Kawasaki KZ550 '84 - mart63

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
mart63
Postitusi: 155
Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
Tsikkel: KZ550, MT-03 660, SZR660
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 66 korda
Tänatud: 65 korda

Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63

Lugemata postitus Postitas mart63 »

Vahepeal on muud projektid suurema aja neelanud, aga tsikliehitus päris soiku pole jäänud. Siiski tuleb tõsta tempot, märts juba ukse taga..
Sain vahepeal kätte uue aku elemendid, A123 liitium-ioon purgid.
Sai need nüüd siis kokku joodetud ja karpi pistetud, mõnusalt pisem kui originaal, ja vaid nüüdki mahub aku napilt, saba sai ikka kärbitud.. :)
Purke on kokku 8, ühendus 4tk jadamisi rööbiti paaridest (4S2P), see annab 5Ah ja 240A käivitusvoolu. Sai juba proovitud kah, akud pooltäis ja ketrab starterit nii et tahab lendu tõusta. Oleks ilmselt piisanud isegi vaid 4tk jadamisi.
Miks ise tegin? Mõistliku hinnaga tööstuslikud liitiumakud on liiga suured, kuna tehtud asendama pliiakut ja ühilduma originaal akukinnitustega ning mul ruumi vähe..Omal süül. :wack:

IMG_20160221_120134.jpg
IMG_2831.jpg
IMG_2834.jpg
IMG_2839.jpg
IMG_2840.jpg
IMG_2841.jpg
Kasutaja avatar

poison
Mode
Postitusi: 1005
Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
Tsikkel: sporta 1200
Asukoht: Rapla
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 13 korda

Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63

Lugemata postitus Postitas poison »

kena lahendus

Kasutaja avatar

Torch
Postitusi: 187
Liitunud: 02 Okt 2006, 20:51
Asukoht: Vil / Tln
Tänanud: 2 korda

Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63

Lugemata postitus Postitas Torch »

Väga viis, mis sellise aku omahind tuleb ?

RIDE BREAK FIX REPEAT

Piaggio Sfera 125 -> Kawasaki Z750 -> KTM SuperDuke 990 -> Aprilia Tuono V4R APRC + Aprilia RSV4-R

Tort
Postitusi: 2043
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 178 korda

Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63

Lugemata postitus Postitas Tort »

Mina arvestasin kunagi jämedalt 10 taala pott pluss nokitsemine. Hea on siis, kui originaaltootja elemendid saad, mitte järgi tehtud.

Ise läksin peale kaalumist seda teed: http://www.go-aliant.com/web/battery/in ... 11&lang=en

Saab Streetmotost või veebikaubandusest, hinnavahet põhimõtteliselt pole.

Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 1059
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 94 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63

Lugemata postitus Postitas Kalapea »

200A läbi nende peenikeste akusiseste juhtmetega ei ole väga mõistlik.
Pigem oleks poldid läbi vasest tabide pannud ja mutrite ja seibidega kokku tõmmanud, vähendaks võimalust, kus juhe üle kuumeneb ja joodisest lahti tuleb.

Töö ise on ilus, tundub, et tehnikat ja vahendeid on mida kasutada.

PiltPilt
Kasutaja avatar

Teema algataja
mart63
Postitusi: 155
Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
Tsikkel: KZ550, MT-03 660, SZR660
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 66 korda
Tänatud: 65 korda

Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63

Lugemata postitus Postitas mart63 »

Odava otsa poeakust praktiliselt odavam ei tulegi, kui originaal A123 purke kasutada. http://www.ebay.de/itm/321628679874
11€ *8tk, karp 8€ ja natuke nipet-näpet nokitsemist. Vähemalt on täpselt selle kujuga, mis ära mahub. 8)
Akusisestest juhtmetest 200A läbi õnneks ei lasegi, luban et autodele täkku andma ei hakka..see 240A oli pigem teoreetiline väljund purkide kohapealt. Muudes tegevustes olen sama kaablit 100A kandis kasutanud, kärab. Heh ja ega Kawa originaal jõujuhtmestik pmts jämedam polegi.. :wack:

Kasutaja avatar

Teema algataja
mart63
Postitusi: 155
Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
Tsikkel: KZ550, MT-03 660, SZR660
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 66 korda
Tänatud: 65 korda

Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63

Lugemata postitus Postitas mart63 »

