1. leht 1-st
Dnepr KMZ mt-10-36 1982 peitupaik
Postitatud: 15 Dets 2014, 20:06
Postitas peitupaik
Re: Dnepr KMZ mt-10-36 1982 peitupaik
Postitatud: 15 Dets 2014, 21:37
Postitas tuvi
Väga peen!!
Hea,et ikka selliste (ikalduste) vastu huvi on inimestel,
Ma ise võtan juba pikka aega hoogu ,et oma "ikalduse" mt10-36 uuenduskuuri nutulaul siia foorumisse postitada.
Ootangi viimaseid detaile Ukrainast siis saan ka foorumis eputada.
Igadahes palju jõudu vene raua omamisel,ja korrastamisel
Re: Dnepr KMZ mt-10-36 1982 peitupaik
Postitatud: 15 Dets 2014, 23:17
Postitas RKsilver
Märgin ära ja jälgin huviga edasisi samme, jõudu ja jaksu!
Re: Dnepr KMZ mt-10-36 1982 peitupaik
Postitatud: 16 Dets 2014, 07:38
Postitas peitupaik
Mis valemiga ukrainast tellimine käib ? On siis tuntavat hinnavahet ka, et ei kannata intermotost osta? 
Re: Dnepr KMZ mt-10-36 1982 peitupaik
Postitatud: 16 Dets 2014, 08:46
Postitas tuvi
Tere!
Oioioiiiii. See sinumainit koht on natuke karm hinna suhtes. AGA eks igaüks teeb oma järeldused mina ei taha teist Eestlast nuumata...
väike vihje http://www.dnepr-kiev.com
Re: Dnepr KMZ mt-10-36 1982 peitupaik
Postitatud: 16 Dets 2014, 09:37
Postitas peitupaik
Kaua sealt juppid tulevad? Hetkel loodan jõuludeks sõitma saada, et jõuluvana minna mängima. Aga sealt tellides ilmselgelt jääks see idee ära
Re: Dnepr KMZ mt-10-36 1982 peitupaik
Postitatud: 16 Dets 2014, 14:20
Postitas pärnakas
Kui miski koopereerumine tellimise osas toimub siis oleksin ka ühest, teisest ja kolmandast asjast huvitatud. Enamusel mõistlikud hinnad. Karpade adapterite komplekte võiks paar kilo tellida ja veel üht teist! Edu muidugi teema algatajale raskeraua palaviku põdemisel. Endal sama haigus, hetkel juba kolmas bakter ravimisel 
Re: Dnepr KMZ mt-10-36 1982 peitupaik
Postitatud: 16 Dets 2014, 16:34
Postitas peitupaik
Re: Dnepr KMZ mt-10-36 1982 peitupaik
Postitatud: 16 Dets 2014, 17:24
Postitas tuvi
Mina olen siiani kõik asjad kätte saanud ja ükski tellimus pole pikemalt läind kui 11-12päeva. Kõige kiiremini tuli nädalaga. Peale 2-3 tellimust saad 5% püsisoodustuse kõigelt, vahel on aled kuni 15% kogu ködi. Transa hind on Ukraina posti hinnakiri kilode järgi vist.Pead ei anna aga tellimuses näitab transa hinna kohe ära. Selle kopereerumise peale olen iga tellimus mõelnud aga keegi pole kampa löönd ja ma pole väga leelotanud ka sel teemal.
Sorry ,et natuke OT siin tegin.
Re: Dnepr KMZ mt-10-36 1982 peitupaik
Postitatud: 16 Dets 2014, 18:35
Postitas moilo
Ma olen kõik enda emmiliste jubinad ostnud easthighway oü-st. Asub Tallinnas Paldiski maanteel ilmajaama taga. Saadavad ka postiga. Kui easthighway.com lehelt vajalikku detaili ei leia, tasub alati helistada ja küsida. Tal on tihti ka kasutatud detaile pakkuda. Hinnad on minu arvates normaalsed kuigi alati leiab kusagilt kaevates soodsamalt. Minu jaoks on aga oluline see, et ma saan minna ise kohale ja vajadusel detaile katsuda-võrrelda.
