alles. :)
Ahjaa - tookord oli hind 8k ning kõige kõvemast kivist :D

Müüdud siis müüdud. Mis oli müügi põhjus? Kui eestis enam pole vaevalt saab teada kuidas kokkuvõttes oli. Turborattga on rohkem jama kui vabalthingvaga, selge see ja kui seal midagi läheb nihu on kahjud suured.
Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1336
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, HD V-rod, Busa
Asukoht: Tartu
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 169 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #1114 Postitas RasmusL » 05 Juul 2018, 23:54

Sain täna oma varuploki kätte, kus üllatavalt palju juppe küljes, starter, käigukast, staator, õlijahuti, palju polte, andureid juhtmeid jne. Kôik mida võib vaja minna ja mis originaalis uuena on kallid. Vãga hea pool veel see, et plokk on numbriteta, ehk siis ühesõnaga sobivad samad raamsaaled, mis minu omas hetkel. Esmaspäeval viin ratta meistri kätte kus siis hakkame rv kollektorit meisterdama esimeseks ning turbot paika sobitama. Stay tuned ;)

Pilt
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

FaceOff
Postitusi: 116
Liitunud: 01 Nov 2009, 18:06
Tsikkel: Kawasaki Kx250f
Asukoht: Tallinn/Rakvere
Kontakt:

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #1115 Postitas FaceOff » 29 Aug 2018, 15:03

Tundub, et Rasmus naudib juba sõitmist ja pole siia aega olnud midagi positada. :D
Kuidas tegelikult lood on Rasmus ja mis tänaseks korda saatnud oled? :bsmile:
Jube pikalt on vaikus olnud.
Kõik BMW omanikud ei ole idioodid, aga igal idioodil on BMW-e.
Kasutaja avatar

steal
Postitusi: 171
Liitunud: 04 Juul 2008, 17:40
Tsikkel: kawasaki zx-6r
Asukoht: saaremaa
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 14 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #1116 Postitas steal » 29 Aug 2018, 20:05

Võin nii palju öelda, et poiss ei tegele mitte ühe projektiga
Kawasaki ZX-6R 2003
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1336
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, HD V-rod, Busa
Asukoht: Tartu
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 169 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #1117 Postitas RasmusL » 01 Sept 2018, 14:30

Hei Faceoff. Kui asjad oleks nii kulgenud, nagu sa arvad omas postituses, siis oleks ma ikka väga rõõmus :mrgreen: Aga tegelt jah asjad nii ladusalt pole läinud. Hetkel siin paar päeva tagasi sai kollektori flantsi joonis valmis, ning too toimetatud Skarcon machiningusse, kes siis cnc-s flantsi valmis peaks tegema. Siis saab alles hakata kollet meisterdama ning peale toda sumpamajandus ja kõik muu. Plaan oli jah saada need asjad valmis max augustikuu keskpaigaks, aga nagu teada on tegijatel meestel alati palju tööd ning ajakava venib. Pole hullu- keegi ära ei sure. Teiseks sain ma alles täna valmis ka uued tikkpoldid, eile õhtul sai alustatud kuid siis oli keermestaja üldse teises töökojas ning asi jäi jälle pooleli. Materjaliks valisin 34CrNiMo-QT30. Tellitud sai ca 15m seda nii et jagub ka teistele teha 8) Sai lõigatud pikkusesse 200mm 10tk, siis treipinki ning seal keermestatud. Alla tuli kawa original keere 1.5 ning ülesse hayabusa arp mutrile mõeldid peenkeere 1.25. Siiamaani ei saa aru, miks kohe algul seda teed ei läinud vaid pidi ostma 200e maksvad "tjuuning" poldid ning puurima keermestama plokki. Eks inimene õpib terve elu :wack: Nüüd siis hakkan seda varuplokki lahti kakkuma, et jupid jälle ultraheli pesusse viia ning, et oleks valmis kui saab hakata swappi tegema.

Pilt
Pilt

Veel tegi Skarcon Machining ka "crashpadid" valmis, mis ilmselt anodeerin mustaks, töö ja hind väga hea neil. :bsmile: Veel, teevad nad mulle uue offset tugilaager plaadi, koos ketikaitsega ühes tükis.

Pilt

Vahepeal sai ka tellitud uus v-rod usast, 300/200 laiusega veljed rc-componentsist, usd esiots koos madalate prillidega ning pidurimajandus. Toorik kui eesti jõudis ostis üks soomes elav inimene tolle hooga ära ning endale sai jällegi teine toorik tellitud. Eks näis kuna jõuab.
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1336
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, HD V-rod, Busa
Asukoht: Tartu
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 169 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #1118 Postitas RasmusL » 06 Sept 2018, 21:17

Väljalaske flants Skarcon Machiningu poolt valmis. Kuradima ilus sai :bsmile: Saab hakata kollektorit meisterdama.

Pilt

Pilt
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

Deiv
Postitusi: 365
Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #1119 Postitas Deiv » 07 Sept 2018, 08:48

Kene tummine tükk !!!




Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist