CO2 pump

Kogu tõde mootorratta rehvidest, nende rõhust, tootjatest ja kulumisest. Kui mootorrattur tunneb huvi mootorratta rehvide vastu siis vastus tuleb siit. Ja küsimused samal teemal elik mootorratta rehvide kohta ka ikka siia.

Moderaator: Moded


Teema algataja
Speedy
Postitusi: 7
Liitunud: 11 Juul 2015, 13:56

CO2 pump

Lugemata postitus Postitas Speedy » 06 Juun 2016, 16:15

Kas keegi on kasutanud, mõtlen lisada sellise istme alla juhuks kui vaja rehvi parandada ja siis täita. Palju 16g jagub?


Transport-väikebussid ja kaubikud
Kesklinn
5454 6699
Kasutaja avatar

Kauri
Postitusi: 528
Liitunud: 13 Juul 2005, 23:46
Tsikkel: VN 750 custom
Asukoht: Kuusalu
Tänanud: 66 korda
Tänatud: 75 korda

Re: CO2 pump

Lugemata postitus Postitas Kauri » 06 Juun 2016, 16:37

Kui mõtled midagi sellist http://safetyseal.com/catalog/index.php ... ducts_id=7
See ballon on one time use.
Üle 1 ballooni ei ole siiani vaja läinud. Kui on huvi omastada, siis kontakteeru.

Safety Seal rehviremondi komplekt on mõeldud tubelessrehvide torkeaukude püsivaks paikamiseks. Kõik Safety Seal TL-rehvi
paikamise komplektid sisaldavad materjale ja tööriistu, mille valmistamiseks USA-s ja Euroopas on kasutatud ainult parimaid, kõrgeima
kvaliteediga materjale. Tegemist on professionaalsete rehviremondi komplektidega, mis on kasutuses rehvitöökodades üle Euroopa
ning on välja töötatud tuginedes 35-aastasele kogemusele rehvitööstuses.
Kõik tööriistad ühest kohast, http://www.motoral.ee
kauri@motoral.ee
553 4250

Teema algataja
Speedy
Postitusi: 7
Liitunud: 11 Juul 2015, 13:56

Re: CO2 pump

Lugemata postitus Postitas Speedy » 07 Juun 2016, 01:40

Ok, mitu raha?
Transport-väikebussid ja kaubikud
Kesklinn
5454 6699
Kasutaja avatar

Kauri
Postitusi: 528
Liitunud: 13 Juul 2005, 23:46
Tsikkel: VN 750 custom
Asukoht: Kuusalu
Tänanud: 66 korda
Tänatud: 75 korda

Re: CO2 pump

Lugemata postitus Postitas Kauri » 07 Juun 2016, 08:57

25 kohalikku + km on hetkel selline hea hind. (tavahind meil 40+km)
Hiljem lisaballon vajadusel 3 euri + km.
Kõik tööriistad ühest kohast, http://www.motoral.ee
kauri@motoral.ee
553 4250

Teema algataja
Speedy
Postitusi: 7
Liitunud: 11 Juul 2015, 13:56

Re: CO2 pump

Lugemata postitus Postitas Speedy » 07 Juun 2016, 16:28

ja mitme ballooniga tagarehvi täis pumpab? 190/50 r17
sinna läheb vast juba rohkem balloone ja seega mootorratta puhul kaob asja mõtekus, jalgratta kummi vast pumpab ühega täis
Transport-väikebussid ja kaubikud
Kesklinn
5454 6699
Kasutaja avatar

Maaks
Postitusi: 1532
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZS600
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 91 korda
Tänatud: 159 korda

Re: CO2 pump

Lugemata postitus Postitas Maaks » 03 Dets 2019, 16:53

Vana teema, aga tõstame kõrgemale. Tekkis kah huvi sellise vidina vastu.
Aga läheks multikasutusse: jalgratta rehvid, motika rehv pikemal tripil, siidri/ mahlaankru surve reguleerimine jms. :D
Ühesõnaga huvitaks võimalikult suure ballooniga ja võimalikult universaalne vidin. Päästik on oluline funktsioon!
Netis otsides jäi silma see asi: https://www.genuineinnovations.com/coll ... e-inflator
Aga keermeta 16g balloone ei söö (vähemasti nende sobivus pole kirjas). Osta saab ebayst, kõge odavam ca36€
Teab keegi äkki veel mõnda analoogset, lollikindlat, ehk siis mitte profiratturite jaoks mõeldud spetsiaalset kaalujälgimist läbinud seadet?

Garaažis: Pannoonia 250TLF, Yamaha FZS 600
Reisid korraldab: http://reisikorraldaja.ee/

will111
Postitusi: 3394
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 195 korda

Re: CO2 pump

Lugemata postitus Postitas will111 » 03 Dets 2019, 17:24

just oli üks Neeme garaazi video link kuskil...umbes 4 ballooni lasid tsikli rehvi sisse, siis vist tekkis sinna umbes 1 bar rõhku.

minumeelest sellisel asjal on pointi vaid siis kui see co balloon on ikka tsipa suurem ja saad seda ka ise kodus oma päris suurest balloonist täita

Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 2102
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: Suzuki 600 GSXF, Transalp 600
Asukoht: Tartu
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 159 korda

Re: CO2 pump

Lugemata postitus Postitas ranel » 03 Dets 2019, 17:47

Maaks kirjutas:
03 Dets 2019, 16:53

Teab keegi äkki veel mõnda analoogset, lollikindlat, ehk siis mitte profiratturite jaoks mõeldud spetsiaalset kaalujälgimist läbinud seadet?

Käsipump?

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 10 EUR päev. 55684121
Kasutaja avatar

yeekim
Postitusi: 5209
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1600 & NX650
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 211 korda
Tänatud: 161 korda

Re: CO2 pump

Lugemata postitus Postitas yeekim » 03 Dets 2019, 19:40

Ma ei saa aru, miks see ollus CO2 olema peab? Alles meil oli N hullus, iga tõsiseltvõetava tsiklisti rehvi või lohvi sees pidi lämmastik olema.

Teen saiast sitta!
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 4917
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 974 korda
Tänatud: 211 korda

Re: CO2 pump

Lugemata postitus Postitas urmas66 » 03 Dets 2019, 19:49

Kauri kirjutas:
06 Juun 2016, 16:37

Safety Seal rehviremondi komplekt on mõeldud tubelessrehvide torkeaukude püsivaks paikamiseks. Kõik Safety Seal TL-rehvi
paikamise komplektid sisaldavad materjale ja tööriistu, mille valmistamiseks USA-s ja Euroopas on kasutatud ainult parimaid, kõrgeima
kvaliteediga materjale. Tegemist on professionaalsete rehviremondi komplektidega, mis on kasutuses rehvitöökodades üle Euroopa
ning on välja töötatud tuginedes 35-aastasele kogemusele rehvitööstuses.

Ükski proffesionaalne rehviparandaja ei pea nööri parandusvahendiks, vaid abivahendiks teelt rehviremondi töökotta sõitmiseks. Samas reaalselt peab nöör kindlasti palju rohkem vastu,aga iga asi ikka omas kohas. Mul on see rem.komplekt 2 balloniga ja lisaks on ka väiksema jama jaoks üks vaht ka istme all. Õnneks pole kunagi vaja läinud.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

will111
Postitusi: 3394
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 195 korda

Re: CO2 pump

Lugemata postitus Postitas will111 » 03 Dets 2019, 21:04

No see abivahend peab ju olema samal ajal ka parandusvahend. Ühelgi muul juhul ei oleks võimalik selle vahendi abil siiski kuskile töökotta sõita.
Eks nad nii ütlevad jah, et ajutine ja värk. Kunagi parandasin ühe autorehvi nööriga ära ja mõtlesin, et proovin kui ajutine ta siis kah on. Varuratas oli nagunii autos olemas. Vähemalt 3 aastat sai seda rehvi kasutatud ja ega miskit ei juhtunud küll.
Minumeelest teatud tüüpi torkeaukude puhul on see va rehvinöör suht ideaalne parandusvahend. Tõsi, mootorratta puhul ilmselt ei tahaks väga pikaks ajaks nööriga rehvi alla jätta. Auto puhul samas vabalt.

Kasutaja avatar

Kauri
Postitusi: 528
Liitunud: 13 Juul 2005, 23:46
Tsikkel: VN 750 custom
Asukoht: Kuusalu
Tänanud: 66 korda
Tänatud: 75 korda

Re: CO2 pump

Lugemata postitus Postitas Kauri » 03 Dets 2019, 21:20

Urmas, sealt tulebki nööri ja nööri vahe. Üks on ette nähtud teelt äratulekuks ja teine on lubatud kasutada püsivaks remondiks. Uuri veidi tootja informatsiooni ja sertifikaate mis tootele on väljastatud.

Kõik tööriistad ühest kohast, http://www.motoral.ee
kauri@motoral.ee
553 4250
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 1285
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 153 korda
Tänatud: 287 korda

Re: CO2 pump

Lugemata postitus Postitas Jesper » 03 Dets 2019, 21:27

Kuna mul on õnnestunud nende CO2 balloonidega rehvi täitmise protsessis osaleda ainult pealtvaatajana :), siis oma arvamust igaks juhuks ei ütle, aga soovitaks soojalt enne pikemaid tiire kodus järgi proovida, kas valitud lahendus, töövõtted ja balloonide kogus ikka reaalselt võimaldab ka tühja rehvi piisavalt kikki ajada, et see esimeses kurvis veljelt maha ei jookse.

Käsipump any day - kerge, ei võta ruumi, ei vaja voolu, ei mädane, ei idane.


will111
Postitusi: 3394
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 195 korda

Re: CO2 pump

Lugemata postitus Postitas will111 » 03 Dets 2019, 21:58

käsipump on ju vaid neile, kes on käsitsi pumpamist kodus piisavalt harjutanud :D


Sciev
Postitusi: 371
Liitunud: 26 Nov 2018, 23:05
Tsikkel: Voshod 3M
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 18 korda

Re: CO2 pump

Lugemata postitus Postitas Sciev » 03 Dets 2019, 22:16

Voshod on hea tsikkel, juba tehase poolt istme all pumba jaoks kinnituskoht olemas ja pump kaasas, pole mingit CO2 vaja. :wink:

Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 2102
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: Suzuki 600 GSXF, Transalp 600
Asukoht: Tartu
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 159 korda

Re: CO2 pump

Lugemata postitus Postitas ranel » 03 Dets 2019, 22:26

will111 kirjutas:
03 Dets 2019, 21:58

käsipump on ju vaid neile, kes on käsitsi pumpamist kodus piisavalt harjutanud :D

Vahet pole, kas käsipump või elektriline. Päris julge peab ikka olema, et ala kolm lasku ja kui nendega hakkama ei saa, siis istud tühja rehviga ikka tee ääres. Kui ikka mingi ora rehvi sisse sõidad, siis sõidad kasvõi nii lähima kohani ära, et iga 5km tagant pumpad. Häda korral saab kruvi/poldi sisse keerata, pumpad ja sõidad ikka ära lähima remondikohani.Kui kaasas pole, siis rattalt leiad ikka ühe, mida ohverdada. Sellised miniatuursed lahendused on siiski selle eesmärgiga, et tee pealt ära saada lähimasse remondikohta.

Aga noh, parem kui mitte midagi on need co2 lahendused.

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 10 EUR päev. 55684121

will111
Postitusi: 3394
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 195 korda

Re: CO2 pump

Lugemata postitus Postitas will111 » 03 Dets 2019, 22:50

eks see oli lihtsalt selline väike nali. ise arvan ka, et kui üldse siis tasub pigem juba mingit pisikest käsipumba kaasas kanda

Kasutaja avatar

Maaks
Postitusi: 1532
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZS600
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 91 korda
Tänatud: 159 korda

Re: CO2 pump

Lugemata postitus Postitas Maaks » Eile, 10:07

yeekim kirjutas:
03 Dets 2019, 19:40

Ma ei saa aru, miks see ollus CO2 olema peab? Alles meil oli N hullus, iga tõsiseltvõetava tsiklisti rehvi või lohvi sees pidi lämmastik olema.

Ma ise kasutan rehvides igal pool segugaasi, milles on lämmastikku ca 78%. Ma siis järelikult 78% tõsiseltvõetav - päris hea tulemus ju :mrgreen:
Kes teilt küsis üldse, mida kaasas tasub kanda :lol: @will111 @ranel @Jesper
Mul on vaja just CO2-e (ilma hapnikuta gaasi) seepärast pump/ kompressor/ puhumine ei ole valikus. Lämmastikku kaasaskantavates balloonides ei tarnita ja teda ei saa ka kasutada jookide karboniseerimisel.

Garaažis: Pannoonia 250TLF, Yamaha FZS 600
Reisid korraldab: http://reisikorraldaja.ee/
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 2102
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: Suzuki 600 GSXF, Transalp 600
Asukoht: Tartu
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 159 korda

Re: CO2 pump

Lugemata postitus Postitas ranel » Eile, 11:48

Spoiler:
Maaks kirjutas:
Eile, 10:07
yeekim kirjutas:
03 Dets 2019, 19:40

Ma ei saa aru, miks see ollus CO2 olema peab? Alles meil oli N hullus, iga tõsiseltvõetava tsiklisti rehvi või lohvi sees pidi lämmastik olema.

Ma ise kasutan rehvides igal pool segugaasi, milles on lämmastikku ca 78%. Ma siis järelikult 78% tõsiseltvõetav - päris hea tulemus ju :mrgreen:
Kes teilt küsis üldse, mida kaasas tasub kanda :lol: @will111 @ranel @Jesper
Mul on vaja just CO2-e (ilma hapnikuta gaasi) seepärast pump/ kompressor/ puhumine ei ole valikus. Lämmastikku kaasaskantavates balloonides ei tarnita ja teda ei saa ka kasutada jookide karboniseerimisel.

No mul on kasutuses suur CO2 balloon 21kg vms ja pisikesed 12g. Mõlemal on kirjad, et toidutööstuses mitte kasutada. Kas toojate vandenõu, et ostaksid kallimat toodet või on sel mingi sügavam põhjus ...

Kasutaja avatar

Maaks
Postitusi: 1532
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZS600
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 91 korda
Tänatud: 159 korda

Re: CO2 pump

Lugemata postitus Postitas Maaks » Eile, 13:54

Tööstusgaas on 99% puhas, toiduainetööstuse ehk nn "food grade" =99,9%, AGA suur hinnavahe tuleb gaasianumate käitlemise ja traanspordi nõuete arvelt. Toiduainetööstuse gaasianumate transport on pea-aegu sama mis toiduainete transport, aga suvagaasi või suvaliselt vedada :-)

Garaažis: Pannoonia 250TLF, Yamaha FZS 600
Reisid korraldab: http://reisikorraldaja.ee/

grahv
Postitusi: 1041
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: VX, GSX, Pegass
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 27 korda

Re: CO2 pump

Lugemata postitus Postitas grahv » Täna, 08:43

Veel ideid - CO2 kustuti a.la 2kg, päästevesti balloon 38g... :)


kalju1
Postitusi: 330
Liitunud: 19 Aug 2009, 12:34
Tsikkel: Cagiva
Tänatud: 4 korda

Re: CO2 pump

Lugemata postitus Postitas kalju1 » Täna, 13:44

Väiksema niiskusesisaldusega CO2=R744


Sciev
Postitusi: 371
Liitunud: 26 Nov 2018, 23:05
Tsikkel: Voshod 3M
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 18 korda

Re: CO2 pump

Lugemata postitus Postitas Sciev » Täna, 14:53

Speedy kirjutas:
06 Juun 2016, 16:15

Kas keegi on kasutanud, mõtlen lisada sellise istme alla juhuks kui vaja rehvi parandada ja siis täita. Palju 16g jagub?

