Kuidas ma esimest tsiklit valisin..

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Pontus
Postitusi: 1389
Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
Tsikkel: V4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 9 korda

Re: Kuidas ma esimest tsiklit valisin..

Lugemata postitus #181 Postitas Pontus » 12 Sept 2015, 22:05

TiitX11 kirjutas: Minu Yamaha Warrior 1800 motospeed paketiga oli kiirenduses enamuses baikidest kiirem k.a. 1200-1300-sed.

Pidasid silmas 1200-1300 euriseid rattaid v? (lol) Samas ei vaidle warriori edasikäimise üle aga selline jutt...


Hoopis teine mees, ja kui tahad kõnetada siis nüüdsest lisa lause lõppu alati: Söör...

will111
Postitusi: 1955
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 151 korda

Re: Kuidas ma esimest tsiklit valisin..

Lugemata postitus #182 Postitas will111 » 12 Sept 2015, 23:47

selle mehe juttu erinevates teemades on alati suht koomiline lugeda, eks jumal on andnud... :lol:
Kasutaja avatar

Romka
Postitusi: 264
Liitunud: 05 Mai 2007, 14:41
Tsikkel: 998cc
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Kuidas ma esimest tsiklit valisin..

Lugemata postitus #183 Postitas Romka » 30 Mär 2018, 09:45

426f kirjutas:Raha läinud ja asemel mingi tehniliselt kontrollitud logu mis isegi ülevaatuselt läbi ei läinud ja sõita ei saa.Kirss tordil oleks veel poe poolne sõimamine,et ise lõhkusid ära ja kõndele ja emailidele ei vastata.Loodan,et asi saab mõistiku lahenduse ja hommikul saad tsikliga legaalselt tööle sõita.


"Tehniliselt kontrollitud" ühe maineka automüügi platsi puhul (esinduslik koht, mitte mingi autojärelmaks vms urgas) tähendab, et jahutusvedelikku oli vaja pea liiter juurde valada, klasipesu vedelik täiesti otsas, ühe poole käsipidur 0, õli miinimumi peal, rehvirõhu tuli armatuuris põlemas (kuna alla lapatud suvalised veljed) ja üks numbritule pirn läbi.
Paistab, et ainuke asi mis tehakse on - kummid õliga kokku määrida ja auto väljaspoolt pesta ning poleerida, et hästi "ilus" ja särav eemalt vaadates välja näeks. Uksevahed, lävepakud ja tagaluugi sisemised servad kõik paksult tolmu täis.




Mine “Mootorratastest üldiselt”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist