1. leht 1-st

CBR1100xx kahtlane müra

Postitatud: 09 Juul 2014, 08:08
Postitas Magician

Sooviks teadjamatelt tagasisidet 2 erineva heli kohta mootorist. Mis neid põhjustab? Kas peaks midagi vahetama? Või on need normaalsed nähtused antud ratta juures. Rattaks on 1998 Honda CBR1100xx Super Blackbird.

Esimene metallikõrin esineb nii sooja kui külma mootoriga 3000-4000 pöörde vahel:

Teine klõbina taoline heli kostub külma mootoriga madalatel pööretel, kõrgetel pööretel ja sooja mootoriga seda kuulda ei ole:

Tänud abi eest! :bsmile:


Re: CBR1100xx kahtlane müra

Postitatud: 09 Juul 2014, 08:53
Postitas Piipz

Video järgi on küll raske aru saada aga panen siiski oma panuse sidurikorvile, sest DL1000 ja SV1000 omavad sellist asja tüüpveana:

Just samamoodi, et 2500 - 3500 pöörde vahel vibreerib ja madalatel pööretel koliseb.
Ega sa muudmoodi teada ei saagi, kui korvi maha võtad.
Kui sul aega on kesklinnast läbi sõita, siis helista mulle, olen Jõe tänava kandis, saaks ka korra kuulata, äkki kõrv on targem.

Kui on korvi viga, siis sul on kaks võimalust.

  1. Sebid uue korvi ja sõidad rahulikult edasi.
  2. Saadad oma korvi treialile, kes 300€ eest teeb nii, et see enam kunagi vibreerima ei hakka, see mees siin on eestist palju rattaid teinud:
    http://www.vibefreev.com/

Re: CBR1100xx kahtlane müra

Postitatud: 09 Juul 2014, 09:02
Postitas Magician

Sõidan lõuna paiku sealt siis läbi, mingi 13.00-14.00 vahel. Helistan ennem ette kui tulen. Mainin veel lisaks, et eile sain ühte teist bläkut kuulata millel oli sama kõrin 3-4 tuhande vahel (äkki on see standard selle ratta puhul?)


Re: CBR1100xx kahtlane müra

Postitatud: 09 Juul 2014, 09:07
Postitas Piipz

Teine variant on nukakett, mis neil pläriseb, see kipub pinguti viga olema.
Sel juhul on manuaalne ketipinguti hea ja odav lahendus:
http://www.ebay.com/itm/Honda-CBR600-CB ... 61&vxp=mtr

Eks ma püüan vaadata siis, helista kindlasti ette ja kui ma toru ei võta, saada sms, sest olen vahepeal kontorist väljas ja ratta peal kõnesid ei kuule.


Re: CBR1100xx kahtlane müra

Postitatud: 09 Juul 2014, 12:56
Postitas Magician

Käisin Streetmotost läbi ja Neeme terav kõrv tuvastas siiski väsinud nukaketi pinguti. Sai uus tellitud ja varsti saab siis näha, kas müra kaob või mitte.


Re: CBR1100xx kahtlane müra

Postitatud: 09 Juul 2014, 18:44
Postitas wild

vabalt võib läbi olla hoopis generaatori kett või täpsemalt selle pinguti.tuttav just jebis sama masinaga ja alustas nukaketi vahetusest.peale vahetust aga kõriseb samamoodi ja viga siis ketis mis veab genekat.nukaketi vahetus on suht lihtne.geneka keti vahetus eeldab mootori pulkadeks kiskumist.


Re: CBR1100xx kahtlane müra

Postitatud: 09 Juul 2014, 20:27
Postitas art30
wild kirjutas:

vabalt võib läbi olla hoopis generaatori kett või täpsemalt selle pinguti.tuttav just jebis sama masinaga ja alustas nukaketi vahetusest.peale vahetust aga kõriseb samamoodi ja viga siis ketis mis veab genekat.nukaketi vahetus on suht lihtne.geneka keti vahetus eeldab mootori pulkadeks kiskumist.

Võin eksida aga üks kett on küll olemas ja see on õlipumba oma ja asub siduri korvi taga,genekas on otse vandal


Re: CBR1100xx kahtlane müra

Postitatud: 16 Juul 2014, 15:18
Postitas Magician

Asun varsti nukaketi pingutit vahetama ja seejuures tekkis küsimus. Kas vanal pingutil tuleb ennem eemaldamist kuidagi pinge ka maha saada ennem (see on see võtmega automaatne) kui seda ära kiskuma hakata või tuleb need 2 kuuskant polti lahti keerata ja asi vask?


Re: CBR1100xx kahtlane müra

Postitatud: 16 Juul 2014, 16:14
Postitas Piipz

Kaks polti ja asi vask

:-)


Re: CBR1100xx kahtlane müra

Postitatud: 16 Juul 2014, 16:20
Postitas Magician

Tänud, siis asi selge. :bsmile:


Re: CBR1100xx kahtlane müra

Postitatud: 16 Juul 2014, 18:36
Postitas Magician

Nii, sai vahetatud ja tänu jumalale on igasugune klõbin kadunud. :bsmile:


Re: CBR1100xx kahtlane müra

Postitatud: 17 Juul 2014, 11:54
Postitas Bullet1222
Magician kirjutas:

Nii, sai vahetatud ja tänu jumalale on igasugune klõbin kadunud. :bsmile:

Siis vedas, kuna kõikidel masinatel ei piirdu paraku nukaketi pinguti vahetus ainult poltide keeramisega. Näiteks Honda VTRil tuli väntvõll keerata kindlasse asendisse (klapikambri kaas maha, geneka kaane süüteajastuse kontrollava lahti jne), et saaks pinguti lahti keerata, vastasel juhul jäi kett pingesse ja pinguti vabastamisel viskas nukvõlli keti üle hammasratta hammaste. Päris palju inimesi on enda VTRi klappe peale nukaketi pinguti vahetust kõveraks lasknud.