Sellega saab teoreetiliselt täis pumbata vaid 2-liitrise mahuga rehvi rõhuni 2 bar. Kui palju mingi tsikli rehvi õhumaht on, ei oska öelda, sõltub ka rehvist, ilmselt ikka rohkem kui 2 L. :bsmile:

Viimati muutis Sciev, 05 Dets 2019, 21:01, muudetud 2 korda kokku.
Kasutaja avatar

Tuuletallaja
Postitusi: 167
Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
Tsikkel: Neegrikaksik
Asukoht: Faeht / Reval
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 9 korda

Re: CO2 pump

Lugemata postitus Postitas Tuuletallaja » Täna, 20:39

Pole ausalt öeldes tootja infot lugenud aga aegade jooksul 3 torkega auto rehvi ära nööritanud ning peale seda ilusti probleemideta enam-vähem miinimum jäägini ära sõitnud. Kord on ka küljelt lõikega rehv vahtu täis lastud, rebend mingi ime liimiga kokku määritud ja pumbates 10km kaupa koju sõidetud.
Aga teemasse:
Kui juba jookide gaseerimiseks läks, siis ega sa pole uurinud, mis on "mulliveemasinal" kõhus? Klassikaline AGA 425g food-grade CO2 balloon ja ventiilisüsteemi natuke modida... või siis Hydroscand aitab. Kogu krempli gabariidid peaks suht mõistlikud jääma, et kohvrissegi visata aga hinna osas eoi oska praegu kommenteerida. Muus osas lihtsalt targutan, ehk pole proovinud aga tundub nagu idee.

'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 6159
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 771 korda
Tänatud: 614 korda
Kontakt:

Re: CO2 pump

Lugemata postitus Postitas Macintosh » Täna, 20:53

Spoiler:
Maaks kirjutas:
03 Dets 2019, 16:53

Vana teema, aga tõstame kõrgemale. Tekkis kah huvi sellise vidina vastu.
Aga läheks multikasutusse: jalgratta rehvid, motika rehv pikemal tripil, siidri/ mahlaankru surve reguleerimine jms. :D
Ühesõnaga huvitaks võimalikult suure ballooniga ja võimalikult universaalne vidin.

Ma sinu konkreetset kasutusjuhtu ei tea aga kas äkki väikemõõduline rehvikompressor poleks alternatiiv?
Sama raha eest saaks ilmselt märkimisväärselt rohkem ja poleks vaja balloonidega jahmerdada. Ostad kaks seadet, ühe sellise, mille torkad tsikli sadula alla ja teise mis kannatab koduses majapidamises kasutada. Alloleval pildi küll lambinäide kodumajapidamisse aga väikese otsimise järel leiad päris asjaliku.

image.png

Tsikli jaoks võtad umbes sellise nagu alloleval pildil on ja võtad kogu selle plastjama ümbert ära - saad päris kompaktse kompressori. See, et need kuhugi ei kõlba pole tõsi, ma olen kord ühed täiesti tossud suure kaubiku rehvid sellega täis pumbanud. Aega läks küll tiba üle tunni aga täis nad said.

image.png

Sciev
Postitusi: 371
Liitunud: 26 Nov 2018, 23:05
Tsikkel: Voshod 3M
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 18 korda

Re: CO2 pump

Lugemata postitus Postitas Sciev » 57 minutit tagasi

See ei ole küll jalgrattaga ega mootorrattaga kergesti kaasa kantav asi, aga ise kasutan pumpamiseks 8 L mahuga kõrgsurveballooni (õigemini 2x 4 L kokku ühendatud). Sellega pumpab 600 L nullist 2 bar-ni. :D




Vasta

Mine “Rehvid, rehvid, rehvid”