Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 1679
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: Suzuki 600 GSXF, Transalp 600
Asukoht: Tartu
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 125 korda

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus Postitas ranel » 28 Okt 2018, 21:04

RasmusL kirjutas:Pilt

Pildil olevat vitsa pole see ratas taga näinud tervelt 5 aastat, sai see nüüd alla ära pandud, kui motor valmis saab hakkab pill kiiremini düno jaoks valmima. Veel kaalusin ka titaan ning eelmise setupi jupid ära ning kaalu numbrid on sellised:

Roostevabasumpa: 4.6kg Titaansumpa: 2.2kg
Roostevaba boostitoru: 1.6kg(koos BOV-iga) Titaanboostitoru: 350g

Muljetavaldav kaaluvahe igatahes.
Kui arvutis mässata viitsid, siis mudeli sisse modeleerides saad igasugu asjade massid juba enne valmistamist kätte :D hiljem lihtsalt vaheta vaid materjale detailidel. Saab ka igasugu kokkusobivuse arvutis läbi proovida.
Solid Edge haridusliku saab netist tasuta ka kätte.
Aga eks titaanist asjade massi võib nagunii jämedalt võttes kahega läbi jagada võrreldes terasega.


Kerghaagise rent 2.75x1.5x0.25 koos tasapindtendiga. 1-3H 7EUR, 3-6H 10EUR, 6-12H 13EUR, 12-24H 16 EUR. Hinnad sisald. KM.
Asjade vedu kerghaagisel koos autoga 15EUR+0.4EUR KM. 55684121
Mootoritõstuki rent Tartus 6 eur päev.
Kasutaja avatar

h0lger
Postitusi: 387
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:56
Tsikkel: roheline
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 58 korda
Tänatud: 17 korda

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus Postitas h0lger » 31 Okt 2018, 11:07

FB järgi jääb mulje, et see originaal tagarats jääbki alla?
No more rull?
Mootorrattaga sõitmine on kallis, kuid see-eest ohtlik tegevus.
Kasutaja avatar

Andrea
Postitusi: 680
Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
Tsikkel: -
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 30 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus Postitas Andrea » 31 Okt 2018, 12:49

Arvestades, kuhu maani Rasmus nimetatud projektiga tehnilise poole pealt jõudnud on, ei teeks tegelikult ju liiga ühe edeva veljejooksu allapookimine. Need kolmekodaralised veljed on kõige meinstriimim värk tsiklimaailmas üldse ning vahet ei ole kui laiad nad on :D Äkki teen autorile liiga aga äkki tabasin just naelapea pihta :bsmile: :mrgreen:
Suzuki SV650 S 2001 -> Yamaha YZF750R 1995 -> Aprilia RSV 1000 Tuono 2003 -> Ducati 999 Biposto 2005 -> Ducati 1098 Streetfighter S 2009 -> Ducati Diavel Carbon 2011 -> Aprilia Tuono V4R APRC 2012 -> KTM SuperDuke 1290 R 2015 -> ?
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1380
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 185 korda

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus Postitas RasmusL » 31 Okt 2018, 17:08

Heh, juba info siin :mrgreen: Tegelt tuli siin cnc mehega idee, et teeks eesti esimese billet monokiige/veljepaketi sellele rattale. Sellepärast sai ka müüki pandud. Kõik muu on ju viimane vint, siis ei kõlba enam keevitatud velgi kasutada :lol:
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

https://www.instagram.com/pope_of_customs/
Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2095
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: 90º L2 ja KTM 690SMC
Asukoht: HLK-TAL
Tänatud: 6 korda

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus Postitas puna » 31 Okt 2018, 20:11

uued veljed on ägedad :bsmile:
Müügiks kõik mis piltidel näha: http://picasaweb.google.com/10670690264 ... 142/Sale02#
Tel. +3725654585, +358445654585
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1380
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 185 korda

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus Postitas RasmusL » 31 Okt 2018, 21:06

puna kirjutas:uued veljed on ägedad :bsmile:
Need veljed mis fb nägid, on uuele vrodi projektile :D
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

https://www.instagram.com/pope_of_customs/
Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2095
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: 90º L2 ja KTM 690SMC
Asukoht: HLK-TAL
Tänatud: 6 korda

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus Postitas puna » 31 Okt 2018, 22:53

Vaatasin, et just sobilik monokiigele, aga edevad olid küll
Müügiks kõik mis piltidel näha: http://picasaweb.google.com/10670690264 ... 142/Sale02#
Tel. +3725654585, +358445654585
Kasutaja avatar

nooskip
Postitusi: 21
Liitunud: 02 Sept 2014, 22:22
Tsikkel: Yamaha FZ1 '07
Asukoht: Rakvere
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus Postitas nooskip » 06 Nov 2018, 08:59

Siis oleks õigem vist teema postituse pealkiri ka ära muuta. :lol:
Zid Pilot 50 -> Kawasaki Z750 '10 -> Yahmaha FZ1 07'
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1380
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 185 korda

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus Postitas RasmusL » 06 Nov 2018, 13:03

Ei pea ju muutma, kui nt sama laia teeks :wink:
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

https://www.instagram.com/pope_of_customs/
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1380
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 185 korda

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus Postitas RasmusL » 04 Dets 2018, 17:51

25353221676bb5_l.jpg
25353221676bb5_l.jpg (110.54 KiB) Vaadatud 1423 korda
Vaikselt edeneb. Uue alumise otsaga kokkuladumine osutunud natuke suuremaks tööks kui eelnevaga. Kolbide ning põlemiskambri vahelise täpse kauguse saamiseks on olnud vaja tihenditega "mängida" . Kuid usun, et saab super. Loodan jõuludeks saada enamvähem ratta kokku.
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

https://www.instagram.com/pope_of_customs/
Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 873
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: R1200GS Rally
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 50 korda

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus Postitas KIBU » 05 Dets 2018, 17:56

Äge! Kas kaane pingutamise plaan on juba olemas? mis jõuga keerata plaanid/julged? alla jäi sul kava originaal keerme mõõt kui mälu ei peta.
5248653
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1380
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 185 korda

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus Postitas RasmusL » 05 Dets 2018, 21:14

Tahaks rägelt ropendada, aga pole mõttet kuna tsensuuritud on ju. Juhtus jälle samas staadiumis pask, mis eelmine kordki. Faking kroom-molübdeenist tikkpolt 55nm juures pooleks ? t*** ma ei või. Oleks on kõige munnim vend maailmas aga oleks poleks pidanud keeret tegema treipingis vaid pressima nagu õigetel kaanepoltidel. Aga kuna mul sellist masinat pole siis sai teistmoodi tehtud. Aga jah nii juhtus ja uuesti ülemine ots laiali. Õnneks tuli alumine tükk näpuga keerates välja ja plokki ära ei lõhkunud. Nüüd löön originaalide venivatega kokku ja nii jääbki. Kolvi ja kaane vaheline kaugus sai ideaalne ehk 0.98mm ehk siis turbo mootorile kõige ideaalsem kaugus nii et deto ei tohiks ka halba teha. Just detoneerimise ajal tekib räige rõhk sinna mis tavaliselt surub kaane üles, aga seda mul ei tohiks nüüd olla. Teeme tööd edasi :bsmile:

253536416ae48e_l.jpg
253536416ae48e_l.jpg (90.13 KiB) Vaadatud 1040 korda
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

https://www.instagram.com/pope_of_customs/
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 1679
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: Suzuki 600 GSXF, Transalp 600
Asukoht: Tartu
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 125 korda

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus Postitas ranel » 05 Dets 2018, 21:59

Mingi metallitöötluse error pole?
Kunagi ammustest aegadest loengust oleks nagu meelde jäänud, et toorik ongi pehmem(et töödeldav oleks) ja peale seda kui detail valmis treitud vms, siis hakkab termotöötlus alles pihta.
Kerghaagise rent 2.75x1.5x0.25 koos tasapindtendiga. 1-3H 7EUR, 3-6H 10EUR, 6-12H 13EUR, 12-24H 16 EUR. Hinnad sisald. KM.
Asjade vedu kerghaagisel koos autoga 15EUR+0.4EUR KM. 55684121
Mootoritõstuki rent Tartus 6 eur päev.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1380
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 185 korda

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus Postitas RasmusL » 05 Dets 2018, 22:18

Termotöötlus jäi mul tegematta jah. Ei arvanud nagu et asi nii krdi pehme on
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

https://www.instagram.com/pope_of_customs/
Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 873
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: R1200GS Rally
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 50 korda

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus Postitas KIBU » 05 Dets 2018, 22:38

aga kui sul pingid vabalt kasutada on siis äkki oleks mõistlik rakis teha ja poldid enne soovitud jõuga üle proovida. äkki see üks oli nö "praak"
plaadile alumise otsa keere sisse ja kasvõi paksu seinaga torujupp vahele ja mutriga tõmbama. 55 Nm krt selline 3/8 võtme jõud, pole sittagi tegelt. kroom-molü peaks ikka ilma termikata ka tugev materjal olema. turvapuure ja raame mis sellest tehakse ei töödelda pärast ju.
5248653
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1380
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 185 korda

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus Postitas RasmusL » 05 Dets 2018, 22:52

Hea tähelepanek jah, muidugi oleks ju võind proovida. Karastada oleks ka saanud, sellist teenust pakuvad paljud. Ise ei uskunud samuti, et crmo nii pehme toorikuna on aga vb sattus tõesti mingi sitem jupp kätte. Samas lõikasin jupid ju 6m latist. Millegipärast usun, et orig poldid peaksid ka töötama, sest viimane kord 1.4 bariga püsis kompott koos ja seekord ka suurema rõhu peale ei lähe ilmselt.
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

https://www.instagram.com/pope_of_customs/
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1380
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 185 korda

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus Postitas RasmusL » 15 Dets 2018, 17:27

Nii, sai siin üks nädalakene mõeldud ja otsustasin veel korra kätt proovida tikkpoltide tegemisel. Seekord sai valitud poest siis valmis pikad poldid 12.9 materjalist. Pea maha saagitud ning ainult ülemine ots sai keermestatud 1.25 mõõtu. Tugevust ka proovisin, enne kui mootori kokku lööb-80nm kestis hästi, rohkem ei proovinud. Mootoris plaanis vähemalt 60nm tõmmata.

Pilt
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

https://www.instagram.com/pope_of_customs/
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 1679
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: Suzuki 600 GSXF, Transalp 600
Asukoht: Tartu
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 125 korda

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus Postitas ranel » Eile, 11:10

Tõmbetestiga ikka üks ohverdatatakse ära ja tehakse ikka lõpuni.
Kerghaagise rent 2.75x1.5x0.25 koos tasapindtendiga. 1-3H 7EUR, 3-6H 10EUR, 6-12H 13EUR, 12-24H 16 EUR. Hinnad sisald. KM.
Asjade vedu kerghaagisel koos autoga 15EUR+0.4EUR KM. 55684121
Mootoritõstuki rent Tartus 6 eur päev.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1380
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 185 korda

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus Postitas RasmusL » Eile, 17:18

Üks ülearune saigi tehtud proovimise jaoks. Kuna eelnev juba 55nm pooleks oli siis need kestavad minupuhul.
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

https://www.instagram.com/pope_of_customs/



Vasta

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”