Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Moderaator: Moded
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6558
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 625 korda
- Tänatud: 394 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Mitu ᵒC see muutust annab ?
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Ega seal midagi erilist sellesosas muutu, ca 50c peaks alla tõmbama tempi. Läksin keraamika teed pigem sellepärast, et see kestab maru hästi ja samas ei torka need jubinad siis nii hullult silma kohe, kuna võrreldes varasema setupiga on see kõik palju rohkem ”väljapoole” ja rohkem nähtaval. Kolleteibiga kui katta siis oleks teine lugu soojus õhkamise suhtes kuid too rätik on välimuselt ikka täiesti okse.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Vesiplenum sai valmis, saatsin Lumiterasse värvimisse. Ootan juba huviga, kuidas/kas see reaalselt ka töötab. Deividi kiirendus busale sai tehtud, tõmbas küll korralikult sisselaske tempi alla.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Järjekordselt kvaliteeti Lumitera OÜ poolt. Minule kui ebatavalisele eestlase pole raske hindadest rääkida, seega kokku 4 detaili keraamikaga katmine läks 365e ilma km. Keraamilise värviga saab katta ka detaile täiesti kodustes tingimustes. Marteliuselt (soomest) tellida värv, hindasi ja toone googeldage ise, päris kõike ei viitsi ka siin puust ja punaseks teha. Siis detail tuleks puhtaks pritsida, peale seda ei tohi paljaste kätega katsuda( detail ei tohi mustaks/rasvadeks saada) ning värv siis peale kanda ja pärast 180c juures ahju pista(sobib ka kodus olev elektriline praeahi) . Kuid kui te värvi hinda vaatate siis mind paneb kahtlema kas oleks otsest kokkuhoidu ning seda kõike nussi ei viitsiks ka läbida. Anyway, pildil on siis täiesti ise nullist välja mõeldud liquid to air cooler, tellitud sai 400hp mõeldud kärg mis ise ümber lõigutud et suuruselt paremini sobiks. Kokku läheb terve süsteem läheb siis 2tk ”pegasus” klambriga, ühtegi silikon lõdvikut ei tule. Mishimotost sai tellitud keevitatav alu krae, pilukatel oli probleeme tarnega aga lõpuks said nad inglismaa laost saadetud millele ofc lisandus toll jne, carbon korgi jätsid nad ikka saatmata. Eks näis kuna too siis saabub.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Nii see siis paika sai. Küljepildilt näha, et sai suht küljega tasa, midagi välja ei turrita. Nüüd saab hakata orig radikat ning lisaradikat külge meisterdama.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Kuna WG läks sissepoole, pidi tegema uue ühenduse sumpaga, läksime ka sellega raskemat teed ja sai rellakaga lõigatud sirgest 1.5” titaanium torust, mida vedeles riiulis, 25 seibi, ning need siis kokku siristatud. Homme on plaanis siis radikad ette paigutada, kinnitused teha ning siis saata jällegi Lumiterasse värvimisse, pidi olema tal mingi uhke heat dissipating cerakote tumehall värv just radikatele mõeldud.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Eilsetest tegemistest siis mõned pildid. Mootori jahutus radikasse sai sisseminek viidud teise kohta turbo asetuse pärast ning plenumi jahutusradikas sai tehtud väheke väiksemaks, kuigi nüüd järelemõeldes oleks võinud jätta ka täitsa orig suuruseks, sest kliirensit jagub. Karteripõhja sai keevitatud an10 stuts äravoolule, ning radikatele kinnitused tehtud ning ka teele pandud värvimisse. Esmaspäeval kui vollapoed lahti, on plaanis õli pealevool ja äravool lõpuni teha turbole.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1477
- Liitunud: 27 Sept 2007, 18:06
- Tsikkel: Harley-Davidson FLHTCUI
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 104 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Sa oled ikka hull vana, raha ei loe teed oma mõtted teoks. Minu lugupidamine.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Suured tänud Suured summad on õnneks nüüdseks kulutatud ja käib selline pisike nikerdamine sõbraga kahekesi garaasis, see erilist õnneks ei maksa. Aga jah selle mõttete teoks tegemisega on see, et mind jääb alati jubedalt kripeldama asi, mida ma tahaks teha aga siis ikkagi ei tee. Tsikliga ma seda riski võtma ei hakkand
Viimastel piltidel olevaid töid lõpetasime laupäeva varahommikul kell 3.
