Kawasaki ZX900r 1995
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 213
- Liitunud: 06 Juun 2007, 12:15
- Tsikkel: :(
- Asukoht: Viimsi
- Kontakt:
Kawasaki ZX900r 1995
Leidsin sellise kulutuse, kuid all on kirjas et mootor ei tööta, ja klappid on peas. Head motosõbrad, seletage mulle mis mind võib oodata kui mina ostan selle ratta ja hakkan remondima
http://bike.motors24.ee/vehicles/259684 ... price.DESC
Tänan.
Re: Kawasaki ZX900r 1995
Tõmbad omale jama kaela. Parema pane natuke raha juurde ja http://bike.motors24.ee/vehicles/109632 ... =price.ASC - see oli esimene odavamaid ja töökorras, mille leidsn. Hästi otsides leiad erinevatest kuulutuseportaalidest veel.
Edu.
Re: Kawasaki ZX900r 1995
heal juhul on häda saanud ainult klapid ja piisab ainult klappide vahetusest aga on ka võimalus ,et on rikutud ka juhtpuksid ja klapipesad ja siis on veel veel hullem võimalus ,et mõni rikutud asi on otsapidi silindris ja on rikkunud ka kolbi ja hülsi.
mina riskiks küll selle raha eest selle rattaga...
ja zx750 pole sama ratas mis zx900
Re: Kawasaki ZX900r 1995
K6igepealt tee selgeks kuidas klapid pähe said.Kui klapi kinnitus murdus ja klapp silindri kukkus, siis on kolb, keps ja silinder ka vigane. kui aga nukakett purunes ei saa ju olla ainult ühe silindri klapid peas. Mina isiklikult arvan, et see jutt ei ole vaga õige. Osta alles siis kui lähed kohale, nii näed täpselt k6ik ära. NB! ma ei soovita sul vanat kawasakit osta, kuna nende mootorid on probleemsed. .
-
Teema algataja - Postitusi: 213
- Liitunud: 06 Juun 2007, 12:15
- Tsikkel: :(
- Asukoht: Viimsi
- Kontakt:
Re: Kawasaki ZX900r 1995
Tänan info eest.
Arvan et tulevasel ajal leian endale vaba aega siis lähen kohale vaatama. Kuid mina ise sellest eriti ei jaga, siis pean leidma kellegi kes teab midagi teab
Aga eks siis vaatame mis edasi saab, kiire eriti ei ole, lihtsalt tuli huvi nende klappide kohta.
Head Uut Aastat.
-
- Postitusi: 1059
- Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
- Tsikkel: Mõni Ducati
- Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
- Tänatud: 94 korda
- Kontakt:
Re: Kawasaki ZX900r 1995
suusk kirjutas:NB! ma ei soovita sul vanat kawasakit osta, kuna nende mootorid on probleemsed. .
NB! Ma ei soovita uusi suzusi osta, kuna nende kered pidi vigased olema!
-
- Postitusi: 978
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 75 korda
Re: Kawasaki ZX900r 1995
--DogFood-- kirjutas:suusk kirjutas:NB! ma ei soovita sul vanat kawasakit osta, kuna nende mootorid on probleemsed. .
NB! Ma ei soovita uusi suzusi osta, kuna nende kered pidi vigased olema!
ainult 05-06a. tonniste hulgas on vigaseid raame!
-
- Postitusi: 293
- Liitunud: 11 Mär 2005, 15:04
- Tsikkel: KTM 250 EXC-F
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Kawasaki ZX900r 1995
Ja need 05-06 on suzu esindusse kutsutud kus siis tasuta see mure lahendatakse. (vähemalt mulle tuli selline kiri koju)
Re: Kawasaki ZX900r 1995
--DogFood-- kirjutas:suusk kirjutas:NB! ma ei soovita sul vanat kawasakit osta, kuna nende mootorid on probleemsed. .
