keermete puurimine

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
dubweiser
Postitusi: 484
Liitunud: 08 Apr 2005, 23:58
Tsikkel: bmw r1150 gs adventure

keermete puurimine

Lugemata postitus Postitas dubweiser »

terv.,

ehk keegi teab tallinnas soovitada, kus plokikaanele (või millele iganes) uusi keermeid puuritakse.

tänud

silver
Postitusi: 60
Liitunud: 18 Aug 2004, 09:09
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas silver »

Tere,
vinte keeratakse ja keermeid lõigatakse. Ja plokikaanes on vint :wink:
Kasutaja avatar

Tom
Postitusi: 93
Liitunud: 16 Mär 2005, 20:44
Tsikkel: GS500->SV650->Monster696
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Tom »

Sama probleem oli ka siin, kui karburaatorit kokkupannes mõned kruvid hakkasid "üle keerama" . Jõudis juba paanika peale tulla, kui õnneks keermelõikurikomplekt leiti ja mm suuremaks sai avad lõigatud.

Pidavat enamus rauapoodides see komplekt olevat.

joel
Postitusi: 1806
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 110 korda

Lugemata postitus Postitas joel »

silver kirjutas:
vinte keeratakse ja keermeid lõigatakse. Ja plokikaanes on vint :wink:
Hmm... Mina teadsin küll, et vint on hoopis see, kes metsas puu otsas laulab.

Mõlemad on keermed - sisekeere ja väliskeere. Sisekeermed tehakse keermepuuriga, väliskeermed keermelõikuriga.
Joel
Kasutaja avatar

kahro
Postitusi: 111
Liitunud: 14 Mär 2004, 21:26
Tsikkel: XTZ750
Asukoht: Viljandi

Lugemata postitus Postitas kahro »

Kohtades, kus ei saa jämedamaid polte kasutada, soovitan kasutada keermeparandusvedrusid. Eriti hea alumiiniumis olevate avade keermete taastamiseks.
Näiteks vaja M6 keere taastada, sebid 6mm sisemõõduga "vedru" ja 8mm keermepuuri, mille keermesamm on 1(s.t. sama mis lõpptulemuseks tahad). Lased tilga keermeliimiga selle vedru sinna sisse ja voilaa - alumiiniumdetailis on teraskeere - keera probleemideta korduvalt kinni-lahti.

Et, kust saab? Mina sain tuttava autolukksepa käest.
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

kahro kirjutas:
Et, kust saab? Mina sain tuttava autolukksepa käest.
www.luna.ee ja otsi toodet nimega recoil.
sama asi teise tootja ( müüja ) valikus on nimega helicoil.
Jaemüügist on selliseid asju vast pisut keerulisem leida.
Suzuki GSX 750 Inazuma

Jaak

Lugemata postitus Postitas Jaak »

silver kirjutas:
Tere,
vinte keeratakse ja keermeid lõigatakse. Ja plokikaanes on vint :wink:
Kui veel koolitee poolik ja ei eralda loodusteadusi teistest ainetest, pole mõtet teisi õpetama hakata 8)
kahro kirjutas:
Et, kust saab? Mina sain tuttava autolukksepa käest.
On veel selline firma nagu TopFiks OÜ. M6 paranduskomplekt (keermepuur, spiraalpuur keerme alla ja vedru paigaldus abinõu), maksab suurusjärk 1k eeku. Paari keerme paranduseks soovitan osta siiski keermeparanduspuksid, kui muidugi piisavalt ruumi jagub.
Kasutaja avatar

isakene
Postitusi: 1273
Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 43 korda

Lugemata postitus Postitas isakene »

Kui vähegi ruumi on, võib M6 asendada M8-ga. Puurid avad üle (keermealune ava peab kümnendikupealt õige olema) ja keermestad ära. Ainult uued poldid peavad õige tugevusega olema, tavaline rauapoe 8,8 tugevus ei kõlba kuhugi...
Kasutaja avatar

Bladyhell
Postitusi: 1024
Liitunud: 12 Apr 2006, 19:25
Tsikkel: K1200S

Keermestamine - saab keegi aidata?

Lugemata postitus Postitas Bladyhell »

Vaja taastada sisemine keere mootoriplokis, polt ise on M7x1 lameda laia kuuskant peaga, millel tihend all. Tahan säilitada originaalpolti, sest ei ole hetkel veendunud et seal suuremateks puurimistöödeks piisavalt varu on või et ma sarnase suurema mõõduga jubina leian.

Originaalpoldi säilitamine tähendab, et pean keerme taastama, näiteks recoil vahenditega. Minul vajaminev M7 keermeparanduskomplekt Lunast maksab ca 1 kilo. Esialgu tundub, et 1 keerme taastamiseks on see liig. Kas on kedagi, kellel oleks M7 keermeparanduskomplekti laenata, rentida vmt?

Häda selles, et maaletooja andmetel on nad Eestis aastate eest vast ühe komplekti müünud. Mis muidugi ei tähenda, et neid komplekte siin rohkem pole.

K1200S
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

M7 on küll väga keeruline lugu ja kahtlen väga, et sellise leiad. Aga sealtsamast Lunast leiad tõenäoliselt nende katalooge ja sellest kataloogist leiad üsna põhjalikud andmed erinevate keermete kohta, kontrolli üle, võib olla sobib mõni tollkeere. Seda ei saa sugugi välistada.

Võistleva toote leiad siit http://www.masino.fi/bollhoff_pdf/HELIC ... _Esite.pdf
koos korraliku ülevaate ja õpetustega, M7 ka täiesti olemas. Õnnetuseks nad jaemüüki minu teada ei tee,vajad tuttavat soomlasest autoparandajat vms. sest vaevalt nad 1tk keermepuuri + 1 tk helicoil + 1tk paigaldustööriist saatma viitsivad hakata. Aga võid ka Baltic Bolt jms uurida, võib olla on neil kellelgi taolisel Eesti jae- ja hulgimüüjal juba esinduski olemas..

Suzuki GSX 750 Inazuma
Kasutaja avatar

Bladyhell
Postitusi: 1024
Liitunud: 12 Apr 2006, 19:25
Tsikkel: K1200S

Re

Lugemata postitus Postitas Bladyhell »

Tänud spinnale, olen juba ennast häälestanud mõttele, et see M7 komplekt tuleb ära tellida. Keerme osas vaadati-mõõdistati polt kohapeal üle - M7x1 on mulle tarvilik lahendus. Alati oleks muidugi variant ka polt suurema vastu vahetada.

K1200S
Kasutaja avatar

Hans
Postitusi: 1242
Liitunud: 14 Sept 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Hans »

Kui mina oleksin sina, mida ma siiski ei ole :) , siis ruumi olemasolul kaaluksin tõsiselt M8 peale ülepuurimist, uue poldi, kui see on nagu sa ütled on miskitmoodi eriline, treib treial valmis, no prob. Saan ses suhtes ehk isegi abiks olla.

EDIT: 1 mõte veel. Keere avas on tavaliselt pikem kui polt mis sinna sisse käib, niiet teoreetiliselt on võimalik ka pikemat M7 polti kasutada. Enne selle treimist peaks veenduma, et tõepoolest piisavalt keeret veel alles.

Hans

V-MAX

argo_1974
Postitusi: 320
Liitunud: 22 Mai 2005, 01:50
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas argo_1974 »

to Bladyhell:
Mul endal parasjagu tellimine käsil - kui sulle M7x7mm, M7x10,5mm või M7x14mm helicoil-südamik (roostevabast terasest) sobib, siis võin nimekirja lisada. Kahjuks on minimaalne kogus 10tk, mis maksavad 180 eek. Puksi sissekeeramise tööriista võin laenata, puuri leiad kindlasti ise.

