Kawasaki ZX900r 1995

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
Vodkarus
Postitusi: 213
Liitunud: 06 Juun 2007, 12:15
Tsikkel: :(
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Kawasaki ZX900r 1995

Lugemata postitus Postitas Vodkarus »

Leidsin sellise kulutuse, kuid all on kirjas et mootor ei tööta, ja klappid on peas. Head motosõbrad, seletage mulle mis mind võib oodata kui mina ostan selle ratta ja hakkan remondima :)

http://bike.motors24.ee/vehicles/259684 ... price.DESC

Tänan.


zx12r

Re: Kawasaki ZX900r 1995

Lugemata postitus Postitas zx12r »

Tõmbad omale jama kaela. Parema pane natuke raha juurde ja http://bike.motors24.ee/vehicles/109632 ... =price.ASC - see oli esimene odavamaid ja töökorras, mille leidsn. Hästi otsides leiad erinevatest kuulutuseportaalidest veel.

Edu.

Kasutaja avatar

t2g
Postitusi: 353
Liitunud: 13 Dets 2006, 20:35
Tsikkel: zx6r suure R-iga

Re: Kawasaki ZX900r 1995

Lugemata postitus Postitas t2g »

heal juhul on häda saanud ainult klapid ja piisab ainult klappide vahetusest aga on ka võimalus ,et on rikutud ka juhtpuksid ja klapipesad ja siis on veel veel hullem võimalus ,et mõni rikutud asi on otsapidi silindris ja on rikkunud ka kolbi ja hülsi.
mina riskiks küll selle raha eest selle rattaga...
ja zx750 pole sama ratas mis zx900


suusk
Postitusi: 82
Liitunud: 09 Apr 2009, 19:45
Tsikkel: suzuki 1246
Asukoht: Tallinn

Re: Kawasaki ZX900r 1995

Lugemata postitus Postitas suusk »

K6igepealt tee selgeks kuidas klapid pähe said.Kui klapi kinnitus murdus ja klapp silindri kukkus, siis on kolb, keps ja silinder ka vigane. kui aga nukakett purunes ei saa ju olla ainult ühe silindri klapid peas. Mina isiklikult arvan, et see jutt ei ole vaga õige. Osta alles siis kui lähed kohale, nii näed täpselt k6ik ära. NB! ma ei soovita sul vanat kawasakit osta, kuna nende mootorid on probleemsed. . :bsmile:

Kasutaja avatar

Teema algataja
Vodkarus
Postitusi: 213
Liitunud: 06 Juun 2007, 12:15
Tsikkel: :(
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Re: Kawasaki ZX900r 1995

Lugemata postitus Postitas Vodkarus »

Tänan info eest.
Arvan et tulevasel ajal leian endale vaba aega siis lähen kohale vaatama. Kuid mina ise sellest eriti ei jaga, siis pean leidma kellegi kes teab midagi teab :D

Aga eks siis vaatame mis edasi saab, kiire eriti ei ole, lihtsalt tuli huvi nende klappide kohta. :)

Head Uut Aastat.

Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 1059
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 94 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki ZX900r 1995

Lugemata postitus Postitas Kalapea »

suusk kirjutas:

NB! ma ei soovita sul vanat kawasakit osta, kuna nende mootorid on probleemsed. . :bsmile:

NB! Ma ei soovita uusi suzusi osta, kuna nende kered pidi vigased olema!

PiltPilt
Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 978
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 75 korda

Re: Kawasaki ZX900r 1995

Lugemata postitus Postitas KIBU »

--DogFood-- kirjutas:
suusk kirjutas:

NB! ma ei soovita sul vanat kawasakit osta, kuna nende mootorid on probleemsed. . :bsmile:

NB! Ma ei soovita uusi suzusi osta, kuna nende kered pidi vigased olema!

ainult 05-06a. tonniste hulgas on vigaseid raame! :bsmile:

5248653

kopu
Postitusi: 293
Liitunud: 11 Mär 2005, 15:04
Tsikkel: KTM 250 EXC-F
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Kawasaki ZX900r 1995

Lugemata postitus Postitas kopu »

Ja need 05-06 on suzu esindusse kutsutud kus siis tasuta see mure lahendatakse. (vähemalt mulle tuli selline kiri koju)


suusk
Postitusi: 82
Liitunud: 09 Apr 2009, 19:45
Tsikkel: suzuki 1246
Asukoht: Tallinn

Re: Kawasaki ZX900r 1995

Lugemata postitus Postitas suusk »

--DogFood-- kirjutas:
suusk kirjutas:

NB! ma ei soovita sul vanat kawasakit osta, kuna nende mootorid on probleemsed. . :bsmile:

NB! Ma ei soovita uusi suzusi osta, kuna nende kered pidi vigased olema![/

Njh kas ma ütlesin et mul midagi kawade vastu ? ma lihtsalt rääkisin mis on fakt ,sa oled lapsik kasutaja(dogFood) sa oled varemgi minu teemade kohta tarka pannud ! :bsmile:

Kasutaja avatar

t2g
Postitusi: 353
Liitunud: 13 Dets 2006, 20:35
Tsikkel: zx6r suure R-iga

Re: Kawasaki ZX900r 1995

Lugemata postitus Postitas t2g »

suusk kirjutas:

Kui klapi kinnitus murdus ja klapp silindri kukkus, siis on kolb, keps ja silinder ka vigane. kui aga nukakett purunes ei saa ju olla ainult ühe silindri klapid peas NB! ma ei soovita sul vanat kawasakit osta, kuna nende mootorid on probleemsed. . :bsmile:

keps ja silinder ei pruugi viga saada kui sisse kukkub... hullem on siis peaga. kui nukakett läeb siis võib vända juures ka haiget teha. ma küll soovitan osta :D
isegi siit foorumist leiab praegu sellele rattale korras mootori. :bsmile:

samas kui sebida väga ei viitsi siis samasugust ratast müüakse praegu 22k täitsa sõitvana

http://bike.motors24.ee/vehicles/243717 ... &sort=paid

eks see ikka enda otsustada jääb kas tahad sebida aga müügi jaoks vist küll ära ei tasu :?


suusk
Postitusi: 82
Liitunud: 09 Apr 2009, 19:45
Tsikkel: suzuki 1246
Asukoht: Tallinn

Re: Kawasaki ZX900r 1995

Lugemata postitus Postitas suusk »

t2g kirjutas:
suusk kirjutas:

Kui klapi kinnitus murdus ja klapp silindri kukkus, siis on kolb, keps ja silinder ka vigane. kui aga nukakett purunes ei saa ju olla ainult ühe silindri klapid peas NB! ma ei soovita sul vanat kawasakit osta, kuna nende mootorid on probleemsed. . :bsmile:

keps ja silinder ei pruugi viga saada kui sisse kukkub... hullem on siis peaga. kui nukakett läeb siis võib vända juures ka haiget teha. ma küll soovitan osta :D
isegi siit foorumist leiab praegu sellele rattale korras mootori. :bsmile:

samas kui sebida väga ei viitsi siis samasugust ratast müüakse praegu 22k täitsa sõitvana

http://bike.motors24.ee/vehicles/243717 ... &sort=paid

eks see ikka enda otsustada jääb kas tahad sebida aga müügi jaoks vist küll ära ei tasu :?

Kas see mingi sinu pill ,et nii kindlalt soovitad ? :mrgreen:


MotoMell
Postitusi: 811
Liitunud: 01 Dets 2004, 17:32

Re: Kawasaki ZX900r 1995

Lugemata postitus Postitas MotoMell »

http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=35&t=53618
Soovitan pigem seda. Miks? 98-99 mudel on kõvasti parem kui 94-97... Pidurid, vedrustus, välimus, mootor ja eriti kaal.
Ei ütleks, et eriti kurvemini kukkunud oleks, vanemal paistab, et raam on maad näinud külje pealt. Rahakulu on 99 a ratta peale ilmselt väiksem, aga sõidumõnu ja väärtus suurem.
Ja kui keegi selle ostab, siis minu käest saab gondlid odavalt:)

Kasutaja avatar

t2g
Postitusi: 353
Liitunud: 13 Dets 2006, 20:35
Tsikkel: zx6r suure R-iga

Re: Kawasaki ZX900r 1995

Lugemata postitus Postitas t2g »

[/quote]

Kas see mingi sinu pill ,et nii kindlalt soovitad ? :mrgreen:[/quote]

ei ole aga norm ratas ju ja ei maksa ju palju aga mis teha vaja tuleb muidugi välja siis kui mootor juba lahti on.
see 99 a variant mis siin välja käidi on muidugi sama raha eest uhkem ja mootor ka korras

Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 1059
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 94 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki ZX900r 1995

Lugemata postitus Postitas Kalapea »

suusk kirjutas:
--DogFood-- kirjutas:
suusk kirjutas:

NB! ma ei soovita sul vanat kawasakit osta, kuna nende mootorid on probleemsed. . :bsmile:

NB! Ma ei soovita uusi suzusi osta, kuna nende kered pidi vigased olema![/

Njh kas ma ütlesin et mul midagi kawade vastu ? ma lihtsalt rääkisin mis on fakt ,sa oled lapsik kasutaja(dogFood) sa oled varemgi minu teemade kohta tarka pannud ! :bsmile:

Lihtsalt kui sa räägid nii üldiselt, et kõik vanade kawade mootorid on sitad siis mida ma ütlema pean. Kui ühel ninjal aastates 2004-2006 on 2käik nõrk siis see ei tähenda seda, et kõik uued kawad on probleemsed. Ütle konkreetselt mis aasta, mudeliga masinal täpselt tüüpviga on mitte suvaliselt, et kõik vanad kawad on sitahunnikud.

