1. leht 1-st

Küsimus piduriklotside kohta.

Postitatud: 25 Juun 2014, 18:25
Postitas leko

Tere.
Esimesed klotsid läbi. Nüüd vaja uued osta.
Kas oleks mõistlikum osta uued OEM klotsid, või käravad ka tavalised nn poe klotsid?

1) OEM CBR klotsid 52€ (104€) - Catwees
2) Goldfren S3 24.95€ (49.90€) - Biker24

Neeme videost nägin, et pigem soovitab OEM kettale ka OEM klotsi kui järelturu B osasi.
Samas on teretulnud kõik head klotsi soovitused ka teistelt tootjatelt. PS. Vana klots on nii läbi, et vahetuse peaks kohe tegema (ei jõua UK-st ilmselt oodata).

Ratas: CBR 600rr (07-08)
Sõit: pigem agressiivne


Re: Küsimus piduriklotside kohta.

Postitatud: 25 Juun 2014, 19:24
Postitas DGAF

Kui tahad head klotsi siis OEM!
Kasutasin ka varasematel ratastel S3-sid, mis olid täiesti head klotsid. Nüüd aga R1-l all originaalid ja erinevus on ikka väga suur!


Re: Küsimus piduriklotside kohta.

Postitatud: 25 Juun 2014, 19:47
Postitas tarmoel

Enda kogemusest võin öelda, et OEM peab kordades kauem vastu.


Re: Küsimus piduriklotside kohta.

Postitatud: 25 Juun 2014, 19:49
Postitas mart211
DGAF kirjutas:

Kui tahad head klotsi siis OEM!
Kasutasin ka varasematel ratastel S3-sid, mis olid täiesti head klotsid. Nüüd aga R1-l all originaalid ja erinevus on ikka väga suur!

Milles see vahe väljendus?


Re: Küsimus piduriklotside kohta.

Postitatud: 25 Juun 2014, 23:07
Postitas koi

Mul väike kogemus nende "poe klotsidega" selline, et hakkasid kettaid triibuliseks kulutama. Pakendil kirjas, et soft ja ei tea mis super omadused. Tellisin originaalid, mis olid ligi neli korda kallimad. Kettad siiski veel kallimad ja minu tsiklile keerulised leida. Kus ja kes neid odavaid klotse vorbib? Kirjad pakendil ja klotsi värvus ei ole tänapäeval eriti täpne tunnus.
Üks väike töö, mida talvel - kevadel, enne uut hooaega teen, on: klotsid maha ja puhastan friktsioonide vahel oleva pilu. Sinna koguneb tolmu, liiva ja muud sellist jama, mis aitab ketta tervist rikkuda. Võib olla, et see kraam seal vahel aitaski ketastele triipe teha? Mine sa võta kinni, nagu ütles Lembitu Kuuse :roll:


Re: Küsimus piduriklotside kohta.

Postitatud: 25 Juun 2014, 23:24
Postitas puna

Originaalid ikka kui rahakott lubab


Re: Küsimus piduriklotside kohta.

Postitatud: 25 Juun 2014, 23:47
Postitas Margusxx

Kiidetakse väga ebc hh klotse, kirjade järgi peaks ületama oem omadusi.


Re: Küsimus piduriklotside kohta.

Postitatud: 26 Juun 2014, 08:46
Postitas argo

Tellisin uued pidurikettad dragbikest, ehk täpsemalt Armstrong Floating Wave kettad. Sealsete kirjade järgi peaks nad olema nn OEM upgrade replacement.
Sellistele ketastele oleks mõistlik panna kohe OEM klotsid?


Re: Küsimus piduriklotside kohta.

Postitatud: 26 Juun 2014, 09:52
Postitas Margus

Soovitan kasutada ikka OEM klotse :bsmile:
Tasub küsida ka RedMotost (teevad kergemini/suuremat allahindlust, kui Catwees)


Re: Küsimus piduriklotside kohta.

Postitatud: 26 Juun 2014, 10:39
Postitas DGAF
mart211 kirjutas:
DGAF kirjutas:

Kui tahad head klotsi siis OEM!
Kasutasin ka varasematel ratastel S3-sid, mis olid täiesti head klotsid. Nüüd aga R1-l all originaalid ja erinevus on ikka väga suur!

Milles see vahe väljendus?

Pidurdusjõud ja vastupidavus on need, kust see kajastunud on. Praegu all olevad klotsid on rada sõitnud eelmise aasta augustist alates ja vaadates pindasid siis sõidavad selle hooaja veel ilusti ära. Hind on krõbe aga samas on, vähemalt Yamul, ka selle raha eest klotsi väga palju! :bsmile:


Re: Küsimus piduriklotside kohta.

