Arvamused Yamaha XJ 600 Diversioni kohta
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Arvamused Yamaha XJ 600 Diversioni kohta
Oleks siis teretulnud erinevad arvamused antud rattamargi kohta.
Nii uuemate kui ka vanemate.
Tegemist on siis üsnagi algaja sõitjaga, kellele meeldiks üks mõnus touring, aga oma esimese päris oma ratta peale väga suuri summasi kulutada ei tahaks. Eks edaspidi jõuab.
PS. Paljukiidetud GS500-ga on sõidetud ja proovitud. Isteasend tundub ikkagi liiga baigilik.
Nii uuemate kui ka vanemate.
Tegemist on siis üsnagi algaja sõitjaga, kellele meeldiks üks mõnus touring, aga oma esimese päris oma ratta peale väga suuri summasi kulutada ei tahaks. Eks edaspidi jõuab.

PS. Paljukiidetud GS500-ga on sõidetud ja proovitud. Isteasend tundub ikkagi liiga baigilik.

-
- Postitusi: 1244
- Liitunud: 03 Aug 2003, 23:24
- Tsikkel: Valkyrie
- Asukoht: LÕUNA- eesti/ neprrrr, Honda F6 Valkyrie, Yamaha XVS 125 DragStar, ex-yam fj1200
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Vanem mudel küll, aga korralikum, kui mõni samas klassis diversion, kohvrid ka kaasa ja hinda saab ka paremaks. Külgtuule suhtes tundlikum, kui minu FJ1200.
Vanem mudel küll, aga korralikum, kui mõni samas klassis diversion, kohvrid ka kaasa ja hinda saab ka paremaks. Külgtuule suhtes tundlikum, kui minu FJ1200.
Viimati muutis Rein, 29 Mai 2006, 20:41, muudetud 1 kord kokku.
-
- Postitusi: 129
- Liitunud: 27 Aug 2004, 10:42
- Tsikkel: Ducati ST2 "Kati"
- Asukoht: Pärnumaa
Re: Arvamused Yamaha XJ 600 Diversioni kohta
nors kirjutas:...
Tegemist on siis üsnagi algaja sõitjaga, kellele meeldiks üks mõnus touring, aga oma esimese päris oma ratta peale väga suuri summasi kulutada ei tahaks. Eks edaspidi jõuab.
...
Ise küsid, ise vastad

Noh, enam-vähem selline ta ongi - lihtne ja lollikindel pisike tourer, algajale ja taasalustajale väga sobilik.
Saabastegakass@oma diversandiga paksult rahul
-
- Postitusi: 774
- Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 5 korda
Võib ola sõitsid liiga vähe? Sõidan iga reede ja pühapäev korraga 240 km ning pole mingeid probleeme. Kui veel esiklaasi varsti ette saan, siis hakkab vast eriti mugav olema.PS. Paljukiidetud GS500-ga on sõidetud ja proovitud. Isteasend tundub ikkagi liiga baigilik
Jawa 634 (15kw); Jawa 638 (17kw); Suzuki GS500E (34kw); Hyosung GT650 (60kw); BMW F800S (63kw)
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Nii, nüüd on see siis tehtud. Üks punane Diversion on omanikku vahetanud. Tänud vastajatele, kes kinnitasid mu veendumust. Kasutajarahulolu poolest tundub üks hinnatumaid rattaid olema, nii eestis kui ka välismaal. 
Aga kui kellelgi on nüüd midagi algajale Diversioniomanikule kohe kindlasti soovitada, siis olen üks suur kõrv(silm).