Jälle vähe jutustatud, pilte pole ka väga teha viitsinud, midagi väga põnevat nagunii pole, lõputud pisiasjad ja viimistlemine siit-sealt.
Numbrimärki sai proovitud nii üht kui teistpidi, tagarattavõlli juurde oli tobe ning pika pulgaga tagaratta taha tuua oli ja porr, tuleb "porikapikendusena" ja valgustama ilmselt led-polt/poldid. Ühtlasi sai tagaporikat seetõttu veel paar cm kärbitud ning tagasuunad liikusid ka natuke tahapoole.
Meisterdatud sai ka pisikesed küljeplastid koos põskedega, et õhufilter mahuks.
Eile-täna sai ratas pulkadeks ning raamil kõik külge punktitu sai kinni siristatud ning veel viimased igasugused originaal kinnituskõrvad maha käiatud.
Raam läheb liivapritsi ning siis pulbri alla. Veljed ja mootoriosad ilmselt klaaskuulpritsi ja vedelvärvi alla. Kerevärv aka paak,porikad ja küljeplastid on ikka veel lahtine, kas jätta roheline või proovida midagi muud.. "Turvaline" oleks mustaks kõik teha, aga ilmselt jääks natuke igav..

IMG_20160227_181348-1.jpg
IMG_20160306_144237-1.jpg
IMG_20160227_181313-1.jpg
IMG_20160306_144250-1.jpg
IMG_20160312_170301 (1)-1.jpg
Kasutaja avatar

Teema algataja
mart63
Postitusi: 155
Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
Tsikkel: KZ550, MT-03 660, SZR660
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 66 korda
Tänatud: 65 korda

Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63

Lugemata postitus Postitas mart63 »

Täna sai mindud mootori kallale. Tulemused üle ootuste. Teadsin eelmiselt omanikult, et sees on ilmselt standardmõõdu kolvid remontmõõdu plokis ja et suht kohvi on kogu see combo, muu aga tundus viisakas.
Klapivahed oli kõik normis peale ühe väljalaskeklapi, mis natuke liiga tuuga. Nukakett pole ka välja veninud, 20-lüli pikkus 127.8mm, manual annab maksimumiks 128.9.
Üldpilt kena nii vana kone kohta, nukad kenad ja puhtad, saaled kah. Teine korralik standardmõõdu plokk koos standarmõõdu kolbide ja tutikate rõngastega on mul juba ootel. Nüüd veel mootori ilusakstegemise küsimus.
Altosa värvkate korralik, vaja vaid korralik küürimine teha. Värvida vaja küljekaaned ning plokk+pea. Viimaste jaoks ilmselt vaja soodapritsis käia, liivaprits liiga karm alumiiniumile ning liiga hull nühkimine tundub käsitsi.
Kolbidel on võimsad möödapuhumise märgid ja jube tahmased on ka, tossas ta mul ka külmalt - ei tea kas peaks klapisääretihendid üle vaatama?

IMG_20160314_181627-1.jpg
IMG_20160314_192721-3.jpg
IMG_20160314_201410-6.jpg
IMG_20160314_201055-5.jpg
IMG_20160314_201039-4.jpg
Manused
IMG_20160314_181631-2.jpg

Hundiohakas
Postitusi: 33
Liitunud: 16 Juun 2013, 10:37
Tsikkel: KTM adventure
Asukoht: Pärnumaa
Tänatud: 2 korda

Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63

Lugemata postitus Postitas Hundiohakas »

Sellises seisus vaheta klapisääre tihendid kindlasti ära.Ei maksa varandust ja kripeldama ka ei jää.

Kasutaja avatar

Teema algataja
mart63
Postitusi: 155
Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
Tsikkel: KZ550, MT-03 660, SZR660
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 66 korda
Tänatud: 65 korda

Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63

Lugemata postitus Postitas mart63 »

Õigem vist oleks, tuleb miski klapivedru kokkusuruja ehitada.. :twisted:

Kasutaja avatar

Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63

Lugemata postitus Postitas Loff »

mart63 kirjutas:

Õigem vist oleks, tuleb miski klapivedru kokkusuruja ehitada.. :twisted:

Pitskruvi ja jupp toru (5cm), millel on küljepealt pikuti 1cm laiune riba välja lõigatud. Toru läbimõõt peab olema väiksem kui pitskruvi kruvi otsas oleva taldriku läbimõõt. Toru väljalõike kaudu saad kutsikad kätte. Pitskruvile ilmselt tuleb mingeid distantspukse külge keevitada, et pitskruvi tald toetaks klapitaldikule, jne.

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Kasutaja avatar

Teema algataja
mart63
Postitusi: 155
Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
Tsikkel: KZ550, MT-03 660, SZR660
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 66 korda
Tänatud: 65 korda

Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63

Lugemata postitus Postitas mart63 »

Jep kunagi mitmed aastad tagasi sai jännatud mopi klappidega, siis oli ka lõhkilõigatud torujupike ja pitskruvi, seekord klappe rohkem, teeb miski korralikuma agregaadi, jube ebamugav oli. :wack:
Klapisääre tihendite ärasikutamiseks tuleb ka vist mingid modifitseeritud näpsid keevitada v saab tavapärast riistadega nikerdatud?
Pilt

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6802
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 699 korda
Tänatud: 461 korda

Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Hoi!

Kõige lihtsam on autorem töökojast klapivedru suruja laenata- ei ole mingit leiutamist ega jebimist.
Mitu korda Sa kavatsed seda siis ette võtta?
Klapisääre tihendid saad lihtsalt ära ja uued paika, ei ole samuti midagi keerulist.

Kui juba pea maas, tee ka klappide test- kaan tagurpidi ja diislit triiki täis, ootad natukene ja näed, kas on mõni ebatihe.
Kui nii kui nii klapid maas, sovelda.

edu

EDIT: kindlasti soovid ise nikerdada :D
Pilt
6mm kinnitus läheks nukaraami...

Viimati muutis yeekim, 15 Mär 2016, 17:46, muudetud 1 kord kokku.
Saadetud kettaga lauatelefonist!
Kasutaja avatar

Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63

Lugemata postitus Postitas Loff »

Kui tahad klappidega korralikku tööd teha siis vii Windorfi.

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Kasutaja avatar

Teema algataja
mart63
Postitusi: 155
Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
Tsikkel: KZ550, MT-03 660, SZR660
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 66 korda
Tänatud: 65 korda

Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63

Lugemata postitus Postitas mart63 »

Eks vaatab, kui ei pea, siis mõtleb edasi. Klapisäärtega saan ise kah hakkama. :P

Kasutaja avatar

Teema algataja
mart63
Postitusi: 155
Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
Tsikkel: KZ550, MT-03 660, SZR660
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 66 korda
Tänatud: 65 korda

Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63

Lugemata postitus Postitas mart63 »

Klapid käisin peene pastaga üle, sai nõgikihi vahelt ära, pinnad kenad. Tahtsin pea kokku laduda ja uue lekketesti teha, aga kahjuks tellitud klapisääretihendid et läinud klapi juhtpuksi osta - tuli tellida uued, need jõuavad alles järgmine nädal, niiet seniks üks lõputu küürimine,nühkimine ja värvimine käinud ca nädala õhtud ja terved pühad. Pilte sai natuke palju, juttu see-eest palju polegi.. :wack:
5€ - 5min klapisuruja:

IMG_20160319_210115-1.jpg
IMG_20160315_181507 (1)-3.jpg
IMG_20160315_182033-2.jpg
IMG_20160315_183857-3.jpg
IMG_20160315_203925-4.jpg
IMG_20160316_184627-1.jpg
IMG_20160316_211707-1.jpg
IMG_20160317_184549-5.jpg
IMG_20160320_201407-7.jpg
IMG_20160326_121514-12.jpg
IMG_20160313_172940-8.jpg
IMG_20160321_195251-6.jpg
IMG_20160324_174952-9.jpg
IMG_20160324_175622-10.jpg
IMG_20160326_184442-15.jpg
IMG_20160327_124814-16.jpg
IMG_20160326_112505-13.jpg
IMG_20160326_195749 (1)-11.jpg
IMG_20160326_121505-14.jpg
Kasutaja avatar

Teema algataja
mart63
Postitusi: 155
Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
Tsikkel: KZ550, MT-03 660, SZR660
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 66 korda
Tänatud: 65 korda

Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63

Lugemata postitus Postitas mart63 »

Sai amordid kokku laotud, sisse läks 15W õli, stock 10W asemele, tahaks natuke jäigemaks, kuna madaldatud kah. Eks näis kas hiljem vedrule ka miskit distantspunni vaja eelpinge tõstmiseks.

