Powercommander
Kes paigaldab powercommandereid ja seadistab neid?
Kes paigaldab powercommandereid ja seadistab neid?
Ise paigaldad ja siis dynosse seadistama.
Mis ratas sul on? Mul paigaldas margiteenindus. Vastav map oli aga juba FuelMotost tellides peal, andsin neile teada mida soovin. Kõik töötab nagu peab.
Mul on cbr 1000rr fireblade 2008. Rattal on peal sportfilter ja summutit on kohendatud. Käisin ka margiesinduses. Sealt sain soovituse, et tuleks paigalda powercommander. Ise nad vist sellega ei tegele. Arvatavasti on rattal varem olnud powercommander aga see on ära võetud. Istmeall on sellest asitõendeid.
Palju raha oled nõus investeerima?
Powercommander ise on siin müügis.
http://www.ebay.co.uk/itm/08-11-HONDA-C ... 1c42f953b6
Palju maksab seadistamine? Ise midagi pakkuma ei hakka
No telli omale comander ära siis nii saad selle kõige odavamalt kätte.
Burn7 kirjutas:Mul on cbr 1000rr fireblade 2008. Rattal on peal sportfilter ja summutit on kohendatud. Käisin ka margiesinduses. Sealt sain soovituse, et tuleks paigalda powercommander. Ise nad vist sellega ei tegele. Arvatavasti on rattal varem olnud powercommander aga see on ära võetud. Istmeall on sellest asitõendeid.
Olen kindel et Honda mehed paigaldavad selle sulle hea meelega, aga võib küll olla et häälestamisega ei tegele kuna ei ole stendi. Kui ostad e-bays odava ja kasutatud oled n.ö. on your own. Kui ostad uuena, siis asjatundlikud müüjad panevad talle sinu soovide järgi mapi peale, pead ainult ütlema mis sumpad jms. sul rattal küljes on
No neid mappe saad ise ka nettist laadida
Ma tahan siiki saada peenhäälestust kuskil pingis või rajal.
Parem oleks kui leiad tegija kes tegeleb ecu flashimisega, pc kipub pahatihti hapuks minema ja ecu-l on enamasti 2 tehase map-i sees, lüliti vahele ja saad raja jaoks häälestuse ja teine jääb originaaliks, juhul kui vaja veaotsingutega tegeleda jne
Aga ehk oskad soovitada, kes sellise asjaga tegeleks?
Pole õrna aimugi kui aus olla, ma ei ole ise eestis ka. Tegelikult on tegemist juba suhteliselt vana asjaga, kummaline, et mõni motofirma sellega ei tegele, neid flashereid saab ebayst juba päris odavalt, tarkvara on enamasti tasuta ja anna muudkui minna. Kahjuks pole endal dynopinki ja elektroonikas ka loll nagu laua jalg.
Sealt saad endale commanderi, paigalduse ja häälestuse.
Motoboxis Janek kes remondib ja dünotab tsikleid, räägi temaga. Lasin oma Warriori teha ja ega eestis peale selle rohkem pinke ei olegi.
Burn7 kirjutas:Aga ehk oskad soovitada, kes sellise asjaga tegeleks?
seda ECU häälestust ei saa päris nii lihtsalt teha kui soovitatakse, aga see muudab comandri eba vajalikuks.
Samas võetakse sama raha nagu ka commander maksab.
Sama raha, aga ecu töötab paremini. Pc iseenesest ei tee muud kui juhib pihustite tööd, sinna saad lisaks osta igasugu easytunereid, süüte mooduleid ja muud kama, aga kama maksab niimoodi, et tagumikust moosi tilgub. ECU tuningus on kõik need asjad juba sees, kasutatakse tsikli enda raudvara. Seega tuleb tegelikult kõvasti odavam ja töökindlam.
Minu rattale kogu komplekt power commanerilt- 1467$ plus postikulud. Ja selle raha eest ei saa sa veel kõiki asju mida tsikli enda ajust annab sättida.
eriti abi sellest pole kui seda keegi ei tee.
Äkki mõni töökoda loeb nüüd ja saadab oma dynomehe koolitusele?
Teed ehk ise ära ja ei pea rootsis olema siis
Ma arvan, et kliente jaguks
Margusxx kirjutas:Sama raha, aga ecu töötab paremini. Pc iseenesest ei tee muud kui juhib pihustite tööd, sinna saad lisaks osta igasugu easytunereid, süüte mooduleid ja muud kama, aga kama maksab niimoodi, et tagumikust moosi tilgub. ECU tuningus on kõik need asjad juba sees, kasutatakse tsikli enda raudvara. Seega tuleb tegelikult kõvasti odavam ja töökindlam.
Minu rattale kogu komplekt power commanerilt- 1467$ plus postikulud. Ja selle raha eest ei saa sa veel kõiki asju mida tsikli enda ajust annab sättida.
Tegelt suht pointless teema, kuna arvatavasti ratturid, kes seda tõeliselt suudavad ära kasutada ja vajavad on leidnud ka omale häälestajad. Ja need ülejäänud kes uurivad, on lihtsalt kõva orgiga sorkijad, kes ei suuda oma stock rattast isegi 80%-i ära kasutada.
Klishee. See ei ole pointless, kas see kui sa rinkat ei sõida, tähendab seda, et sul ratas ei võiks korralikult käia? Mis vahet seal on kui mitu protsenti sa enda rattast kasutad, ega pc ei anna sulle mingeid mega hobuseid juurde, lihtsalt annab võimaluse panna olemasolevad hobused õigesse kohta ja ilusti ühte takti jooksma.
900cc Hornetil näiteks on tehaseseades segu nii rikas, et peale sõitu haised nagu tõhk. Haisu riietel jäämist võimendab veel sadula all kõrgel olevad summutid. Ehk kaks varianti, kuidas haisust lahti saada: kas powercommander või ehitada summutipütt kahest üks ja alla kiige juurde. Et tõesti ei ajanud hobujõude taga, samas commander tegi ratta palju elavamaks ja erksamaks, seda just pöörete madalamas otsas.
Et siis hornetid suitsevad ja mootorid on umbtahmas koguaeg, nii v?
Pigem sooviks ma seda ECU´d tuunida mootori tervise nimel. Praegu saab ratas ilmselt liiga vähe bensiini peale. Sellepärast on ka tühikäik veidi ebaühtlane. Küll neid hobujõude ka ära kasutama hakkan. Ennem seda ratast oli mul Z1000, mis algul tundus ka ilgelt võimas. Mõne kuu pärast polnud probleem kõik käigud tühjaks keerata. Peab mainima, et z1000 on selle pilli kõrval on nagu võrr
Kahju, et, eesti tuunijad on muust maailmast vähemalt 6 aastat maas. Tekkis idee, seda ECU'd siiski flashida. Soomes vist on ka võimalik seda teha? Kui keegi teab midagi, siis igasugune info on teretulnud. VKM motos vist saaks ka hakkama selle asjaga, aga nende pinki ei saa tsiklit panna.
Soomes tehakse teatud ratastele, aga mitte ka kõigile.
No ostab siis selle Powercommander V ja Autotune sinna juurde ning murega ühel pool.Margi ja mudeli foorumitest saab ka valmis mappe igasugustele väljalasetele.
See autotune pidi suht mahavisatud raha olema.
Nii olen kuulnud omal kokkupuude puudub sellega
pole kah tegelenud aga sellega on ilma dünota mingisugunegi võimalus kütusekaart tekitada ilma et kone kotti ajaks.