Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 4894
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 483 korda
Tänatud: 442 korda
Kontakt:

Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer

Lugemata postitus #31 Postitas Macintosh » 02 Apr 2017, 07:53

Ma ei saa aru, alguses ütlesid, et said tööle ja nüüd, et mitte. Kuidas tegelikult on? Või mis sul seal ei toimi?


Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

Teema algataja
andryy
Postitusi: 539
Liitunud: 26 Nov 2005, 16:01
Tsikkel: Triumph Tiger 800XC
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer

Lugemata postitus #32 Postitas andryy » 02 Apr 2017, 12:04

Sain tööle ainult TigerTooli millega service kustutada aga Tuneecuga ei saa ühendust.
Easy Rider & Iron Butt
Ära sõida kiiremini kui sinu kaitseingel suudab lennata
CZ,Kawasaki ZX400,Honda CBR900RR,Honda X11,Suzuki DL650,BMW R1200GS,Triumph Tiger 800XC
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 4894
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 483 korda
Tänatud: 442 korda
Kontakt:

Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer

Lugemata postitus #33 Postitas Macintosh » 02 Apr 2017, 14:11

Kas ta sul hetkel tsiklit üldse näeb? Kui varem töötas ja nüüd äkki mitte siis imselt on mingi kamm draiveritega. Jälgisid täpselt samm-sammult juhendit?
http://www.tuneecu.com/TuneECU_En/install1.html
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 4894
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 483 korda
Tänatud: 442 korda
Kontakt:

Tiger 800 - starteri remont

Lugemata postitus #34 Postitas Macintosh » 16 Mai 2017, 23:53

StreetMoto kirjutas:Teine asi - oleme maadelnud mitme uuema Triumphi käivitumisprobleemidega. Algatuseks ikka uus ja värske aku aga kahel isendil on osutunud vigaseks starterid, millel tulevad lahti lamellid, mille vastu harjad puutuvad. Vot starter on küll asi, mida 800-sel väga maha võtta ei taha. Kui enamasti on starteri mahavõtt 10 minutit ja piirdub paari-kolme mutri või poldi keeramisega, siis Tiger 800 starter asub kõikide asjade all kõige kaugemas kohas ja alustades protseduurist küljegondlid maha-paak maha-airbox maha ja lõpetades pritse maha ning alles seejärel jõuab starteri poltideni. Paar tundi müttamist on garanteeritud! Seda jälle mitte hirmutamiseks, vaid samade sümptomite korral kiiremaks vea diagnoosiks. Sümptom on hoolimata uhiuuest akust olukord, kus starter justkui ei jaksa mootorit ringi vedada.


Lamellid eralduvad siis, kui harjad on lõplikult ära kulunud ning harja vasest kinnitus haagib kahe lamelli vahele kinni ja kaksab ühe nendest starteri küljest lahti.

Jõudsin ka sinnamaale, kus tundus, et aku on tühi ja ei jaksa starterit ringi vedada. Eriti selgelt ilmnes see sooja mootoriga. Sai starter maha võetud (polnudki nii hull ettevõtmine kui eelnevast mulje jäi; minu koduses vabaõhutöökojas +10C juures tehtav) aga tund viisteist kulus siiski nii kokkupanekuks kui lahtivõtmiseks ära.

Probleem on lihtne - harjad kuluvad kiiresti ära (isegi väikese läbisõiduga; tüüpviga mis uuema põlvkonna starteril likvideeritud) ja ühel hetkel ei ulatu mõni neljast harjast enam kontaktideni - tööd teeb pool straterit poole jõuga ja nii tundubki, et aku on tühi ja jaksu pole. Starterit on mõistlik remontida kahel viisil:
a) viid nõmmel Pärnu maantee 388c, Starterite, generaatorite parandusse (Endel Kaharpea FIE); seal pannakse 1-2 päevaga 40€ eest uued harjad.
b) tellid endale saksamaalt Denso stratreri varuosad (Tiigri starter on Denso toodetud; kood 028512-5470) ja teed ise. Kulu ~40€

Kui keegi peaks vajama siis starteri varuosad leiad siit: http://www.al-electric.de. Vajalikud detailid allpool.
* Denso 028512-5470 isolaator; https://goo.gl/vj1SKu
* Denso 028530-5302 harjaraam; https://goo.gl/81lpu7
* Denso 028530-5312 hari; https://goo.gl/tsMj52

Seiklushimulised võivad proovida SUZUKI Burgmani ( AN400, E2) harju, need pidid ka 1:1 sobituma.
https://goo.gl/xt1lrJ
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee

OnuPeegel
Postitusi: 1
Liitunud: 18 Mai 2017, 14:46
Tsikkel: Suzuki DR650

Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer

Lugemata postitus #35 Postitas OnuPeegel » 18 Mai 2017, 14:57

Tere,

Olen siin foorumis uus. Siiamaani olen maal olles põristanud vana Suzuki DR 650-ga, kuid nüüd plaan midagi tänavakõlbulikumat osta.
Omajagu uurinud ja puurinud, kuid praegu valikus BMW 800 GS või Triumph Tiger 800 XCx.
Aga suurim probleem asjas on see, et Tigerit küll näinud, kuid peal pole istunud ja seega ei tea, kas see suuruse poolest sobiv.
Kuna olen suht pikk isend (193 cm) ja jäsemed ka omajagu pikad, siis nii huupi ei tahaks kusagilt masinat tellida.
Seega kas siin foorumis on mõni tegelane, kes oleks nõus oma masinat näitama ja lubaks ka korra peale istuda, et saaks teada, mis tunne tekib?

Tänud ette,
OnuPeegel
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 7724
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: DL1000 V-Strom
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 130 korda
Kontakt:

Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer

Lugemata postitus #36 Postitas Piipz » 18 Mai 2017, 15:16

Mine proovi Macintoshi oma ja siis osta ära ka :-)
Ise olen 190 ja mulle küll ei tundnud, et kuidagi väike oleks
Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 4894
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 483 korda
Tänatud: 442 korda
Kontakt:

Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer

Lugemata postitus #37 Postitas Macintosh » 18 Mai 2017, 15:32

Spoiler:
OnuPeegel kirjutas:Siiamaani olen maal olles põristanud vana Suzuki DR 650-ga, kuid nüüd plaan midagi tänavakõlbulikumat osta.
Omajagu uurinud ja puurinud, kuid praegu valikus BMW 800 GS või Triumph Tiger 800 XCx.
Aga suurim probleem asjas on see, et Tigerit küll näinud, kuid peal pole istunud ja seega ei tea, kas see suuruse poolest sobiv.
Kuna olen suht pikk isend (193 cm) ja jäsemed ka omajagu pikad, siis nii huupi ei tahaks kusagilt masinat tellida.
Seega kas siin foorumis on mõni tegelane, kes oleks nõus oma masinat näitama ja lubaks ka korra peale istuda, et saaks teada, mis tunne tekib?


Kui mina istun peal (176cm) ja sadul on ülemises asendis (sadula kõrgus on reguleeritav) siis ulatuvad mul ainult varbad maha. Kasutaja Bandit on sinuga enam-vähem samas pikkuses ~193. Ta pole kurtnud, et tsikkel väikeseks jääb. Aga kui tundub, et tahaks veelgi kõrgema masinaga sõita siis saab alati kõrgenduslingid (~40€) panna. Kusjuures, mul on roadie, XC on natuke kõrgem tänu 21" esirratale ja pisut pikemale amordile. Kui soovid tsikli seljas istuda siis helista mulle (5IOOб4б). Ma pole kade - lasen tsiklil istuda ja räägin ära kõik mis ma tean. Mine tea, äkki luban väikese tiiru sõitagi.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 4894
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 483 korda
Tänatud: 442 korda
Kontakt:

Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer

Lugemata postitus #38 Postitas Macintosh » 18 Juun 2017, 18:44

Panin enda Tiigrile pisut tuunitud Hybrid nimelise Fuel Mapi peale. http://advrider.com/index.php?threads/t ... d.1054217/
Kõiki enne 2015 aastal valmistatud masinatega saab seda teha, kas uuendada tehase fuel map'i või laadida custom kaarte.
http://www.tuneecu.com/Tune_List.html
2015 üles on ECU lukus ja midagi muuta ei saa.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

retro
Postitusi: 810
Liitunud: 27 Juun 2005, 18:20
Tsikkel: Tiger885, külkaIŽ
Asukoht: Kohatu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 18 korda
Kontakt:

Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer

Lugemata postitus #39 Postitas retro » 23 Apr 2018, 11:22

...

Nulli.s
Postitusi: 5
Liitunud: 07 Mai 2018, 19:57
Tsikkel: Tiger 800

Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer

Lugemata postitus #40 Postitas Nulli.s » 13 Juun 2018, 08:25

Macintosh kirjutas:Panin enda Tiigrile pisut tuunitud Hybrid nimelise Fuel Mapi peale.


Mac, kuidas elu Hybrid fuel-mapiga on? Gaasi sujuvus, kütusekulu jne? Kas Sa oled proovinud ka uuendatud tehase mappi (sul vist 21062) ja kuidas see võrreldes algupärase originaaliga on?
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 4894
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 483 korda
Tänatud: 442 korda
Kontakt:

Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer

Lugemata postitus #41 Postitas Macintosh » 13 Juun 2018, 09:07

Jah, mul on 21062. Algupärane tehasemap oli midagi väga kiviaegset aga 20477 vist. Aga tehasmäppide osas ma väga erinevaust ei mäelta. HybridMapiga läks tunnetuslikult algatuseks kütusekulu üles aga kui ma vaatan konkreetseid, pikema aja jooksul salvestatud numbreid siis ma tegeliku muutust küll ei näe. Seega kulu üles ei läinud aga alla ka kindlasti mitte. Gaasi sujuvus allpool 3000 pööret on hoopis teine tera, pole sellist närvilist jõnksutamist. Mulle meeldib.

