Suzuman ja teised bikerid, taistuledega s6itmisest
Moderaator: Moded
Suzuman ja teised bikerid, taistuledega s6itmisest
K6ik jutt on 6ige, teineteisem6istmist on vaja Eestis rohkem agaSuzumen kirjutas:Teiseks saame me niimoodi juhtida ka autojuhtide tähelepanu ja ehk autojuhte natukeseks mõtlema panna, ennem kui keeravad ette lootuses et:ehk ma siiski jõuan ennem. Ainult koos, üksteist mõistes ja toetades saame eksisteerida. Samas on meil baikeritel palju ära teha selleks, et autojuhid saaksid meid paremini märgata (kirevad kiivrid, riietus j.n.e.) Ise sõidan päevasel ajal täistuledega, kuna eelmine aasta keeras üks rase naisterahvas samuti ette, kui sooritas tagasipööret maanteel. Ja need, kes kriuksuvad siin kiiruse üle las vaatavad peeglisse. Kes on süüta võtku esimene kivi ja visaku.
Ara palun s6ida paevasel ajal taistuledega! See pimestab ka paevaaeg, raakimatta 6htusest ajast.
Eriti veidi aeglasemaid vastutulijaid nagu buss ja veoauto, kuna juht istub k6rgemal..
pimestab ka soiduauto taistuli oosel Parnu mnt laial osal taiega..
Kui tekib otse ette ohuallikas, pane taistuled peale mitmeks sekundiks (ara vilguta!)
Uks v6i kaks korda luhike taistulega vilgutamine - tule, ma annan sulle teed!
Seda tehakse tavaliselt siis kui nahakse et keegi vajab abi, moodumisel..
Ka vastutulijale saab nii teed anda, v6ttes ise tee aare poole.
Naiteks, olin suurega vasakpoolse rooliga vihmasel teel Inglismaal M4
- t6usu alguses hakkas mulle jalgu jaama aeglasem buss,
vaatasin peegleid, tee oli tuhi.. ees ja taga oli kerge vasak kurv,
panin suuna paremale.. ja akki ilmus tagant tsikkel.. pidurdas, v6ttis gaasi maha, vilgutas korra taistuledega, lasi mu ette,
Joudsin juba jalga kergitada gaasi pealt pidurile, panin kohe lapatsi p6hja tagasi, laksin teise ritta.
teises reas ma tanasin - 1 kiire parem ja samakiire vasak suund, (pool teg.suuna pikkust)
sain umb 20sek aeglasemast mooda ja tagasi esimesse ritta,
kui tsikkel oli moodas viskasin tanutaheks korra (umb 1sek) taistuled talle jargi,
temapoolt jargnes "vasaku jala sirgeks ajamine" - tanud, oh mis te nyyd..
See on ulim viisakus, sadas vihma, kogu selle aja oli kolmas rida peaaegu tuhi.
Tsiklimees otsustas vihmasajus turvata minu manoovrit, see on kull uldlevinud s6iduautode poolt,
ka teised suuremad liiklejad on viisakad aga tsiklimees.. Tanud talle.
Aru saamaks sellisest ulimast liiklusviisakusest ostsin inglismaa autokoolituse CD komplekti.
Jah on mida 6ppida, kuigi olen ule 20aasta rooli keeranud.
Inglise autokooli CD on mahukas ning keerleb praegu kaest katte.
Sorry Suzuman, ara v6ta asja isiklikult, kaitu liikluses tunde jargi, thanks.
Tõepoolest, olen ka viimasel ajal lausa jälginud raskeveokite käitumist ja peab ütlema : eeskujulik.
Mis aga täistuledega tsiklitesse puutub, siis mind see ei häiri va. üksikud eriti kirka tulega isendid, aga ei ole mulle ka märkamatuks jäänud mitte ükski lähitulega sõitev ratas.
