Suzuki GSX 600f 1990 ranel
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 2491
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: GSXF 600cc, XL600V, DT125R
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 206 korda
Re: Suzuki GSX 600f 1990 ranel

edit:maa oli kadunud


Mootoritõstuki rent Tartus 10 EUR päev. 55684121
Re: Suzuki GSX 600f 1990 ranel
-
Teema algataja - Postitusi: 2491
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: GSXF 600cc, XL600V, DT125R
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 206 korda
Re: Suzuki GSX 600f 1990 ranel
Jeppeitupaik kirjutas:See rattas paugutas sel aastal vägevalt rutjal?

Mootoritõstuki rent Tartus 10 EUR päev. 55684121
-
Teema algataja - Postitusi: 2491
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: GSXF 600cc, XL600V, DT125R
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 206 korda
Re: Suzuki GSX 600f 1990 ranel


Pidamist on sitaks. Rohkem kui krossika piigil, mis tehasest tehtud. 20 poltpiigi peale koos teritusega, rehvi ettevalmistusega ning paigaldusega kulub rahuliku tempoga tehes ~1 tund. Kokku läks neid sisse mõlema rehvi peale kokku ~450 tükki. Teritamiseks osta ainult metabo 40 lamellketast. Sellega lasin 200 polti ära ja oleks saanud veel lasta. Maksis midagi 4 euriga stokkeris. Kõige jubedam oli decoras 2.19 maksev lamellketas, millega ma tegin 30 polti ära ja siis läksin ostsin poest uue. Sellega sai poldid pigem siniseks, aga midagi väga ei ampsanud küll.
Mootoritõstuki rent Tartus 10 EUR päev. 55684121
-
Teema algataja - Postitusi: 2491
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: GSXF 600cc, XL600V, DT125R
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 206 korda
Re: Suzuki GSX 600f 1990 ranel

Värvilahendus jääb samaks, aga sinine tuleb tumedam.


Vahepeal oli metsik õlileke ka, kuna õliradika juurest üks kinnitus oli end lahti keeranud ja pritsis terve mootori täis. Sai siis korraga juba Motoexoticalt ostetud õliga õlivahetus ka tehtud ning mootoripesu.
Mootoritõstuki rent Tartus 10 EUR päev. 55684121
-
Teema algataja - Postitusi: 2491
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: GSXF 600cc, XL600V, DT125R
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 206 korda
Re: Suzuki GSX 600f 1990 ranel

Uus värvilahendus on natuke patriootlikum, kui varasem. Enda elu esimene värvimine ka, valge värv läks suht pekki. Aga lõpplahendus siiski selline


Enne oli ratas siis selline

Mootoritõstuki rent Tartus 10 EUR päev. 55684121
-
Teema algataja - Postitusi: 2491
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: GSXF 600cc, XL600V, DT125R
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 206 korda
Re: Suzuki GSX 600f 1990 ranel
On ikka, aga ma ei kasuta seda.MarekM kirjutas:gondli alumist osa pole sul olnudki?
Mootoritõstuki rent Tartus 10 EUR päev. 55684121
-
Teema algataja - Postitusi: 2491
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: GSXF 600cc, XL600V, DT125R
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 206 korda
Re: Suzuki GSX 600f 1990 ranel
Lõpuks siis sai ratas lahti kistud ja viga oli katkises karpa membraanis.