Postitatud: 26 Juun 2014, 11:12
Postitas urmas66

Vaevalt ,et ükski tsikli tootja nüüd ise klotse toodab.Ikka keegi toodab ja paneb sinna lihtsalt teised kirjad ja pakendi.Autodel on ka kõikvõimalikke klotse saada,aga mingit klotsi teeb, nii originaali kui B nime all, üks tootja.On vaja lihtsalt teada,kes millele teeb.Auto maailmas, vähemalt enamus esindajad, tegelikult teavad,kes neile reaalselt teeb.
Ei ole küll kodus tsiklite varuosa tootjatega,aga eriti ei usu,et keegi on maailmas ainult ühe margi tsiklite(nt Honda või Yamaha või Suzuki) klotside tootmisele spetsialiseerunud.Välja arvatud muidugi niši ettevõtted ,kes toodavadki midagi paremat ja kallimat kui ratta tootjale minevad asjad.Sama käib kindlasti ka kettide, hammakate,laagrite ja muude kuluosade kohta.


Re: Küsimus piduriklotside kohta.

Postitatud: 26 Juun 2014, 11:17
Postitas urmas66
DGAF kirjutas:
mart211 kirjutas:
DGAF kirjutas:

Kui tahad head klotsi siis OEM!
Kasutasin ka varasematel ratastel S3-sid, mis olid täiesti head klotsid. Nüüd aga R1-l all originaalid ja erinevus on ikka väga suur!

Milles see vahe väljendus?

Pidurdusjõud ja vastupidavus on need, kust see kajastunud on. Praegu all olevad klotsid on rada sõitnud eelmise aasta augustist alates ja vaadates pindasid siis sõidavad selle hooaja veel ilusti ära. Hind on krõbe aga samas on, vähemalt Yamul, ka selle raha eest klotsi väga palju! :bsmile:

Kindlasti on sinu R1-l ka teised piduri suportid ja muud osad ,kui eelmistel ratastel.Vaevalt,et need sul eelmise ratta pealt pärit on.Seega ei saa seda asja ka võrrelda.Kui sama R1-ga seda proovida,siis võiks sinu väitel ka mingit paikapidavust olla.


Re: Küsimus piduriklotside kohta.

Postitatud: 26 Juun 2014, 13:39
Postitas Magician

Kas neid EBC HH klotse keegi eestis müüb ka ja mis nende hind võiks olla. Mul vaja rattal esimesed klotsid ära vahetada ja originaale küll osta ei jaksa, esimesed lähevad kokku 142 eur maksma. Ajuvaba. :wack:


Re: Küsimus piduriklotside kohta.

Postitatud: 26 Juun 2014, 13:58
Postitas uhh

Ostsin EBayst. Kui õigesti mäletan siis esiklotsid Harleyle olid 25 eurot + saatmine 12. Ja olid kah EBC 400HH.


Re: Küsimus piduriklotside kohta.

Postitatud: 26 Juun 2014, 14:01
Postitas Margusxx

Mine ebc kodukale, seal on diilerid kirjas, eestis on esindaja olemas ja vist isegi kaup kohal. Hinda ei mäleta.


Re: Küsimus piduriklotside kohta.

Postitatud: 26 Juun 2014, 14:24
Postitas DGAF
XL1000 kirjutas:

Kindlasti on sinu R1-l ka teised piduri suportid ja muud osad ,kui eelmistel ratastel.Vaevalt,et need sul eelmise ratta pealt pärit on.Seega ei saa seda asja ka võrrelda.Kui sama R1-ga seda proovida,siis võiks sinu väitel ka mingit paikapidavust olla.

Ilmselgelt on teised detailid küljes. Varasemal Suzul kestsid S3-d tunduvalt väiksematel kiirustel napilt pool hooaega (tunduvalt lahjem süsteem ka, kui R1l). Praegune R1 aga on ainult rajal uhamist näinud originaalidega, mitte tänavasõitu saanud ja ikka kestavad hästi.

Üldiselt paistab nii, et rajal kasutab vist umbes 90% originaal klotse v.a muidugi juhul kui on näiteks Brembo kettad küljes (siis loomulikult ka Brembo klotsid), kuid neid on ülivähe.

Edasised klotsi vahetused vähemalt minu puhul saavad olema ainult originaalide kasuks.


Re: Küsimus piduriklotside kohta.

Postitatud: 26 Juun 2014, 15:04
Postitas justcraizy

S3 on tegelt suht ok klots.
Kawa all pidurdusel S3 vs OEM ma ei saanud midagi aru, küll aga S3 kulus ikka palju kiiremini. Kokkuvõtteks pakuks, et kui tsikliga sõidad mitu aastat veel, siis S3 tuleb kallim(vahetad neid veel mitu korda). OEM kestab tõesti oluliselt paremini.


Re: Küsimus piduriklotside kohta.

Postitatud: 26 Juun 2014, 16:51
Postitas leko

Vist on Catweesi minek. (Redmotos olid kallimad ja pidi ette tellima).
Tänud kõigile vastamise eest. Teema võiks alles jääda ja klotsi valimiseks, modede poolt ümber teha.