keermete puurimine
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 484
- Liitunud: 08 Apr 2005, 23:58
- Tsikkel: bmw r1150 gs adventure
keermete puurimine
ehk keegi teab tallinnas soovitada, kus plokikaanele (või millele iganes) uusi keermeid puuritakse.
tänud
Näiteks vaja M6 keere taastada, sebid 6mm sisemõõduga "vedru" ja 8mm keermepuuri, mille keermesamm on 1(s.t. sama mis lõpptulemuseks tahad). Lased tilga keermeliimiga selle vedru sinna sisse ja voilaa - alumiiniumdetailis on teraskeere - keera probleemideta korduvalt kinni-lahti.
Et, kust saab? Mina sain tuttava autolukksepa käest.
www.luna.ee ja otsi toodet nimega recoil.kahro kirjutas:Et, kust saab? Mina sain tuttava autolukksepa käest.
sama asi teise tootja ( müüja ) valikus on nimega helicoil.
Jaemüügist on selliseid asju vast pisut keerulisem leida.
Kui veel koolitee poolik ja ei eralda loodusteadusi teistest ainetest, pole mõtet teisi õpetama hakatasilver kirjutas:Tere,
vinte keeratakse ja keermeid lõigatakse. Ja plokikaanes on vint
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
On veel selline firma nagu TopFiks OÜ. M6 paranduskomplekt (keermepuur, spiraalpuur keerme alla ja vedru paigaldus abinõu), maksab suurusjärk 1k eeku. Paari keerme paranduseks soovitan osta siiski keermeparanduspuksid, kui muidugi piisavalt ruumi jagub.kahro kirjutas:Et, kust saab? Mina sain tuttava autolukksepa käest.
Keermestamine - saab keegi aidata?
Vaja taastada sisemine keere mootoriplokis, polt ise on M7x1 lameda laia kuuskant peaga, millel tihend all. Tahan säilitada originaalpolti, sest ei ole hetkel veendunud et seal suuremateks puurimistöödeks piisavalt varu on või et ma sarnase suurema mõõduga jubina leian.
Originaalpoldi säilitamine tähendab, et pean keerme taastama, näiteks recoil vahenditega. Minul vajaminev M7 keermeparanduskomplekt Lunast maksab ca 1 kilo. Esialgu tundub, et 1 keerme taastamiseks on see liig. Kas on kedagi, kellel oleks M7 keermeparanduskomplekti laenata, rentida vmt?
Häda selles, et maaletooja andmetel on nad Eestis aastate eest vast ühe komplekti müünud. Mis muidugi ei tähenda, et neid komplekte siin rohkem pole.
M7 on küll väga keeruline lugu ja kahtlen väga, et sellise leiad. Aga sealtsamast Lunast leiad tõenäoliselt nende katalooge ja sellest kataloogist leiad üsna põhjalikud andmed erinevate keermete kohta, kontrolli üle, võib olla sobib mõni tollkeere. Seda ei saa sugugi välistada.
Võistleva toote leiad siit http://www.masino.fi/bollhoff_pdf/HELIC ... _Esite.pdf
koos korraliku ülevaate ja õpetustega, M7 ka täiesti olemas. Õnnetuseks nad jaemüüki minu teada ei tee,vajad tuttavat soomlasest autoparandajat vms. sest vaevalt nad 1tk keermepuuri + 1 tk helicoil + 1tk paigaldustööriist saatma viitsivad hakata. Aga võid ka Baltic Bolt jms uurida, võib olla on neil kellelgi taolisel Eesti jae- ja hulgimüüjal juba esinduski olemas..
Re
Tänud spinnale, olen juba ennast häälestanud mõttele, et see M7 komplekt tuleb ära tellida. Keerme osas vaadati-mõõdistati polt kohapeal üle - M7x1 on mulle tarvilik lahendus. Alati oleks muidugi variant ka polt suurema vastu vahetada.
Kui mina oleksin sina, mida ma siiski ei ole , siis ruumi olemasolul kaaluksin tõsiselt M8 peale ülepuurimist, uue poldi, kui see on nagu sa ütled on miskitmoodi eriline, treib treial valmis, no prob. Saan ses suhtes ehk isegi abiks olla.
EDIT: 1 mõte veel. Keere avas on tavaliselt pikem kui polt mis sinna sisse käib, niiet teoreetiliselt on võimalik ka pikemat M7 polti kasutada. Enne selle treimist peaks veenduma, et tõepoolest piisavalt keeret veel alles.
Hans
Niisama lihtsalt eriti plokikaane jaoks keermepuure ja vidinaid jah ei leia. Häda pole augu läbimõõdus vaid keerme enda mõõdus või sammus. Tihe keermesamm - eri kujuga polt jne.
Mul oli ka plokikaas nii peale pandud et keere maha keeratud ja siis mingi liimiga kinni auku pandud (!) ja kasutasin RECOILI vedrusüsteemi. Toimib küll. Aga protseduur oli seepärast keerukas, et mees , kellel oli õige sammuga keermepuur olemas - kandis seda suisa taskus, sest oli eraldi tellitud ja ta polnud nõus seda isegi laenama - tuli ise keerama ja siis vudis sellega käpe minema. Kõike muid mõõte oli tal jalaga segada, nii tollimõõdus kui mm mõõdus. Ja poest seda ka enamasti saada pole - pead tellima.
Lihtne tööke jah:)
Re
argo_1974 kirjutas:to Bladyhell:
Mul endal parasjagu tellimine käsil - kui sulle M7x7mm, M7x10,5mm või M7x14mm helicoil-südamik (roostevabast terasest) sobib, siis võin nimekirja lisada. Kahjuks on minimaalne kogus 10tk, mis maksavad 180 eek. Puksi sissekeeramise tööriista võin laenata, puuri leiad kindlasti ise.
Tänud pakkumise eest, kuidas sinuga ühendust saab? Tõenäoliselt sobib mulle 14mm, kuid pean poldi üle mõõtma. Peamine probleem vist ongi selles va helicoili paigalduse tööriistas, sest ülejäänu on eraldi soetatav. 10 tk ei ole probleem.
Hansule ka tänud, hetkel tahaks säilitada olemasoleva poldi, kuid ei välista, et millalgi tuleb hakata mõtlema ka uutele
EDIT: Puuritud, keermestatud ja uus südamik sees. Tulemus sai hea ja koos vajaliku tööriistadega keermestamiseks kulu ca 400 eeku.
Poolikut keermepuuri välja puurida on üsna võimatu... Murdunud ots juhib puuri tihti viltu ning tulemuseks murrad veel puuri ka ära, pealegi keermepuuri ristlõige on üpriski väike, et puur seal korralikult võtma hakkas ning tulemiseks ronib ikkagi viltu.
Kui veab siis saad miski harulise otsaga torniga ehk välja keerata, aga kui sa juba selle jõuga pooleks keerasid on see arvatavasti suht tuugalt kinni. Ise olen terava torniga lüües ühe puuri tükikaupa välja nokkinud, aga see oli suurem ava.
PS. Masinaehituses on siiski ava mitte auk
Kawa zr550 "Zephyr", Honda CBR1000f "Hurricane"
sakala84 kirjutas:Ei lähe küll 100% selle teema alla aga probleem järgmine: Keermestasin ühte auku (M6) ja suutsin sinna pooleks keerata keermepuuri.
Kellegil on mingeid ideid, kuidas seda sealt kätte saada.
Ei tea kas on olemas sellist puuri, mis seda kõvasulamit võtab?
Kui sul vähegi ligipääs olemas, lõika minitrelli abil sinna sälk sisse ning keera lõikuri ots kruvikaga välja.
http://www.westbalt.ee/catalog/product_ ... s_id=28184
Vajadusel laenan enda oma. ES.
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897
Huck kirjutas:Poolikut keermepuuri välja puurida on üsna võimatu... Murdunud ots juhib puuri tihti viltu ning tulemuseks murrad veel puuri ka ära, pealegi keermepuuri ristlõige on üpriski väike, et puur seal korralikult võtma hakkas ning tulemiseks ronib ikkagi viltu.
Kui veab siis saad miski harulise otsaga torniga ehk välja keerata, aga kui sa juba selle jõuga pooleks keerasid on see arvatavasti suht tuugalt kinni. Ise olen terava torniga lüües ühe puuri tükikaupa välja nokkinud, aga see oli suurem ava.PS. Masinaehituses on siiski ava mitte auk
Üritasin ka seda tükikaupa puruks lüües kätte saada, esimesed paar-kolm milli ava servalt sügavusse sain kätte, kuid edasi on suht lootusetu. Põhimõtteliselt puurida seda saaks (tsentri koht suht hea ), aga ilmselt pole puuri mis seda võtab.
Viimases hädas peangi ilmselt kasutama seda minidrelli ja lihtsalt käiaga selle sealt ava seest välja lihvima.
Uurin veel paarist metallipoest erinevaid võimalusi, ehk mõni selline imeasi olemas tehnoloogia ajastul
-
- Postitusi: 3196
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 196 korda
Kõige parem on kasutada tsirkoonium elektroodi.Nakkub hästi ja ei hakka seina külge kinni.Kunagi sai tehtud päris palju ,paraku ei oma enam ühtki keevitus agregaati ega pulka.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.