LED esituled

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:

  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
Ovarod
Postitusi: 50
Liitunud: 29 Juul 2012, 17:42
Tänatud: 4 korda

LED esituled

Lugemata postitus #1 Postitas Ovarod » 06 Nov 2015, 20:34

Pakub huvi foorumlaste arvamus LED esituledest. Jutt nii spetsiaalsetest LED tuledest, lisatuledest, kui ka tavapirni asemele pandud LED pirnist.

Xenoni teemas mõni on oma arvamust avaldanud juba, kuid kas kellegil on ka reaalset kogemust?
Näiteks advrideris ja ka margipõhistes foorumites kiidetakse päris hoolikalt cyclopsi ja advmonsterit. On keegi meitemaal neid ka proovinud?
Kindlasti on neid, kes väidavad kohe, et selline asi ei näita korralikult või hajutab kõik valguse laiali ning ei sobi originaal tulekorpusega. Paljude ratastega on see kindlasti nii, kuid välismaafoorumid on täis piltidega konkreetseid näiteid, kus LED pirn originaalkorpuses näitab palju paremini kui OEM ning pole mingit jama. Näide1, Näide2


Põhiline huvi on selles, et praegu on mul enamus sõidud pimedas ja üle 20 aasta vana ratta esituli on saast nii linnas kui ka maanteel ning metsateel ei kannata see mingit kriitikat. Tahaks et mind oleks paremini näha kuid rohkem huvitaks see, et ma ise näeks seda, mis mind ees ootab. Samuti kasutab LED vähem elektrit kui tavapirn, seega jääb rohkem võimalust ka muude vidinate jaoks.

Kumb aga oleks mõistlikum (nii rahaliselt, valgustuse poolt, kui paigaldamiskeerulisuselt) kas paar lisatulesid või originaalpesa kasutada LED-iga? Lisatulede puhul oleks vaja teha siin foorumis korra juba arutlusel olnud süsteem, kus lisatuled põlevad lähituledena dimmerdatult ning kaugtuledega koos täisvõimsusel.
Ärge kartke ka anda soovitusi konkreetsete toodete näol ja variante, kas kodumaalt oleks võimalik saada mingeid lahendusi või siis kust midagi soodsamalt saab.

PS. Xenoni jutt las jääb xenoni teemasse


Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2135
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 58 korda
Kontakt:

Re: LED esituled

Lugemata postitus #2 Postitas StreetMoto » 06 Nov 2015, 20:54

Laskumata LED temaatikasse meenutan kõikidele ümberehitajatele tsikli elektrisüsteemi eripära võrreldes autode ja mõnede üksikute ergutusmähisega tsiklimudelitega. Enamikul tsiklitest püsimagnetiga genekas ja mida vähem koormust järgi, seda rohkem tööd teeb pingeregulaator ja seda kiiremini ja suurema tõenäosusega ta maha põleb. Mida rohkem tarbimist (loomulikult ei maksa minna ka arutult üle piiri) korraga taga, seda tervislikum elektrisüsteemile. Seega - esituli+käpasoojendused sisse on palju parem kui ainult LED päevasõidutuledega ringi kütta.

Eeltoodust tulenevalt võtan siiski sõna valgusvihu parendamise teemal ja soovitan igal juhul lisatulesid, mitte originaali asendust. Olgu siis lisad kas LED või tavaline halogeen. Vältida tuleks mõnekümneeuroseid plastkorpusega käkke, mis teevad sind ennast küll autojuhile nähtavamaks, kuid sa ise palju rohkem küll ei näe. Mõistlik hinnaklass lisatulede paarile algab enamasti sajast eurotugrikust.
StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2069
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: 90º L2 ja KTM 690SMC
Asukoht: HLK-TAL
Tänatud: 6 korda
Kontakt:

Re: LED esituled

Lugemata postitus #3 Postitas puna » 06 Nov 2015, 20:56

Ma isegi katsetaks kui oleks sobivat sokliga pirnid eestist H11 siis
Müügiks kõik mis piltidel näha: http://picasaweb.google.com/10670690264 ... 42/Sale02#
Tel. +3725654585, +358445654585
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 6615
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, XV 750 Cafe Racer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 98 korda
Tänatud: 128 korda
Kontakt:

Re: LED esituled

Lugemata postitus #4 Postitas mx77 » 07 Nov 2015, 10:14

Ovarod kirjutas:Pakub huvi foorumlaste arvamus LED esituledest. Jutt nii spetsiaalsetest LED tuledest, lisatuledest, kui ka tavapirni asemele pandud LED pirnist.


