Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Tagavelg freesitud
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Velg valmis ning koos muude jubinatega anodeerimisse.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Mõned uued jupid parandamaks performancet. Cooleri kärg vesiplenumi jaoks ning turbole väiksem kuumakoda parema spool-upi tarvis.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 18
- Liitunud: 04 Juun 2014, 22:04
- Tsikkel: Monster 620/S4R
- Asukoht: Viljandimaa
- Tänatud: 5 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Nii puhtalt spekuleerimise mõttes, kaua pink seda velge välja voolis? Ega ära ei kaalunud enne-pärast?
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Kaheltpoolt kokku ca 40-50min + setup. Kaalunud pole aga väga palju läks kergemaks peale lõikust. Võrreldes esiveljega sai rohkemgi alumiiniumi minema kraabitud just nende karbon labade alt.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Vaikselt hakkab asi kokku saama, velg veel tulla anoodist ning esimene offset hammakas teha.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Punased detailid annavad kena effekti
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Lasen amperil veel terve esiotsa sisse scannida, tuli mõte teha uued ülikerged prillid ja ilma näidikute kohata kuna neid enam vaja ei lähe. Hetkel pilt aga taguotsast
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 797
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 66 korda
- Kontakt:
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Ja miks näidikuid enam vaja ei lähe?
Bandit 1216 Turbo + Voshod 3M + XT660R
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Ecu-l bluetooth millega ühendub telefoniga mis quadlockiga lenksu küljes. Telf näitab ära kõik vajalikud näidud seoses mootoritööga+ kiirus jne
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 3072
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 310 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Julge mees, kui ehitada nutitelefoni peale üle. Mõtle, mis 10a tagasi olid süsteemid. Ma eeldan, et seda ratast pole sul kunagi plaan müüa.
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843
-
- Postitusi: 702
- Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
- Tsikkel: Neegrikaksik
- Asukoht: Faeht / Reval
- Tänanud: 103 korda
- Tänatud: 64 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Ülevaatusele lähed ka telefoniga..?

Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Kas ülevaatus keelab digitaalsed näidikud ?
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 702
- Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
- Tsikkel: Neegrikaksik
- Asukoht: Faeht / Reval
- Tänanud: 103 korda
- Tänatud: 64 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
No kui eraldi "statsionaarse" ekraani paned, peaks kõigile sobima aga telefoniga vehkimise peale hakkab mõni ahv raudselt pröökama .

Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Tuuletallaja kirjutas: ↑06 Juun 2021, 17:25No kui eraldi "statsionaarse" ekraani paned, peaks kõigile sobima aga telefoniga vehkimise peale hakkab mõni ahv raudselt pröökama
.
Eks ta nii võib olla küll jah kui tahetakse vinguda. Eestis ju kombeks ülevaatusel tegutsejatel mõelda välja omi seadusi. Mulle näiteks öeldi, et tagumised kellermanni suunatuled ei sobi liiklusesse. Oleks tegelikult aeg nendel sügaval nõukaajas elanud ülevaatajatel vaikselt oma teed minna.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Ma ei saand pihta nüüd sellele jutule, äkki täpsustaksid
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 3072
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 310 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
See eeldab, et ka 10a pärast telefoni soft selle bluetooth seadmega ühilduv on. Praegusel ajal, kus pm jõuga sunnitakse uusi telefone osta läbi igasugu tarkvarauuenduste ja läpakate akud teatud tsüklite järel suretatakse ära, siis ma kardan, et lõpuks oled sa lihtsalt sellega hädas. Lisaks paneme juurde, et telefonid ikka muutuvad ajas ja isegi Eesti olematu päike paneb telefone üle kuumenema.
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
ranel kirjutas: ↑06 Juun 2021, 21:41See eeldab, et ka 10a pärast telefoni soft selle bluetooth seadmega ühilduv on. Praegusel ajal, kus pm jõuga sunnitakse uusi telefone osta läbi igasugu tarkvarauuenduste ja läpakate akud teatud tsüklite järel suretatakse ära, siis ma kardan, et lõpuks oled sa lihtsalt sellega hädas. Lisaks paneme juurde, et telefonid ikka muutuvad ajas ja isegi Eesti olematu päike paneb telefone üle kuumenema.
Jutus on iva sees küll jah. Samas mõtlesin jättagi aind selle ratta jaoks oma vana S10 samsungi kasutakski toda puhtalt näidikuna. Samas peab meeles hoidma see koguaeg küljest ära keerata, kui kusagile parkima jätta Teine variant oleks loomulikult mingisugune veekindel lcd näidik nagu on igasugustel race autodel, aga mul pole õrna aimugi milline sobiks.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Väikesed edusammud, tagumine osa valmis, ette vaja veel hammakas freesida. Siis vean ratta tagasi tartusse ning teen täiesti uue kollektori, et ei peaks nende õli tagastus pumpadega nussima ning samuti teen väiksemast torust, peaks spooli oluliselt parandama. Samuti sai tellitud Ducati panigale lisaradikas mille tuunin ümber ja lisan kusagile esiratta taha orig radika alla, et tõsta jahutus efektiivsust kuna sellega probleem olnud alati. Vahepeal sai uuel väiksemal kuumakojal tehtud flantsi vahetus ning Lumitera OÜ kattis keraamikaga, uus kollektor samuti plaanis keraamikaga katta. Vesiplenumi valmistamine saab olema paras peavalu aga vast saame hakkama, siiani nagu midagi tegematta pole jäänud. Ilusat suve ning ohtralt kilomeetreid kõigile
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Väike kork võlli otsa, et pask sisse ei läheks. Käisin üleeile rattal järel ja vedasin ta tagasi Tartusse enda juurde. Alustame varsti siis uue kollektori tegemisega ning lisaradika(te) paigaldusega. Stay tuned
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 332
- Liitunud: 30 Nov 2006, 20:08
- Tsikkel: Raske riisiader
- Asukoht: PÄRNUMAA
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
RasmusL kirjutas: ↑06 Juun 2021, 19:16Tuuletallaja kirjutas: ↑06 Juun 2021, 17:25No kui eraldi "statsionaarse" ekraani paned, peaks kõigile sobima aga telefoniga vehkimise peale hakkab mõni ahv raudselt pröökama
.
Eks ta nii võib olla küll jah kui tahetakse vinguda. Eestis ju kombeks ülevaatusel tegutsejatel mõelda välja omi seadusi. Mulle näiteks öeldi, et tagumised kellermanni suunatuled ei sobi liiklusesse. Oleks tegelikult aeg nendel sügaval nõukaajas elanud ülevaatajatel vaikselt oma teed minna.
Asi ju tegelikult väga OK ja tegemisel palju vaeva nähtud. Kahtlustan samuti, et ülevaatusel saab probleeme olema ja see ei ole seotud nõuka ajast pärit ülevaatajate või nende poolt väljamõeldud "oma seadustega". Neil on korrad ja juhendid, milest peavad kinni pidama. Kui ei pea, siis on sanktsioonid kerged tulema, isegi kuni ülevaatuspunkti sulgemiseni. Neil seal mitmed kaamerad üleval. Kunagi ehitasid kaks autoremonti õppinud kutti ühele autole tõstetavad uksed. Töötasid hästi ja visuaalis oli ka päris äge aga seda esimese ülevaatuseni ja tuli vanad uksed tagasi installeerida. Ei oska küll kindlalt väita aga ilmselt tasub uurimist, kas selliste muudatuste jaoks (lai velg ja rehv, uus kiige jne) peaks taotlema ümberehituse loa, et hiljem mitte jamadega silmitsi olla. Ma arvan, et MNT annab piisavalt adekvaatse vastuse. Tore oleks, kui suure vaeva tulemusena sündinud kunstiteos saaks ka legaalselt tänavakilomeetreid mõõta.

-
- Postitusi: 241
- Liitunud: 23 Mär 2005, 10:22
- Tsikkel: GSX750F Rull
- Asukoht: Tallinn-Kuusalu-Loksa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Kohe kohe on mul ees ooatamas ümberehituse legaliseerimise protsess. 1995 aasta GSXF sai kolmeosalised veljed ja 330 laia rehvi (ühepoolse kiigega). Kõik ostudokumendid, kiige joonised ja kergemad tugevusarvutused on olemas aga eks paistab, mis saama hakkab.

viewtopic.php?f=14&t=63168&p=794583#p794583
Kristo
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6563
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 629 korda
- Tänatud: 394 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Hoi!
Vähemalt tartus sõidab üks selline must, 300+ teerull ringi...
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Uus 1” toruga rst kolle peaaegu valmis, hetkel käib töö sisselaske plenumi kallal, mis tuleb küll väga ”omapärane” ja disainilt mitte just kõige ideaalsem, kuid vahest tuleb tingida disainis, et saada ikkagi töötav asi.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 247
- Liitunud: 11 Okt 2010, 19:37
- Tsikkel: vändast käima
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Heitgaaside torustiku kohta - miks pole kasutatud eelpainutatud torude juppe? Kas küsimus on gaaside paremas voolamises sirgest torust lõigatud seibidest koostatud väljalaskes või pole sobiva läbimõõduga/materjalist paintatud toru olnud võtta?
Suurepärane projekt
Edu, L
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Irual kirjutas: ↑06 Juul 2021, 15:56Heitgaaside torustiku kohta - miks pole kasutatud eelpainutatud torude juppe? Kas küsimus on gaaside paremas voolamises sirgest torust lõigatud seibidest koostatud väljalaskes või pole sobiva läbimõõduga/materjalist paintatud toru olnud võtta?
Suurepärane projekt
Edu, L
Titaanpõlvi on saada küll usas, aga see hetk täpselt olidki need pie-cutid riiulis ja ausaltöeldes ma neid tahtsingi, minumeelest teeb välimust ägedamaks. Lõppkokkuvõttes muidugi kallim variant just töötundide näol. Tore, kui projekt meeldib, eks varsti saab jälle huvitavaid juppe näha, leiutamine käib hetkel pm igapäev
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Mõningad pildid tehtud töödest. Veekärg leidis omale koha, plenum ning kolle said valmis. Viin need koos turbo külmakojaga musta keraamikaga katmisesse. Vee osa ei saand lõpuni teha, kuna ei leia keevitatavat radika korgi kraed ja mishimoto pilukad pole ka teele pand. Efr-i orig bov sai väljavahetatud turbosmarti oma vastu.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 403
- Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
- Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Äge pill. Kas mõni originaalosa on veel rattal? Oma vabalthingaval cruiseril sain järgmised numbrid dynos: 133HJ 4750p/min ja 218NM. Piiraja on 5000-le originaalis. Plaan piirajat tõsta 5200-5300-le. Keegi ei tea palju see mootor kannatab, V ei ole rida ja 5200 on isegi sõiduautodel madal näitaja.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
TiitX11 kirjutas: ↑16 Juul 2021, 09:00Äge pill. Kas mõni originaalosa on veel rattal?
Oma vabalthingaval cruiseril sain järgmised numbrid dynos: 133HJ 4750p/min ja 218NM. Piiraja on 5000-le originaalis. Plaan piirajat tõsta 5200-5300-le. Keegi ei tea palju see mootor kannatab, V ei ole rida ja 5200 on isegi sõiduautodel madal näitaja.
Olen õnneks jõudnud sinnamaale, et vist ainult raam on originaal, kuigi tollelgi on natuke teatud kinnitusi muudetud ja saba uuesti tehtud. ( sellel raamil eraldi lahtikäivat sabaraami pole)
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Lumitera OÜ teeb ikka fantastilise kvaliteediga keraamilist värvimist. Soovitan soojalt kõigile. Instagramist leitav nimega Lumiteraprecisioncoatings .
Everybody got a plan until they get punched in the face.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.