Kahjuks pole seda raske sellisena hoida, kuna üldiselt on foorumid tänu sotsiaalsele meediale (fb ja ig) välja surnud, ning kogu tegutsemine üle kandunud viimastesse. Noored ilmselt foorumites väga ei surfa enam ja vanemad vist ei viitsi instagramis väga ringi jõlkuda. Viimane platform on muidugi andnud kahjuks suure edasitõuke feik-maailmale. Aga suured tänud tunnustuse eest
AGA- Sai siin natuke internetis ringi tuuseldatud, uuritud puuritud seda kuullaager turbo õlipeale voolu, selle survet jne, siis tuleb välja, et seal ei tohigi olla erilist survet, vähemalt mitte konkreetse EFR puhul. Tsiklil on ju originaalis sinna 4,7 bari kanti(minu omal) mida loetakse kõrgeks. Seega, on soovitatav lisada turbole pealevoolule 0.7-1.6mm düüs, kust siis sisse niriseb natukene. Originaalis oli kaasas 4mm düüs. Ma tõesti loodan, et selle õli äravoolu viga ja see et ta pressis läbi laagrite sisselaskesse ei ole selle 16 eurose düüsi viga. Kuid ega seda enam teada ei saa ka, oleks pidanud düüsi katsetama eelmine suvi, nüüdseks pm terve süsteem ümber ehitatud. Pm terve eelmine suvi sai äravooluga nussitud ja igasugu rodu pumpasid vahele proovitud, mille tulemuseks ma ikkagi tegin totaalselt kõik ümber nagu pildil näha, kuna ma ei pea ühtegi elektrilist pumpa väga vastupidavaks eriti sellises kohas. Kui see pump peaks teepeal otsad andma, siis on ju äravoolul pm punn ees, ning sõit lõppenud ka. Muidugi taaskord kui summadest rääkida, siis teatud asjad ajavad veits närvi küll, eile sai Turbozentrumist tellitud silikon vollat paar meetrit jahutuse süsteemile, siis vaakumvollat, paar düüsi ning kuumakaitset ja oligi jälle pea 200e läind. Just selliste vidinatega seda hinda tulebki, aga no ilma ju ka ei saa. Ilmselt see aasta sügisel, kui see Rooma linna projekt( minu kawa) peaks tehtud saama, siis vist teen mingi garage kola müügi, sest mul seda staffi on kogunend ikka julmalt P.S Kui kellegil huvi, siis müüki tuleb ka sidurisüsteem ( ISR kõigekangem peapump, voolik ning Magura slavecylinder) selle komplekti hind ise poest ostes on ca 700e ning võimalus teha ükskõik mis trossiga sidur õli peale. Mina müüks loomulikult odavamalt.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 678
- Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
- Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
- Asukoht: Tartto
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 67 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Instast ei ole pooltki nii mõnus ja pole asjakohast teksti niimoodi kaasas. Foorum ikka omamoodi võlu ja palun ära jäta meid siin uuendamata

-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Ei ole plaanis jätta, tahaks selle teema viia ikka võiduka lõpuni
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 3070
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 310 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
See ratas vaevalt sul kunagi valmis saab alati on midagi, mida tahaks paremaks teha
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
No ausalt ei oskagi öelda, mida siin veel upgradeda annaks raami ja mootori billetist teha...see mootori idee tuli küll korra...
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 247
- Liitunud: 11 Okt 2010, 19:37
- Tsikkel: vändast käima
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Kaalulangetus - kütusepaak kevlarist
Edu, L
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Siis peaks veljed ka tagasi kitsad panema või carbonist tegema
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Mõned viimased pakikesed sellele rattale jõudsid kohale, ning ka esimene veohammakas sai valmis !