Ühtlasi mõõtsin ära kompresioonid
1. 10.5
2.10.75
3.10.9
4.10.5

Kirsiks tordil on järgmine toore tross ka katki.
Mootoritõstuki rent Tartus 10 EUR päev. 55684121
Re: Suzuki GSX 600f 1990 ranel
-
- Mode
- Postitusi: 976
- Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
- Tsikkel: sporta 1200
- Asukoht: Rapla
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Suzuki GSX 600f 1990 ranel
-
- Postitusi: 1248
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Suzuki GSX 600f 1990 ranel
-
Teema algataja - Postitusi: 2491
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: GSXF 600cc, XL600V, DT125R
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 206 korda
Re: Suzuki GSX 600f 1990 ranel
Lõpuks mingi ime läbi sain läbi mitme inimese ühe inimese kätte, kellega koos ajasime tsikli kaubikusse ja tõime ära. Kui lahti kiskusin, siis üks küünal oli täiesti ära tahmanud ja lootsingi, et äkki selles viga. Tõin biker24 uued küünlad asemele, pill läks uuesti käima, aga jõuetu ja väga jämeda häälega.
Vahepeal tõin masina Tartu tagasi. Tuli välja, et karpas oli üks membraan saba andnud. Arvasin, et sai sellega korda, aga 5k peal poos ennast kinni. Sai see korda, siis läks toore tross. Sai veel kontrollitud, kas kõikidel küünaldel veel säde on, oli. Mingi hetke ma olin juba täiesti nõutu ja viisin masina Tartu motohoovi eeldusel, et puhastage karpad ultrahelivannis ära. Esiteks mitu aastat tagasi mootoriremondi käigus sai väljalaske nukkvõll ühe hamba valesti pandud. Teiseks kohapeal leiti, et aju on surnud. Karpad käisid ka kohapeal lahti. Näidati veel, kuidas küünalt sädet ei anna. Sai teine aju külge ja pill lippab nüüd kenasti. Kuigi rõhutati, et karpa vajaks korralikku rebuildi uute juppide näol.

Mootoritõstuki rent Tartus 10 EUR päev. 55684121
-
Teema algataja - Postitusi: 2491
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: GSXF 600cc, XL600V, DT125R
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 206 korda
Re: Suzuki GSX 600f 1990 ranel
Nõelte vahetamine ilmselt mõjuks hästi kütusekulule? Kas ma saan õigesti aru, et pesaga remondikomplekte polegi?

Mootoritõstuki rent Tartus 10 EUR päev. 55684121
-
- Postitusi: 649
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 89 korda
- Tänatud: 56 korda
- Kontakt:
Re: Suzuki GSX 600f 1990 ranel


M: banditi bellypan, Gsxr 1100 gondlid ja muu kola. https://www.facebook.com/M3G-182376025137021/
Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
-
Teema algataja - Postitusi: 2491
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: GSXF 600cc, XL600V, DT125R
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 206 korda
Re: Suzuki GSX 600f 1990 ranel
Kuna sai vahepeal üks teine ratas ka soetatud, siis antud ratas on viimasel ajal väga vähe kasutust leidnud. Viimane sõit oli vist septembris sellega. 3 aastat tagasi ostsin aku ära, et vahetan ära. Nüüd tänaseks panin selle peale ka ära, kuna lõpuks andis vana aku otsad. Ratast võttes oli esipidur ka pm nulli läinud. Uus pidurivedelik sisse ja pidurid töötavad nüüd kenasti. Taas sai siis taas "talvine" ülevaatus tehtud. Poltpiike ei saa ka vist see aasta kasutada.

Mootoritõstuki rent Tartus 10 EUR päev. 55684121
-
- Postitusi: 649
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 89 korda
- Tänatud: 56 korda
- Kontakt:
Re: Suzuki GSX 600f 1990 ranel

M: banditi bellypan, Gsxr 1100 gondlid ja muu kola. https://www.facebook.com/M3G-182376025137021/
Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
-
Teema algataja - Postitusi: 2491
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: GSXF 600cc, XL600V, DT125R
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 206 korda
Re: Suzuki GSX 600f 1990 ranel
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=8209
Kel huvi, siis kontakt olemas. Rattal ausalt kõik vead ära kirjeldatud ja põrsas kotis pole.
Mootoritõstuki rent Tartus 10 EUR päev. 55684121
-
Teema algataja - Postitusi: 2491
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: GSXF 600cc, XL600V, DT125R
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 206 korda
Re: Suzuki GSX 600f 1990 ranel
Kuna ratas on siiski suhteliselt vana ja järjest enam tekib probleeme, et kuluosadest rohkemat on keeruline saada, siis olen seda rohkem ka nn funnimiseks kasutanud. Näiteks suvel sai pläkil oma plastikuid retsitud.
Uue ketijooksu ostsin juba paar aastat tagasi ära. Küll aga siiamaani polnud ära vahetanud, kuna iga pingutus oli, et no natuke saab veel sõita. Küll aga teisel rattal läks see suvi kett katki ning kuna nagunii pidin neetijat laenama, siis korraga sai ka sellel rattal kett ära vahetatud.
Päris mitu talve olen tsikliga ringi lasknud. Kuna talvel sõitmist on järjest rohkem, siis tuli idee, et võiks sellest talvest alates otsida mingit talveks rohkem sobilikku rehvi alla. Antud juhul õnneks antud rattal on suht kitsas velg ja taha läks kenasti 130 laiusega rehv peale. Tänu Streetmotole sai see ka teoks.
Hetkel jää peale pole saanud veel siiski katsetada.

All olevad rehvid on järgmised:
Rehv SAVA 100/80-17, MC32 naast
Rehv SAVA 130/70-17, MC32 naast
Mootoritõstuki rent Tartus 10 EUR päev. 55684121
-
- Postitusi: 420
- Liitunud: 23 Juul 2013, 02:24
- Tsikkel: pilusilm ja venelane
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 73 korda
- Tänatud: 56 korda
Re: Suzuki GSX 600f 1990 ranel
-
Teema algataja - Postitusi: 2491
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: GSXF 600cc, XL600V, DT125R
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 206 korda
Re: Suzuki GSX 600f 1990 ranel
Päris jää peal suverehv lihsalt vajub alt ära, kui isegi ratas kohapeal seisab väikese kallaku peal. Saanud oma nahal tunda. Mingit ulme pidamist muidugi ei looda jep.claw kirjutas:Pakun, et ikkagi suht libe s.t. pidurades läheb ikka alt ära. Aga parem kui suvine, kindlasti!
Mootoritõstuki rent Tartus 10 EUR päev. 55684121
Re: Suzuki GSX 600f 1990 ranel
ega juhuslikult ei tea manuaalis antud oil levelit esiamordile?
-
Teema algataja - Postitusi: 2491
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: GSXF 600cc, XL600V, DT125R
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 206 korda
Re: Suzuki GSX 600f 1990 ranel
Kui ma õigesti mäletan, siis sai nivood lihtsalt mõõdetud. Kuna ma ise seda ei teinud, vaid passisin kõrval, siis täpselt ei mäleta, kuna mul oli seal vaja ka simmereid vahetada ja põhjast mingi polt lahti keerata selle jaoks, mis eeldas juba spets tööriista.will111 kirjutas:kas sellel rattal on esiamordil regullitav ainult rebound või on seal mingisugune "kaval" kombo, et seda nuppu rohkem kruttides muutub ka compression?
ega juhuslikult ei tea manuaalis antud oil levelit esiamordile?
Mootoritõstuki rent Tartus 10 EUR päev. 55684121
Re: Suzuki GSX 600f 1990 ranel
-
Teema algataja - Postitusi: 2491
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: GSXF 600cc, XL600V, DT125R
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 206 korda
Re: Suzuki GSX 600f 1990 ranel
Kõige tipuks sain veel valed remondikomplektid ehk tuleb needki ümber vahetada. Varasemalt olin ühe karpa membraani kummikindaga ära parandanud. Oli korralik ajutine lahendus, kuna see oli membraani küljest hakkand üha enam lahti tulema ning lisaks oli teadmata asukohast karpas nagu punase värvi puru.