Käisin laupäeval Saaremaa-Pärnu-Viljandi-Tartu-Viljandi-Pärnu-Saaremaa ja liikluses oli kokku kaks häirivat hetke -> 1. Pärnus mingi LandCruiser100 istus mõnda aega sabas ning seejärel sõitis ristmikusaginas must paremalt mööda nii et jäi mulje, nagu oleks tahtnud peegliga õlale patsutada. Kuulda oli, et supakas oli kah installitud....; 2. Tagasiteel hakkas vastassuunas üks sõiduauto bussist möödasõitu tegema, märkas siis mind, tegi äkkpidurduse ja tõmbus bussi taha tagasi. Seda hoolimata sellest, et tõmbasin tee äärejoonele ja ülbik oleks saanud möödasõidu rahus ära teha. Järelikult ikka ei olnud ülbik .
Aga üldpilt liiklusest oli väga hea ja viisakas. Sõitsin muidugi, nagu Credo ütleb, samamoodi nagu autoga : ei mingit tõmblemist ja silmad lahti. Tore päev oli.
Mis aga täistuledega tsiklitesse puutub, siis mind see ei häiri va. üksikud eriti kirka tulega isendid, aga ei ole mulle ka märkamatuks jäänud mitte ükski lähitulega sõitev ratas.
Käisin laupäeval Saaremaa-Pärnu-Viljandi-Tartu-Viljandi-Pärnu-Saaremaa ja liikluses oli kokku kaks häirivat hetke -> 1. Pärnus mingi LandCruiser100 istus mõnda aega sabas ning seejärel sõitis ristmikusaginas must paremalt mööda nii et jäi mulje, nagu oleks tahtnud peegliga õlale patsutada. Kuulda oli, et supakas oli kah installitud....; 2. Tagasiteel hakkas vastassuunas üks sõiduauto bussist möödasõitu tegema, märkas siis mind, tegi äkkpidurduse ja tõmbus bussi taha tagasi. Seda hoolimata sellest, et tõmbasin tee äärejoonele ja ülbik oleks saanud möödasõidu rahus ära teha. Järelikult ikka ei olnud ülbik .
Aga üldpilt liiklusest oli väga hea ja viisakas. Sõitsin muidugi, nagu Credo ütleb, samamoodi nagu autoga : ei mingit tõmblemist ja silmad lahti. Tore päev oli.
Suzuki GSX 750 Inazuma
-
- Postitusi: 1009
- Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
- Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
- Asukoht: Riia, Tallinn
- Kontakt:
Kas eesti liikluseeskirjades ka see tuledega märguandmine kuidagi reguleeritud on? Tundub, et see on riikides erinev. Mina näiteks tean täistulede vilgutamise kohta seda, et see annab märku politsei olemasolust, juhib tähelepanu vahetamata kaugtuledele ja ristmikel või manööverdades annab märku tee andmisest. Seda möödasõidu märguannet tagant tulija poolt kuulen esimest korda... Nüüd siis tean, miks mu tsiklil vasaku rutska taga väike kaugtulede vilgutamise lüliti manuaalis "passlight'i" nime kannab...
Kuigi see võiks liikluses ohutust suurendada küll, kui tagasõitja sulle märku annab, et reastu nüüd, ma olen sinu soovi märganud. Ise ei ole selle järgi vajadust tundnud, kuna nii auto kui tsikkel on piisavalt hea kiirendusega, et tagant tulijale mitte jalgu jääde. Küll aga tekib sellisel juhul probleem sellest, eessõitja alustab samuti möödasõitu ja ei vaata enne peeglisse...
Fazer
Kuigi see võiks liikluses ohutust suurendada küll, kui tagasõitja sulle märku annab, et reastu nüüd, ma olen sinu soovi märganud. Ise ei ole selle järgi vajadust tundnud, kuna nii auto kui tsikkel on piisavalt hea kiirendusega, et tagant tulijale mitte jalgu jääde. Küll aga tekib sellisel juhul probleem sellest, eessõitja alustab samuti möödasõitu ja ei vaata enne peeglisse...
