1. leht 1-st
KTM 950sm SAS/EPC removal
Postitatud: 13 Veebr 2016, 18:23
Postitas Mihkel125
Tere.
Rattaks on ktm 950sm aastast 2008. Soov teada kas keegi on sellisel rattal eemaldanud sas/epc süsteemi. Tegu peaks olema vaakumsüsteemiga mis piirab mootori võimsust 2 ja 3-dal käigul. Kuna ise pole sellise teemaga kokku puutunud sooviksin teada mida-kuidas tegema peab, et süsteemist vabaneda?
Parimat,
Mihkel
Re: KTM 950sm SAS/EPC removal
Postitatud: 13 Veebr 2016, 21:06
Postitas Ilgekepp
Mihkel125 kirjutas:Tere.
Rattaks on ktm 950sm aastast 2008. Soov teada kas keegi on sellisel rattal eemaldanud sas/epc süsteemi. Tegu peaks olema vaakumsüsteemiga mis piirab mootori võimsust 2 ja 3-dal käigul. Kuna ise pole sellise teemaga kokku puutunud sooviksin teada mida-kuidas tegema peab, et süsteemist vabaneda?
Parimat,
Mihkel
püttadele pimedad,ehk plaadid ette ja ülejäänud vollad n..hui
Re: KTM 950sm SAS/EPC removal
Postitatud: 14 Veebr 2016, 10:21
Postitas Mait.V
http://www.ebay.co.uk/itm/SAS-SLS-Remov ... SwnH1WXrA1
Voolikud ära ja sellised kaaned peale. Aga miks sa arvad, et see süsteem võimsust piirab, kas see ei ole mitte heitgaaside järelpõletamine? Võimsusega pole seal ju midagi pistmist.
Re: KTM 950sm SAS/EPC removal
Postitatud: 14 Veebr 2016, 10:50
Postitas Mihkel125
niipalju kui netiavarustes silma on jäänud siis SAS tõesti võimsust kuidagi ei piira, aga teine teema on EPC süsteemiga. http://www.ktm950.info/how/Orange%20Gar ... emoval.htm
Lõpuks leidsin lingi mis kirjeldab täitsa hästi kuidas vajalikud toimingud ära teha endal on veel küsimus kas on elektriga ka vaja midagi teha, aga see peaks olema vajalik ainult uuematel 990 mudelitel.
Re: KTM 950sm SAS/EPC removal
Postitatud: 14 Veebr 2016, 13:10
Postitas Burn7
Uuematel honda cbridel sarnane süsteem. Hondadel see heitgaaside normi timmimise pärast. Juurde annab kuskil 1-2 hpd kui ära võtad ja vähendab kaalu mõned grammid. Vähemalt välismaised foorumid kirjutavad nii.
Re: KTM 950sm SAS/EPC removal
Postitatud: 14 Veebr 2016, 13:16
Postitas Snowhite
Mihkel125 kirjutas:niipalju kui netiavarustes silma on jäänud siis SAS tõesti võimsust kuidagi ei piira, aga teine teema on EPC süsteemiga. http://www.ktm950.info/how/Orange%20Gar ... emoval.htm
Lõpuks leidsin lingi mis kirjeldab täitsa hästi kuidas vajalikud toimingud ära teha endal on veel küsimus kas on elektriga ka vaja midagi teha, aga see peaks olema vajalik ainult uuematel 990 mudelitel.
Tere,
950-netel pole elektriga vaja midagi teha - vaja on ainult kogu voolikute rägastik vastavalt õpetusele eemaldada, korralikult silindritele pimedad ette ja karpade tuulutusvollad vahetada ning uuesti ilusti sünki ajada.
AGA!!! - kat-id peavad olema eemaldatud, sest vastasel juhul on natukese aja pärast oodata nende ummistumist ja siis jubedat kuumust taguotsa all!
variante on mitmeid, alates läbi puurimisest kuni lõpetades 1000++ eur acrapovic-i lahendustega.
Kõike korralikult tehes annab 950nel korralikult käigu puhtust ja töökindlust juurde.
Jõudu tuleb ainult sellest, et kui on kat-id eemaldatud ja karpad paremini paika reguleeritud.
Nii segukruvi kui nõelte asend kui ka tuulutusvollade pikkus.
Kui vaja abi, siis PS.