Lear
Re: Dnepr KMZ mt-10-36 1982 peitupaik
Postitatud: 16 Dets 2014, 22:29
Postitas peitupaik
Huvitav, siiski intermotost odavam. Vähemalt siis kolvid mõtekam sealt võtta samaga ka silindritega. Okei klappid ja mõned jubinaid ka natuke odavamad mõne euro võrra. Kuna list nii suur siis tuleb hakkata sorteerima,et kust mida võtta. Mida tähendab eseme seisukord NOS ?
http://easthighway.com/est/tooted.c/vantvoll-mt10
http://www.intermoto.ee/kaubad?t=varuos ... ct_id_desc Kohe tuntav vahe on neil. Sammas ka mõõdud päris erinevad, miks? Mis õli mootorisse soovitate?

Re: Dnepr KMZ mt-10-36 1982 peitupaik
Postitatud: 16 Dets 2014, 22:36
Postitas poison
suvaline tänapäevane automootori õli kõlbab, aga hea on Liqui Moly 20w50 mineralish tsiklitele, kuna tegu õhkjahutusega ja nende mootorite tööreziim on tulisem
Re: Dnepr KMZ mt-10-36 1982 peitupaik
Postitatud: 16 Dets 2014, 23:26
Postitas moilo
NOS- new old stock. See kraam on originaaltoodang ja enamasti kusagil laos oma 30-40 aastat seisnud. Üldiselt on see kõige kvaliteetsem kraam mis saadaval. Siiski võib teinekord esineda roosteplekke ja muid pikast seismisest tingitud defekte. Ilmselt ei ole kummidetailid enam esimeses nooruses. Samas näiteks kolvid peaks kindlasti võimalusel just sellised ostma. Tänapäeval valmistatud vene ja ukraina varuosad on pehmelt öeldes kõikuva kvaliteediga. Kõige paremad kolvid on siiski kaasaegsed poolas valmistatud kolvid (Almot), kuid need on ka kõige kallimad. Neid võid samuti Marko käest küsida. Kohal ta neid ei hoia, kuid teatud mõõte suudab tarnida paari päevaga. Need kolvid ei paisu nii palju kui originaalid ja saab tänu sellele märksa väiksema lõtkuga silindrisse istutada. Oma K750-le tegin silindri 0,06 millimeetrit suurema diameetriga kui kolvi. Ilmselt oleks võinud veel väiksema lõtkuga teha. Tootha ise soovitab 0,03 mm, kuid siis tuleb sissesõit teha väga hoolikalt. Originaalidega peaks lõtk olema vähemalt 0,1 mm, ja siiski peab alguses ikka väga ettevaatlikult sõitma.
Õli kasutaksin mina pigem monoviskoosset SAE 50 või SAE60. Näiteks Motul, Liquy Moly või Revtech. Nendel nõuka boxeritel pole nimelt õlifiltrit. Need kaasaegsed õlid pesevad kogu kõntsa mootorist lahti ja siis see muudkui ringleb seal mootoris. Need monoviskoossed aga ei sisalda nii palju pesuaineid ja mustus ladestub karteripõhja. Ise kasutangi Motuli SAE50 Historic marki õli. See konkreetne ongi mõeldud enne 1960 valmistatud masinatele mida need emmilised ju põhimõtteliselt ongi. Muidugi ka 20w50 on kindlalt parem valik kui see mida sinna vanasti sisse kallati.
Jõudu nikerdamisel.
P.S. mul on üleliigseks osutunud üks Dnepr MT11. Dokumente pole, kuid muidu enamvähem komplektne. Sõitis viimati ca 2 aastat tagasi. Kui kellelgi läheb tarvis, siis andku teada.
Lear
Re: Dnepr KMZ mt-10-36 1982 peitupaik
Postitatud: 16 Dets 2014, 23:37
Postitas pärnakas
Lear mis hinnaklassis mt 11 pakud?