PiltPilt
Kasutaja avatar

Junzu
Postitusi: 478
Liitunud: 27 Aug 2007, 23:11
Tsikkel: KTM EXC 300 ja 890 Adventure R
Asukoht: Tartu
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 9 korda

Re: Kawasaki ZX900r 1995

Lugemata postitus Postitas Junzu »

t2g kirjutas:
suusk kirjutas:

samas kui sebida väga ei viitsi siis samasugust ratast müüakse praegu 22k täitsa sõitvana

http://bike.motors24.ee/vehicles/243717 ... &sort=paid

eks see ikka enda otsustada jääb kas tahad sebida aga müügi jaoks vist küll ära ei tasu :?

Tean seda ratast küll, sõber sõitis suvel sellega. Mingeid probleeme tal polnud sellega, maanteel püsis uuematel bikedel sabas ja käima läks ka normaalselt. Kunagi amordisimmer lekkis veidi ja suvel ei saanu tagapiduriklote vahedates seal ühte tifti välja aga muidu oli ratas ok (oma vanuse kohta)

SM570R 04' ->Z750 05'->Z1000 03'->R1 04'->R1 04'->GSX1300R 00'->Z750 04' & CB600f 01'->Z1000 03'->Z1000 03'->Buell XB9R->ZX10R 05'-> KTM SM950 04' & R6 07'->KTM 950SM 07'->KTM 990SD 07' ->Z1000 2011'->TE300i 19'->EXC300 22' & 890 Adventure R 23' & FE350 20'
Kasutaja avatar

justcraizy
Postitusi: 513
Liitunud: 23 Jaan 2008, 17:01
Asukoht: Tallinn, Tartu

Re: Kawasaki ZX900r 1995

Lugemata postitus Postitas justcraizy »

--DogFood-- kirjutas:

Lihtsalt kui sa räägid nii üldiselt, et kõik vanade kawade mootorid on sitad siis mida ma ütlema pean. Kui ühel ninjal aastates 2004-2006 on 2käik nõrk siis see ei tähenda seda, et kõik uued kawad on probleemsed. Ütle konkreetselt mis aasta, mudeliga masinal täpselt tüüpviga on mitte suvaliselt, et kõik vanad kawad on sitahunnikud.

Jäta need kawad nüüd rahule. 04-06 käikari probleemid on kasutaja põhjustatud - põhjuseks liiga nõrk käiguvahetus ehk mille peale võib tekkida mis-shifting ja vot see retsib kõvasti. Igal rattal on vead ja ennem sõitmist tuleks nendega veebi avarustes tutvuda. Selle vältimiseks üldiselt soovitatakse pööratud käiguvahetust. Lisaks,

Üldiselt rahulikul sõidul soovitatakse kõigil ratastel vahetada 1selt käigult 2sele siduriga - täpselt sama probleemi vältimiseks!

zx6r(04)->zx6r(06)->zx10r(08)-> cbr600rr(07)
Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 1059
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 94 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki ZX900r 1995

Lugemata postitus Postitas Kalapea »

justcraizy kirjutas:
--DogFood-- kirjutas:

Lihtsalt kui sa räägid nii üldiselt, et kõik vanade kawade mootorid on sitad siis mida ma ütlema pean. Kui ühel ninjal aastates 2004-2006 on 2käik nõrk siis see ei tähenda seda, et kõik uued kawad on probleemsed. Ütle konkreetselt mis aasta, mudeliga masinal täpselt tüüpviga on mitte suvaliselt, et kõik vanad kawad on sitahunnikud.

Jäta need kawad nüüd rahule. 04-06 käikari probleemid on kasutaja põhjustatud - põhjuseks liiga nõrk käiguvahetus ehk mille peale võib tekkida mis-shifting ja vot see retsib kõvasti. Igal rattal on vead ja ennem sõitmist tuleks nendega veebi avarustes tutvuda. Selle vältimiseks üldiselt soovitatakse pööratud käiguvahetust. Lisaks,

Üldiselt rahulikul sõidul soovitatakse kõigil ratastel vahetada 1selt käigult 2sele siduriga - täpselt sama probleemi vältimiseks!

See oli näide!

PiltPilt
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”