IMG_20160328_205310.jpg

Kuna spidokas tuleb magneti ja hallianduriga tagarattalt, siis esiratta inetu spidotrossi tiguülekanne pidi kaduma. Kuna originaalis on simmer tiguülekande korpuses, siis tuli teha veljele simmeri adapter ning treida üks uus küljepuks.

IMG_20160329_184041.jpg
IMG_20160329_193132.jpg
IMG_20160329_193327.jpg

Leegitorudelt rooste ning musta kroomi jäägid maha pritsitud ning valmis mustaks võõpamiseks:

IMG_20160331_205118.jpg

Ning viimaseks sain täna ka puuduvad O-rõngad karpadele ning sai need kokku laotud:

IMG_20160331_204641.jpg
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6802
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 699 korda
Tänatud: 461 korda

Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Hoi!

Millega värvisid?

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!

p6rguline
Postitusi: 173
Liitunud: 24 Mär 2009, 08:10
Tsikkel: vn 1500
Asukoht: +372 52 41 neli kuus kuus

Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63

Lugemata postitus Postitas p6rguline »

pildilt näha ju, et markeriga :lol:

Kasutaja avatar

Teema algataja
mart63
Postitusi: 155
Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
Tsikkel: KZ550, MT-03 660, SZR660
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 66 korda
Tänatud: 65 korda

Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63

Lugemata postitus Postitas mart63 »

Kahekomponentse autovärviga, eelnevalt oli vist aerosooliga värvitud - carb cleaneriga voolas enamus maha.. :D

Kasutaja avatar

Teema algataja
mart63
Postitusi: 155
Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
Tsikkel: KZ550, MT-03 660, SZR660
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 66 korda
Tänatud: 65 korda

Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63

Lugemata postitus Postitas mart63 »

Nii, raam käis reedel liivapritsis-pulbris. Alla sai tsinkkrundi ja peale poolläikega RAL9005 musta. Leegitorudelt ja sumpapütilt sai ka liivapritsis kroom eemaldatud ning peale läks kuumakindel värv.

IMG_20160401_194939.jpg
IMG_20160402_143647.jpg

Täna sai suures tuhinas ratas kuskile maale kokku visatud, suur kihk oli näha, et kuidas siis on. Mootori ülemine ots tegelt kokku kruvitud veel pole, ei saa enne koostada kui Hollandist ketiliugurid saan ploki sisse - ca uuel kesknädalal vast, viskasin pildi jaoks lihtsalt silindri tikkude otsa. Kuniks mootoriga edasi tegeleda saab, tuleb lõpetada 'keretööd' ning lõpuks värv ära otsustada.. Lisaks igasugu nipet-näpet asju, jalarauad jms pudinad. Seejärel ka ELEKTER. Kui kõik tempokalt edeneb, võiks järgmine nädalavahetus mürtsu saada juba. :twisted:

IMG_20160402_140806.jpg
IMG_2865-5.jpg
IMG_2859-4.jpg
IMG_2852-3.jpg
IMG_2847-2.jpg
IMG_2844-1.jpg

Zann0
Postitusi: 125
Liitunud: 27 Nov 2011, 17:39
Asukoht: Tallinn

Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63

Lugemata postitus Postitas Zann0 »

Üleni must oleks päris sünge. St iga viimnegi detail mustaks :)

Kasutaja avatar

Teema algataja
mart63
Postitusi: 155
Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
Tsikkel: KZ550, MT-03 660, SZR660
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 66 korda
Tänatud: 65 korda

Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63

Lugemata postitus Postitas mart63 »

Motipi, 800C peaks pidama.

Paak mustaks, krt kardan, et jääks igav, tahaks asjale natuke värvi ikka juurde anda.. :P


MargusL
Postitusi: 42
Liitunud: 14 Aug 2015, 11:22
Tsikkel: Suzuki GSF600N Bandit 96.
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63

Lugemata postitus Postitas MargusL »

Paak, porikad ja rutskad valgeks. Ja siis sebi mingid kenad kawasaki klepsud paagile.

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6802
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 699 korda
Tänatud: 461 korda

Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63

Lugemata postitus Postitas yeekim »

p6rguline kirjutas:

pildilt näha ju, et markeriga :lol:

Pildil nr 2 on ka aerosooli purk näha (togi)

Iseesesest jääb korraliku, kuumakindla aerosooliga tulemus suht hea aga enamus unustab seda "küpsetada" ehk ei loeta kasutusjuhendit läbi!

edu

PS! kus kohast seibid sebisid?

Saadetud kettaga lauatelefonist!
Kasutaja avatar

renx
Postitusi: 216
Liitunud: 25 Mai 2012, 19:48
Tsikkel: Ühe pütane porgand
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 26 korda

Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63

Lugemata postitus Postitas renx »

Kasutasin seda Motipi oma. Lasin liivapritsis puhtaks ja värvisin ära ning tööl lasin läbi pulbervärvi ahjust. Poole aastaga juba korralikult roostes enamus kohtadest. Ehk sul läheb paremini.

XT600->XT660Z Tenere->KTM 690->Beta 250RR->Husaberg TE250->DR650->XT660R->KTM 690
Kasutaja avatar

Teema algataja
mart63
Postitusi: 155
Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
Tsikkel: KZ550, MT-03 660, SZR660
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 66 korda
Tänatud: 65 korda

Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63

Lugemata postitus Postitas mart63 »

Eks näis, järgmise pulbervärvi satsiga viin kah väljalaske tükid kuumutamisse. Kui lähebki rebaseks, siis hiljem taas haljaks ja pulbervärvijal on ka mingi ekstra kuumakindel asi pakkuda (1500C), konks vaid, et pidavat suht tekstuurne jääma.
Kas panid ühe kihi muidu seda kuumakindlat spreivärvi?

Paagi värv? Oh jah, palju variante ja valikuid.. :wack: Midagi matti võiks olla, aga tea kaua näiteks paak kena püsib pideva nühkimisega..?

yeekim kirjutas:

PS! kus kohast seibid sebisid?

Tellisin Hollandist koos ketiliuguriga. https://www.motorcyclespareparts.eu/kaw ... 07289.aspx

Kasutaja avatar

renx
Postitusi: 216
Liitunud: 25 Mai 2012, 19:48
Tsikkel: Ühe pütane porgand
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 26 korda

Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63

Lugemata postitus Postitas renx »

Ma kasutasin sumpsi peal seda, leegitoru ei teinud. Aga sai ikka paar kihti pandud. Kevadel sai tehtud ja aasta lõpuks oli juba enamus kohtades juba roostes. Eriti seestpoolt ja leegitoru poolne osa. Mul oli enduurokas ja sai igasuguse jamaga pihta.

XT600->XT660Z Tenere->KTM 690->Beta 250RR->Husaberg TE250->DR650->XT660R->KTM 690
Kasutaja avatar

Teema algataja
mart63
Postitusi: 155
Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
Tsikkel: KZ550, MT-03 660, SZR660
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 66 korda
Tänatud: 65 korda

Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63

Lugemata postitus Postitas mart63 »

Okei, noh hetkel sai nii, eks näis kas ja kui ruttu rooste kisub, siis plaan B.

Kasutaja avatar

Teema algataja
mart63
Postitusi: 155
Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
Tsikkel: KZ550, MT-03 660, SZR660
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 66 korda
Tänatud: 65 korda

Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63

Lugemata postitus Postitas mart63 »

Nädalavahetusel sai lapatud originaaljuhtmed ja lülitid külge rippuma ning tuld antud. Ujukikambrid täis, toores peale ja 3sekiga käis nagu naksti. Eks karpad tahavad kõvasti balanseerimist, kuid seda siis kui filter valmis-küljes.
Esmakäivitust filmides muidugi oli peegelkaameras helisisendiks väline mikker, mida polnud ühendatud - tulemuseks kasutu helita video.. :wack: Heli sai vali. :twisted:
Nüüd on käsil 30a vana limase isoleerteibi lahti kerimine, juhtmete ringipaigutus, kärpimine/pikendamine ning elektroonikatükkide mahutamine tunduvalt kahanenud ruumi sisse. Õnneks originaaljuhtmed on väga heas korras ja välja vahetada suurt ei tulegi, vaid see mis modifikatsioone vm vajab.
Sadula alla sai pingeregu, süütemoodul ning kaitsmekarp mahutatud, aga kuna nüüd ka aku seal, siis starteri relee tuli ringi paigutada, aga üldiselt hakkab looma.
Elekter lõpetada, õhufilter lõpetada ning külge keerata, "kere" värvida ning uued piduriklotsid/-voolikud külge ja peaks juba tiiru saama.
Väike idle jörinavideo: https://www.dropbox.com/s/193uy8e5u268n ... 9.mp4?dl=0

IMG_20160410_181705.jpg
IMG_20160412_195140.jpg
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”