Fazer
Minul oli tartu-tln s**t kogemus ühe pesukotiga, mille roolis miski vanapapi istus! Kutt pressis minust mööda.. kadus täpiks ning paari km pärast kulges ta oma 80-ga mul ees. Läksin mööda.. mõnda aega istus siis sabas ja pressis jälle mööda ning täpiks... mõne hetke pärast kõik eelnev kordus ja nii umbes 5 korda.
Aru ma ei saa sellistest...
Aru ma ei saa sellistest...
-
- Postitusi: 1009
- Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
- Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
- Asukoht: Riia, Tallinn
- Kontakt:
On selliseid ja mitte vähe! Endal oli just eile selline kogemus ühe Escorti omanikuga - tahtsin Kristiine juures ümber reastuda autoga, et paldiski mnt.-le sõita. Vajutasin siis kaasi, tema ka - ei lase! No vajutasin siis veel kaasi ja reastusin tema ette pika varuga ära. Selle peale läks vend täitsa segi ja hakkas järgmise valgusfoori tagant selliseid trikke tegema, et ma võtsin tätsa tee äärde, et kui eespoolt juppe lendama hakkab, siis ei jää vähemalt ette. No kohe on mõnel mehel selline suhtumine, et kõik kaasliiklejad on võistlejad ja kui auto alla jääb, siis tuleb seda kompenseerida eluga riskimisega... Paarkorda on autod valgusfoori tagant tahtnud tsikli tagarattasse ka sõita, kui sealt eest võistlusstardiga minema ei pühi.Minul oli tartu-tln s*** kogemus ühe pesukotiga, mille roolis miski vanapapi istus! Kutt pressis minust mööda.. kadus täpiks ning paari km pärast kulges ta oma 80-ga mul ees. Läksin mööda.. mõnda aega istus siis sabas ja pressis jälle mööda ning täpiks... mõne hetke pärast kõik eelnev kordus ja nii umbes 5 korda.
Fazer
minule pakub see alati nalja, kui linna vahel sõites on kiirus umbkaudu 55km/h ja sa võtad kõrvalreas sõitvast autost 2-3m ettepoole.. Vennike roolis vahib silmad punnis ja kukub kohe sõkkuma Ma alati naeran nende üle, kellel nii hirmus kiire on. Kas nad ainult kiiremini jõuavad? jah, jõuavad küll ainult, et valgusfoori taha
Olge mureta. Asi ei puuduta ju ainult tsikkleid. Mul on näiteks autoga samuti väga raske sõita ilma, et mõni rullnokk või vanaätt oma rapet peenestama ei hakkaks. Inimestel on lihtsalt raske aru saada, et Volvo farmer võib nende 3 liitristest või uutest kolme ja nelja tähelistest autodest kiiremini paigalt võtta.madone kirjutas:Minul oli tartu-tln s*** kogemus ühe pesukotiga, mille roolis miski vanapapi istus! Kutt pressis minust mööda.. kadus täpiks ning paari km pärast kulges ta oma 80-ga mul ees. Läksin mööda.. mõnda aega istus siis sabas ja pressis jälle mööda ning täpiks... mõne hetke pärast kõik eelnev kordus ja nii umbes 5 korda.
Aru ma ei saa sellistest...
Rääkimata siis tsiklitest mis maksavad kümme korda vähem, kuid liiguvad kolm korda kiiremini Ei anna rahu selline ülekohus
Lisaks LE puntidele on olemas liiklusviisakus ja kirjutamatta seadused..Fazer kirjutas:Kas eesti liikluseeskirjades ka see tuledega märguandmine kuidagi reguleeritud on? Tundub, et see on riikides erinev.
Need on ikka suhteliselt vanad asjad Euroopas, nagu liikluseeskiri..
EU-alal on ohutuli KOHESEST OHU teatamiset kaasliiklejatele, ka Taanis seadusega nuud paikas.
Iga halb komme jaab kulge-nagu ohutuledega tanamine (Eestis).
Mujal maailmas on ikka enne kui jalg j6uab akkpidurdusega pid. pedaalile - lendab kasi kohe ohutulede lulitile, sest taganttulija v6ib vahtida raadiot, naist.. v6i mida iganes, aga OHUTULEDE VILKUDES kasv6i korra juba automaatselt tal kiirus langeb ja jalg on piduril..
Uks asi veel, vihmas ja ka paiksega ei ole moodas6idul v6imalik alati adekvaatselt hinnata veoauto voi bussi pikkust, ning tagasireastumisel on kogu EU's vana komme, et see kellest mooda minnakse annab korraks k6igi tuledega (taied,prozed) sulle max 1sek marku-= Sa oled mooduvast ohutus kauguses ja v6iksid hakata tagasireastuma. (ei anta marku tsiklile ja s6iduautole, paketile, luhikesele kaubikule -=aga soiduauto haagisega, suvilaga - neile ja suurematele antakse marku korraks tuledega tagasireastumiseks.
Tagant paiksega, paduvihmaga- isegi kuni 2-3sek. K6ik turvalise ja ohutu manoovri lopetamiseks.
Olenevalt riigist on tihti nii, et peateel liikuja v6ib peatuda(asulas) ja anda Sulle valjas6itmiseks teed (uks kiire vilk taistuledega) Ka meil Eestis on mulle teed antud niimoodi.. elementaarne viisakus.
Suunatule luliti pole tilulilu, seda peab 6ppima kasutama nagu pastakat.
Tanamise viisid vasak-parem-vasak (pool teg. suunatule plinkimise kiirusest) on EU's labi aegade olnud, muutunud ja arenenud.
Tsiklil vast vasaku jala sirutamine voi kaega tanud,
v6i lihtsalt vaikse viive 2-3sek jargi yks parem suund.
v6i uritada 6ppida tanada kiire vasa-parem viisiga, see pole muidugi kerge.
Tagasireastumisel olenevalt kiirusest umb kolm vilku paremale, peaaegu manoovri l6ppedes tanad poolik vas. ja kiirelt poolik parem.
See vajab harjutamist ja siit algabki liiklusviisakus, tagas6itjal laheb seest kohe soojemaks.. ta pole uksi teepeal.
Suunatule luliti on suhtlemisvahend-mitte kuiv nupp ja las plingib, kaua viitsib, ja kui yldse viitsib..
Tavaliselt suunatule plinkimiskiirusest (vas-parem) tanamisel saab aru kui asjalik ja kogemustega s6itja sul ees nuud on.. Eralduvad koheselt rullid, pensionarid ja muud puhapaevas6itjad liikluses.
Kui on naha, et eesliikuja on teinud mid. minu moodumise h6lbustamiseks mingi hea liigutuse (kasv6i v6tnud veic paremale) olen alati tananud viisakusest vas-parem. (inglismaal-iiris vastupidi)
Ja vahest kui oled tundidekaupa s6itnud voi kui on segavaid tegureid, kaed-jalad tood tais, (m6ne log.k6ne) ning oled saanud mooda ja ei suutnud v6i unustasid tanamise.. tead siis on HABI.. (nagu maakas linnas laudariietega) Sest sa v6id olla selle sama liiklejaga jargmises soogikohas v6i sadamas koos jne.
v6i vahest rahuliku liikluse puhul ka uks rahulik parem suund
v6i vas-parem,
voi kui mitmerealisel laks t6usu l6pus tasakiirusel kriitiliseks moodumine ja mooduja tegi sulle ruumi.. voi lasi su vahele v6rdse kiiruse juures- tanatakse tihti peale tag. reastumist kiire vas-parem ja siis vaikse viive jargi veel vas-parem-=ulim tanu, kuna sain hakkama kaalude vale hindamisega ja oma lollusest jain vasakule.. jne
Neid tanamise viise on erinevaid ja paris palju..
