Värvikulu ratta värvimisel?
Tahan oma ratta detailid üle värvida. Esiklaas, paak, esiporikas, tagagondel ja bellypan. Palju värvi varuma peaks?
Tahan oma ratta detailid üle värvida. Esiklaas, paak, esiporikas, tagagondel ja bellypan. Palju värvi varuma peaks?
Püssiga värvid? Mul läks eelmine talv oranzi umbes liitri jagu. Nii et kusagil 1,5ga võiksid äkki hakkama saada.
Värvisin Africa Twini kõik plastikud ja paagi ning sain liitriga ilusti hakkama.
Püssiga ikka jah. Selge, varun siis poolteist.
Njah vbla tuleb liitriga ka välja, mul oli tume pind all ja tänu sellele oli kulu suurem.
vikiii kirjutas:Njah vbla tuleb liitriga ka välja, mul oli tume pind all ja tänu sellele oli kulu suurem.
Jah, palju sõltub soovitud toonist ja aluspinnast. Kui heledat tooni tahad, siis hele krunt ja vastupidi. Kollaste ja oranžide toonide puhul alla ral 9010 krunt, muidu vaja u. 2 x rohkem kihte.
Läheb mustaks. Paagi puhul värskendan lihtsalt olemasolevat, plastid krundin enne üle.
Poolteist liitrit on ikka väga liiga palju
Mis värvist jutt käib? 1K või 2K ? Laki alusest metallikust?
Tavalise naked ratta (saba, paak, porikas, bellypan) värvivärskenduse teeb alla 400g ära. Värskenduse all mõtlen seda, et plastikuid seest ei kata ja värviks on 2k lakialune. See eeldab, et aluspind on sobiva tooniga krunditud. Lakki on 30% rohkem kui alusvärvi vaja.
Mul naked, eelkõneleja jutt õige värvikulu osas. Sai paagil mõlki pahteldatud ja bellypan ka kõpitsetud-pahteldatud. All oli must värv, peale läks must metallik 2k ja lakk. Värvi paak, saba, bp, esi- tagaporikas, hiljem lisaks küljeplastikud. Kokku kulus max 500g värvi. Lakki vast nats rohkem.
Just värvisin enda ringrajarattast. esigondel, küljegondlid, põhjagondel, sabagondel, paagikate, esiporilaud. Aluspind oli valge, värv punane läikiv. Ostsin 1l. Devorist tavalist autovärvi. Läks umbes 700ml. Tsikkel CBR1000RR 11.
400ml jääb küll väheks minuarust . Aga eks oleneb püssist ja värvijast ka. Mina suht algaja ja püss on ka vene oma.
CBR täispauk värvimine 500g lakialust metallikut ja kuna lakiga hullasin siis liiter lakki kuigi mingit tilka ei suutnudki kuskile enam lasta lõpuks..
Liier värvi ikka ligi. Siis saab kriimud ja lihvimispraagid ka ära tasandada
MarekM kirjutas:Liier värvi ikka ligi. Siis saab kriimud ja lihvimispraagid ka ära tasandada
Värviga ei tasanda sa küll midagi, sest värvil on omadus järgi kuivada. Ehk kui esialgu tundubki kõik kena siis paar nädalat päikese käes ja kriimud on kenasti näha. Huvitaks ennast, et milline on 2K lakialune? Pole sellist kunagi kuulnud, kuigi tegelen autovärvide müügiga üle 2 aasta ning eelnevalt omandanud vastava hariduse. Meie pakutava musta värvi kulu kahekomponentse (2K) pinnavärvi puhul on umbes 200 kuni 250ml ruutmeetri kohta. Eeliseks lakialuse ees on odavam hind (41,5 eur 1l), aluspinna lõppviimistlus võib olla tehtud p320 paberiga (mitte p500, nagu lakialusel) ja töö on kiiremini tehtud kui lakialusel (jääb lakkimine ära). Pinnaläiget saab valida läikiva, poolmati või matt vahel. Lakialune on ainus võimalus metallikuga teha.Liiter 51,3 ja peale tahaks lakki mis tsiklil võiks olla kriimukindel (liiter on 68 ja boonusena kuivab see lakk puutekuivaks juba tunniga) . Ilma metallikuta toonide laki alla värvimise eeliseks võib olla ka kohtparanduste (loe hajutuste) tegemise lihtsus, üldjuhul parem pinnakvaliteet ja punaste, kollaste jne. toonide puhul päikesest tingitud luitumise puudumine. Sai pikk jutt ja Tartus võin asjast huvitatuile Devoris kõik uuesti üle korratA või veel pikemalt rääkida.
Müstilised mehed siin oma liitri ja rohkem värvikuluga.
Värvisin oma vana 900RR kahel korral 500 ml värviga ja tundus, et värvi oli üsna heldelt võetud. Lakki läks vist ~ 100 ml rohkem. Kiht oli ikka üsna paks...
Hiljuti värvisin 1000RR (07.a) ninaplasti, vasaku ülemise ja alumise küljeplasti ja saba, nii värvi kui ka laki kulu ~ 200 ml. Lakki sai liiga palju ja läks voolama...
Üldiselt, laske vähem õhku ja rohkem detaili peale. PS: vene püsside värvikulu on ilgelt suur, sest liiga palju läheb õhku.
Profiilipildil oleva ratta värvisin täiesti üle. Ma ise ostsin vist grammi alusel, aga mäletamist mööda oli 100g sinist, 100g musta ja 300g valget. Tohhujjaa värvi jäi ikka üle. Värvisin sama värviga veel neiule garaazi uksed seest valgeks, et saab sinna joonistada ning ühe nõukaaegse tooli sinise värviga üle.
Terve auto värvitakse umbes 3kg värviga üle muideks.
- - - - kirjutas:Värviga ei tasanda sa küll midagi....
Ma panen järgmine kord kaks smailit, et kõik aru saaks, millal ma peent "uumort" teha üritan. Irl sai soetatud liiter ühekomponentset Devorist ja tõesti seda oli enam kui küll.