Mootoritõstuki rent Tartus 10 EUR päev. 55684121
-
Teema algataja - Postitusi: 2491
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: GSXF 600cc, XL600V, DT125R
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 206 korda
Re: Suzuki GSX 600f 1990 ranel
1 membraan oli omadega täiesti läbi ning ega teised kolm olid näha, et kohe kohe katki minemas. Vahepeal tuli välja, et mu ratta karpa on 1989 aasta ratta pealt. Jupid olid tellitud 1990a masina järgi. Nn valmis lahenduse variant oli, et kuluta 4x150 eur ja osta koos kõigega. Kuna mul oli varasemalt nagunii olemas uuema mudeli membraanid, siis sai need sinna peale sobitatud ja tuli oluliselt odavam lahendus. Tuli ka välja, et ühel nõelal oli puks puudu, mistõttu sai see ka asemele tellitud.
Edasi siis ujuki nõelte osa. 1990+ pole ujuki pesad vahetatavad. Vanemal on aga koos pesaga vahetatav. Vedas sellega. Tihendite osas, et kuna remontikomplekti pole, siis tuli ujukikambri tihendid eraldi tellida.
Kuna juba sai nii palju nagunii kulutatud, siis sai tellitud juba uued nõelad ning düüsid. Vanad nõelad oli sellised, et lausa logisesid, kui uus oli kenasti tihkelt.
Peale kogu seda remonti nüüd hetkel 42km sõitnud ja kütuseseier poleks nagu liikunud ka. Enne remonti aga Tartust Pärnusse vahepeal tankimata ära ei sõitnud.
Küll aga peale seda remonti tuli nüüd järgmine häda välja, et sidur libiseb päris korralikult 10k pöörete kandis. Läksid peale ka uued küünlad, kuna see vigase karpaga sõitmine oli ülirikka seguga, mistõttu küünlad olid ikka korralikult mustad.
Kuna klapikambrikaane tihend ka lekkis, siis tellisin talvel juba tihendite ringi ära. Hetkeseisuga tundub, et õli enam ei leki.

Eelmine aasta peale pandud uus aku kestis sisuliselt 1 aasta. Seekord sai siis AGM aku peale ostetud, et äkki kestab kauem.
Kuna vahepeal oli ÜV ka läbi saanud, siis sai ruttu ratas kokku laotud, et ÜV kätte saada ja nautida natuke kiirema rattaga sõitu.

Täna sai siis rehvivahetus ka ära tehtud naastudelt suverehvidele.


Mootoritõstuki rent Tartus 10 EUR päev. 55684121
-
Teema algataja - Postitusi: 2491
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: GSXF 600cc, XL600V, DT125R
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 206 korda
Re: Suzuki GSX 600f 1990 ranel
Tänaseks rattal siis 29 aastat vanust ja ikka veel liikluses. Küll aga aastaga kogunes vaid 635km.
Mootoritõstuki rent Tartus 10 EUR päev. 55684121
-
Teema algataja - Postitusi: 2491
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: GSXF 600cc, XL600V, DT125R
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 206 korda
Re: Suzuki GSX 600f 1990 ranel
Käes on talvehooaeg. Jõulude ajal sai natuke sõidetud, kuid siis oli soojem, kui paar aastat tagasi augustis Nordkapis
Muus osas hakkab talvehooaeg juba looma. Täna oli täitsa mõnus juba ringi vurada. Peale sõitu pole enam vaja soolvett maha pesta.
Kuna suvel oli taas isu Suzuga Smashile minna, siis Transalpi Givi raamid sai ümber keevitatud Suzuki jaoks, nii et saab kahte küljekohvrit ka lihtsalt külge panna soovi. Varem Transalpi peal kasutatud magamisasjade loogikat sai nüüd rakendatud selle ratta peal.
Mootoritõstuki rent Tartus 10 EUR päev. 55684121
-
Teema algataja - Postitusi: 2491
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: GSXF 600cc, XL600V, DT125R
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 206 korda
Re: Suzuki GSX 600f 1990 ranel
Ei oskagi nagu midagi remondi osas öelda. Karpade segu tundub, et sai ka timmi väiksemate düüsidega. Maci vana motogps sõidab nüüd selle lenksul kaasas koos mingisuguse hiina juhtmevaba laadimisega. Kuna laadimise kinnituse põhi odav, siis tellisin teistele ratastele ka need ära.
Mootoritõstuki rent Tartus 10 EUR päev. 55684121
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 6365
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
- Asukoht: Tallinn, Tondi
- Tänanud: 845 korda
- Tänatud: 691 korda
- Kontakt: