Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

simp
Toetajaliige
Postitusi: 1397
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: Honda cbr600f2
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 80 korda
Tänatud: 94 korda

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #1141 Postitas simp » 04 Okt 2018, 23:00

RasmusL kirjutas:Idee oleks teostatav ilmselt küll, kuid siis oleks maru pisikesi käsi vaja :mrgreen:


Trükiplaat ja SMD ledid.


Kasutaja avatar

RaulK
Postitusi: 612
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 16 korda

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #1142 Postitas RaulK » 05 Okt 2018, 23:41

pühak kirjutas:
RasmusL kirjutas:Idee oleks teostatav ilmselt küll, kuid siis oleks maru pisikesi käsi vaja :mrgreen: Christian pigem võiks üleüldse tsiklimaailmale pinda käia, et tootjad hakkaks nukkvõlli vabasid mootoreid ka ratastele valmistama.
Spoiler:
Aga, eile sain anodeerimisest kätte mõned jubinad:

Pilt

2-taktilised ju kõik nukkvõllivabad. :lol:


Jah ras poh. Mul hakkab ka villand saama. Lähme muda puurima hoopis.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1352
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 181 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #1143 Postitas RasmusL » 07 Okt 2018, 19:26

Raul sa puuri oma vanamoori parem :mrgreen:

Täna sai rõhutoru valmis ka ning wastegate väljavõtt kollektorisse. Tegematta jäi wastegate ja sumpa kokkuviiv toru, hetkel jäi screameriks aga tuleb Ticonist tellida sobivas suuruses toru ning saab ühenduse ka ära keevitada. Turbo otsa tuli seibidest keevitada sobiv põlv, mis oli paras nikerdus keevitajal teha, kuid tehtud ta sai.

Siin see on:

Pilt

Wg väljavõtt ning rõhutoru pilti:

Pilt
Pilt

Teisipäeval hakkame sõbraga siis radika teemat kinnitama ning seda mocali õlijahutuse radikat. Ostsin ka uue õlifiltri relocation kiti Mocali oma, mis loomulikult jällegi ei sobi, kuna ei mahu turbo taha ära. Eks näis äkki saab madalamaks treida toda :)
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

yeekim
Postitusi: 4572
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VN15 se
Asukoht: Siia-sinna, läbi linna!
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 96 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #1144 Postitas yeekim » 07 Okt 2018, 21:55

No kui kirurgi eksimused katab muld siis sumpakeevitaja oma katab kuumakindel teip :D
Lõpptulemus pole küll minu maitsele aga protsess on vägev :bsmile:

Kõva ettevõtmine!

edu
Teen saiast sitta!
Kasutaja avatar

TiitX11
Postitusi: 287
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #1145 Postitas TiitX11 » 08 Okt 2018, 00:49

Kas tuleb näituse või sõidu ratas? See kõik kokku maksab ulmelise summa ja sellise tasemeni forsseeritud mootor palju km võiks kesta?
Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1352
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 181 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #1146 Postitas RasmusL » 08 Okt 2018, 11:52

Sõidu ratas ikka, näitustel käidud küll ja kõik ära ka võidetud :D Järgmine suvi tahaks mõned suuremad sõidud teha väljamaale, lootsin et saan sügis juba tööle, et saaks testima hakata igasugu lastevigu aga ei jõudnud. Eks siis varakevadel pihta hakkama. Forsseeringu tase pole sellel midagi hullu, kui mootori sisu peaks kestma arvutustelt ca 600hp ning minu plaan on 350-400 siis peaks olema pigem tagasihoidlik.
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

keegimuu
Postitusi: 64
Liitunud: 06 Veebr 2014, 11:23
Tsikkel: xjr 1300
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 14 korda

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #1147 Postitas keegimuu » 10 Okt 2018, 16:05

Mis sellel eeldatav kütusekulu võiks tulla eeldusel, et enam vähem seaduse piirides kulgeda maanteel?
Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 917
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 56 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #1148 Postitas Kalapea » 10 Okt 2018, 16:20

oot oot, ennem oleks pidanud küsima palju välja läheb!
PiltPilt
Kasutaja avatar

Maaks
Postitusi: 1303
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZS600
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 64 korda
Tänatud: 133 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #1149 Postitas Maaks » 10 Okt 2018, 16:41

keegimuu kirjutas:Mis sellel eeldatav kütusekulu võiks tulla eeldusel, et enam vähem seaduse piirides kulgeda maanteel?

Motikaid ei tea täpselt, aga 240kW ja 114kW enam-vähem ühes kaalus autod võtsid maanteel enam-vähem täpselt samapalju kütust :D
Suurema kW eelis tuleb välja ainult siis kui tippikiirus mängu tuleb (ja selle saavutamise kiirus).
Kalapea kirjutas:oot oot, ennem oleks pidanud küsima palju välja läheb!

See peaks olma välja arvutatav kui on teda ülekanded ja mootori max pöörded - ei pea isegi maanteele minema.
Garaažis: Pannoonia 250TLF, Yamaha FZS 600
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1352
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 181 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #1150 Postitas RasmusL » 11 Okt 2018, 12:30

Legaalsel maantee kiirusel pole isegi stock jõudu vaja, nii et kulutus jääb pm nii nagu tehas on lubanud. Jooma hakkab alles siis, kui motor hakkab jõudu tegema. Maaks, teoreetilise kiiruse saab jah nii välja arvutada, kuid reaalne kiirus selgub ikkagi sõites :D
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1352
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 181 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #1151 Postitas RasmusL » 13 Okt 2018, 02:18

Kerge update veel, siis ilmselt tuleb kuu ajaline paus sisse. Paar päeva tagasi sai sõbraga veedetud pikem õhtu garages, kus siis sai keevitatud karteri põhja AN-10 stuts õli tagasivoolule, samamoodi turbo poolele. Otsustasin ikkagi terve õlipoole teha an-I peale, puhtalt clean looki pärast :mrgreen: Kuid sinna äravoolu sai ikkagi mingi hirmkallis forged an liitmik ostetud kartuses, kui mingi kivi peaks lendama . Kuna kollektor tuli väheke turskem, kui eelnev hakkas radikas samuti esirehvile jalgu jääma ning sai toda ümber paigutatud. Ülevalt raamiküljest kinnitused lahti lõigatud ning 2-3cm edasi nihutatud ning kinni keevitatud. See tõi allapoole ruumi juurde kui ülevalt ettepoole kallutada. Samuti õliradikale sai kinnitused meisterdatud, mis pildil on just valminud ning viimistlematta kujul. Veel tuleb ka metanoolile umbes 0.5l paak leiutada kusagile, meeleldi raami sisse peitu. Seoses nende an-liitmikega, siis paneb imestama mis kurat seal niipalju maksta saab ? Meeter vollat, mõned alu junnid ning 150e läinud. See nii vana teema, et imelik kuidas nende hindu ikka veel laes hoitakse. Päeva lõpuks sai veel motor maha võetud ning soome ära veetud. Tuleb hakata uue mootori alumist osa lahti kakkuma, ultrahelis ära pesta ning vaikselt kokku laduma. Sõber siis lihvib ning kraadib nukad paika, et saaks hea. Mõned pildid ka:

Õliradika kinnitused tuleb veel modida kenamaks ning anodeerida mustaks
Pilt

Kulla hinnaga alumiinium
Pilt

Mootor jälle maas ning hetkel juba teises riigis
Pilt

Lihtsalt pilt ilusatest asjadest. Plaan torud ära kaaluda ning siis võrrelda vanadega. Nt boostitoru kaal on vist käes küll võrreldav majapidamispaberi rulli papptoruga :mrgreen: Aga no hind mis nende eest maksma pidi on küll kergelt öeldes julm ja tuli üllatusena. Ei hakka parem seda siin mainima, kuna paljude terve ratas ei maksa ka nii palju.
Pilt

Viimane pilt siis võtmekese esikaanest millel 2mm carbon peal. Täitsa kena, vb ei hakkagi millegagi katma seda alumiiniumi ?
Pilt
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1352
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 181 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #1152 Postitas RasmusL » Eile, 14:56

Metanooli paak sai valmis. Mahutavus umbes 1L ning saab kenasti peitu raami sisse, Ilmselt läheb ka värvuselt mustaks.

Pilt

Pilt
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

TiitX11
Postitusi: 287
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #1153 Postitas TiitX11 » Eile, 23:03

Palju on jahutuse erinevus metanolil võrreldes veega? Metanol on suht mürgine kui paljalt ilma veega segamata kas ei hakka tervisele? Etanool oleks muidugi kordades parem....aga liiga kallis!
Võiksid ikka öelda palju see sisse ja väljalase koos maksma läks! Ise pakun 3tuhhi, kas palju eksisin :D
Viimati muutis TiitX11, 20 Okt 2018, 23:12, muudetud 1 kord kokku.
Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud

will111
Postitusi: 2150
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 158 korda

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #1154 Postitas will111 » Eile, 23:10

"Ei hakka parem seda siin mainima, kuna paljude terve ratas ei maksa ka nii palju" vastupidi, maini ära, mõni on väga huvitatud teadma, mitu ratast ta omale nende torude eest saaks osta :D aga ei, nali naljaks...kasvõi puht statistiliselt oleks huvitav teada küll kui palju selliste vidinate kostüümvalmistamine siis tänasel päeval maksab.

Tort
Postitusi: 1417
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 87 korda

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #1155 Postitas Tort » Eile, 23:50

Milleks on vaja teiste rahakotis sorida nii hädasti? Palju maksis ja palju maksis. Mida selle teadmisega üleüldse peale hakata? Ise ju nagunii ei osta. Väga imelik huvi.
Kasutaja avatar

joekas
Postitusi: 70
Liitunud: 31 Aug 2004, 16:51
Tsikkel: S10
Asukoht: Kiili
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #1156 Postitas joekas » Eile, 23:57

Kui hakkaks pärima, et mis su kuupalk on ja palju sealt elamisele läheb jne. siis see oleks teise rahakotis sorimine. Sellise ehituse juures oleks mõne jubina suurusjärk lihtsalt põnev teada
T200M ´64, Dnepr "KutuPiilu" ´72, NTV 650 Revere ´91, XT1200ZE "Hambutu" '18




Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist