Suzuki GSX1100EF -84

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
lucifer
Postitusi: 18
Liitunud: 25 Mär 2011, 16:06
Asukoht: Rootsi
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Suzuki GSX1100EF -84

Lugemata postitus #1 Postitas lucifer » 23 Aug 2015, 11:29

Tere bikerid!
Olen lugenud siin päris palju et mingit infot koguda sellise ratta ja selle ehituse kohta aga tundub et palju vist selliseid ringi ei liigu enam. Tänud nendele kes pidasid vaevaks vastata kui uurisin pikema swingarmi kohta. Soomest neid t6esti leidub aga esmamuljel tundub liiga pikk ja v6imalik et veidi kallis ka.
Kiige lahendan imselt sedapidi et ostan samasuguse ja lasen kahest yhe kokku keevitada, tiba pikema kui originaalist. Ehk kusagil 10-12 cm...
Hetkel ratas juppideks ja tasapisi tegelen kokku korjamisega. Nagu juba selisele pillile kohane siis tahaks samuti teha naked tyypi ratta. Veidi v6imekama kui originaalist.
Värviks saab olema yleni must matt.
Kysimusi on palju, kes asjaga hästi kursis siis tulistagu aga :)
Kere poolest siis oleks huvitatud teadma milline taga ja esiratas oleks valutum asendada et veidi laiemaid rehve ja paremaid pidureid kasutada.GSXR-i ?
Hetkel tagavedrustus nn. full floater- on see ok?
Esiotsa vahetaks ka veidi massiivsema vastu, hetkel kuidagi parajad makaronid tunduvad seal :). Kusagilt lugedes oli et suure kiiruse pealt pidurdades hakkavat esiots julmalt ujuma...
Mootori kohta olen uurinud aga ei midagi konkreetset- karpad ja selle vigase syytesysteemi viskaks minema. Ideaalis oleks ECU, sissepritse ja väike turbo. Oskab keegi ECUt soovitada, mis progetav, turbojuhtimine, deto...
Siis veel kolvid, nukkv6llid... Milliseid klapivedrusid kasutada et ujuma ei hakkaks? Kaanetihend?
Kolvide 6lijahutuse peaks saama lahendatud pihustitega (saabi turbomootorist).On sel plokil 6likanal seal?
Ok hetkel nagu miskit rohkem pähe ei tule..
Ette tänades info eest
Terv Ray.
m6ned pildid::
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


I am old and tired,my heart is sick and sad, i will fight no more..
Kasutaja avatar

RasmusL
Postitusi: 1327
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, HD V-rod, Busa
Asukoht: Tartu
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 166 korda
Kontakt:

Re: Suzuki GSX1100EF -84

Lugemata postitus #2 Postitas RasmusL » 23 Aug 2015, 13:15

Pilt

Siin pildil siis see kiige,millest räägitud on. Täitsa moos oleks ju selline pill :bsmile: Proboost.fi sealt peaks saama enamus jupid sellele tsiklile. Jama on aga see et, kasutavad ikkagi karpasid ja dyna elektroonikat. Samas raua poole tasuks võtta sealt.
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
lucifer
Postitusi: 18
Liitunud: 25 Mär 2011, 16:06
Asukoht: Rootsi
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Suzuki GSX1100EF -84

Lugemata postitus #3 Postitas lucifer » 23 Aug 2015, 14:16

Tänud RasmusL!
Sellest combost olen teadlik. Nii hulluks ise minna ei taha.
Samas oli yks vanake sellest ajast ka tehase poolt turbotatud ja pritsega. (XN85).
https://en.wikipedia.org/wiki/Suzuki_XN85

Näitajad ei olnud midagi erilist aga kombinatsioon olemas oli. Muidugi ise sooviks veidi kaasaegsemat systeemi. Karpad ja nende kalibreerimise jätaks mängust välja.
Sooviks just teada milline ECU saaks hakkama kahesilindrise juhtimisega ja mil lihtsalt v6imalik tabeleid vahetada. Et oleks v6imalik paari klikiga s6ita base boostil v6i siis veidi suuremal.
V6imalik et natuke rumal soov aga tahaks nii et saaks ka pikemaid vahemaasid läbida kui ainult 6htuti linna peal. Et ca 2-3k tripid probleemiks ei oleks.
Kiirendusv6istlus ei ole eesmärgiks.
Terv.
senimaani olen leidnud midagi sellist: http://www.ecotrons.com/products/small_engine_ecu/
Eks ootab vastuse ära...
I am old and tired,my heart is sick and sad, i will fight no more..

kurikristjan
Postitusi: 1225
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: Suzuki GSX-R 1100W ja 7/11W
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Suzuki GSX1100EF -84

Lugemata postitus #4 Postitas kurikristjan » 24 Aug 2015, 14:48

GSX-R veermiku osi saab kasutada. Sellel rattal oli vist esiamort suht pikk, seega tuleks sihtida võimalusel 1100-se osi - mitte, et uuematega ei saaks. Vedrustus ja pidurid on väga hea idee, sest originaalid on... 35 aasta tagune tehnika.
Toorik tundub sul hea olema, enamik on vist olemas. Tahaks ka EF-i, kasvõi kuurinurka seisma, paremateks päevadeks...

