Kui lenksust kahe käega lahti lasta hakkab see värisema
Tere,
mure... kohati, kui lenksust kahe käega lahti lasta hakkab see värisema, kas asi teekattes või võib viga rattas otsida? Kogemusi/nõuandeid...
Tere,
mure... kohati, kui lenksust kahe käega lahti lasta hakkab see värisema, kas asi teekattes või võib viga rattas otsida? Kogemusi/nõuandeid...
Oi ma ei usu, et miskit saab viga olla.
jääkaru kirjutas:Tere,
mure... kohati, kui lenksust kahe käega lahti lasta hakkab see värisema, kas asi teekattes või võib viga rattas otsida? Kogemusi/nõuandeid...
On olnud sama mure tõesti paari rattaga ja toona oli süüdlaseks üsna kulunud esimene rehv. Kuidas rehvidega lood on?
Rehviga on suht ok
Kus krt oli see joodikute teema kes kus joob.
Minul tekitas sama efekti väsinud tagarehv.
jääkaru kirjutas:Tere,
mure... kohati, kui lenksust kahe käega lahti lasta hakkab see värisema, kas asi teekattes või võib viga rattas otsida? Kogemusi/nõuandeid...
proovi istumikse asendit muuta,natuke ette poole või taha poole ,kas siis teeb samuti ?
Vabandan võhiklikkuse pärast, aga alles esimene hooaeg, ärge kohe ära killige
Esimene rehv minimaalse kulumisega, tagumine rohkem.
Mul oli ühe rattaga sama pull. Teatud kiiruste peal gaasi maha lastes hakkas võbelema. Käisin samuti rehvid läbi, esimese vahetasin ära, vahetasin tagasi. Kiskusin kohvri tagant ära, natuke läks paremaks. Laagrid kõik olid korras, nii ees, taga ja kiigel. Lõpuks oli põhjus isetehtud lenksu otste kukkumis punnides. Järelikult olid tasakaalust väljas ja valesti paigaldatud jne.. Rattaks oli Honda CB 500.
Ühesõnaga vaata üle kõiksugu vigurid mis su rattaküljes on, teine kord võib tagakohver sellist jama tekitada, eriti kui kinnitus logiseb.
Mul kadus lenksust vibra ära peale korralike lenksuotsapunnide paigaldust ja esirehvi vahetust. Võib olla ka viga laagrites, kaalujaotuses, tont teab milles.
Mul hakkasid käed ükskord käed värisema kui lenksust lahti lasin.
Niisama nalja pärastki võiksid oma ratta kirja panna kuna need erinevad ja probleem ka erineb ratastel
Kasutan teemat ära ja küsin sellist asja. Plaan vahetada naked rattal originaal (kroomitud teras) lenks kerge alumiiniumlenksu vastu. Originaallenksu otsas on raskused. Siit mure, kas peaksin punnid installima ka uuele lenksule ja kui ei pane, siis kas jääb ebastabiilne ka esiots (no seesama vibamise värk ja nii)? Suured tänud ette vastajatele
Need punnid on nii ja naa alati ja igal rattal pole neid vaja
Samas on need osadel vajalikud jälle kaalujaotuse pärast
Mu kunagisel vanemal NTV-l, millel on selline alu-lenks, andis küll tunda, kui üks originaal-punn sõidu ajal ära kadus ja ma hiljem kerged alumiinium-punnid asemele ajutiselt panin. Raske, terasest punniga oli ikka mõnusam sõita. Aga võib-olla oli asi harjumises ka.
Minul 600ne Hornet. Tänud vastajatele.
on olnud sama jama ja korda sai peale esirehvi vahetust.edu
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=1 ... 75#p624675
Vahetasin ka rehvi, ära aga uuesti proovida ei julgenud
on olnud ka minu Hondal värinat,aga siis on rehviröhk nadi
ega see asi pole ainult tsiklitel.... ka suurekubatuurilistel maxirolleritel on see häda, ka tuttuutel kusjuures
siin on näide lenksuvõbinast koos kohvriga ja kadumisest ilma kohvrita: mina proovisin enda omaga nii üht-kui teistpidi, vahet polnud, vänderdas ikkagi. rehvid tutikad nii ees kui taga, balanss peal jne. põhjust ei teagi siiamaani, võbelus tekib 40-50km/h juures kui käed lahti lasta...
tali kirjutas:Kasutan teemat ära ja küsin sellist asja. Plaan vahetada naked rattal originaal (kroomitud teras) lenks kerge alumiiniumlenksu vastu. Originaallenksu otsas on raskused. Siit mure, kas peaksin punnid installima ka uuele lenksule ja kui ei pane, siis kas jääb ebastabiilne ka esiots (no seesama vibamise värk ja nii)? Suured tänud ette vastajatele
![]()
Tegin hiljuti just sama vahetuse. Teras lenks uue alu vastu. Ilma punnideta hirmsasti vibras. Alu lenks on seest peenen, seetõttu veel lihvisin originaal otsapunnidel kummipuksid ja seibid õhemaks. Otsustasin originaale kasutada, sest järelturu omad tundusid väga väikesed ja kerged tilulilud. Originaalid suured/rasked ja seest kaheosalised.
Laperdavad ikka hullumoodi
[youtube][/youtube]
Jagan ka veidi muljeid. Eelmine ratas oli CBR1000f millel oli ostes üks punn puudu. Alguses sõitsin ühe punniga ja pärast võtsin teise ka ära. Mitte mingitel kiirustel ei olnud väiksematki vibra ei kiirendades pidurdades ega käed lahti sõites. Rehviks oli Pilot Road mis nägi alguses suht värske välja. Mina sõitsin pea 10k otsa. Proovisin täna VFRiga (5gen) kas käed lahti vibrab ja kuramus vibrabki kiirusel ca 50-60 aga ülinatuke. Mitte midagi sellist nagu videos nähtu. Lenksu ots liigub alla 5mm. Originaal raskused küljes, rehviks silmajärgi poole peale ära sõidetud Maxxis Supermaxx nii ees kui taga, muster veidike hambas.
villy kirjutas:tali kirjutas:Kasutan teemat ära ja küsin sellist asja. Plaan vahetada naked rattal originaal (kroomitud teras) lenks kerge alumiiniumlenksu vastu. Originaallenksu otsas on raskused. Siit mure, kas peaksin punnid installima ka uuele lenksule ja kui ei pane, siis kas jääb ebastabiilne ka esiots (no seesama vibamise värk ja nii)? Suured tänud ette vastajatele
![]()
Tegin hiljuti just sama vahetuse. Teras lenks uue alu vastu. Ilma punnideta hirmsasti vibras. Alu lenks on seest peenen, seetõttu veel lihvisin originaal otsapunnidel kummipuksid ja seibid õhemaks. Otsustasin originaale kasutada, sest järelturu omad tundusid väga väikesed ja kerged tilulilud. Originaalid suured/rasked ja seest kaheosalised.
Selge, tänud suured! Peale lenksu vahetust panen originaalpunnid alulenksule külge.
tundub, et probleem on mastaapne. ka HD-l pole pääsu sellest... omanik maksis 35k usd ratta eest ja esindus ütles, et muud põhjust polegi, kui hoidke kaks kätt juhtraual selline oli seal kohe esimene kommentaar...
Kui mul tekib mõte käed lahti lasta , hakkan värisema.
Kui ma käed lahti lasen ,hakkab arst värisema.
Kokkuvõtteks kui ma tahan käed lahti sõita istun taha (autos)