Näide 2 puhul ütleks et LED lähituli näitab küll oluliselt kõrgemale kui originaal ja ilmselt pimestab vastutulijaid
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 3747
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 717 korda
Tänatud: 167 korda

Re: LED esituled

Lugemata postitus #5 Postitas urmas66 » 07 Nov 2015, 11:13

LED pirn originaal tules toimib ilmselt osadel ratastel,mitte kõigis.See on oleneb klaasist ja reflektorist.Tõenäoliselt toimib luup ja klaari klaasiga tuledes,kus reflektor on see,mis hajutab valguse teele.Tuledes,kus aga ka klaas on hajutav, ei pruugi see asi õnnestuda(peab lihtsalt katsetama).Lisaks on korralikul LED pirnil ka paras jurakas taga,et jahutus toimiks.See ei pruugi igale poole mahtuda.
Mul on TDM 850 4TX-i lähitules(luup H1) xenon asendus kit, H1 tüüpi pirniga ja valgus on nüüd väga hea.Seina peale joonistab ilusa sirge triibu,parema nurgaga üles,nagu peab.Tee on ühtlaselt valge.Vastutulijad ei vilguta.Pirn on 4300 sooja valgusega ja paistab asjatundmatule nagu tavaline pirn.
Valisin ka LED ja xenoni vahel kaugtule jaoks,aga korralikud LED pirnid ei mahuks mulle üldse ära,kahvel ei keeraks mööda.
Lisaks tasuks ka tähele panna seda,et valida õige valguse värvus.Minu kogemus ütleb,et liiga sinakas valgus(üle 5000) on märjal asfaldil veel kehvem,kui originaal halogeen.Seal näide2-s(ei lugenud seda vaid vaatasin ihtsalt pilte) on OEM ja LED tule vahe pigem värvuse vahe ja LED on väga sinakas-valge valgusega ehk ilmselt seal pirn kuskil 6000 või üle selle.Metsa all võib see tunduda äge ja hele,aga märjal asfaldil kus valgust just alati kõige napimalt,sest tee ei peegelda tagasi, ei pruugi see olla enam mitte väga lahe.
Loomulikult pole väheoluline ka Neeme poolt mainitud,energia kulu teema.
Lisaks julgen soovitada lisatuledeks ka väikseid luup halogeene.Näiteks Hella DE sarjast. http://hella.ee/DE-seeria-lisatuled
Nende ainuke miinus on,et saab paigaldada ühes asendis,ehk ei saa küljeli keerata,et gondli küljele kinnitada.Ilmselt ka saaks,kui ise uued kronsad teha.Ma kavatsen enne kevadet oma rattale panna sellised 2x udukad ja 2x kaugtuled, raudade külge sobivad ideaalselt.Need 4tk saab kätte vähema raha eest,kui ühed korralikud LED tuled.Ühel sõbral on autol sama komplekt küljes ning valgust on küll ja veel.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 6615
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, XV 750 Cafe Racer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 98 korda
Tänatud: 128 korda
Kontakt:

Re: LED esituled

Lugemata postitus #6 Postitas mx77 » 07 Nov 2015, 11:13

nagu ma sellest ebay jutust aru saan siis see ongi ksenoon. led on ainult see angeleye rõngas
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 5120
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 552 korda
Tänatud: 482 korda
Kontakt:

Re: LED esituled

Lugemata postitus #7 Postitas Macintosh » 07 Nov 2015, 12:13

Ovarod kirjutas:Põhiline huvi on selles, et praegu on mul enamus sõidud pimedas ja üle 20 aasta vana ratta esituli on saast nii linnas kui ka maanteel ning metsateel ei kannata see mingit kriitikat. Tahaks et mind oleks paremini näha kuid rohkem huvitaks see, et ma ise näeks seda, mis mind ees ootab.


Kui soovid, et teised sind paremini näeksid, siis kindlasti LED lisatuled. Kaks tükki. Kolmnurgakujuline lampide paigutus aitab autojuhil paremini hinnata sinu kaugust ning LED tuled torkavad silma nii linnas, kui maanteel ning hajuvad märkimisväärselt vähem. Esitule osas sõltub konkreetsest lambist ja reflektorist. Kui juhtmestik välja kannatab, siisvõid panna suurema võimsusega (Osram Offroad; 65W) pirni. Kohalikus kaubandusvõrgust pole saada aga internet toob kohale. Vahe pidavat suur olema.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 3747
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 717 korda
Tänatud: 167 korda

Re: LED esituled

Lugemata postitus #8 Postitas urmas66 » 07 Nov 2015, 12:22

Mina igaljuhul oma lähitules ernevate halogeenide vahetamisel suurt vahet ei märganud,sai ka need Osramid ära proovitud.Xenoniga muutus alles öö päevaks.
Nüüd üritasin sama ka kaugtulega ,seal H3 tvareflektoriga,aga tulemust pole.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 5120
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 552 korda
Tänatud: 482 korda
Kontakt:

Re: LED esituled

Lugemata postitus #9 Postitas Macintosh » 07 Nov 2015, 12:29

urmas66 kirjutas:Mina igaljuhul oma lähitules ernevate halogeenide vahetamisel suurt vahet ei märganud,sai ka need Osramid ära proovitud.Xenoniga muutus alles öö päevaks.
Nüüd üritasin sama ka kaugtulega ,seal H3 tvareflektoriga,aga tulemust pole.

Ilmselt on meil erinevate ratastega erinevad kogemused. Kas ma nüüd öö päevaks sain on iseküsimus aga Osram Nighbreaker andis märkimisväärselt parema tulemuse.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

Teema algataja
Ovarod
Postitusi: 50
Liitunud: 29 Juul 2012, 17:42
Tänatud: 4 korda

Re: LED esituled

Lugemata postitus #10 Postitas Ovarod » 07 Nov 2015, 13:47

Teab keegi mõnda Eesti poodi ka, kust LED lisatulesid vaadata või pole sel mõtet ja pilk kohe välismaa netipoodidele pöörata? Kui cyclopsi saaks koju ca 80 euriga, siis vast on kindlam minna mõistliku hinnaga lisatulede peale.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 3747
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 717 korda
Tänatud: 167 korda

Re: LED esituled

Lugemata postitus #11 Postitas urmas66 » 07 Nov 2015, 19:54

Ovarod kirjutas:Teab keegi mõnda Eesti poodi ka, kust LED lisatulesid vaadata või pole sel mõtet ja pilk kohe välismaa netipoodidele pöörata? Kui cyclopsi saaks koju ca 80 euriga, siis vast on kindlam minna mõistliku hinnaga lisatulede peale.


Meil pole kohapeal Ledidest eriti midagi müüa,mis tsiklile mahuks.Need aga mis on,on haigelt kallid ja tihti ei ole maantee legaalsed.Üldiselt on kõik meil müüdavad legaalsed LED lisatuled veel liiga kallid,et neid tsiklile osta.Udukad võib veel leida,aga kaugtuld pole ma kohanud.Ma otsisin neid kevadel,aga loobusin.Isegi legaalsed xenonid on väga kallid.Nagu eespool mainisin lähevad minu rattale hella halogeenid külge ja just sellepärast,et ei täi mitusada euri tükist välja käia.
Ma arvan,et LED tulede aeg on veel ees,praegu on nad liiga kallid ja ainult üksikud eksemplarid on väga hea valgustugevusega.Hella LED lisatuled on väga head,aga liiga suured ja maksavad üsna palju.Sõbra maasturil on ees ja valgustavad vingelt.
Mingi valik Knuttsoni maaletoodavatest asjadest on siin.
http://www.autoekspert.ee/index.php?page=258&
Võid ka näiteks siit vaada,mis LED pirne tavatulesse hiinast saab,aga loe ka kommentaare,mis peale üksiku erandi ei ole kiitavad.Hinnad samas piisavalt odavad ,et proovida ja siis koolirahaks lugeda.
http://www.aliexpress.com/wholesale?cat ... d+bulb+h11
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Ovarod
Postitusi: 50
Liitunud: 29 Juul 2012, 17:42
Tänatud: 4 korda

Re: LED esituled

Lugemata postitus #12 Postitas Ovarod » 07 Nov 2015, 20:34

urmas66 kirjutas:
Ovarod kirjutas:Teab keegi mõnda Eesti poodi ka, kust LED lisatulesid vaadata või pole sel mõtet ja pilk kohe välismaa netipoodidele pöörata? Kui cyclopsi saaks koju ca 80 euriga, siis vast on kindlam minna mõistliku hinnaga lisatulede peale.


Meil pole kohapeal...


Tänud kaasa mõtlemast. Halogeenidega see jama, et mul alla 80W rattal kasutada lisaseadmetele ja need enamasti nõuavad kahe tule peale kokku rohkem. Eks peab kaaluma nüüd kas võtta netist kallimad tuled ja loota et ei saa vastu pükse või võtta odavad hiinakad ja suure tõenäosusega saada mitte liialt kallis õppetund.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 3747
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 717 korda
Tänatud: 167 korda

Re: LED esituled

Lugemata postitus #13 Postitas urmas66 » 07 Nov 2015, 22:36

Pole tänu väärt,sest olen ka ise selle sama probleemiga kimpus olnud.Varaderol oli lihtne seal 2x H4,ostsin Osrami Nightbrakerid sisse ja voilaa,aga TDM-i luubiga H1 puhul see ei õnnestunud.
Üks variant oleks sul ka see,et osta mingid sobivad halogeenile mõeldud luubiga lisatuled ja sinna xenoni asendus kit sisse panna.Xenonid on väiksema tarbimisega(35w per tuli) ,kui halogeenid.Kui kuskile saad ballastid ära peita,siis võiksid seda kaaluda.Oleks nö kindlapeale minek,et saad kulutatud raha eest ka hea valguse.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2301
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 10 korda

Re: LED esituled

Lugemata postitus #14 Postitas kris. » 18 Okt 2016, 19:06

On olemas ka kallutamisele reageerivad aftermarket esituled ;-)


terv
Kris.

ats30
Postitusi: 525
Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
Tsikkel: KTM 990 Adventure
Tänanud: 159 korda
Tänatud: 85 korda

Re: LED esituled

Lugemata postitus #15 Postitas ats30 » 14 Dets 2016, 17:59

StreetMoto kirjutas:Laskumata LED temaatikasse meenutan kõikidele ümberehitajatele tsikli elektrisüsteemi eripära võrreldes autode ja mõnede üksikute ergutusmähisega tsiklimudelitega. Enamikul tsiklitest püsimagnetiga genekas ja mida vähem koormust järgi, seda rohkem tööd teeb pingeregulaator ja seda kiiremini ja suurema tõenäosusega ta maha põleb. Mida rohkem tarbimist (loomulikult ei maksa minna ka arutult üle piiri) korraga taga, seda tervislikum elektrisüsteemile. Seega - esituli+käpasoojendused sisse on palju parem kui ainult LED päevasõidutuledega ringi kütta.


Neeme, kas sellepärast 990 ADV-l polegi tulede pealülitit? Valikus ainult pool/täistuled. Kui palju sel rattal üldse vaba vatte on kui arvestada lisaks mootorile tuled, mingi telo/arvuti laadimine, GPS, rutskade soojendus? Või siis niimoodi, et on tehase ratas ja palju tal võimsust üle on (elekter ;) ) igasugu lisavidimate jaoks? Akut ju ka ei taha tyhjaks lasta.

Et targad võiks tarkust jagada.

LED esi/lisatuledest, vaatan hetkel selliseid: http://www.zenoverland.com/led_lights/r ... utput.html
Kas on kellegil kogemusi? Kas on liiga hea või liiga paha? Mul omal pole LED-tulede teemal muud kogemust kui elutoa laes :D

Kui keegi teine ei tea siis Urmas ikka teab :bsmile:
Oleks ma tark, ma oleks vait.
Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 854
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: R1200GS Rally
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 48 korda

Re: LED esituled

Lugemata postitus #16 Postitas KIBU » 15 Dets 2016, 15:24

StreetMoto kirjutas:Laskumata LED temaatikasse meenutan kõikidele ümberehitajatele tsikli elektrisüsteemi eripära võrreldes autode ja mõnede üksikute ergutusmähisega tsiklimudelitega. Enamikul tsiklitest püsimagnetiga genekas ja mida vähem koormust järgi, seda rohkem tööd teeb pingeregulaator ja seda kiiremini ja suurema tõenäosusega ta maha põleb. Mida rohkem tarbimist (loomulikult ei maksa minna ka arutult üle piiri) korraga taga, seda tervislikum elektrisüsteemile. Seega - esituli+käpasoojendused sisse on palju parem kui ainult LED päevasõidutuledega ringi kütta.

Eeltoodust tulenevalt võtan siiski sõna valgusvihu parendamise teemal ja soovitan igal juhul lisatulesid, mitte originaali asendust. Olgu siis lisad kas LED või tavaline halogeen. Vältida tuleks mõnekümneeuroseid plastkorpusega käkke, mis teevad sind ennast küll autojuhile nähtavamaks, kuid sa ise palju rohkem küll ei näe. Mõistlik hinnaklass lisatulede paarile algab enamasti sajast eurotugrikust.



Äkki viitsid välja tuua millised need üksikud rattamudelid on mis on ergutusmähisega? kas sellised nagu BMW rihmaga käitavad genekad ja vist ka Honda matkakatel? ehk need mis on eraldi korpusega?
Ilmselt võttis su tähelepanek nii mõnegi kukalt sügama.
5248653

joel
Postitusi: 1342
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 35 korda

Re: LED esituled

Lugemata postitus #17 Postitas joel » 15 Dets 2016, 15:46

Suzu gixxefil (vähemalt vanal kuuesajasel) on ergutusega genekas.
Joel
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 3747
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 717 korda
Tänatud: 167 korda

Re: LED esituled

Lugemata postitus #18 Postitas urmas66 » 04 Juun 2017, 08:29

Ma sain eile kätte LED päevatuled,aliexpressist ja olin meeldivalt üllatunud.Korralikult E tähised ja päevatule tähised ning näitavad väga erku valgust.Näevad välja igati kvaliteetsed ja valikusse sai lisada ka relee+juhtmed,mille ühendad lähitule juhtme külge ja lähitule sisse lülitamisega päevatuled kustuvad.Tulede juhtmed on küll peened,aga palju seal seda 2x4w vaja ikka on.Samas on korralikud veekindlad pistikud + juhtmed on rüüsi sees ja kõik otsastatud ka.
Väga kiire tarne oli ka. 21.05 tellisin ja 01.06 tuli sõnum,et on postipunktis kohal.

https://www.aliexpress.com/item/2pcs-9V ... 0.0.VTP7Qr
Eonstime-2pcs-12V_24V-4LED-4W.jpg
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Lehtlaan_R
Postitusi: 260
Liitunud: 04 Aug 2012, 11:23
Tsikkel: Keeway TX 50 supermoto
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: LED esituled

Lugemata postitus #19 Postitas Lehtlaan_R » 11 Sept 2018, 23:28

Ostsin ka led esitule pirni ,aga tee mis tahad põlema ei lähe,aga otse aku pealt läheb. Pistik sama ja puha,Äkki seotud relee teemaga?
http://autonext.ee/led-autotuled/mootor ... 5gk_vYyWUk
Clearly says more oil gives more Power

Dusterx
Postitusi: 122
Liitunud: 27 Okt 2017, 08:41
Tsikkel: r1100gs,lc4,cm200t,cx500
Asukoht: Kehra
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 19 korda

Re: LED esituled

Lugemata postitus #20 Postitas Dusterx » 18 Sept 2018, 13:55

Pistikus polaarsus ikka õiget pidi?Ledil ei ole poogen, kus on mass, kus on +
Kasutaja avatar

renx
Postitusi: 109
Liitunud: 25 Mai 2012, 19:48
Tsikkel: Beta
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 4 korda

Re: LED esituled

Lugemata postitus #21 Postitas renx » 18 Sept 2018, 23:33

Lihtsalt teadmiseks, et osadel masinatel(Kindlasti kerged tuledega endurokad) millel on tulede süsteem AC voolu pealt. Kui paned LED'i siis võib vilkuda või eluiga on väga lühike.
Näitena minu tsiklil on staator 60w AC tule jaoks ja 10-20W DC ehk siis kõigest aku laadimiseks. Selleks, et ette LED pirni panna on vaja Bridge Rectifier nimelist vahejunni mis teeb tsikli AC voolu LED'i jaoks söödavaks. Või siis võtad voolu otse akult ning riskid aku tühjenemisega.
Näiteks https://www.oomipood.ee/product/9098518 ... s_26mb160a mida leiab ebayst mõne euroga. :bsmile:
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 862
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 85 korda
Tänatud: 184 korda

Re: LED esituled

Lugemata postitus #22 Postitas Jesper » Eile, 01:34

Sul on natuke asjad sassis, see bridge rectifier ehk matside keeli aladussild ei ravi LED-i vilkumist, vaid asjaolu, et see põleb ainult poole ajast ja seega poole tuhmimalt - piltlikult öeldes teeb see negatiivsete ja positiivsete poolperioodidega siinuslainest positiivsete kühmude jada. Nulliületuse koha peal ikka vilgub, aga see ei tee LEDile midagi, näiteks pidurituled töötavadki nii, et tavaolukorras põlevad kõrge sagedusega poole ajast ja pidurdades terve aja. Aga kui tahad eriti puhast vuuki teha, siis pead panema sildalaldi väljundisse kondensaatori, mis need augud ära täidab.

Suure ratta pingeregulaatorisse tuleb genekast kolm faasi sisse, sellest saab juba tasase kriipsu välja voolida, või noh, sõidukite elektrisüsteemide kontekstis tasase :)

Lisaks see su viidatud sild on tsiklile overkill, vt näiteks https://www.oomipood.ee/product/kbpc2502_kbpc2502 , kah overkill aga odav ja normaalsed klemmid on juba stockis küljes :bsmile:
Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2069
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: 90º L2 ja KTM 690SMC
Asukoht: HLK-TAL
Tänatud: 6 korda
Kontakt:

Re: LED esituled

Lugemata postitus #23 Postitas puna » Eile, 15:17

Uue ratta soetanud ja seal juba orig LED tuli küljes
Müügiks kõik mis piltidel näha: http://picasaweb.google.com/10670690264 ... 42/Sale02#
Tel. +3725654585, +358445654585
Kasutaja avatar

renx
Postitusi: 109
Liitunud: 25 Mai 2012, 19:48
Tsikkel: Beta
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 4 korda

Re: LED esituled

Lugemata postitus #24 Postitas renx » Täna, 10:28

Jesper kirjutas:Sul on natuke asjad sassis, see bridge rectifier ehk matside keeli aladussild ei ravi LED-i vilkumist, vaid asjaolu, et see põleb ainult poole ajast ja seega poole tuhmimalt - piltlikult öeldes teeb see negatiivsete ja positiivsete poolperioodidega siinuslainest positiivsete kühmude jada. Nulliületuse koha peal ikka vilgub, aga see ei tee LEDile midagi, näiteks pidurituled töötavadki nii, et tavaolukorras põlevad kõrge sagedusega poole ajast ja pidurdades terve aja. Aga kui tahad eriti puhast vuuki teha, siis pead panema sildalaldi väljundisse kondensaatori, mis need augud ära täidab.

Suure ratta pingeregulaatorisse tuleb genekast kolm faasi sisse, sellest saab juba tasase kriipsu välja voolida, või noh, sõidukite elektrisüsteemide kontekstis tasase :)

Lisaks see su viidatud sild on tsiklile overkill, vt näiteks https://www.oomipood.ee/product/kbpc2502_kbpc2502 , kah overkill aga odav ja normaalsed klemmid on juba stockis küljes :bsmile:

Ma ei leidnud õiget üles. See oli tõesti overkill :D
Mul omal ka 25A kapis ootamas aga külge pole veel pannud, kuna hiinast tulnud 100w'ne led pirn oli reaalselt 3w ning isegi nõrgem kui parktule pirn :wack:

Vähemalt ma ise niipalju targemaks sain, et see tuleb vahele lükata kui plaanisin LED pirni ette toppida kuna tsiklil on AC vool. Parktules LED pirn vilkus, pöördeid andes oli korralik.
Aga väga hea info sinu poolt :bsmile:




Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: retro, sarikas ja 1 külaline