Tegelikult tahaks natuke mäppidega katsetada aga ootan juba teist nädalat UK-st Tiigrile sobivat ODBII juhet, loodetavasti jõuab ikka kohale enne, kui suvi läbi saab.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee

Nulli.s
Postitusi: 5
Liitunud: 07 Mai 2018, 19:57
Tsikkel: Tiger 800

Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer

Lugemata postitus #42 Postitas Nulli.s » 13 Juun 2018, 10:40

Tänud. Panin enda rattale kõige uuema tehase mäpi peale ja ka see muutis gaasi alt oluliselt sujuvamaks, aga eks tuleb Hybrid ka ära proovida.
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 4894
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 483 korda
Tänatud: 442 korda
Kontakt:

Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer

Lugemata postitus #43 Postitas Macintosh » 13 Juun 2018, 11:05

Nulli.s kirjutas:Panin enda rattale kõige uuema tehase mäpi peale ja ka see muutis gaasi alt oluliselt sujuvamaks, aga eks tuleb Hybrid ka ära proovida.

Mis ratas sul on? Aasta ja mudel?
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee

Nulli.s
Postitusi: 5
Liitunud: 07 Mai 2018, 19:57
Tsikkel: Tiger 800

Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer

Lugemata postitus #44 Postitas Nulli.s » 13 Juun 2018, 11:08

2012 Tiger 800 (roadie), ABS-iga variant.
Kasutaja avatar

Alterjor
Postitusi: 68
Liitunud: 29 Okt 2015, 18:32
Tsikkel: Yamaha FZ1
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 3 korda

Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer

Lugemata postitus #45 Postitas Alterjor » 13 Juun 2018, 13:15

Macintosh kirjutas:Tegelikult tahaks natuke mäppidega katsetada aga ootan juba teist nädalat UK-st Tiigrile sobivat ODBII juhet, loodetavasti jõuab ikka kohale enne, kui suvi läbi saab.


Kui tahad võid läbi tulla ja saan laenata Lonelec või Dealertool kaablit.
Kasutaja avatar

Teema algataja
andryy
Postitusi: 539
Liitunud: 26 Nov 2005, 16:01
Tsikkel: Triumph Tiger 800XC
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer

Lugemata postitus #46 Postitas andryy » 13 Juun 2018, 15:09

Panin 800XC ABS 2014 a. Custom eco mapi peale. Kütusekulu langes, pöörded langesid vabakäigul aga minek jäi ikka heaks.
Easy Rider & Iron Butt
Ära sõida kiiremini kui sinu kaitseingel suudab lennata
CZ,Kawasaki ZX400,Honda CBR900RR,Honda X11,Suzuki DL650,BMW R1200GS,Triumph Tiger 800XC
Kasutaja avatar

Alterjor
Postitusi: 68
Liitunud: 29 Okt 2015, 18:32
Tsikkel: Yamaha FZ1
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 3 korda

Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer

Lugemata postitus #47 Postitas Alterjor » 13 Juun 2018, 15:20

andryy kirjutas:Panin 800XC ABS 2014 a. Custom eco mapi peale. Kütusekulu langes, pöörded langesid vabakäigul aga minek jäi ikka heaks.


Mis numbriga map või mis mapi põhjal tehtud? Sul originaal pütt või vahetatud? Vabakäigu pöördeid saab näppida igal mapil ja see on seoses temperatuuriga. Idle sooja mootoriga peaks olema 1200rpmi.
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 4894
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 483 korda
Tänatud: 442 korda
Kontakt:

Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer

Lugemata postitus #48 Postitas Macintosh » 13 Juun 2018, 15:32

andryy kirjutas:Panin 800XC ABS 2014 a. Custom eco mapi peale. Kütusekulu langes, pöörded langesid vabakäigul aga minek jäi ikka heaks.

Kas see on seesama eco map, mis Advrideris (https://goo.gl/EV2B6z) on saadaval või midagi muud?
Kui see on Advriderist pärit, siis viimati on autor seda tuuninud aasta tagsi ja öelnud, et see on experimentaalne. Selle baasiks on Tiger 800 XC ABS originaalsummutiga, ma arvan, et aluseks on versioon 21067. Nende mappide kandmine ükskõik, millise teise Triumphi alusmapile pole teab mis raketiteadus.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

Teema algataja
andryy
Postitusi: 539
Liitunud: 26 Nov 2005, 16:01
Tsikkel: Triumph Tiger 800XC
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer

Lugemata postitus #49 Postitas andryy » 14 Juun 2018, 00:25

Kõik nii nagu üleval kirjas.
Varem tundus, et pöörded liiga üleval ja kütusekulu suur. Ja see viimase saadaval mapiga.
Easy Rider & Iron Butt
Ära sõida kiiremini kui sinu kaitseingel suudab lennata
CZ,Kawasaki ZX400,Honda CBR900RR,Honda X11,Suzuki DL650,BMW R1200GS,Triumph Tiger 800XC




Mine “Mootorratastest üldiselt”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist