Bensiinimootoriga tõukerattad?
Kas kellegil on kogemusi bensiinimootoriga tõukerattaga?? Hind?? Hiinakad-mitte hiinakad? Vastupidavus-murekohad? Võimsus?
Kõik info teretulnud.
Kas kellegil on kogemusi bensiinimootoriga tõukerattaga?? Hind?? Hiinakad-mitte hiinakad? Vastupidavus-murekohad? Võimsus?
Kõik info teretulnud.
Miks sõidu ajal istuda ei soovi? Jalaga kõrvalt tõugata on püsti seistes efektiivsem, kuid mootorit kasutades langeb see põhjus ju ära.
Võiks leiutada veel bensumootoriga rulluisud ja kepikõnnikepid, siis saaks mugavamalt sportida.
Ilmselt on põhjus kompaktsuses. Võtad kaenlasse ja paned esikusse seisma.
Tort kirjutas:Ilmselt on põhjus kompaktsuses. Võtad kaenlasse ja paned esikusse seisma.
Just nimelt
Saad ehk vajalikku infi. goped.com
Tort kirjutas:Ilmselt on põhjus kompaktsuses. Võtad kaenlasse ja paned esikusse seisma.
Pigem, et võtad kaenlasse ja paned esikusse haisema. Sellise asjaga suuri kiirusi nagunii ei arenda (väikesed rattad + sitad teed ja muud hädad) ja meeletuid vahemaid ka ei sõida. Võibolla tasuks hoopis elektrikat kaaluda.
jalgrattur kirjutas:Saad ehk vajalikku infi. goped.com
vanalendur kirjutas:Tort kirjutas:Ilmselt on põhjus kompaktsuses. Võtad kaenlasse ja paned esikusse seisma.
Pigem, et võtad kaenlasse ja paned esikusse haisema. Sellise asjaga suuri kiirusi nagunii ei arenda (väikesed rattad + sitad teed ja muud hädad) ja meeletuid vahemaid ka ei sõida. Võibolla tasuks hoopis elektrikat kaaluda.
Esik,kelder,garaaz jne ehk siis võimalusi on kuhu panna haisema.
Igapäevasel liikumismarsruudil asfalt ja tee üsna ok. Mis puudutab elektrikat siis loomulikult hea oleks aga ise kahtlustan et need võrreldes bensukaga ka kallimad.
Jällegi kellel infot jagage.
Võtab mõne vana sae, natuke keevitamist ja ongi käes.
Ennast hakkas ka selline pull asi võtta kõrvale .
Jeebais müüakse 49 kubatuuriga 400 taala plus siis kohale toomine .Aga meil vastavad inimesed foorumis olemas.
http://www.ebay.com/itm/2014-ScooterX-R ... 5b04c051f4
Kus sa selle 29 vs 49 kubatuuriga sõita tohid üldse ? Vaevalt Pärnus selle bensumootoriga/müraga sa silma kellegile ei hakka kui tahad kõnniteedel sellega vurada
Elekter suht samas hinnas aga jubedalt pead ootama kuni see asi laeb . Ja sõidumaa suht lühike . Benakaga hea väike coca pudel koos kütsiga näpus
m2ikret kirjutas:Ennast hakkas ka selline pull asi võtta kõrvale .
Jeebais müüakse 49 kubatuuriga 400 taala plus siis kohale toomine .Aga meil vastavad inimesed foorumis olemas.
http://www.ebay.com/itm/2014-ScooterX-R ... 5b04c051f4Kus sa selle 29 vs 49 kubatuuriga sõita tohid üldse ? Vaevalt Pärnus selle bensumootoriga/müraga sa silma kellegile ei hakka kui tahad kõnniteedel sellega vurada
![]()
Elekter suht samas hinnas aga jubedalt pead ootama kuni see asi laeb . Ja sõidumaa suht lühike . Benakaga hea väike coca pudel koos kütsiga näpus
http://www.ebay.com/itm/Elektro-Scooter ... 061wt_1153
Hakkas selline asi silma
See viimane Viron nüüd küll väga lahe pole nt.viiendale korrusele tassida.
franz125 kirjutas:See viimane Viron nüüd küll väga lahe pole nt.viiendale korrusele tassida.
See ka põhjus miks eelistaks ilma istmeta ja bensuka mudeleid.
Terve mehe jaoks ei tohiks küll 38kg õlal viiendale viimine probleem olla. Jalad tahavad ka trenni saada ju. Ise võtaks pigem akuga. Saab vahest kõnniteele või parki keerata.
Burn7 kirjutas:Terve mehe jaoks ei tohiks küll 38kg õlal viiendale viimine probleem olla. Jalad tahavad ka trenni saada ju. Ise võtaks pigem akuga. Saab vahest kõnniteele või parki keerata.
Terve mehe jaoks jahh aga teised pereliikmed??
Burn7 kirjutas:Terve mehe jaoks ei tohiks küll 38kg õlal viiendale viimine probleem olla. Jalad tahavad ka trenni saada ju. Ise võtaks pigem akuga. Saab vahest kõnniteele või parki keerata.
Proovi nt.üks nädala jagu hommikul ja õhtul tsemendikotti 5-le tarida ja siis kirjuta uuesti(aga ausalt)kas viskas kopa ette või mitte.Ma olen raskeveokite mehaanik ja mitte enam esimeses nooruses(ja ka mitte haige)ning ka töövahendid ei kaalu just vähe nii,et endale ma sellist lisa koormust pärast tööd küll ei soovi.
Võtke siis normaalse inimese kombel maja ees tsiklil kate maha ja sõitke sõidud ära. Milleks sellist värdmobiili osta? Et tähelepanu saada? Analoogia ühe koduse trenažööri kirjeldusega: parim omadus on, et selle saab kokku panna ja voodi alla lükata...
Bensumootorit ei too ükski normaalne inimene omale tuppa haisema.
Black kirjutas:Võtke siis normaalse inimese kombel maja ees tsiklil kate maha ja sõitke sõidud ära. Milleks sellist värdmobiili osta? Et tähelepanu saada? Analoogia ühe koduse trenažööri kirjeldusega: parim omadus on, et selle saab kokku panna ja voodi alla lükata...
Bensumootorit ei too ükski normaalne inimene omale tuppa haisema.
Kui pole näind ,proovinud ei maksa jura ajada. Mu vennapoisil oli, jumalast lux asi, kerge,lihtne kokku panna,ei haise,saab toas vabalt hoida. Vōimalus trikke teha ja väga vaikne. Usas müüdavad on talutava hinnaga aga transa ehk ja maksud paisutavad hinda.
Black kirjutas:Võtke siis normaalse inimese kombel maja ees tsiklil kate maha ja sõitke sõidud ära. Milleks sellist värdmobiili osta? Et tähelepanu saada? Analoogia ühe koduse trenažööri kirjeldusega: parim omadus on, et selle saab kokku panna ja voodi alla lükata...
Bensumootorit ei too ükski normaalne inimene omale tuppa haisema.
Igal asjal oma kasutusala ja eelised. See asjandus on ettenähtud boxialas liikumiseks, või siis matkaauto kappi selleks, et lähimas poes viina järel käia ja neid ülesandeid täidab see tallalaud oivaliselt kui just genuine hiinakas ei ole.
Viiendale pole tarvis tassida, saab ju maja ees auto pagassi toppida.
Ega sihukese miniatuurse tallalauaga kümneid kilomeetreid üldiselt ei sõidetagi. Ebamugav on ja isegi ökonoomsuse seisukohalt pole suurt mõtet nagu. Ma saan aru, et bentsuversiooni mõte peale elektriaparaadist odavama soetushinna on see, et viskad sellise riistapuu omale matkaauto, paadi kaugsõiduveoki vms pagasiruumi, et pikemal, kui ühepäevasel reisil, sellega vajadusel mõni väiksem sõit teha. Nimetatud suuremates liikurites elektrisõiduki laadimiseks võimalus üldjuhul puudub. Aga nojah, Tesla pagasnikusse topituna oleks see mõne meelest vist pühaduserüvetus.
franz125 kirjutas:Proovi nt.üks nädala jagu hommikul ja õhtul tsemendikotti 5-le tarida ja siis kirjuta uuesti(aga ausalt)kas viskas kopa ette või mitte.Ma olen raskeveokite mehaanik ja mitte enam esimeses nooruses(ja ka mitte haige)ning ka töövahendid ei kaalu just vähe nii,et endale ma sellist lisa koormust pärast tööd küll ei soovi.
Ma ei tea aga mulle näiteks meeldib raskeid asju tõsta. Teen seda oma vabast ajast päris palju.
Eks jah korteri inimestele on selline kabulas probleemne, aga Eestis on veel mõned inimesed, kes elavad ka väljapool linna. Sõber soetas sellise mingilt saksa oksjonilt ja tal lapselapsed vuristavad sellega meelsamini kui atv-ga ja krossikaga. Probleem vaid rehvidega, kuna sel mõõt nagu mingi aia kärul, aga need rehvid nii õhukesed, et nädalaga läbi kulunud. Öko sõiduk see kindlasti pole, aga funni paistab pakkuvat kuhjaga.
Black kirjutas:Võtke siis normaalse inimese kombel maja ees tsiklil kate maha ja sõitke sõidud ära. Milleks sellist värdmobiili osta? Et tähelepanu saada? Analoogia ühe koduse trenažööri kirjeldusega: parim omadus on, et selle saab kokku panna ja voodi alla lükata...
Bensumootorit ei too ükski normaalne inimene omale tuppa haisema.
Tore on kui siin on selliseid foorumlasi kes arvavad et ainult nende tegevus on normaalne ja kõik muu ebanormaalne-värdjalik.
Ah jaa, Koi jutt jumalast ōige. Rehve tasub varuks osta,need kuluvad kiirelt.