Honda cbr 1000RR
Endal on momendil R1 2003 ja sooviks uuema vastu vahetada ja proovida cbr 1000RR i,oskate keegi omanikest varjukülgi ja vigu öelda .
Endal on momendil R1 2003 ja sooviks uuema vastu vahetada ja proovida cbr 1000RR i,oskate keegi omanikest varjukülgi ja vigu öelda .
Endal 2008 mudel. On väga kiire ja kergelt juhitav.
Miinustest on hooldus. Siis need paganama plastikud... Ma ei tea, kas maailmas on veel selliseid mis peab nii raskelt ära/peale panema...
Kõigest parim osa sellel rattal on (minu meelest) originaalsummuti. Hääl on bassilik ja näeb super välja
Müün seda sel kevadel. Tahan pikema teed teha, ostan tuuringut, muidu on parim rattas millega olen kunagi sõitnud
Ehk oleks isegi huvitatud kui pilte saadad ja hinde ütled-kas hoolduse all mõtled raha?
Tere,
Küsin miks uumeat R1 või Gsxr-i ei kaalu?
kolbonu kirjutas:Ehk oleks isegi huvitatud kui pilte saadad ja hinde ütled-kas hoolduse all mõtled raha?
Ei, vaid selle raskus. Hoolduse teen alati ise ja see on päris keeruline ära võta ja peale panna need plastikud. Tõiesti jama
Müün 8000 euriga aga see on Soome registris, läbisõitu on mingi 16000 km. Enne müüki teen klapide regulli. Kui sul veel huvi on, räägime
8000.- käib üle jõu.
Lappasin netist kuulutusi r1 2006-2007 ei leidnud aind üks valge on aga too ei huvita.
kolbonu kirjutas:8000.- käib üle jõu.
Jep... Aga vaata Soomes on need 8500+.... Eestist ikka odavamalt saad
Et 16000 peal oleks vajadust klapiregulli järgi, siis saan aru et 2/3 sellest läbisõidust ringrajal sõidetud vms.
Hondal klapiregull iga 24000 tuhhi tagant ja kui normaalselt sõidetud, siis pole seal reguleerida väga midagi.
Pole see plasti peal mahavõtmine mingi raskus
muidu head lihtsad rattad sõitmiseks
Vabandan, et teemast kõrvale kaldun, aga mis see klapiregull endast kujutab? Kuna käin peamiselt esinduses hoolduses, siis pole mulle antud asja kordagi mainitud. Kas seda tuleb teha kindla läbisõidu pealt või sellele eelneb mingisugune anomaalia?
Kui rääkida enda kogemusest, siis Honda on väga vastupidav!
parn kirjutas:Vabandan, et teemast kõrvale kaldun, aga mis see klapiregull endast kujutab? Kuna käin peamiselt esinduses hoolduses, siis pole mulle antud asja kordagi mainitud. Kas seda tuleb teha kindla läbisõidu pealt või sellele eelneb mingisugune anomaalia?
Kui rääkida enda kogemusest, siis Honda on väga vastupidav!
http://tv.motors24.ee/artiklid/TV/Bike+ ... imine.aspx
Google muidugi annab ka sulle vastuse.
westel kirjutas:Et 16000 peal oleks vajadust klapiregulli järgi, siis saan aru et 2/3 sellest läbisõidust ringrajal sõidetud vms.
Hondal klapiregull iga 24000 tuhhi tagant ja kui normaalselt sõidetud, siis pole seal reguleerida väga midagi.
Ise ringrajal sõitnud pole, aga sõitsin ikka agressiivselt. Enda oma kilometreid on 8500 sellega. Klapiregulli planeerin sest need tiksuvad kui ratas soojaks läheb.
Sa kujutad ette, et klappid tiksuvad ja võibolla jõud kuskile kadunud. Endal läbi tehtud värk.
Lahti kistud, kontrollitud ja avastanud, et kõik on ok. Aga kui rinkat ei sõida siis võiks ikka lähtuda manuaalis antud kilomeetritest.
TankSlapper kirjutas:Sa kujutad ette, et klappid tiksuvad ja võibolla jõud kuskile kadunud. Endal läbi tehtud värk.
![]()
Lahti kistud, kontrollitud ja avastanud, et kõik on ok. Aga kui rinkat ei sõida siis võiks ikka lähtuda manuaalis antud kilomeetritest.
jõud on korras, ainult kerge hääl, aga ei taha oodata suuremaid probleeme, teen regulli. Mis veel võib seda häält põhjustada?
Pihustid.
Lasin klapiregulli teha välba järgi 32000km vms peal. Täitsa tiptop oli olnud, ei regullitud meskit. 2004a cebar.
Oksab keegi soovitada, kus Tartus klapiregulli teha?
Motodepoos Kalle juures ikka.
Tänud! Aeg kirjas