NB! Ma ei soovita uusi suzusi osta, kuna nende kered pidi vigased olema![/
Njh kas ma ütlesin et mul midagi kawade vastu ? ma lihtsalt rääkisin mis on fakt ,sa oled lapsik kasutaja(dogFood) sa oled varemgi minu teemade kohta tarka pannud !
Re: Kawasaki ZX900r 1995
suusk kirjutas:Kui klapi kinnitus murdus ja klapp silindri kukkus, siis on kolb, keps ja silinder ka vigane. kui aga nukakett purunes ei saa ju olla ainult ühe silindri klapid peas NB! ma ei soovita sul vanat kawasakit osta, kuna nende mootorid on probleemsed. .
keps ja silinder ei pruugi viga saada kui sisse kukkub... hullem on siis peaga. kui nukakett läeb siis võib vända juures ka haiget teha. ma küll soovitan osta
isegi siit foorumist leiab praegu sellele rattale korras mootori.
samas kui sebida väga ei viitsi siis samasugust ratast müüakse praegu 22k täitsa sõitvana
http://bike.motors24.ee/vehicles/243717 ... &sort=paid
eks see ikka enda otsustada jääb kas tahad sebida aga müügi jaoks vist küll ära ei tasu
Re: Kawasaki ZX900r 1995
t2g kirjutas:suusk kirjutas:Kui klapi kinnitus murdus ja klapp silindri kukkus, siis on kolb, keps ja silinder ka vigane. kui aga nukakett purunes ei saa ju olla ainult ühe silindri klapid peas NB! ma ei soovita sul vanat kawasakit osta, kuna nende mootorid on probleemsed. .
keps ja silinder ei pruugi viga saada kui sisse kukkub... hullem on siis peaga. kui nukakett läeb siis võib vända juures ka haiget teha. ma küll soovitan osta
isegi siit foorumist leiab praegu sellele rattale korras mootori.samas kui sebida väga ei viitsi siis samasugust ratast müüakse praegu 22k täitsa sõitvana
http://bike.motors24.ee/vehicles/243717 ... &sort=paid
eks see ikka enda otsustada jääb kas tahad sebida aga müügi jaoks vist küll ära ei tasu
Kas see mingi sinu pill ,et nii kindlalt soovitad ?
Re: Kawasaki ZX900r 1995
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=35&t=53618
Soovitan pigem seda. Miks? 98-99 mudel on kõvasti parem kui 94-97... Pidurid, vedrustus, välimus, mootor ja eriti kaal.
Ei ütleks, et eriti kurvemini kukkunud oleks, vanemal paistab, et raam on maad näinud külje pealt. Rahakulu on 99 a ratta peale ilmselt väiksem, aga sõidumõnu ja väärtus suurem.
Ja kui keegi selle ostab, siis minu käest saab gondlid odavalt:)
Re: Kawasaki ZX900r 1995
[/quote]
Kas see mingi sinu pill ,et nii kindlalt soovitad ? [/quote]
ei ole aga norm ratas ju ja ei maksa ju palju aga mis teha vaja tuleb muidugi välja siis kui mootor juba lahti on.
see 99 a variant mis siin välja käidi on muidugi sama raha eest uhkem ja mootor ka korras
-
- Postitusi: 1059
- Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
- Tsikkel: Mõni Ducati
- Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
- Tänatud: 94 korda
- Kontakt:
Re: Kawasaki ZX900r 1995
suusk kirjutas:--DogFood-- kirjutas:suusk kirjutas:NB! ma ei soovita sul vanat kawasakit osta, kuna nende mootorid on probleemsed. .
NB! Ma ei soovita uusi suzusi osta, kuna nende kered pidi vigased olema![/
Njh kas ma ütlesin et mul midagi kawade vastu ? ma lihtsalt rääkisin mis on fakt ,sa oled lapsik kasutaja(dogFood) sa oled varemgi minu teemade kohta tarka pannud !
Lihtsalt kui sa räägid nii üldiselt, et kõik vanade kawade mootorid on sitad siis mida ma ütlema pean. Kui ühel ninjal aastates 2004-2006 on 2käik nõrk siis see ei tähenda seda, et kõik uued kawad on probleemsed. Ütle konkreetselt mis aasta, mudeliga masinal täpselt tüüpviga on mitte suvaliselt, et kõik vanad kawad on sitahunnikud.
-
- Postitusi: 478
- Liitunud: 27 Aug 2007, 23:11
- Tsikkel: KTM EXC 300 ja 890 Adventure R
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
Re: Kawasaki ZX900r 1995
t2g kirjutas:suusk kirjutas:samas kui sebida väga ei viitsi siis samasugust ratast müüakse praegu 22k täitsa sõitvana
http://bike.motors24.ee/vehicles/243717 ... &sort=paid
eks see ikka enda otsustada jääb kas tahad sebida aga müügi jaoks vist küll ära ei tasu
Tean seda ratast küll, sõber sõitis suvel sellega. Mingeid probleeme tal polnud sellega, maanteel püsis uuematel bikedel sabas ja käima läks ka normaalselt. Kunagi amordisimmer lekkis veidi ja suvel ei saanu tagapiduriklote vahedates seal ühte tifti välja aga muidu oli ratas ok (oma vanuse kohta)
-
- Postitusi: 513
- Liitunud: 23 Jaan 2008, 17:01
- Asukoht: Tallinn, Tartu
Re: Kawasaki ZX900r 1995
--DogFood-- kirjutas:Lihtsalt kui sa räägid nii üldiselt, et kõik vanade kawade mootorid on sitad siis mida ma ütlema pean. Kui ühel ninjal aastates 2004-2006 on 2käik nõrk siis see ei tähenda seda, et kõik uued kawad on probleemsed. Ütle konkreetselt mis aasta, mudeliga masinal täpselt tüüpviga on mitte suvaliselt, et kõik vanad kawad on sitahunnikud.
Jäta need kawad nüüd rahule. 04-06 käikari probleemid on kasutaja põhjustatud - põhjuseks liiga nõrk käiguvahetus ehk mille peale võib tekkida mis-shifting ja vot see retsib kõvasti. Igal rattal on vead ja ennem sõitmist tuleks nendega veebi avarustes tutvuda. Selle vältimiseks üldiselt soovitatakse pööratud käiguvahetust. Lisaks,
Üldiselt rahulikul sõidul soovitatakse kõigil ratastel vahetada 1selt käigult 2sele siduriga - täpselt sama probleemi vältimiseks!
-
- Postitusi: 1059
- Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
- Tsikkel: Mõni Ducati
- Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
- Tänatud: 94 korda
- Kontakt:
Re: Kawasaki ZX900r 1995
justcraizy kirjutas:--DogFood-- kirjutas:Lihtsalt kui sa räägid nii üldiselt, et kõik vanade kawade mootorid on sitad siis mida ma ütlema pean. Kui ühel ninjal aastates 2004-2006 on 2käik nõrk siis see ei tähenda seda, et kõik uued kawad on probleemsed. Ütle konkreetselt mis aasta, mudeliga masinal täpselt tüüpviga on mitte suvaliselt, et kõik vanad kawad on sitahunnikud.
Jäta need kawad nüüd rahule. 04-06 käikari probleemid on kasutaja põhjustatud - põhjuseks liiga nõrk käiguvahetus ehk mille peale võib tekkida mis-shifting ja vot see retsib kõvasti. Igal rattal on vead ja ennem sõitmist tuleks nendega veebi avarustes tutvuda. Selle vältimiseks üldiselt soovitatakse pööratud käiguvahetust. Lisaks,
Üldiselt rahulikul sõidul soovitatakse kõigil ratastel vahetada 1selt käigult 2sele siduriga - täpselt sama probleemi vältimiseks!
See oli näide!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.