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7067
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1804 korda
- Tänatud: 486 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Nii ilus hammakas,et kahju kohe sellist ketiga ära määrida
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 403
- Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
- Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Kas muutsid hammaste arvu? Ja see tuleb veel termiliselt töödelda! Kas see "junn" sai eestis tehtud või lasid mujal teha
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Kõik cnc tööd teostan eestis, tänapäeval pole enam välisriikide abi vaja. Termotöötluse vajadus selgub kasutades, ei pruugi üldse vaja minna, materjal sai väga tugev valitud.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Prillide disain hakkab lõpuks valmis saama ning varsti saab siis jälle alumiiniumikamakast välja voolitud. Et vajalik ruum tuleks esirehvi ning radikate vahele lähevad amorditorud 4 kraadise nurga alla.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 403
- Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
- Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Oma tsikli osas kirjutasin kuidas HD rihmarattad on pehmest alumiineumist ja täielik pa...sk. Originaal kestab aga kõik mis lisavarustuses on praht.
-
- Postitusi: 247
- Liitunud: 11 Okt 2010, 19:37
- Tsikkel: vändast käima
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Kas sellise mahuka töö korral pole kaalunud juba reguleeritavate traaversite tegemist?
Äge värk igal juhul!
L
-
- Postitusi: 1342
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 256 korda
- Tänatud: 205 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Ilus disain!
Kas seda hirmu ei ole, et juhitavus väga laisaks muutub, kui nurka suurendada? Päris arvestatav erinevus võib olla… Samas ei saa kindel olla enne kui pole sõita proovinud - võibolla on kogu kompott kokku maru hea
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Ei tulnud see mõttessegi kusjuures pole näindki selliseid traaverseid Sellessuhtes et 3d mudelis sai nüüd niipalju keerutatud seda pilti ja arvutatud et need peaks olema nüüd suht idekad ja mahub kogu kompott kenasti rehvi taha ära ka
Disain sai jah üsna asjalik ja eriti sai rõhku pandud kergusele arvestades, et need tükid on ikka eriti lahmakad, kuna laius 200 esiotsale ja offset ka kõvasti suurem originaalist. Ülemise kaal 1200g ja alumine 1900g, praegused mis sai kunagi 6a tagasi tehtud väga algelise programmi ja vana 3 teljelise masinaga olid kaalus ülemine 2500g ja alumine 4500g . Juhitavus ma usun, et peaks täitsa ok olema, saab kogu kompoti kõvasti madalamaks ka lasta, mis omakorda muudab juhitavust kiiremaks. Fredy vrodidel on torud vist ca 3 kraadi all ja no kuradid keeravad ikka super hästi võrreldes selle minu dinosaurusega mis varem oli. Nüüd nende uute traaversitega peaks lõpuks lenks reaalset keerama ka, mitte et oleks vaja tühja ülemiste keskuse parklat et saaks valesti sõites kuskil ümber keerata.
Aga noh arvestades, et selle ratta puhul on rõhk läinud ju tegelt mujale, kui originaalist sõidumugavust paremaks muutes, seda sai õnneks natuke kohendatud vedrustuse ja pidurite näol.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 247
- Liitunud: 11 Okt 2010, 19:37
- Tsikkel: vändast käima
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Ma kunagi ühe mx ratta peal nägin reguleeritavat - täpselt sellist ei leidnud, aga midagi alloleva põhimõttega:
http://durelleracing.com/index.php?main ... cts_id=185
Edu, L
-
- Postitusi: 3170
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 190 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Mingitel Dukidel on tehasest peal regullitav.Ja paljudele ratastele sai tellida Harriselt.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Googeldades leiab jah täitsa üht koma teist, kuid nüüd kui uuesti mõelda siis ega nad vist midagi juurde ei annaks, lähemale regullida ju ei saa ja kaugemale pole ammugi enam mõttet.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 247
- Liitunud: 11 Okt 2010, 19:37
- Tsikkel: vändast käima
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Annab veel ühe võimaluse geomeetriaga mängida. Meenub Soomeri jutt, kuidas ainult teljevahe muutmisega 5mm (keti pingutus) muutus ringi aeg 1s.
Igal juhul edu edasiseks ehitamiseks,
L
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Tänaval sõitmise rattal ei ole sellisel peenreguleerimisel üldjoontes väga suurt pointi, kui just mingeid väga erilisi sõiduomadusi taga ei aja. Aga sel juhul on jällegi tarvis nurka muuta päris palju, et arvestatavat effekti saavutada
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.