1. leht 1-st

Kawasaki zx10r head/vead?

Postitatud: 19 Veebr 2015, 11:26
Postitas Siim

Kõik kellel kogemusi/ saunas jutte kuulnud võiks nüüd veidi enda aega raisata ja mullegi teada anda...

Võrreldes yamaha r1 2004 126kw ( Ainuke ratas, ainuke kogemus) masinaga mis oleks zx10r 128kw 2005 aasta head/vead?
Ntx kuidas peab sidur vastu wheelidele?
Osadel ratastel pidi õlitus nii olema, et nokal lastes pidi mootor kuivale jääma, kawal seda muret pole?
Kiirendus, 299km/h top jne peaks kõik r1-ga võrreldes samasse klassi jääma?

Need nagu tähtsamad küsimused, kõike muud ma küsida ei oska. Seega midagi teate või oskate rääkida zx10r kohta, andke aga tuld, millega peab arvestama jne...


Re: Kawasaki zx10r head/vead?

Postitatud: 19 Veebr 2015, 12:56
Postitas Kox

Olen omanud mõlemat, endale meeldis Kawa rohkem.
Mõlemad oli ühe hooaja ja tegin mõlemal ainult tavahoolduse.

Nende võrdluses ütleks, et osta see mis omale rohkem meeldib otsest vahet neil pole.
Näiteks K3-K4 1000 Gixxer väga meeldis kuni sõita sain, R1 ja Kawa on mõlemad sellest minusilmis üle.

Hetkel oman 2009 a. Zx10 mis on nende vanadega võrreldes aga hoopis teine tase :D (tahad osta ära...)


Re: Kawasaki zx10r head/vead?

Postitatud: 19 Veebr 2015, 13:16
Postitas puna

Olen ka omanud ja ei saa nuriseda küll
2 ratast sellist siis ja mõlemat kasutasin mõne aasta


Re: Kawasaki zx10r head/vead?

Postitatud: 19 Veebr 2015, 19:57
Postitas Siim
Kox kirjutas:

Olen omanud mõlemat, endale meeldis Kawa rohkem.
Mõlemad oli ühe hooaja ja tegin mõlemal ainult tavahoolduse.

Nende võrdluses ütleks, et osta see mis omale rohkem meeldib otsest vahet neil pole.
Näiteks K3-K4 1000 Gixxer väga meeldis kuni sõita sain, R1 ja Kawa on mõlemad sellest minusilmis üle.

Hetkel oman 2009 a. Zx10 mis on nende vanadega võrreldes aga hoopis teine tase :D (tahad osta ära...)

Gixxeri üks suur tuli kohe pole üldse minu maitse, r1 proovitud kaks hooaega, igati hea ratas oli, nüüd kindel plaan kawa ligi võtta, aga oligi hirm, et äkki mingis mõttes kehvem kui r1.

Ratas peab olema selline millega kukkudes päris teeääres nutma ei hakkaks, ehk siis 2009 rattaga ei julgeks ma eeskujulikult põhjagaasiga sõita ega tagale tõmmata.
Noor ja loll veel, proovin rattaid mis rahakotti päris ribadeks ei tõmba juhul kui edasimüüki ei toimu (crash)

puna kirjutas:

Olen ka omanud ja ei saa nuriseda küll
2 ratast sellist siis ja mõlemat kasutasin mõne aasta

Aga just see siduri vastupidavus ja õlitus kui tagarattale. Kuidas kawal nendega on? Kalla ja talla nagu r1-l? R1-l tundus lollikindel sidur olevat ja kui tagarattal selgeks sai hakkas seda igapäevaselt hommikust õhtuni toimuma (Suvel ei maksa puhata) (lol)


Re: Kawasaki zx10r head/vead?

Postitatud: 19 Veebr 2015, 21:54
Postitas puna

Lollikindlaid asju pole kuna lollid on uskumatult leidlikud.
Minul probleeme ei olnud selle rattaga.
Kalla ja talla.
seega ma ei oska probleemidest rääkida.
Head noh suhtkoht terav oli
teljevahe teistest lühem natuke seega äkiline ja samas võib ka karistada.
ehitasin omale ühe sellise, et rajal käia sai igasugu vidinaid sinna külge ostetud, aga korralikku sõitu mul sellele teha ei olnud aega.
seega läksid need müüki.
hetkel on itaallaseid siis hoov täis ja on ikka täiesti erinev ratas jah hind on ka teisest mastist.


Re: Kawasaki zx10r head/vead?

Postitatud: 20 Veebr 2015, 06:24
Postitas Black
Siim kirjutas:

Gixxeri üks suur tuli kohe pole üldse minu maitse

Eks ta ole maitse asi, jah. Mulle näiteks meeldib rohkem sümmeetria. Põlevana on ju muidu üks pool lähi- ja teine kaugtuli. Kui vastu tuleb, näeb natuke ebard välja. Mul tuli ZX6R-ga ükskord isegi ära, et foori taga taksist kukkus kõrval vehkima, lasi akna alla ja ütles, et mul üks tuli ei põle. Ei saanud läbi kiivri suurt seletada ka...


Re: Kawasaki zx10r head/vead?

Postitatud: 20 Veebr 2015, 08:19
Postitas Junzu

Kui tagarattal käna paned bikega, siis nagunii nutad. Olen mõlemad teemas olevad rattad sodiks sõitnud (crash) :mrgreen: . R1-l ei tulnud gaasiga tagarattale enne mingi 80-90kmh, ZX10 tuli varem. Siduriga tagarattale meelitamisel pole vahet, kõik tulevad üles. Üldiselt tänavaliikluses on suht savi kummaga sõidad, peaasi, et meeldib.


Re: Kawasaki zx10r head/vead?

Postitatud: 20 Veebr 2015, 15:32
Postitas Siim
Black kirjutas:
Siim kirjutas:

Gixxeri üks suur tuli kohe pole üldse minu maitse

Eks ta ole maitse asi, jah. Mulle näiteks meeldib rohkem sümmeetria. Põlevana on ju muidu üks pool lähi- ja teine kaugtuli. Kui vastu tuleb, näeb natuke ebard välja. Mul tuli ZX6R-ga ükskord isegi ära, et foori taga taksist kukkus kõrval vehkima, lasi akna alla ja ütles, et mul üks tuli ei põle. Ei saanud läbi kiivri suurt seletada ka...

See oli täitsa meelest läinud, et kawal üks pool ja teine täistuli. R1l oli mõlemas pesas nii pool kui täis. Eks sellega peab harjuma

Junzu kirjutas:

Kui tagarattal käna paned bikega, siis nagunii nutad. Olen mõlemad teemas olevad rattad sodiks sõitnud (crash) :mrgreen: . R1-l ei tulnud gaasiga tagarattale enne mingi 80-90kmh, ZX10 tuli varem. Siduriga tagarattale meelitamisel pole vahet, kõik tulevad üles. Üldiselt tänavaliikluses on suht savi kummaga sõidad, peaasi, et meeldib.

Nutan vastavalt summale mille asfaldile jätaksin, mida ehk niipea ei juhtu :D

Aga tänan vastuste eest, ega rohkem suurt midagi küsida polegi. Nüüd tuleb ainult sellest nirust valikust üks kawa välja noppida


Re: Kawasaki zx10r head/vead?

Postitatud: 20 Veebr 2015, 17:37
Postitas puna

ega neid rattaid pole kunagi just palju müügis olnud


Re: Kawasaki zx10r head/vead?

Postitatud: 20 Veebr 2015, 21:50
Postitas 426f

aprilia rs50 küljes on ka üks pool ja teine täistuli.mul on kõrini rahvale seletamisest miks üks tuli ei põle,igal pool kus seisma jääd küsitakse miks üks tuli ei põle


Re: Kawasaki zx10r head/vead?

Postitatud: 20 Veebr 2015, 23:40
Postitas Siim
puna kirjutas:

ega neid rattaid pole kunagi just palju müügis olnud

Eestist saan aru, eks siin kipubki olema, et kas võtad selle ainukese ligi mis hetkel müügis või mitte. Aga, et mobile.de ja uk ebays neid napib, on minujaoks veidi hämming

426f kirjutas:

aprilia rs50 küljes on ka üks pool ja teine täistuli.mul on kõrini rahvale seletamisest miks üks tuli ei põle,igal pool kus seisma jääd küsitakse miks üks tuli ei põle

So pillil on üks pirn läbi põlenud lihtsalt ja rahval on selle seletamisest kõrini (lol)


Re: Kawasaki zx10r head/vead?

Postitatud: 21 Veebr 2015, 03:36
Postitas arendaja

Alati saab mõlemad silmad põlema panna, veits nokitsemist on aint. Enda cebar ka piraat ning ennast ei häiri - ise ei näe ju :D


Re: Kawasaki zx10r head/vead?

Postitatud: 21 Veebr 2015, 08:25
Postitas Kox

No kui valikut napib pead ikka minu jutule tulema. :bsmile:


Re: Kawasaki zx10r head/vead?

Postitatud: 21 Veebr 2015, 09:43
Postitas Junzu
Siim kirjutas:
Junzu kirjutas:

Kui tagarattal käna paned bikega, siis nagunii nutad.

Nutan vastavalt summale mille asfaldile jätaksin, mida ehk niipea ei juhtu :D

Pohh see ratas ja raha, kui ise sodi oled. :wack:


Re: Kawasaki zx10r head/vead?

Postitatud: 21 Veebr 2015, 13:16
Postitas Black
arendaja kirjutas:

Alati saab mõlemad silmad põlema panna, veits nokitsemist on aint. Enda cebar ka piraat ning ennast ei häiri - ise ei näe ju :D

Niisama efekti mõttes on asi muidugi lihtne, aga kui tahad, et asi teed ka valgustama hakkaks (ja teisi mitte pimestama!), siis ma pole päris kindel, kas mõlemad reflektorid on ühesugused ja kui H4 või H7 (tõenäolisem valik) peale lähed, pead hõõgniidid õigesti fookusse saama. Uued pirnipesad ka loomulikult kapitaalselt kinnitama, kuna nad saavad päris korralikult kuuma. Keevitus/valtsimine/kruvid vms.

Ma olen ka eelmiste omanike igasugu aretisi näinud ja esimene reaktsioon on tavaliselt kiirete käeliigutustega kõik see porno maha rebida. :) Väga harva, kui mõni "parendus" on tehtud läbimõeldult ja oskuslikult.


Re: Kawasaki zx10r head/vead?

Postitatud: 21 Veebr 2015, 18:06
Postitas oxide

uskumatud probleemid ikka nende tuledega.kohe näha ,et tsiklimehed talveunes.suvel vist keegi ei räägiks sellest.


Re: Kawasaki zx10r head/vead?

Postitatud: 21 Veebr 2015, 20:22
Postitas puna

tekitab stressi kohe mõnele.