1. leht 1-st

Kawasaki zx9 probleem piduriga

Postitatud: 09 Veebr 2015, 22:10
Postitas maakivi

Tere. Rattaks siis zx 900 98 aasta Probleem siis selles, et ei saa esipidurist õhku kätte. Ratta ostes oli pidur kuttu. Kettad kõverad klotsid läbi ja kolvid kinni. Nüüd siis kettad, klotsid, tihendid vahetatud. Proovitud erinevate töösilindritega aga kõike õhku kätte ei saa. Olen proovinud nii tõmmata, imeda, lingiga õhutada kui ka vanakooli. Link jääb 1,5 cm lenksust.(alguses vajus põhja)
Paar kiiremat vajutust ja on kohe link hea. Lingiga õhutades ja enne paaki olevat kummivoolikut mudides saab vahepeal mõne väiksema mulli kätte.
On kellelgi sama ratta esipiduritega kogemusi jagada kuidas õhu välja saite?
Olen foorumis kõik õhutusteemad läbi lappanud.


Re: Kawasaki zx9 probleem piduriga

Postitatud: 10 Veebr 2015, 08:50
Postitas StreetMoto

Selle põlvkonna ZX9R mudelil on kõige lollimad Tokico 6-kolvilised sadulad, mida mina kohanud olen. Oleme ka ise hädas olnud sealt õhu kättesaamisega. Nendes sadulates jääb teatud kohtades pidurisadula kanalitesse ratta küljes olevas asendis siiski õhk sisse. Viimaseks hädaabilahenduseks on olnud kogu süsteemi mahavõtt ja laua peal õhutamine ning alles peale seda tagasi tsikli külge. Loomulikult peab kogu ülejäänud süsteem (ka peasilinder ja kolb/mansetid) korras olema.


Re: Kawasaki zx9 probleem piduriga

Postitatud: 10 Veebr 2015, 10:25
Postitas Snowhite

Tere,

tihti on aidanud selline lahendus, et võetakse sadulad küljest ära ja surutakse kolvid täiesti sisse - siis tehakse (näiteks mingi tükk seal kolbide vahel) õhutamine.
Sedasi saab vooliku asendit muuta ja ka õhul pole kohta, kus kolvi pesa sees kinni jääda ja ringi siiberdada.


Re: Kawasaki zx9 probleem piduriga

Postitatud: 10 Veebr 2015, 10:27
Postitas Cul

Eelnevad lahendused muidugi kõige kindlamad, aga ise soovitaks veel: Proovi 'nokk lendu' tõsta. Tagaratas kuhugi kõrgemale kännu otsa, ühele ja teisele poole võimalikult viltu. Kõike neid asendeid omavahel kombineerides.


Re: Kawasaki zx9 probleem piduriga

Postitatud: 10 Veebr 2015, 19:02
Postitas maakivi

Aitäh info eest. Proovin pakkutuid varjante. Nagu aru saan siis oleks vaja sadulad tõsta kõrgemale kui õlianum ja siis õhutata.


Re: Kawasaki zx9 probleem piduriga

Postitatud: 25 Veebr 2015, 23:32
Postitas TankSlapper

Hei,
Kas pidurid korras, aitasid välja toodud lahendused? Endal sama jama...peale piduriõli vahetust ei jäänud enam see mis ennem. :wack:


Re: Kawasaki zx9 probleem piduriga

Postitatud: 26 Veebr 2015, 00:15
Postitas maakivi

Hetkel tundub, et sain korda peale pikkemat jebimist. Eks kui garaasi eest jää ära sulab saab proovida. Proovisin kõikke eelmainitud asju. Tundus, et õhk tuli välja siis kui surusin kolvid sisse ja õhutasin lingiga. Panin vahele vineeri. Ühesõnaga on ulme see õhu kätte saamine sellel rattal. Huvipärast küsin kas sul on mõlemal klotsil küljes plekk või ainult ühel pool? Huvitav oli see, et panin alguses kokku ilma nende plekkiteta ja kui hiljem plekkid vahele panin läks pidur paremaks kõvasti. Pikk ja segane jutt tuli vist. Lihtsam võibolla helistada päevaselajal kui miskit uurida tahad. 5038699 mikk


Re: Kawasaki zx9 probleem piduriga

Postitatud: 27 Veebr 2015, 19:39
Postitas TankSlapper
maakivi kirjutas:

Hetkel tundub, et sain korda peale pikkemat jebimist. Eks kui garaasi eest jää ära sulab saab proovida. Proovisin kõikke eelmainitud asju. Tundus, et õhk tuli välja siis kui surusin kolvid sisse ja õhutasin lingiga. Panin vahele vineeri. Ühesõnaga on ulme see õhu kätte saamine sellel rattal. Huvipärast küsin kas sul on mõlemal klotsil küljes plekk või ainult ühel pool? Huvitav oli see, et panin alguses kokku ilma nende plekkiteta ja kui hiljem plekkid vahele panin läks pidur paremaks kõvasti. Pikk ja segane jutt tuli vist. Lihtsam võibolla helistada päevaselajal kui miskit uurida tahad. 5038699 mikk

Sain kah pidurid korda. :mrgreen: Surusin ka kolvid sisse ja õhutasin lingiga, panin klotside vahele metall tükkid. Minul pole kummalgil klotsil plekki peal.
Tänud abi eest ! :bsmile:


Re: Kawasaki zx9 probleem piduriga

Postitatud: 28 Veebr 2015, 10:29
Postitas kristjan128

Osadel Suzukidel on ka samad Tokico 6 kolvilised. Neil see jama, et õhutusnippel ei ole täitsa sadula ülaosas ja õhk kerkib niplist ülespoole, ma olen rattalt maha kruvinud, käe vahel liigutanud ja õhutanud neid. Vahel on ka selline jama olnud, et õhk jääb peasilindrisse ning olen sealt polti lahti lasknud ja õhutanud. Üldiselt, on need sadulad täielik saast, oma tl1000r olid ka need peal ja parim lahendus on kuskilt sebida Nissini 4 kolvilised asemele, poldiaukude vahe oli vist 90mm, vanematel gixxeritel ja bandititel kasutati neid. Ülihead ja hooldevabad sadulad, ei pea ka peasilindrit vahetama.