Kasutaja avatar

Dillinger
Postitusi: 103
Liitunud: 23 Mai 2006, 12:49
Asukoht: Paldiski

Lugemata postitus Postitas Dillinger »

Niisama lihtsalt eriti plokikaane jaoks keermepuure ja vidinaid jah ei leia. Häda pole augu läbimõõdus vaid keerme enda mõõdus või sammus. Tihe keermesamm - eri kujuga polt jne.
Mul oli ka plokikaas nii peale pandud et keere maha keeratud ja siis mingi liimiga kinni auku pandud (!) ja kasutasin RECOILI vedrusüsteemi. Toimib küll. Aga protseduur oli seepärast keerukas, et mees , kellel oli õige sammuga keermepuur olemas - kandis seda suisa taskus, sest oli eraldi tellitud ja ta polnud nõus seda isegi laenama - tuli ise keerama ja siis vudis sellega käpe minema. Kõike muid mõõte oli tal jalaga segada, nii tollimõõdus kui mm mõõdus. Ja poest seda ka enamasti saada pole - pead tellima.

Lihtne tööke jah:)

Aeglane. Aga 102 kw rulli all ootamas.
Kasutaja avatar

Bladyhell
Postitusi: 1024
Liitunud: 12 Apr 2006, 19:25
Tsikkel: K1200S

Re

Lugemata postitus Postitas Bladyhell »

argo_1974 kirjutas:

to Bladyhell:
Mul endal parasjagu tellimine käsil - kui sulle M7x7mm, M7x10,5mm või M7x14mm helicoil-südamik (roostevabast terasest) sobib, siis võin nimekirja lisada. Kahjuks on minimaalne kogus 10tk, mis maksavad 180 eek. Puksi sissekeeramise tööriista võin laenata, puuri leiad kindlasti ise.

Tänud pakkumise eest, kuidas sinuga ühendust saab? Tõenäoliselt sobib mulle 14mm, kuid pean poldi üle mõõtma. Peamine probleem vist ongi selles va helicoili paigalduse tööriistas, sest ülejäänu on eraldi soetatav. 10 tk ei ole probleem.

Hansule ka tänud, hetkel tahaks säilitada olemasoleva poldi, kuid ei välista, et millalgi tuleb hakata mõtlema ka uutele :?

EDIT: Puuritud, keermestatud ja uus südamik sees. Tulemus sai hea ja koos vajaliku tööriistadega keermestamiseks kulu ca 400 eeku.

Viimati muutis Bladyhell, 26 Mai 2008, 13:26, muudetud 1 kord kokku.
K1200S

anku

Lugemata postitus Postitas anku »

Keermevedru sissekeeramine pole vast probleem.Olen paari keermeparanduskomplekti kasutanud ja ühes neist oli sissekeeramise tööriistaks lihtne otsast sälguga metallvarras mida saab edukalt ise teha kasvõi suurest naelast.Keermepuuri soetamisega võib jama tulla.


racer
Postitusi: 73
Liitunud: 23 Apr 2007, 20:43
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas racer »

m7 mingi olemas vist , kui vaja lahen otsin garazi anna teada siis!

Maybe crazy!!!

racer
Postitusi: 73
Liitunud: 23 Apr 2007, 20:43
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas racer »

m7*1 sissekeerme keramiseks taitsa olemas, kui vaja helista siis 53461296

Maybe crazy!!!
Kasutaja avatar

sakala84
Postitusi: 80
Liitunud: 25 Sept 2007, 17:54
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe

Lugemata postitus Postitas sakala84 »

Ei lähe küll 100% selle teema alla aga probleem järgmine: Keermestasin ühte auku (M6) ja suutsin sinna pooleks keerata keermepuuri.
Kellegil on mingeid ideid, kuidas seda sealt kätte saada.
Ei tea kas on olemas sellist puuri, mis seda kõvasulamit võtab?

Thunderace; VFR 800

Huck
Postitusi: 181
Liitunud: 17 Okt 2006, 11:44
Tsikkel: zr550 "Zephyr"
Asukoht: Tln-Kur
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Huck »

Poolikut keermepuuri välja puurida on üsna võimatu... Murdunud ots juhib puuri tihti viltu ning tulemuseks murrad veel puuri ka ära, pealegi keermepuuri ristlõige on üpriski väike, et puur seal korralikult võtma hakkas ning tulemiseks ronib ikkagi viltu.
Kui veab siis saad miski harulise otsaga torniga ehk välja keerata, aga kui sa juba selle jõuga pooleks keerasid on see arvatavasti suht tuugalt kinni. Ise olen terava torniga lüües ühe puuri tükikaupa välja nokkinud, aga see oli suurem ava.

PS. Masinaehituses on siiski ava mitte auk :wink:

Puud hüppavad teele väliskurvist!
Kawa zr550 "Zephyr", Honda CBR1000f "Hurricane"

harimal
Postitusi: 1071
Liitunud: 30 Mai 2007, 12:57
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas harimal »

sakala84 kirjutas:

Ei lähe küll 100% selle teema alla aga probleem järgmine: Keermestasin ühte auku (M6) ja suutsin sinna pooleks keerata keermepuuri.
Kellegil on mingeid ideid, kuidas seda sealt kätte saada.
Ei tea kas on olemas sellist puuri, mis seda kõvasulamit võtab?

Kui sul vähegi ligipääs olemas, lõika minitrelli abil sinna sälk sisse ning keera lõikuri ots kruvikaga välja.

http://www.westbalt.ee/catalog/product_ ... s_id=28184

Vajadusel laenan enda oma. ES.

CarbTune karburaatorite sünkronisaator: http://nagi.ee/photos/harimal/7766255/in-set/125775/
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897
Kasutaja avatar

sakala84
Postitusi: 80
Liitunud: 25 Sept 2007, 17:54
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe

Lugemata postitus Postitas sakala84 »

Huck kirjutas:

Poolikut keermepuuri välja puurida on üsna võimatu... Murdunud ots juhib puuri tihti viltu ning tulemuseks murrad veel puuri ka ära, pealegi keermepuuri ristlõige on üpriski väike, et puur seal korralikult võtma hakkas ning tulemiseks ronib ikkagi viltu.
Kui veab siis saad miski harulise otsaga torniga ehk välja keerata, aga kui sa juba selle jõuga pooleks keerasid on see arvatavasti suht tuugalt kinni. Ise olen terava torniga lüües ühe puuri tükikaupa välja nokkinud, aga see oli suurem ava.

PS. Masinaehituses on siiski ava mitte auk :wink:

Üritasin ka seda tükikaupa puruks lüües kätte saada, esimesed paar-kolm milli ava servalt sügavusse sain kätte, kuid edasi on suht lootusetu. Põhimõtteliselt puurida seda saaks (tsentri koht suht hea ), aga ilmselt pole puuri mis seda võtab.:(
Viimases hädas peangi ilmselt kasutama seda minidrelli ja lihtsalt käiaga selle sealt ava seest välja lihvima.
Uurin veel paarist metallipoest erinevaid võimalusi, ehk mõni selline imeasi olemas tehnoloogia ajastul :)

Thunderace; VFR 800
Kasutaja avatar

Villem
Postitusi: 797
Liitunud: 18 Juul 2005, 00:52
Tsikkel: XT660R, GasGas EC250
Asukoht: Saue
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas Villem »

Mõne punktkeevitusagregaadi abiga saab ehk sinna murdunud tükile uue saba külge, millega ettevaatlikult välja keerata.

Terv,
Villem aka Villu aka Madis :)
Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3196
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 196 korda

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Kõige parem on kasutada tsirkoonium elektroodi.Nakkub hästi ja ei hakka seina külge kinni.Kunagi sai tehtud päris palju ,paraku ei oma enam ühtki keevitus agregaati ega pulka. :cry:

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

Vint
Toetajaliige
Postitusi: 1945
Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
Asukoht: Soome- Riihimäki
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 179 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Vint »

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”