Moodumine on sujuv ja rahulik.. ei minda mooda akki.. ehk ohustades liiga kiire manoovriga ennast ja teisi. Kui vaja, minnakse mitmerealisel mooda ka 3 v6i 5 km.. rahulikult.
K6ik see jutt tanamisest on suuremate teede puhul, eriti kiirteed.
Kui kaite reisimas, vaadake peale lagunevate ja kulmade kirikute liiklust ja kiirteedel.
Tuli pikk jutt, tanan et viitsisid labi lugeda, ma teist korda nii pikka juttu ei kirjuta..
Täistuledega sõitmine on mõnikord üsna mõistlik. Minu arvates.
Laupäeval sõitsin paarkümmend km tolmust kruusateed. Kui täistule sisse lülitasin, jätsid vastutulevad autod mulle rohkem ruumi. Kiirust võtsid ka maha pisut. Ei tea, kas pimestasin, kuid endal oli küll parem sõita:)
Samuti lülitan kaugtule sisse ka metsasihtidel ning kõrvalistel pinnasteedel. Seenelistel, jalgratturitel, džiibisõitjatel ja koerajalutajatel pisut varajasem hoiatus. Kaugtuli paistab ka läbi võsa paremini.
Laupäeval sõitsin paarkümmend km tolmust kruusateed. Kui täistule sisse lülitasin, jätsid vastutulevad autod mulle rohkem ruumi. Kiirust võtsid ka maha pisut. Ei tea, kas pimestasin, kuid endal oli küll parem sõita:)
Samuti lülitan kaugtule sisse ka metsasihtidel ning kõrvalistel pinnasteedel. Seenelistel, jalgratturitel, džiibisõitjatel ja koerajalutajatel pisut varajasem hoiatus. Kaugtuli paistab ka läbi võsa paremini.
_____
Africa Twin
Africa Twin
Pidurituli
Nii minagi.. olen ikka vilgutanud pidurituld siis, kui näen-tean eesolevat ohtu või vajadust pidurdamiseks või hoo mahavõtmiseks..gs kirjutas:piduritule vilgutamisega anna mina märku ees olevast ohust ja soovitan pidurdada... vilgutan enne kui ise pidurdamist alustan..
Vilgutan ka siis kui tunnen, et keegi mulle muidu tagant liiga selga istub ja ei taha pikivahet hoida. Selle tegevuse peale reeglina hoidutakse kohe kaugemale.
USAs sõitis mulle kord vastu tsikkel, millel kaugtuli vilkus umbes 1Hz sagedusega. Väga hästi tegi end sellega nähtavaks ega pimestanud üldse. Ma küll ei tea, kas tüübil oli näpp konstantselt lülitil või oli miskine elektrojurban vahele ehitatud. ja mida arvab pidevast sisse-välja lülitamisest pirn?
-
- Postitusi: 2390
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 24 korda
USA-s on nüüdseks kõigis 50-s osariigis lubatud valgel ajal kasutada esitule modulaatorit. Küll aga peab vilkumissagedus olema kiirem kui 1Hz ehk täpsemalt 240x minutis või 4x sekundis (4Hz). Kui sellel vennikesel tõepoolest 1HZ sagedusega vilkus siis pakun välja et vilgutas mingil põhjusel ise. Vastasel juhul oli "very illegal" seadmega tegemist ja varsti võetakse ta rajalt maha .sang kirjutas:USAs sõitis mulle kord vastu tsikkel, millel kaugtuli vilkus umbes 1Hz sagedusega. Väga hästi tegi end sellega nähtavaks ega pimestanud üldse. Ma küll ei tea, kas tüübil oli näpp konstantselt lülitil või oli miskine elektrojurban vahele ehitatud. ja mida arvab pidevast sisse-välja lülitamisest pirn?
Muuseas, modulaatoreid lubavad seadused on mõnes osariigis veel nii värsked et enamus kasutajatel on politsei jaoks seaduse väljatrükk taskus .
Pirn sellisest vilgutamisest ilmselt eriti hästi ei arva aga kindlasti on tegemist ühe odavaima elukindlustuse seadmega. Mida paraku "turvalisust" armastavas Euroopas kasutada ei tohi .
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Viimati muutis kris., 31 Mai 2005, 16:46, muudetud 1 kord kokku.
Riding with a King!
-
- Postitusi: 2390
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 24 korda
Ühe tule panevad vilkuma. Seadus lubab vilgutada nii lähi kui kaugtuld. Keda seaduse tekst huvitab see vajutab siia: http://www.timberwoof.com/motorcycle/fa ... orlaw.html
Vilgutada tohib muuseas ka piduritulesid mis on veel eriti abiks asi.
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Vilgutada tohib muuseas ka piduritulesid mis on veel eriti abiks asi.
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!
Lihtsalt üks arvamus... ehk aitab ka tulede reguleerimine? Kui tuled reguleeritud nii nagu peab, siis peaks sõiduk ka lähituledega nähtav olema. Mis puutub kaugtuledega sõitmisesse, siis üks kuradi Honda 900ne CBR ajs mind küll oma kaugtuledega kurjaks - sõidad õhtul kodupoole... niigi (silmad) väsinud ja siis üks saadana sepik arvab, et väga hea mõte on kaugtuledega mulle silmamunna kiiritada... kaigast kuradile...
rahu. ainult rahu.
rahu. ainult rahu.
sys, äkki ta sõitis tagarattal ja sind pimestas ikka pooltuli - sa peaks teadma küll, kuhu tuled siis näitavad
tegelt on ikka jube hea, kui kaasliiklejad üksteist mõistavad ja pakuvad manöövreid jne. Krt südame võtab ikka soojaks, kui suur rekka Poola kitsal rööpasse sõidetud teel püüdlikult võimalikult paremale võtab ja sulle möödasõitu pakub (isegi siis kui vastu tuleb ka autosid).
tegelt on ikka jube hea, kui kaasliiklejad üksteist mõistavad ja pakuvad manöövreid jne. Krt südame võtab ikka soojaks, kui suur rekka Poola kitsal rööpasse sõidetud teel püüdlikult võimalikult paremale võtab ja sulle möödasõitu pakub (isegi siis kui vastu tuleb ka autosid).
-
- Postitusi: 2390
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 24 korda
Offtopic: Poola väikestel teedel ongi ainuvõimalik liiklemise viis tee keskel oleva valge joone peal sõitmine. Viimase aja õnnetuste taustal võtab selle peale mõtlemine küll kõhedaks, aga kuna varsti jälle läbi Poole rühkimine ees seisab, tuleb ennast selle mõttega vaikselt harjutama hakata .toim kirjutas:Krt südame võtab ikka soojaks, kui suur rekka Poola kitsal rööpasse sõidetud teel püüdlikult võimalikult paremale võtab ja sulle möödasõitu pakub (isegi siis kui vastu tuleb ka autosid).
Vahest võibolla ei tahaksgi, aga kui kogu liiklus mootorratast nähes kahte lehte laiali vajub siis ei jää ka eriti muud võimalust...
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!
Ma ei taha ked. 6petada, ainult soovitada oskan veidi oma kogemuste p6hjal ja uritan siin pagana keerulises Eesti liikluses ellu jaada.. Hea kui viitsisite selle segase pika teksti labi lugeda.
On olemas nuppe mida peab oskama kasutada ja on kombeid.. mis olid ammuilma enne meid ja EU'd liikluses olemas.. Eestlaste vabadus (omaparane liikluse t6lgendus) v6ib m6nele laane Euroopa turistile elu maksta meiekandis.
