Honda Deauville 700
Ootaks arvamusi selle ratta kohta ,nii positiivseid kui negatiivseid.
http://www.auto24.ee/clients/rahumaemot ... c3387868l6
Ootaks arvamusi selle ratta kohta ,nii positiivseid kui negatiivseid.
http://www.auto24.ee/clients/rahumaemot ... c3387868l6
Ei ole ühtegi negatiivset kommentaari selle ratta kohta.
Liigub hästi, mugav istuda, kõik kohvrid-jutud küljes, kui välimus meeldib ja hind sobib - osta ära
Ise kaalusin ka sellist ratast eelmine aasta.
Plussid:
kõrge tuuleklaas, olenevalt mudelist ka reguleeritav
kohvrid küljes
püstine sõiduasend
suhteliselt suur ratas - mugav pikka maad sõita
gardaan (õige on kardaan*) {Motobot tegi}
miinused:
kohvrid on väiksed
kui juhtub külili kukkuma on kohvrid rikutud ja ma ei tea kui lihtne õige värgiga kohvrikaane leidmine on
pole väga palju kw, kahekesi ja täis koormaga ei tea kui hästi edasi veereb.
Kui kindel plaan maanteel sõita ja kuskil mujal ei taha, siis sobib.
Mina liikusin oma valikuga rohkem adventure touring segmenti
no see kukkumise osa küll miinus pole. leia mulle mõni ratas, mis kukkumisel peavalu ei tekita. mina olen kahekesi täiskoormaga (veel suuremaga, kui see deauville mahutab) sõitnud ka 35kw ühepütase masinaga ja saab hakkama küll. seega kui otsid püssi taga, siis otsi edasi
Kas see 48 kw kahte suurt inimest ka vedada jaksab,praegu sõidan 74kw isega minekut on hirmsasti aga kole vana juba.
Vabalt jaksab. Tegemist V2 mootoriga, väänet on hästi. 200-ga just ei sõida aga 120-140 on täiesti okei kiirus kahele sajakilosele inimesele. Kui ei usu, mine tee proovi.
Tänud
Selle pilli mootor ja ülekanded on omaette töökindluse imed, kestavad terve igaviku. Minu ratas (NTV650) on Deauville'i nö eelkäija, ainult et viimasel on võimu tiba rohkem (massi muidugi ka). NT700 pidurid on paremad. Mina ei ütleks, et rahulikuks kruisamiseks väheks jääb. Kui muidugi pundis suure keskmise kiirusega paugutada, siis kahekesi sõites jääb möödasõitudel vähe aeglaseks, seda küll. Aga kuna tegu ei ole mingi püssiga eniveiz, siis oma eesmärki täidab ta suurepäraselt. Julgen soojalt soovitada. Rinkal küünarnuki lohistamiseks, kiirteel 250+ lendamiseks ja linnas noka tõstmiseks on teised tsiklid Edu!
Täiesti OK ratas. Sõitsin aasta aega siis vahetus Transalpi vastu (Eesti kruusateede pärast). Maanteel 110-120 kahekesi ja täiskohvritega pole probleem. Algul oli natuke harjumata V-mootori vääne, mis veab kohe alt. Nagu diisliga sõidaks. Pärast hakkas meeldima. Muidu tourer nagu ikka - istud mugavalt, suure klaasi taga tuul ja vihm ei puhu, mootorisoe soojendab põlvi ja rutskasoojendus käsi. 3 kraadiga või vihmaga ei olnud mingit külma. Külilikukkumise tarbeks on külje peal plastikuga kaetud kukkumisrauad (väike must kolmnurk põlve juures) aga ei juhtunud kordagi. Tal on raskuskese suht madal ja manööverdada on lihtne.
Mul on kuskil kapis veel tutikad Deauville-i sisekohvrid alles, kui soovid siis PS.
Hoi!
Teeks ühe eeltoodud miinuse kohe plussiks:
+Kohvrite suurus on vahetatav. Kui vaja kasutad suuri, kui ei, väikeseid.
Hea pommikindel ratas
Kui nii siis on pluss küll. Mis need suuremad kohvrikaaned maksta võivad?
Mitte et ma seda ratast maha teeks, aga üks miinus veel, mille peale ostes ei pruugi tulla, aga reaalses elus on väga vajalik. Kohvreid ei saa küljest ära võtta, et nendega hotelli jalutada või enne reisi toas pakkida. Siin on muidugi abiks sisemised mingid riidest kohvrikotid vms, aga kindlasti on nendel ka oma hind
ainuke kirjutas:
Pigem osta riidest sisekohvrid, maksavad järelturul veerandi neist siin.
Lisaks kaob lingil viidatutega ära üks Deauville-i integreeritud kohvrite omapära - ava risti läbi 2 kohvri. Sinna mahuvad pikemad asjad.
Siin oli ka juttu, et pole rinkapill. Oskaja mees sõidab iga rattaga
Olen peal istunud ja väga mugav tundus.Suur pluss on selle suuruse juures kaal mis ainult 233kg ning muidugi kardaan.Näiteks Varaderost umbes 40kg kergem.Ja ega kw ei sõida, mootori vääne on see ,mis liikumise mugavaks teeb.Mis kohvritesse puutub,siis ega mingeid suuri alu kohvreid ka eriti hotelli tarima ei hakkaks,pigem võtaks ikka selle sisuga koti kaasa.
Söitsin 3 aastat Deauville NT 650 V.
.hea mootor RC47 ,saab kiirteel söita 140 ,alpides ka hea ronida
.kardaan
.mingit jama ei olnud,vahetasin ainult öli ,piduriklotsid,öhufiltri -50 tuh km,siis müüsin
.oleks ainult 6 käiku tahtnud,uuemal 700 -l vast on
.auklikule kruusateele pole mötet minna(öö ja päev vörreldes varaderoga) 40-ga plastikukolin
.aku peab korralik olema
.külili kukub ei juhtu midagi,küljel tehase orig,rauad,plastik peal,söidu pealt kukkumist ei olnud
.algul peab kurvides ette vaatama,vöib vötta vibama-korra ise kogenud kui kiirus suur
http://www.elsham.pwp.blueyonder.co.uk/deauville/ siit leiab üsna asjalikku infi Deauvilli kohta
Ostsin siis ära 2006 aasta. Olen väga rahul ja tänud kõigile kes viitsisid kirjutada ja kogemusi jagada.
üksik hunt kirjutas:Ostsin siis ära 2006 aasta. Olen väga rahul ja tänud kõigile kes viitsisid kirjutada ja kogemusi jagada.
Welcome NT raffa sekka!
Tegid hea ostu!
Ma pole seni mitte ühtegi "liigikaaslast" teedel näinud, võibolla siis sel aastal
J.
Liitu motoorjenteerujatega siis näed. Streetmoto.ee