Muuseas, ma pikkusi ei oska võrrelda, kuid GSX-R kiik tundub samuti peale kahvli, rataste ja pidurite olevat popp modifikatsioon.

Kas sa oldskoolsuzuki.info foorumis oled juba kasutaja? Usun, et sealt leiad palju vastajaid ja vastuseid oma küsimustele, kuna tolle aja rattad seal üks põhiteemasid ja EF-il on suur fännklubi. Toimub ka vanade Suzude jupiäri. Kuna sait oli vahepeal surnud, toimis asendussait ja nüüd taaselustatud, on maa veel suht tühi, aga küsi ja sulle vastatakse, usun.

Tore iseenesest, et siin foorumis ikka on mõned, keda 80-ndate "sportpillid" erutavad. :bsmile:
Hälvik-mootorrattur
Kasutaja avatar

Teema algataja
lucifer
Postitusi: 18
Liitunud: 25 Mär 2011, 16:06
Asukoht: Rootsi
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Suzuki GSX1100EF -84

Lugemata postitus #5 Postitas lucifer » 24 Aug 2015, 21:02

Tänud Kristjan!
Tegin kasutaja ja pystitasin kysimuse, eks näha mis saab...
Tundub et kerge olema ei saa see ECU leidmine... :)
Millegipärast Google ka ei anna eriti valikuid, v6i ei oska otsida lihtsalt..
Samas turboscootrid,-saanid..
Saanide jaoks isegi lammutus siin rootsis olemas, peaks kiikama.
Terv.
I am old and tired,my heart is sick and sad, i will fight no more..

kurikristjan
Postitusi: 1225
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: Suzuki GSX-R 1100W ja 7/11W
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Suzuki GSX1100EF -84

Lugemata postitus #6 Postitas kurikristjan » 25 Aug 2015, 09:58

Microsquirti on palju räägitud, kuna ma ise olen veel karpamees (kuid proovin vaikselt hakata usku muutma) siis kogemusi jagada ei oska. Samas seal samas kommuunis üks kasutaja pruukis nii twin turbo GSX-R1100W fighteril, GSX-R1100W turbo kiirendusrattal kui ka Bandit 1200 turbol Ignijet ECUsid. Samas sellel paljud funktsioonid raha eest, mis tõstab lõpuks täisversiooni hinda päris tublisti võrreldes baasversiooniga ning ilmselt know-how ei ole ka nii hea, kui MS-il.
Hälvik-mootorrattur

franz125
Postitusi: 2229
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Asukoht: Põhja Tallinn
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 69 korda

Re: Suzuki GSX1100EF -84

Lugemata postitus #7 Postitas franz125 » 25 Aug 2015, 12:11

Microsquirdi osas on kogemusi kasutaja Makuke-sel.
Kangutan kõveraid
VTR1000f ja VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Kasutaja avatar

Teema algataja
lucifer
Postitusi: 18
Liitunud: 25 Mär 2011, 16:06
Asukoht: Rootsi
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Suzuki GSX1100EFE Turbo -84

Lugemata postitus #8 Postitas lucifer » 10 Dets 2017, 15:39

Tere! Pole ammu siia infot juba ehitusest lisanud. Ratas nyyd niikaugel et p6him6tteliselt v6ib s6ita. T6in täna dynost ära, seisis juba mitu kuud seal ja ootas tuunimist. Eelmine nädal siis seadistuse käigus plahvatas dynopingis :). Sai mitu tundi niik6vasti kuuma et 6liradika toru sulas ja andis otsad...sealt 6li otse turbole ja suits ja leek....
https://www.youtube.com/watch?v=bgz0EJV2baw&index=1&list=UU1OGPE-CwzoZncSMMxc_tXw
Kahjuks ei saanud tulemust salvestatud. Viimane oli 265hp,9000rpm,0.8bari , 12000ni ei j6udnud.L6pp peaks olema ca 300
ehitusest endast siis niipalju et k6ik juppideks ja sealt siis ajapikku komplekteerisin.
Tagakiige sai 120mm pikem, gsxr-i rattad,amort,pidurid, sv esiots. 720mm fatbar, digispido, autogage r6hu ja 6lisurve näidik.
Turbo garret t25, siemens deka 875 pihustid, wallbro255 pump, sisselaske kollektor keevitatud roostevabast,saab 9000 TB ja idle valve, Saab 9-5 BCV, BMW coilid, 24-2trigger,wideband jne.Mootorijuhtimine ECUMASTER EMU.
Systeem toimib hästi.Nyyd vaja juba rauaosas parendusi teha-1460cc, td-04 turbo, laadimise pool tåiustada ja veel nippetnäppet. Pöörete limiidi v6iks saada 14k..
Siis juba 400+hp ei ole takistus. Hetkel vist jääb seisma ajanappuse t6ttu. Juhul kui kellelgi aega ja huvi edasi tegeleda siis v6ib teha pakkumise.
Terv. M6ni pilt ka :)
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Viimati muutis lucifer, 10 Dets 2017, 17:01, muudetud 3 korda kokku.
I am old and tired,my heart is sick and sad, i will fight no more..
Kasutaja avatar

RasmusL
Postitusi: 1327
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, HD V-rod, Busa
Asukoht: Tartu
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 166 korda
Kontakt:

Re: Suzuki GSX1100EF -84

Lugemata postitus #9 Postitas RasmusL » 10 Dets 2017, 16:32

Terv, tõstan mütsi, äge projekt! Kuid td-04 piisabki umbes sinna 280hp kanti ning td05 kusagile 350-370hp. Pead ilmselt otsima siis kas td06 või vaatama mingit muud kui mitsu turbo. (Suurem Garrett v Borg Warner nãiteks). Ma ise lähen BW-le üle.

Edu !
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
lucifer
Postitusi: 18
Liitunud: 25 Mär 2011, 16:06
Asukoht: Rootsi
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Suzuki GSX1100EF -84

Lugemata postitus #10 Postitas lucifer » 10 Dets 2017, 16:44

Spoiler:
RasmusL kirjutas:Terv, tõstan mütsi, äge projekt! Kuid td-04 piisabki umbes sinna 280hp kanti ning td05 kusagile 350-370hp. Pead ilmselt otsima siis kas td06 või vaatama mingit muud kui mitsu turbo. (Suurem Garrett v Borg Warner nãiteks). Ma ise lähen BW-le üle.

Edu !

tänud! Kaldusin ise ka seda arvama et td04ga palju juurde ei saa. Lootus oli ainult RPM arvelt. Peab ehk precisioni poole vaatama ;)
I am old and tired,my heart is sick and sad, i will fight no more..
Kasutaja avatar

Teema algataja
lucifer
Postitusi: 18
Liitunud: 25 Mär 2011, 16:06
Asukoht: Rootsi
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Suzuki GSX1100EF -84

Lugemata postitus #11 Postitas lucifer » 11 Dets 2017, 16:36

I am old and tired,my heart is sick and sad, i will fight no more..
Kasutaja avatar

RasmusL
Postitusi: 1327
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, HD V-rod, Busa
Asukoht: Tartu
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 166 korda
Kontakt:

Re: Suzuki GSX1100EF -84

Lugemata postitus #12 Postitas RasmusL » 11 Dets 2017, 18:14

See peaks väga ok olema. Heade komponentidega tehtud. Vkm motors peaks nende maaletooja olema, äkki saab sealt parema hinnaga, kui ise tellida ?
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
lucifer
Postitusi: 18
Liitunud: 25 Mär 2011, 16:06
Asukoht: Rootsi
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Suzuki GSX1100EF -84

Lugemata postitus #13 Postitas lucifer » 12 Dets 2017, 09:40

Vaatasin vkmi poodi. Seal palju huvitavat ;)
Hinnad ka ok. Huvitav kui palju reaalselt ic juurde annaks? Ruumi just palju ei ole selle jaoks ja turbiin kytab tublisti. Dynos näitas iat tempi ca 80°. Samas ecu v6imaldab lisapihusteid...
I am old and tired,my heart is sick and sad, i will fight no more..
Kasutaja avatar

RasmusL
Postitusi: 1327
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, HD V-rod, Busa
Asukoht: Tartu
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 166 korda
Kontakt:

Re: Suzuki GSX1100EF -84

Lugemata postitus #14 Postitas RasmusL » 12 Dets 2017, 22:00

lucifer kirjutas:Vaatasin vkmi poodi. Seal palju huvitavat ;)
Hinnad ka ok. Huvitav kui palju reaalselt ic juurde annaks? Ruumi just palju ei ole selle jaoks ja turbiin kytab tublisti. Dynos näitas iat tempi ca 80°. Samas ecu v6imaldab lisapihusteid...


Õhkjahutusega pillile soovitan kyll ic. Kui ma ei eksi, siis tegutsed Soomes ? Sealt soovitan sellist firmat nagu " jäähdytinhuolto Raatikainen". Mees on ca 30a kogemustega custom-made coolerite valmistamisel, seega ûks asjalikemaid. Enda kawale lasin teha seal mõõtude järgi, ning maksis ca 300e. Umbes sinnakanti tsiklitele mõeldud coolerid tal maksavad. Kärje paksus on 50mm, nii et saad enne ãra mõõta kas ûldse mahub. Laius ja kõrgus on ise paika sätitavad, kuid mida suurem seda parem. Teine variant jahutuseks on vesi-metanoli pritse kuid too töötab ainult boosti all.
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
lucifer
Postitusi: 18
Liitunud: 25 Mär 2011, 16:06
Asukoht: Rootsi
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Suzuki GSX1100EF -84

Lugemata postitus #15 Postitas lucifer » 24 Dets 2017, 16:29

Hej! Tegelen rootsis sellega. Hetkel m6lgutan m6tteid kas teha edasi v6i müüa. Kodus teise poolega läheb asi hulluks juba :). Teha v6ib aga s6ita mitte sest reaalselt peale E18 w E4 pole midagi läheduses... P6him6tteliselt saaks ratta eesti enne aastavahetust kui kellelgi huvi jätkata projekti. Terv.
I am old and tired,my heart is sick and sad, i will fight no more..
Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1442
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 106 korda
Tänatud: 50 korda

Re: Suzuki GSX1100EF -84

Lugemata postitus #16 Postitas pühak » 24 Dets 2017, 23:23

Mis Sa siis andsid oma püksid teise poole jalga? :ner:
"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Kasutaja avatar

RasmusL
Postitusi: 1327
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, HD V-rod, Busa
Asukoht: Tartu
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 166 korda
Kontakt:

Re: Suzuki GSX1100EF -84

Lugemata postitus #17 Postitas RasmusL » 25 Dets 2017, 11:35

Mul teise poolega lihtne. Enne tsikkel siis tema :D
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
lucifer
Postitusi: 18
Liitunud: 25 Mär 2011, 16:06
Asukoht: Rootsi
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Suzuki GSX1100EF -84

Lugemata postitus #18 Postitas lucifer » 25 Dets 2017, 11:51

:D Püksid ja tagi ripuvad rõdu peal (w)
I am old and tired,my heart is sick and sad, i will fight no more..

Dusterx
Postitusi: 114
Liitunud: 27 Okt 2017, 08:41
Tsikkel: r1100gs,lc4,cm200t,cx500
Asukoht: Kehra
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 19 korda

Re: Suzuki GSX1100EF -84

Lugemata postitus #19 Postitas Dusterx » 13 Jaan 2018, 12:44

IAT 80c on ikka päris õudne, ehita vesipritse, tsiklite peal vast väga palju ei kasutata, BW turbod on ägedad...
Kasutaja avatar

Teema algataja
lucifer
Postitusi: 18
Liitunud: 25 Mär 2011, 16:06
Asukoht: Rootsi
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Suzuki GSX1100EF -84

Lugemata postitus #20 Postitas lucifer » 09 Mär 2018, 16:25

hej! Ei see haigus l6ppe.... Tåna Kenneth Holmbergi garaazis veedetud aeg åratas jålle selle pisiku. Kuna mootorijuhtimine suht tugeva ressursiga siis nyyd låheb plokk pulkadeks. Uus vånt, kolvid, silindrid. Jårgmine nådal vaatab mis kombo kokku saab. V6imalik kuni 1800cc.Ka generaator tuleb våline rihmaga.Siis el probleemid lahendatud.Kas vana måhis vålja visata? IC tundub suht m6ttetu aja ja ruumi raiskamine, ca 10% lisaj6udu ainult. Vesipritse tundub loogilisem ja lihtsam.Ilmselt proovin TD04 mitsu turbiini åra. Tehakse veic ymber ja peaks tootma yle 400
I am old and tired,my heart is sick and sad, i will fight no more..
Kasutaja avatar

Teema algataja
lucifer
Postitusi: 18
Liitunud: 25 Mär 2011, 16:06
Asukoht: Rootsi
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Suzuki GSX1100EF -84

Lugemata postitus #21 Postitas lucifer » 12 Aug 2018, 13:48

Ratas eestis. S6idukorras, myygis. Uus turbo, uued rehvid. Kel huvi siis helistada +4672üks6üks6viis76
Terv.
I am old and tired,my heart is sick and sad, i will fight no more..




Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist