Arvamused Yamaha XJ 600 Diversioni kohta

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


Teema algataja
nors

Arvamused Yamaha XJ 600 Diversioni kohta

Lugemata postitus Postitas nors »

Oleks siis teretulnud erinevad arvamused antud rattamargi kohta.
Nii uuemate kui ka vanemate.

Tegemist on siis üsnagi algaja sõitjaga, kellele meeldiks üks mõnus touring, aga oma esimese päris oma ratta peale väga suuri summasi kulutada ei tahaks. Eks edaspidi jõuab. :)

PS. Paljukiidetud GS500-ga on sõidetud ja proovitud. Isteasend tundub ikkagi liiga baigilik. :)

Rein
Postitusi: 1244
Liitunud: 03 Aug 2003, 23:24
Tsikkel: Valkyrie
Asukoht: LÕUNA- eesti/ neprrrr, Honda F6 Valkyrie, Yamaha XVS 125 DragStar, ex-yam fj1200
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Rein »

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Vanem mudel küll, aga korralikum, kui mõni samas klassis diversion, kohvrid ka kaasa ja hinda saab ka paremaks. Külgtuule suhtes tundlikum, kui minu FJ1200.
Viimati muutis Rein, 29 Mai 2006, 20:41, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

saabastegakass
Postitusi: 129
Liitunud: 27 Aug 2004, 10:42
Tsikkel: Ducati ST2 "Kati"
Asukoht: Pärnumaa

Re: Arvamused Yamaha XJ 600 Diversioni kohta

Lugemata postitus Postitas saabastegakass »

nors kirjutas:
...
Tegemist on siis üsnagi algaja sõitjaga, kellele meeldiks üks mõnus touring, aga oma esimese päris oma ratta peale väga suuri summasi kulutada ei tahaks. Eks edaspidi jõuab. :)

...

Ise küsid, ise vastad :D

Noh, enam-vähem selline ta ongi - lihtne ja lollikindel pisike tourer, algajale ja taasalustajale väga sobilik.


Saabastegakass@oma diversandiga paksult rahul
Kasutaja avatar

remy
Postitusi: 350
Liitunud: 07 Juul 2004, 00:56
Asukoht: Reval/Kristiine

Lugemata postitus Postitas remy »

lihtne mootor, varuosad odavad, väga mugav sõiduasend - ka kahekesi väga mõnus sõita, 4500rpm juures vibreerib - sellest tulenevalt siis mõnus sõita kas 90 või siis juba yle 110 sest mäletamist mööda see vibra just 100km/h juures kõige tuntavam on.

PS. kruusateel stabiilne
Kasutaja avatar

Freaksmart
Postitusi: 774
Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 5 korda

Lugemata postitus Postitas Freaksmart »

PS. Paljukiidetud GS500-ga on sõidetud ja proovitud. Isteasend tundub ikkagi liiga baigilik
Võib ola sõitsid liiga vähe? Sõidan iga reede ja pühapäev korraga 240 km ning pole mingeid probleeme. Kui veel esiklaasi varsti ette saan, siis hakkab vast eriti mugav olema.
Jawa 634 (15kw); Jawa 638 (17kw); Suzuki GS500E (34kw); Hyosung GT650 (60kw); BMW F800S (63kw)
Kasutaja avatar

citikas
Postitusi: 75
Liitunud: 27 Apr 2004, 22:07
Tsikkel: Honda Blackbird
Asukoht: lõuna eesti
Tänanud: 3 korda

Lugemata postitus Postitas citikas »

Peale kolme aastast pausi valisin just selle.Ja ei kahetse oma valikut.
Eelmainitud 100km/h vibra oli ainuke probleem.Soovitan soojalt :D

Teema algataja
Kurmo21

Lugemata postitus Postitas Kurmo21 »

Paide autokoolil on sama xj600 kuid ei tea täpsemat aastat, kuid ysna vana paistis. Tegelt on ratas keskmine soidu omaduste poolest kuid välimus jätab soovida:(

Kõigest minu arvamus.

Teema algataja
nors

Lugemata postitus Postitas nors »

Nii, nüüd on see siis tehtud. Üks punane Diversion on omanikku vahetanud. Tänud vastajatele, kes kinnitasid mu veendumust. Kasutajarahulolu poolest tundub üks hinnatumaid rattaid olema, nii eestis kui ka välismaal. :)

Aga kui kellelgi on nüüd midagi algajale Diversioniomanikule kohe kindlasti soovitada, siis olen üks suur kõrv(silm).

Raigo
Postitusi: 1844
Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas Raigo »

Kui rattal on eelnevalt hooldused tehtud ,siis ei jää muud soovida kui Õnne ja ohutut liiklemist.
Kasutaja avatar

RainR
Postitusi: 63
Liitunud: 01 Mai 2007, 19:50

Lugemata postitus Postitas RainR »

Küsimus selline, et millest on tingitud, et osadel 600 diversionitel on ees kaks piduriketast ja osadel 1? Mis hetkest see muutunud on?

Ette tänades,
Rain

Rene
Postitusi: 190
Liitunud: 06 Okt 2005, 12:40
Asukoht: Tln/Prn

Lugemata postitus Postitas Rene »

RainR kirjutas:
Küsimus selline, et millest on tingitud, et osadel 600 diversionitel on ees kaks piduriketast ja osadel 1? Mis hetkest see muutunud on?
Topelt kettad alates 1998 aastast. Ja eks ikka selleks, et paremini pidama saaks.
Kasutaja avatar

Jannes
Postitusi: 249
Liitunud: 25 Veebr 2004, 16:09
Tsikkel: R1200R -17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 8 korda

Lugemata postitus Postitas Jannes »

Rene kirjutas:
RainR kirjutas:
Küsimus selline, et millest on tingitud, et osadel 600 diversionitel on ees kaks piduriketast ja osadel 1? Mis hetkest see muutunud on?
Topelt kettad alates 1998 aastast. Ja eks ikka selleks, et paremini pidama saaks.
Yup, alates '98 on topeltketas.

Jannes@ex-'97single-disc
Sui generis
Kasutaja avatar

Divikas
Postitusi: 501
Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
Tsikkel: XLV 750R, CRF 300L
Asukoht: Tartu
Tänatud: 49 korda

Lugemata postitus Postitas Divikas »

Veidi ka oma kogemustest.
Rahuliku sõidustiili harrastajale vägagi sobiv ratas ja mis eriti oluline, Diversion on ratas, mis andestab üsna lollidki sõiduvead. Natuke liiga tundlik ebatasase tee suhtes aga tagaamordi reguleerimisega saab seda puudust vähendada. Mootor veab ka madalatel pööretel, mis teeb linnas liikumise mugavaks.
Tehnika sisuliselt pommikindel ja kui pöial keset kämmalt ei kasva siis hoolded ja enamik remondist saab lihtsa vaevaga ka ise tehtud.
Mind see vibra kiirusel 90 ei häiri, seda tunnen vaid jalatappidest ja see vibra kaob kohe kui nats kiiremini sõitta, aga esimene käik võiks "pikem" olla. Kasutan tihti teist käiku kohalt minekuks, eriti kui ristmikult keerata on vaja, et mitte keset ristmikku kaldes olles käiku vahetada.
Pidurid on minuarust igati head (98a ratas aga ühe kettaga ees), on tulnud ka äkkpidurdust teha ja esiratas pole veel õnneks plokki läinud.
Kütusekulu kiirustel 90-100-110 on soome neste bensiiniga 3,7 ja eesti neste bensiiniga 4,0 per sada, mis on minuarust vägagi hea näitaja just matkasõitudel.
Ise olen rattaga väga rahul ja niipalju kui netist kommentaare olen otsinud, on ka teised rahul.
Niipalju veel lisaks, et Soomes on 900-ne Diversion väga kõrgelt hinnatud ratas.
http://motoreisid-motoreisid.blogspot.com/
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022, Läti TET 2023, Rootsi 2024
Kasutaja avatar

RainR
Postitusi: 63
Liitunud: 01 Mai 2007, 19:50

Lugemata postitus Postitas RainR »

Küsimus veel, 94 aasta diversion , õhkjahutusega. Kas sellel ei ole mingit tulukest, mis näitaks et nüüd kuumenemise oht või tahate öelda, et see ei kuumene üle isegi kuumal suvepäeval linnaliikluse ummikus , kus õhk ei liigu?
Kasutaja avatar

Divikas
Postitusi: 501
Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
Tsikkel: XLV 750R, CRF 300L
Asukoht: Tartu
Tänatud: 49 korda

Lugemata postitus Postitas Divikas »

Tühikäigul mootori ülekuumenemist küll karta ei tasu aga kui seistes pöörded üleval hoida, siis mine tea..... ôlil on siiski jahutusradikas olemas ja nukkvõlle õlitades jahutab samas ka silindrieid.
Mingit märgutuld kuumenemise kohta pole.
http://motoreisid-motoreisid.blogspot.com/
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022, Läti TET 2023, Rootsi 2024

s3rza
Postitusi: 173
Liitunud: 22 Apr 2007, 22:25
Asukoht: Haapsalu

Lugemata postitus Postitas s3rza »

RainR kirjutas:
Küsimus veel, 94 aasta diversion , õhkjahutusega. Kas sellel ei ole mingit tulukest, mis näitaks et nüüd kuumenemise oht või tahate öelda, et see ei kuumene üle isegi kuumal suvepäeval linnaliikluse ummikus , kus õhk ei liigu?
Eks disainerid on sellele ka mõelnud. Aga samas mootorrattaga ei pea ummikus seisma, üldiselt mahub mootorrattaga kõrvalt mööda. :wink:
Kasutaja avatar

RainR
Postitusi: 63
Liitunud: 01 Mai 2007, 19:50

Lugemata postitus Postitas RainR »

s3rza kirjutas:
Eks disainerid on sellele ka mõelnud. Aga samas mootorrattaga ei pea ummikus seisma, üldiselt mahub mootorrattaga kõrvalt mööda. :wink:
Nojah, üldiselt kui kiire ei ole , siis väga pressima ei taha hakata. Arvestades veel, et alles esimene hooaeg ratturina :) Aga ehk siis kannatab ratas ära.

Tegelikult küll juttu sõbra rattast aga point jääb samaks :)

Teema algataja
Andron

Lugemata postitus Postitas Andron »

Mul kadus osaliselt vibra ära peale karbusside sync'imist.

s3rza
Postitusi: 173
Liitunud: 22 Apr 2007, 22:25
Asukoht: Haapsalu

Lugemata postitus Postitas s3rza »

Mul ka siin küsimus, kas keegi on XJ600S paigaldanud ka kukkumispunnid või mingi kukkumisraami?!
Diverionil on kukkumisel toetuspindadeks esigondlinurk ja summuti, mingil määral ka jalaraud.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”