Mida arvate sellest ducatist?
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1643076
Kas keegi on omanud? 76 kw on 30 vähem kui japsid selle ajastu ratastelt välja võluvad. Mida üldiselt arvate selle ratta sooritusvõimest ja muudest teguritest?
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1643076
Kas keegi on omanud? 76 kw on 30 vähem kui japsid selle ajastu ratastelt välja võluvad. Mida üldiselt arvate selle ratta sooritusvõimest ja muudest teguritest?
See on iseloomuga ratas mitte nagu japsid ja kuna küsimus on selline siis ei pruugi see sulle sobida.
76 kw on 30 vähem kui japsid selle ajastu ratastelt välja võluvad
Tere!
Kui rääkida nüüd jaapani suure neliku (kawasaki,honda,suzuki ja yamaha) ratastest, siis nende ratastel on kõige levinum mootor R4 ehk Rida 4 mootor, kus 4 silindrist asetsevad reas. Kuna selle mootoritüübi jõukõver on jõhkralt diagonaalne, siis rida asetusega mootorid toodavad rohkem kilowatte kõrgetel pööretel kui L2 mootor (kaks silindrit asetsevad 90 kraadise nurga all). L2 või V2 mootori suurem eelis on aga kõvasti suurem väändemoment madalatel pööretel. Selle jutu mõte on, et L2 või R4 mootoreid ei saa ainult kilowattide järgi võrrelda. Ära aja taga kilowatte vaid pigem vali ratas, mis endale sõiduomadustelt sobib.
Enda mootorieelistuseks on välja kujunenud V2 , sest selle ühtlane jõukõver annab võimsust igal pöördel, igapäevaelus ja linnaliikluses tunduvalt vähem vaja käike vahetada ja lihtsam sõita.
Ducati kui ratta koha pealt ei oska midagi öelda, kokkupuuted puuduvad. Küllap mõni targem foorumikasutaja oskab arvamust jagada.
Lihtsusest siis Ducatid ei ole rattad millega just lihtne oleks alati sõita.
Need on targa sõidustiiliga rattad ja isiklikult esimeseks rattaks just ei soovitaks.
Aga noh mis soovitaja mina siin siiski olen
Kui 48 hambaga slipper sidur peale panna siis suurepärane ratas. Seda kilovatti pole sealjuures mõtet vaadata, võrdlesin sama isendit rinkal RSV Factoryga ja selgus et 749 on palju püssim püss kui oodata osanuks. Siis juba proffesionaalsest huvist lükkasin sellele Saugas rinkarehvid alla nii nagu ta oli koos tulede-viledega ja sõitsin paari seti jooksul välja vaid mõne sekundi kehvema aja kui enda võistlusrattaga. Kaotus tuli sirgete lõppudega, võit kurvikiiruse ja kurvist väljakiirendusega. Väga mugav kiire ratas mis on küll kaalult suht kopsakas aga seetõttu absoluutselt ei väsita ja kurvid sõidab peaaegu ise
Hooldevälp on muidugi tihe ja kallis aga minuarust on asi seda väärt. 48 hambaga slipper sidur maksab kasutatuna 800-1000eur, uuena 1600eur ringis aga kui selle arvelt kokku hoida üritad ja paarisaja eur kaupa originaal kettaid, korve vahetad siis ostad lõpuks ikka ja sinised munad paranevad ka selleks ajaks ära. Lingil oleval rattal vägagi ahvatlev hind aga läbisõitu on ka ikka üksjagu.
Hind täitsa tore. Ja on ka garantii. Vaata mobile.de lehelt, mis dukke pakutakse, üsna samasugune hinna-aastakäigu-läbisõidu suhe on. (No on veic võib-olla läbisõidud väiksemad.)
No ei ole mõttet neid läbisõite niiväga uskuda kui kõikki hooldusi pole esinduses tehtud ja seda kontrollida ei saa.
eks enamus eestlasi ostab ikka läbisõitu, mitte tehnilist seisukorda. Läbisõit on viimane asi, mida vaadata...
kui meeldib võta ära, aga lase enne üle vaadata. Selle remont võib minna väga kulukaks kui halvasti hooldatud. Ära seda 76 kw põe. See on hoopiski teise iseloomuga ratas kui R4 japsid ja sõidurõõmu oi kui palju. Madal vääne on mõnus ning kus sa neid pöördeid ametlikel teedel ikka põhjani saad keerata. Asend rattal on muidugi suht sportlik ja pikal sõidul võib hakata randmetele. Tahab kõrgeid pöördeid ja linnas temaga veidi igav. Teise käiguni ei jõuagi Ratas tunneb ennast nagu kodus kui kiirused tõusevad ja vaja kurve võtta. Väga hea juhitavusega (raskuskese hästi madalal) ja muidugi see madal müdin mida L2 toodab - lummab mind siiani.
... ja veel kui kavatsed ratast väljas hoidma hakata, siis ära võta. See itaallane on vee suhtes veidi kapriisne ning samuti on soovitatav,et akul oleks juhe taga kui pikemaks ajaks seisma jätta. Käivitamisel tahab saada väga head laetavust.
Ma olen ka seda ratast pikalt vahtinud. Hind on ikka über kõva kui tehniline seisund ok on. Vaata mis kasvõi kaasa tulevad lisade näol. Juba kergmetallveljed maksavad ma ei taha teada kui palju
Mine vaata üle, lase üle kontrollida ja kui masin ok, siis selle hinna eest tõsiselt kõva aparaat.
Säga kirjutas:eks enamus eestlasi ostab ikka läbisõitu, mitte tehnilist seisukorda. Läbisõit on viimane asi, mida vaadata...
Ei ütleks et läbisõit on viimane asi mida vaadata!
sasss17 kirjutas:Säga kirjutas:eks enamus eestlasi ostab ikka läbisõitu, mitte tehnilist seisukorda. Läbisõit on viimane asi, mida vaadata...
Ei ütleks et läbisõit on viimane asi mida vaadata!
Väga hea täpse juhitavusega, teravate piduritega ja tõsise rinkaiseloomuga ratas. Hind (kui ratas on nii hea, nagu reklaamitakse) on soodne. Duciga pidi selline lugu olema, et kui igasugu muude ratastega kogu eelnenud (moto)elu sõitnud oled ja siis äkki Ducatit proovida saad, siis on nägemist. Ja erinevalt muudest V-konfiga mootoritest Duci jaks ei lõpe kõrgematel pööretel imelikul kombel. Tont teab, kas see on selle ainult tollele firmale omase põneva klapiajami süü või millegi muu, aga pöördeid nad sunnikuid armastavad, nagu kass piima Edu proovimisel!
PS! Hooaja esimene GP-nädalavahetus (lisaks Motoexotikale)
Sellel 750 on alt seda tõmmet mõnusalt
Enda 1000 oli hoopis kõvema minekuga kui sama palju kw omav jaapani v2
mul oli selline ratas kunagi 2005või 06 äkki,väga julma minekuga algusest,selline tunne,et lõppu ei tule aga tuli,ja müüsin maha.sound on eriti mõnus sellel rattal,japsid vinguvad,see pobiseb ja sõidab ! tegin ka mingi remondi aga ei mäleta,et see nii hirm kallis oli,äkki sel ajal ei lugenud plekki lihtsalt
järelikult ei lugenud kui selle ratta ostsin,nii odav see ei olnud tol korral ca 150t eeku äkki maksis ,
Endiselt müügis?
mis toimub?