Re: Dnepr KMZ mt-10-36 1982 peitupaik
Postitatud: 17 Dets 2014, 19:19
Postitas moilo
Tahaks 200 eurot saada. Ratta kõrval võiks täpsemalt arutada. Mainin siiski kohe ära, et ratas vajab kindlasti remonti siit-sealt.
Lear
Re: Dnepr KMZ mt-10-36 1982 peitupaik
Postitatud: 25 Dets 2014, 19:53
Postitas peitupaik
Silindrid käes. Nüüd, kui pühad läbi tallinnase juppe ostma 
Re: Dnepr KMZ mt-10-36 1982 peitupaik
Postitatud: 25 Dets 2014, 21:46
Postitas tuvi
OT aga siiski jõuluaeg ja toeta Ukrainlast pääsemast nii tibla kui ka jänki ikke alt
http://www.dnepr-kiev.com aasta lõpuni 12 % kogu kama kui püsiklient siis lisaks 5 % nii et 17 %
http://www.dnepr-kiev.com/index.php?route=common/home
aga teema algatajale siis klapp vastu kolbi ja tugevaid tagasilööke... 
Re: Dnepr KMZ mt-10-36 1982 peitupaik
Postitatud: 27 Dets 2014, 12:41
Postitas peitupaik
Krt, täna jälle linna mineks ja east on kinni nii, et juppe ei saa.
Ehk siis davai teeme ära, kellel plaan tellida ? kopereerume!!!!! Peame kiiresti tegema mõned päevad aega. Keegi klient ka on, et saada lisasoodustus ?
Otsige kõik oma sõbrad-tuttavad kokku ja teeme ühe listi.
Re: Dnepr KMZ mt-10-36 1982 peidupaik
Postitatud: 04 Jaan 2015, 13:12
Postitas peitupaik
http://kylkad.blogspot.com/2011/06/peka ... -vant.html
Oskab keegi aidata ? Probleem selles, et hakkasin mõtlema, et kas on mõtekas ikka svammfiltrid panna aga originaali juurde jäädes ega mul probleemi ei tekki õhutorudega?
Karburaatori k68 õhuava peaks ju originaalist natukene teise asendisse-kaugusele jääma?
Ehk siis kuidas teha ? Originaal või svammfiltrid?
Re: Dnepr KMZ mt-10-36 1982 peidupaik
Postitatud: 04 Jaan 2015, 14:27
Postitas kurikristjan
Torudega annab ju manipuleerida. Mingeid käsnu ära hakka küll toppima.
Re: Dnepr KMZ mt-10-36 1982 peidupaik
Postitatud: 12 Jaan 2015, 17:31
Postitas peitupaik
Miski pärast arvan, et lähen siiski eraldi filtrite peale üle. Aga ehk oskab keegi seletada, mis on mt10 ja mt11 vahe ?
Re: Dnepr KMZ mt-10-36 1982 peidupaik
Postitatud: 14 Jaan 2015, 11:30
Postitas peitupaik
peitupaik kirjutas: Aga ehk oskab keegi seletada, mis on mt10 ja mt11 vahe ?
Eastis miski pärast mt11 kolvid odavamad ja öeldi, et võtaksin need.
Ja siiski filtrite puhul, kas tõesti originaal element filter sel on etem kui õliga svamm ? Kui keegi ilusti ära seletab, miks originaal on parem siis hakkan torudega mängima. Kui ei siis jään lihtsuse ja kindluse juurde, et õligasvamm on asjalikum ja panen need. 
Re: Dnepr KMZ mt-10-36 1982 peidupaik
Postitatud: 15 Veebr 2015, 00:32
Postitas peitupaik
Nii probleem, ehk keegi targem saab aidata.
Nimelt kõik asjad olemas nüüd peale klappide.
Poes olemas on 3tk NOS ja ühe puuduva saaks nüüdse uue. Kuid sellel varre jämedus 0.15mm peenem.
Nii, et peaks vahetama silindripeas ka klappide puksid aga see pidi päris raske ettevõtmine olema.
Mida teha ? 
Re: Dnepr KMZ mt-10-36 1982 peidupaik
Postitatud: 15 Veebr 2015, 12:29
Postitas moilo
Õhufilter tuleks võimalusel ikkagi originaal jätta. Juba välimuse pärast. Sinna korpusesse mahub tegelikult Mann c1415 (või oli hoopis 1514) element. Filtrikorpust pead küll seestpoolt pisut modifitseerima. Filter ise on selline ümmargune nagu Lada õhufilter aga väiksem. Suvaline varuosapood suudab selle sulle tellida. See ka filtreerib erinevalt originaalist ja ilmselt ka koonustest paremini. Aga klappidest- ehk kannatab mõnda enda vana kasutada kui õiget asja pole saada. Teisalt kui sul on klapipesa freesid olemas (pesad tuleks üle lõigata nii ehk naa) siis ei ole ka juhtpuksi vahetus mingi kosmoseteadus.
Lear
Re: Dnepr KMZ mt-10-36 1982 peidupaik
Postitatud: 23 Veebr 2015, 10:39
Postitas peitupaik
Nüüd ongi asi seal maal, et ehk oskab keegi soovitada kedagi kel need freesid olemas on ja kes klapipesasid töötleks ?
Re: Dnepr KMZ mt-10-36 1982 peidupaik
Postitatud: 23 Veebr 2015, 11:02
Postitas moilo
Ma vaatan sul on asukohaks märgitud Türi. Seal peaks tegelema plokikaante ja nukkvõllidega dr. Tuha. Toksa googlesse see nimi ja leiad ka kontaktid. Kuigi ma arvan, et ka mõnes autoremonditöökojas peaks su murele lahendus leitama. Vähemasti osatakse sealt suunata kuhu tarvis. Minu soovitus oleks siiski dr. Tuha. Ja lase tal siis juba ka kanaleid pisut siluda, leiad mõne odava lisahobujõu.
Lear
Re: Dnepr KMZ mt-10-36 1982 peidupaik
Postitatud: 26 Veebr 2015, 19:49
Postitas peitupaik
moilo kirjutas:Ma vaatan sul on asukohaks märgitud Türi. Seal peaks tegelema plokikaante ja nukkvõllidega dr. Tuha. Toksa googlesse see nimi ja leiad ka kontaktid. Kuigi ma arvan, et ka mõnes autoremonditöökojas peaks su murele lahendus leitama. Vähemasti osatakse sealt suunata kuhu tarvis. Minu soovitus oleks siiski dr. Tuha. Ja lase tal siis juba ka kanaleid pisut siluda, leiad mõne odava lisahobujõu.
Lear
Temaga eelnev kokku puude olemas, kuid ei tea et ta ka tsikli juppe teeks aga eks üritan uurida. Lisaks minu andmetel ta enam otseselt Türil vist ei tegutse. Võin ka eksida.
Re: Dnepr KMZ mt-10-36 1982 peitupaik
Postitatud: 11 Mär 2015, 16:36
Postitas peitupaik
Nii oli õigus Tuha on linna kolinud. Silindrid saan tehtud temakaudu. Nüüd küsimus, et kas mt10 ja mt11 klappidel on ka mingi vahe ?
Re: Dnepr KMZ mt-10-36 1982 peitupaik
Postitatud: 11 Mär 2015, 19:17
Postitas MarekM
Offtopic. Leevenda mu uudishimu... Sul on see kasutajanimi taotluslikult selline? Või tuli kunagi typo sisse?
Re: Dnepr KMZ mt-10-36 1982 peitupaik
Postitatud: 25 Mär 2015, 07:59
Postitas peitupaik
MarekM kirjutas:Offtopic. Leevenda mu uudishimu... Sul on see kasutajanimi taotluslikult selline? Või tuli kunagi typo sisse?
sellega on selline lugu, et ca 11-12a tagasi (esimene või teine klass) sai kuskile sellise veaga kasutaja tehtud ja miski pärast hakkasin sellise nimega kasutajaid tegema ei suuda uut mõelda nii harjunud sellega. Paar aastat tagasi vähe ametlikumad kohad muutsin jah ikka päris nime vastu Juhan välja. Aga foorumites suht savi paljud tunnevad mind selle järgi juba.