Karpade sünkroniseerimine

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
Marlof
Postitusi: 2
Liitunud: 19 Juun 2013, 09:40
Tsikkel: Suzuki Bandit 1200

Karpade sünkroniseerimine

Lugemata postitus Postitas Marlof » 21 Juul 2014, 13:50

Tere. Rattaks on 97 1200.ne bandit. Mureks on suur kütusekulu - keskmine 10 ja seda täitsa tavalise sõidustiili juures. Õlid, filtrid ja küünlad on vahetatud. Mootor muidu töötab laitmatult nii tühikäigul, kui pöördesse ajades. Paigaldatud on Sebring twister summuti, kas see võib tõesti kütusekulu 3 l tõsta? Või on vajalik karpasi sünkida, kui nii siis äkki on kellelgi kedagi pädevat soovitada, kes asja ette vōtaks ja kirvest selga ei lööks. Tänud.


Kasutaja avatar

yeekim
Postitusi: 4949
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1600 & NX650
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 148 korda
Tänatud: 135 korda
Kontakt:

Re: Karpade sünkroniseerimine

Lugemata postitus Postitas yeekim » 21 Juul 2014, 13:55

Süngist väljas karpad ei anna +3l!
Siis peaksid siibrid niiiiiii mööda olema, et seda oleks ka mootori töös kuulda.
Sportsumps? Kas veel midagi modifitseeritud: õhufilter, ülekanne...?

edu
Teen saiast sitta!
Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1470
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 407 korda
Tänatud: 116 korda

Re: Karpade sünkroniseerimine

Lugemata postitus Postitas AzA » 21 Juul 2014, 14:46

Segu äkki lihtsalt pisut rikas, aga see peaks ka tunda andma.
Aga mulle meeldib.
Kasutaja avatar

AVarik
Postitusi: 211
Liitunud: 15 Mär 2009, 09:13
Tsikkel: 97 Bandit 1200N

Re: Karpade sünkroniseerimine

Lugemata postitus Postitas AVarik » 21 Juul 2014, 16:00

Bandit 1200'l on Mikuni karpad millel kuluvad ära nõela pesad....kuluvad ovaalseks üles alla liikumisest. (Emulsion tubes inglise keeles)
http://www.factorypro.com/tech/needle_jet_wear.html

Ja muidugi, kas on karpad paika timmitud summuti jaoks ? Äkki on sport õhufilter ka veel ?
Minu oma võttis 6.5 mnt peal, kui ma enam vähem paika timmisin karpad.
Kasutaja avatar

cossie
Postitusi: 616
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 67 korda
Tänatud: 52 korda
Kontakt:

Re: Karpade sünkroniseerimine

Lugemata postitus Postitas cossie » 21 Juul 2014, 16:45

sünkroonist nii mööda ei saa olla, siis ta ei käiks üldse normaalselt. Asi on ikka karpades, kas tagasõitjad bensuhaisu üle ei kurda? kas musta ei löö summutist? Karpas on miskit kulunud või on äkki stage3 düüsid ja koonused küljes, siis pidi jubedalt neelama hakkama. Mul stage1, vaba väljalase ja airbox mod, keskmine kulu 6-7
Pilt M: banditi bellypan, R1 amort, 19 realine õlijahuti ja muu kola. https://www.facebook.com/M3G-182376025137021/




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M

Teema algataja
Marlof
Postitusi: 2
Liitunud: 19 Juun 2013, 09:40
Tsikkel: Suzuki Bandit 1200

Re: Karpade sünkroniseerimine

Lugemata postitus Postitas Marlof » 22 Juul 2014, 15:23

yeekim kirjutas:Süngist väljas karpad ei anna +3l!
Siis peaksid siibrid niiiiiii mööda olema, et seda oleks ka mootori töös kuulda.
Sportsumps? Kas veel midagi modifitseeritud: õhufilter, ülekanne...?

edu
Midagi muud moditud pole, kõik tehase seades, ainult sportpütt.
Kasutaja avatar

cossie
Postitusi: 616
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 67 korda
Tänatud: 52 korda
Kontakt:

Re: Karpade sünkroniseerimine

Lugemata postitus Postitas cossie » 22 Juul 2014, 15:58

No siis võid algatuseks lihtsalt ära puhastada. Ja kui see ei aita siis uued kaevud, nõelad ja rem komplektid veel ujukinõeladele ning uued tihendid
Pilt M: banditi bellypan, R1 amort, 19 realine õlijahuti ja muu kola. https://www.facebook.com/M3G-182376025137021/




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M

Kiks
Toetajaliige
Postitusi: 34
Liitunud: 30 Mai 2009, 21:16
Tsikkel: zr-7, nc700sd
Tänatud: 1 kord

Re: Karpade sünkroniseerimine

Lugemata postitus Postitas Kiks » 30 Dets 2018, 22:19

Tere,

Vana teema uuendus. Võimalik, et rumalate küsimuste rubriiki, kuid küsin ikkagi.
Küsimus lühidalt: Kas karpade puhastus ilma sünkroniseerimise vajaduseta on OK.
Küsimus pikemalt koos taustaga. Ratas zr7 ja probleemiks kuumalt mitte käivitumine (üldjuhul) - külmalt probleemi ei ole, aku hoiab pinget ja laadimispinge ok, jne...
Kuna teemaks on sünkroniseerimine, siis vaatamata tõsiasjale, et karpad on saanud 2 aastat tagasi kontrolli ja reguleerimist ja peale seda on läbitud u 190km, siis tekkis tahe karpade hingeeluga ise tutvust teha. Kui ennem, kui küüneviha sisse ajan küsin, kas karpade puhastamine ilma hilisema sünkroniseerimiseta on OK või mitte. Või on liialt palju asju, mis saab paigast ära minna ja sünk on vajalik ja siis tuleb ikkagi ratas kokku lapata ja sünkima minna?
PS. eesmärk ei ole kulude optimeerimine, kuid loomkatseteks on lihtsamaidki asju, nt. muruniiduk. Lohutuseks: Kui ikka mõistus lõppeb, siis on ämber koos kõikide juppidega ja remondikoht viimane lahendus :-) .

grahv
Postitusi: 1025
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: VX, GSX, Pegass
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 24 korda

Re: Karpade sünkroniseerimine

Lugemata postitus Postitas grahv » 31 Dets 2018, 09:52

Kiks kirjutas:
30 Dets 2018, 22:19
Küsimus lühidalt: Kas karpade puhastus ilma sünkroniseerimise vajaduseta on OK.
Sünkimise vajaduse näitab mõõtmine. Aga võid muidugi puhastada ilma sünkimata - kui puhastuse käigus karpasid üksteisest ei lahuta ja sünk-kruve ei näpi, siis ju jääb kõik endiseks... Kui siiani töötas mootor ühtlaselt, eks siis võid eeldada, et sünk on enamvähem paigas. Ja mitte ainult ei puhasta vaid kontrollid ka membraanid, nõelklapid, tasemed ja tühikäigu segukruvide asendid. Tooreklapid kah kui eelnevast väheks jääb. Noja esimesel korral võiks veel vaadata, mis düüsid sees on - originaalmõõdus, või on keegi miskit muud pannud. Ple seal keerulist midagi!

G
Kasutaja avatar

Kauri
Postitusi: 482
Liitunud: 13 Juul 2005, 23:46
Tsikkel: VN 750 custom
Asukoht: Kuusalu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 65 korda

Re: Karpade sünkroniseerimine

Lugemata postitus Postitas Kauri » 31 Dets 2018, 09:59

See kuumalt mittekäivitumine pigem viitaks klapivahede kontrollimise vajalikkusele.
Kõik tööriistad ühest kohast, http://www.motoral.ee
kauri@motoral.ee
553 4250
Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2195
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 108 korda
Kontakt:

Re: Karpade sünkroniseerimine

Lugemata postitus Postitas StreetMoto » 31 Dets 2018, 13:21

Kuumaga mittekäivitumine viitab pigem lahti jäävatele klappidele, sest sooja toimub paisumine ja kui klapivahed on liiga väikesed (nagu selle mootori puhul enamasti juhtub), siis jäävad soojana klapid avatuks.

Enne kui ZR-7 karpade kallale ja sünkimise ideele minna tulekski üle vaadata klapivahed. Selle mootori tüüphädaks on aja jooksul ära kaduvad klapivahed, mis tähendab, et mingid klapid on kogu aeg lahti ja ükski sünkimine asja ei lahenda. Paraku on lugu selline, et kui tahta asi päriselt korda saada, siis olematud klapivahed põhjustavad ka klapipesade tahmamise ja klapid suure tõenäosusega enam ei pea. See kokkuvõttes viib plokikaane remondini, mida selle ratta turuväärtuse juures enamasti ette ei taheta võtta.
StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee

Kiks
Toetajaliige
Postitusi: 34
Liitunud: 30 Mai 2009, 21:16
Tsikkel: zr-7, nc700sd
Tänatud: 1 kord

Re: Karpade sünkroniseerimine

Lugemata postitus Postitas Kiks » 31 Dets 2018, 13:58

Klapivahed on kontrollitud ja reguleeritud 190km tagasi (jah - paar aastat on selle rattaga vähe sõidetud)
Düüside mõõdu kontroll on hea tähelepanek. Puudub info, kas sellist asja viimati tehti või mitte.
Seega tuleb manuaalid karpade osas üle lugeda ja käed külge panna. Kui enne seda kütuse süsteemi puhastus ja kontroll ning 98-ga (ilma bio sodita) katseid teha.

Sciev
Postitusi: 131
Liitunud: 26 Nov 2018, 23:05
Tsikkel: Voshod 3M
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Karpade sünkroniseerimine

Lugemata postitus Postitas Sciev » 31 Dets 2018, 14:53

Kahjuks ei saa öelda, et kõikide tanklate 98 ilma selle biosodita oleks. Ühest teisest foorumis sel teemal räägitud ja info välja pandud: https://imagizer.imageshack.com/v2/q90/923/kZnryF.jpg



Vasta

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”