Jukutum - tsiklimehe tanud - lihtsalt vasak jalg ette allapoole sirgeks, muidugi chopperi mehed, ega nuudsepaeva spordil istud k6huli paagiotsas, seal ei saagi tanada, pole aega kah.
Kameeleoni tahelepanek oli hea.. aga mis siis kui ikkagi s6idabki otse peale.. tean seda vaistu ja harjumuse teemat, olen tihti m6elnud sellele.
Head ja uldisele turvalisusele kaasa aitavaid vahendeid, v6imalusi tuleb kiirelt rakendada ka Eestis. Kasv6i illegaalselt, t6estamaks legaalsuse vajadust. Rohkem infi on vaja siia nuud-kasvoi uue teemana..
Veel Kris- Poolas v6tavad ikka k6ik k6rvale kui ees pole kedagi jalus (ka Rootsis..)
Olen peaaegu kindel, et lisaks kuuldule Parnu Ikla avarii p6hjustanud Poola?? kaubikujuht alustas samasugust ohutut moodas6itu nagu tal kodus s6idetakse - kuid meie Eesti auto mis oli ees ei v6tnud k6rvale ja vastutulnud veokijuhid ilmselt olid ka omas maru kindlad.. grammigi k6rvale ei v6tnud.. (nagu krdi lenska sovfi vandid keset telgjoont siiani poolas s6idavad..)
Sellised laksud ongi meie Vaba Eesti olematu liikluskultuuri puudumise tulemus.
Ainult mina, ja ainult mina, ja veelkord, telgjoonel, mis siis krt.. ikka mina..
sry, jalle pikk jutt..
On olemas nuppe mida peab oskama kasutada ja on kombeid.. mis olid ammuilma enne meid ja EU'd liikluses olemas.. Eestlaste vabadus (omaparane liikluse t6lgendus) v6ib m6nele laane Euroopa turistile elu maksta meiekandis.
Jukutum - tsiklimehe tanud - lihtsalt vasak jalg ette allapoole sirgeks, muidugi chopperi mehed, ega nuudsepaeva spordil istud k6huli paagiotsas, seal ei saagi tanada, pole aega kah.
Kameeleoni tahelepanek oli hea.. aga mis siis kui ikkagi s6idabki otse peale.. tean seda vaistu ja harjumuse teemat, olen tihti m6elnud sellele.
Kle Kris ja elektroonikud Eestis, keerake see text Eesti keelde.. surume koos labi seadusandlustest, siis kuskilt vaja seda blokki ( v6i skeemi,) mid.iganes sinna vahele ja tahaks olla esimeste hulgas kes seda kasutab Eestimaal. Ja seda juba peale jaani! Peaasi et gener. ja aku peale ei kai.kris. kirjutas:Ühe tule panevad vilkuma. Seadus lubab vilgutada nii lähi kui kaugtuld. Keda seaduse tekst huvitab see vajutab siia: http://www.timberwoof.com/motorcycle/fa ... orlaw.html
Vilgutada tohib muuseas ka piduritulesid mis on veel eriti abiks
Head ja uldisele turvalisusele kaasa aitavaid vahendeid, v6imalusi tuleb kiirelt rakendada ka Eestis. Kasv6i illegaalselt, t6estamaks legaalsuse vajadust. Rohkem infi on vaja siia nuud-kasvoi uue teemana..
Veel Kris- Poolas v6tavad ikka k6ik k6rvale kui ees pole kedagi jalus (ka Rootsis..)
Olen peaaegu kindel, et lisaks kuuldule Parnu Ikla avarii p6hjustanud Poola?? kaubikujuht alustas samasugust ohutut moodas6itu nagu tal kodus s6idetakse - kuid meie Eesti auto mis oli ees ei v6tnud k6rvale ja vastutulnud veokijuhid ilmselt olid ka omas maru kindlad.. grammigi k6rvale ei v6tnud.. (nagu krdi lenska sovfi vandid keset telgjoont siiani poolas s6idavad..)
Sellised laksud ongi meie Vaba Eesti olematu liikluskultuuri puudumise tulemus.
Ainult mina, ja ainult mina, ja veelkord, telgjoonel, mis siis krt.. ikka mina..
sry, jalle pikk jutt..
Eenev oli juba offtopic..
Nuud teemast:
Ega mind magna seljas ei hairigi taistulega tsiklid suurt, aga kui olen suure, e. veoauto e. tooauto peal, vaat siis kaib kull silmamunadele see taistuli.
Ja seda ka bussijuhtidele kes istuvad k6rgemal kui tavaautojuhid.
Ka liiklussaates lubati veidi aega tag. Parnu mnt laial osal vaikeste autodega soita taistuledega pimedal ajal.. no kurt, ma v6in veoautos sel ajal vabalt ajalehte lugeda, tuba on nii valge.. Oleme politseiga juba arutanud neid teemasid. Ega nad m,adalas istujale ei m6jugi niimoodi.
OK, eks panen jalle uhe silma kinni ja jatkan uhe kaega s6itu nagu alati sellistel puhkudel kui keegi tuleb taistuledega vastu..
Silmad saavad otsa.. ostsin aasta tag esimesed lugemis prillid, ja neid laheb vaja ainult harva, eranditult tool.. Kes krt leiutas need tuled autodele, nuud peab oosel tood tegema, oo on ju magamiseks.
Nuud teemast:
Ega mind magna seljas ei hairigi taistulega tsiklid suurt, aga kui olen suure, e. veoauto e. tooauto peal, vaat siis kaib kull silmamunadele see taistuli.
Ja seda ka bussijuhtidele kes istuvad k6rgemal kui tavaautojuhid.
Ka liiklussaates lubati veidi aega tag. Parnu mnt laial osal vaikeste autodega soita taistuledega pimedal ajal.. no kurt, ma v6in veoautos sel ajal vabalt ajalehte lugeda, tuba on nii valge.. Oleme politseiga juba arutanud neid teemasid. Ega nad m,adalas istujale ei m6jugi niimoodi.
OK, eks panen jalle uhe silma kinni ja jatkan uhe kaega s6itu nagu alati sellistel puhkudel kui keegi tuleb taistuledega vastu..
Silmad saavad otsa.. ostsin aasta tag esimesed lugemis prillid, ja neid laheb vaja ainult harva, eranditult tool.. Kes krt leiutas need tuled autodele, nuud peab oosel tood tegema, oo on ju magamiseks.
-
- Postitusi: 1244
- Liitunud: 03 Aug 2003, 23:24
- Tsikkel: Valkyrie
- Asukoht: LÕUNA- eesti/ neprrrr, Honda F6 Valkyrie, Yamaha XVS 125 DragStar, ex-yam fj1200
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Cowboy kirjutas:
Jukutum - tsiklimehe tanud - lihtsalt vasak jalg ette allapoole sirgeks, muidugi chopperi mehed, ega nuudsepaeva spordil istud k6huli paagiotsas, seal ei saagi tanada, pole aega kah.
Ma nagu seda silmas pidasin, et möödasõidul kiirus saja kandis, jalga paha kõrvale sirutada, käe tõstad, ei näe, natuke rohkem, käib seljataha, ja üle nende kartulivagude oma sõidujoonele saamise ajal pole aega ka seda suunaka nuppu klõpsida.
Mis puutub jah selle kolmanda rea tekitamisse, siis rootsis on see ikka nii tvaline asi, nagu iga hommikune vetsus käik. Ja samas on jah see vasaku parema suuna vilgutamine ikka ammusest ajast nii sisse harjunud, et nad ohutulesid ei oskagi muuks kasutada, kui ainult ohu korral.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.