Tsiklirehvi lappimine nööriga... ?
Tsiklirehvi lappimine nööriga... jääb pidama või kindluse mõttes Ikka lapp peale seestpoolt?
Tsiklirehvi lappimine nööriga... jääb pidama või kindluse mõttes Ikka lapp peale seestpoolt?
Kalmer kirjutas:Tsiklirehvi lappimine nööriga... jääb pidama või kindluse mõttes Ikka lapp peale seestpoolt?
Selle kohta öeldakse: tuli läbi katkise kummi ja läks läbi katkise kummi
Paigale kulutatud raha eest oleks vast mõistlikum mingi kasutatud auguta juust osta
Parandatud torkeauk nüüd küll pauku ei põhjusta.
Kui on valik nööri ja lapi vahel, siis eelistan igal juhul vulkaniseeritud lappi. Minuteada on kõik nöörivariandid ametlikult ajutiseks lahenduseks.
Aga kui on valida korraliku uuemapoolse lapitud rehvi ja juustu vahel, siis eelistan ise igal juhul esimest. Kui niikuinii juustudega sõidad, siis torka jah, järgmine tundmatu päritoluga juust alla.
Kalmer kirjutas:Tsiklirehvi lappimine nööriga... jääb pidama või kindluse mõttes Ikka lapp peale seestpoolt?
Võid panna lapi peale aga nöör kestab vabalt selle rehvi lõpuni, järgi proovitud ja kannatab kiiruseid 200+ ja seda pidevalt
Need pastelde soovitajad mingu p***, masin võib vana olla aga rehvid olgu uued
Peale seda, kui olen rehvidest 4-nööri kaotanud, siis mina küll nööri ei soovita pikemalt sõitmiseks, see ikkagi selline ajutine lahendus. Muidugi pole need motika rehvid olnud, kuid vahet pole. USA vannis on muidugi nööri komplekt ilusti olemas.
Tsikli rehvi nööriga parandamine on EL minu teada keelatud ja kindlustus ei korva kahjusid , mis võivad olla seepärast põhjustatud!!!
Tuono kamikadzevõtteid ei soovita kellegile, laseb ta ka kakssada + muretult rattaga, mille kett ei ole needitud vaid lukuga.
Ma sain 100 km sõitnud tagarehvi mingi a´la kingakontsa vms pisikese naela aga sellest piisas, et rehv mingi 2 päevaga tühjaks immitseks Lasin rehvi sisse seda autorehvi parandus möga purgitäie proovimise mõttes - kestis 9000+ km peale seda ilusti nii maanteel kui rinkal ja igasu kiirustel
Ei hakanud nööri varianti proovima selle pärast, et auk oli tõsiselt pisike ja mõte oli, et nööriga ikka pead suuremaks ajama ja tõenäosus mõni kiud rohkem katki teha vms on ikka suurem ju. Juuste tõesti ei poolda mina ka enam ammu millegipärast
Rakveres vabriku tänaval ei soovitanud lappi panna.oht suur nööri tabada kui lihvida lapi jaoks. Jäi enda pandud nöör ja seni 500 km Ok
Sama siin
ajaloo jooksul on mitu rehvi lõpuni sõidetud nöör liim vahel pole surma saanud momendil
Ikka paik sissepoole. Ja kui on oht liigselt maha käiata siis käsitsi, mitte elu eest üritada suruõhu vms. tööriista sinna suruda.
Need ei taha niigi kitsastes, kumerates paikades hästi püsida, tükivad "üles ronima" mööda pinda. Eks oma osa on ka karedus astmes aga see selleks.
Korralik ja kindel ussi valik on liimitavad ja võiks igal endast lugupidaval olla kaasas. Vanemad rasvased plökerdised pole nii kindla pidavusega ja õnneks on neid ka vähe näha, tänapäeval.
Nõmmik kirjutas:Tsikli rehvi nööriga parandamine on EL minu teada keelatud ja kindlustus ei korva kahjusid , mis võivad olla seepärast põhjustatud!!!
EL võib oma nõuetega p....e sõita
Ise tegelen tööalaselt küll autorehvidega aga eks lappimise teema suht sama. Kõige kindlam muidugi korralik paik koos täitega (et sama auk väljaspoolt uut saasta sisse ei korjaks). Käiata tuleb jah ettevaatlikult küll. Nööri kohta öeldakse et max 5000 km, aga olen ka näinud kus see ilma mingi probleemita 20000 vastu peab. Samas kui teepeal korralikule rehvile nööri sisse lükkad soovitaks hiljem sissepoole ikkagi ka paik lisaks panna. Vahud aitavad ainult siis kui on tõesti mikro auk. Muidu pointless üritus suht. Ja kui jääbki pidama siis tuleb hiljem rehv nii kui nii maha võtta kuna see üleliigne pask hakkab rehvisees ringi lendama ja muudab sõitmise kiirustel suht ebamugavaks.
Eks kõik oleneb ikka rattast ja olukorrast, rinkal ei hakkaks ka ilmselt nööriga parandama aga .... ülemöödunud suvel, Poolas, laupäeva õhtul 22 ajal läks tagarehv. Hakkas vaikselt ujuma ja selge ta oli, et tagarehv. Panin veel viimase vindiga bensukasse ja lasin vahu sisse. Vahuga tuleb aga kohe sõitu jätkata. Hakkas uuesti ujuma. Järgmine bensukas. Nüüd sain aru et auk on meeldivalt suur, kogu vahu oli löönud ratta koopasse laiali, kõik kohad olid seda kleepuvat tatti täis. Ega midagi, kuna olin näinud 24h rehvi parandus silte siis sõit vaikselt jätkus, igas bensukas lasin uuesti rehvi täis. Lõpuks leidsin ühe 24h töökoja. Seal muidugi vana ei osanud ühtegi keelt aga lubas töökojas ringi vaadata. Täitsa juhuslikult leidsin riiulist nööri ja toppisin sisse. Sõitsin selle nööriga edukalt kuni rehvi lõpuni. Aga see vahu r**k, seda ei saanudki enam tagaratta koopast maha. Kõik kohad olid täis, summarid, kohvrid, number jne jne. Rattaks TDM.
Rinkal muidugi mitte. Pidasin silmas ikka tavakasutuses olevaid rattaid millega üle 150 väga ei lasta.
Aastat 20 tagasi, kui meil veel vaesed ajad olid, tegin linase või puuvillase kaltsu ribast ise parandusnööri. Mitu kihti kummiliimi peale, viimasel kihil kuivada enam ei lasknud ja lükkasin naelaga sisse. Pidas küll. Õige nööriga lappimine maksis siis, kui õigesti mäletan, 25 krooni kanti ja tavainimeste palgad olid 500 ja 1000 krooni vahel, ehk siis umbkaudu sama number, mis praegu eurodes.
kui praegu rehvitöökojas ka 25 nööri paigaldamise eest saaks küsida, siis teeks või ise rehviputka