Aga kui kellelgi on nüüd midagi algajale Diversioniomanikule kohe kindlasti soovitada, siis olen üks suur kõrv(silm).
Küsimus selline, et millest on tingitud, et osadel 600 diversionitel on ees kaks piduriketast ja osadel 1? Mis hetkest see muutunud on?
Ette tänades,
Rain
Ette tänades,
Rain
Müüa Aprilia RSV1000R - http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=9886
-
- Postitusi: 249
- Liitunud: 25 Veebr 2004, 16:09
- Tsikkel: R1200R -17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 8 korda
Yup, alates '98 on topeltketas.Rene kirjutas:Topelt kettad alates 1998 aastast. Ja eks ikka selleks, et paremini pidama saaks.RainR kirjutas:Küsimus selline, et millest on tingitud, et osadel 600 diversionitel on ees kaks piduriketast ja osadel 1? Mis hetkest see muutunud on?
Jannes@ex-'97single-disc
Sui generis
-
- Postitusi: 501
- Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
- Tsikkel: XLV 750R, CRF 300L
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 49 korda
Veidi ka oma kogemustest.
Rahuliku sõidustiili harrastajale vägagi sobiv ratas ja mis eriti oluline, Diversion on ratas, mis andestab üsna lollidki sõiduvead. Natuke liiga tundlik ebatasase tee suhtes aga tagaamordi reguleerimisega saab seda puudust vähendada. Mootor veab ka madalatel pööretel, mis teeb linnas liikumise mugavaks.
Tehnika sisuliselt pommikindel ja kui pöial keset kämmalt ei kasva siis hoolded ja enamik remondist saab lihtsa vaevaga ka ise tehtud.
Mind see vibra kiirusel 90 ei häiri, seda tunnen vaid jalatappidest ja see vibra kaob kohe kui nats kiiremini sõitta, aga esimene käik võiks "pikem" olla. Kasutan tihti teist käiku kohalt minekuks, eriti kui ristmikult keerata on vaja, et mitte keset ristmikku kaldes olles käiku vahetada.
Pidurid on minuarust igati head (98a ratas aga ühe kettaga ees), on tulnud ka äkkpidurdust teha ja esiratas pole veel õnneks plokki läinud.
Kütusekulu kiirustel 90-100-110 on soome neste bensiiniga 3,7 ja eesti neste bensiiniga 4,0 per sada, mis on minuarust vägagi hea näitaja just matkasõitudel.
Ise olen rattaga väga rahul ja niipalju kui netist kommentaare olen otsinud, on ka teised rahul.
Niipalju veel lisaks, et Soomes on 900-ne Diversion väga kõrgelt hinnatud ratas.
Rahuliku sõidustiili harrastajale vägagi sobiv ratas ja mis eriti oluline, Diversion on ratas, mis andestab üsna lollidki sõiduvead. Natuke liiga tundlik ebatasase tee suhtes aga tagaamordi reguleerimisega saab seda puudust vähendada. Mootor veab ka madalatel pööretel, mis teeb linnas liikumise mugavaks.
Tehnika sisuliselt pommikindel ja kui pöial keset kämmalt ei kasva siis hoolded ja enamik remondist saab lihtsa vaevaga ka ise tehtud.
Mind see vibra kiirusel 90 ei häiri, seda tunnen vaid jalatappidest ja see vibra kaob kohe kui nats kiiremini sõitta, aga esimene käik võiks "pikem" olla. Kasutan tihti teist käiku kohalt minekuks, eriti kui ristmikult keerata on vaja, et mitte keset ristmikku kaldes olles käiku vahetada.
Pidurid on minuarust igati head (98a ratas aga ühe kettaga ees), on tulnud ka äkkpidurdust teha ja esiratas pole veel õnneks plokki läinud.
Kütusekulu kiirustel 90-100-110 on soome neste bensiiniga 3,7 ja eesti neste bensiiniga 4,0 per sada, mis on minuarust vägagi hea näitaja just matkasõitudel.
Ise olen rattaga väga rahul ja niipalju kui netist kommentaare olen otsinud, on ka teised rahul.
Niipalju veel lisaks, et Soomes on 900-ne Diversion väga kõrgelt hinnatud ratas.
http://motoreisid-motoreisid.blogspot.com/
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022, Läti TET 2023, Rootsi 2024
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022, Läti TET 2023, Rootsi 2024
Küsimus veel, 94 aasta diversion , õhkjahutusega. Kas sellel ei ole mingit tulukest, mis näitaks et nüüd kuumenemise oht või tahate öelda, et see ei kuumene üle isegi kuumal suvepäeval linnaliikluse ummikus , kus õhk ei liigu?
Müüa Aprilia RSV1000R - http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=9886
-
- Postitusi: 501
- Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
- Tsikkel: XLV 750R, CRF 300L
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 49 korda
Tühikäigul mootori ülekuumenemist küll karta ei tasu aga kui seistes pöörded üleval hoida, siis mine tea..... ôlil on siiski jahutusradikas olemas ja nukkvõlle õlitades jahutab samas ka silindrieid.
Mingit märgutuld kuumenemise kohta pole.
Mingit märgutuld kuumenemise kohta pole.
http://motoreisid-motoreisid.blogspot.com/
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022, Läti TET 2023, Rootsi 2024
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022, Läti TET 2023, Rootsi 2024
Eks disainerid on sellele ka mõelnud. Aga samas mootorrattaga ei pea ummikus seisma, üldiselt mahub mootorrattaga kõrvalt mööda.RainR kirjutas:Küsimus veel, 94 aasta diversion , õhkjahutusega. Kas sellel ei ole mingit tulukest, mis näitaks et nüüd kuumenemise oht või tahate öelda, et see ei kuumene üle isegi kuumal suvepäeval linnaliikluse ummikus , kus õhk ei liigu?

Nojah, üldiselt kui kiire ei ole , siis väga pressima ei taha hakata. Arvestades veel, et alles esimene hooaeg ratturinas3rza kirjutas:Eks disainerid on sellele ka mõelnud. Aga samas mootorrattaga ei pea ummikus seisma, üldiselt mahub mootorrattaga kõrvalt mööda.

Tegelikult küll juttu sõbra rattast aga point jääb samaks

Müüa Aprilia RSV1000R - http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=9886
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.