1. leht 1-st

kawasaki piduriõli vahetus

Postitatud: 25 Mär 2008, 20:13
Postitas ivar5

milla seda vahetada,kuda se vahetus käib ,kas keeruline?kas samamoodi nagu autol.

ja millal on seda üldse kõige otstarbekas vahetada.endal mul on bike 1000 läbi sõitnud ja 2004 aasta


Postitatud: 25 Mär 2008, 20:31
Postitas Nongrata

Täiskuu ajal, keskööl mine ristteele, seal keeruta ennast kolm korda päripäeva ja siis vuta vuta õli vahetama, töö peab saama tehtud päikesetõusuks muidu tuleb suur õnnetus.


Postitatud: 25 Mär 2008, 20:55
Postitas G-force

ja ma kordan veel, pidurivedelikku vahetate, mitte õli !


Postitatud: 28 Mär 2008, 22:15
Postitas Bullrider

A tegelt kaa ää? Kuidas ikkagi vahetada, mul on kll ideid aga kas ka õige? Et kas sobib, et suruda alt niplist sisse ja ülevalt võtab teine anum vedeliku vastu ja niikaua kuni vajlik kogus on läbi voolanud systeemist?


Postitatud: 28 Mär 2008, 23:54
Postitas Nongrata
Bullrider kirjutas:

Et kas sobib, et suruda alt niplist sisse ja ülevalt võtab teine anum vedeliku vastu ja niikaua kuni vajlik kogus on läbi voolanud systeemist?

Umbes nii jah, selleks on spets pribor olemas. Saab ka vastupidi- nippel lahti heebel alla, nippel kinni heebel üles jne. Niikaua kuni niplist hakkab värsket tulema.


Postitatud: 29 Mär 2008, 06:46
Postitas kopu

Vabsee leiutised.
Alla niplile läbipaistev voolik peale, voolikuots pudelisse ja nippel lahti. Lased potsikul peaaegu tühjaks voolata ja siis kallad värsket niipalju peale kuni alt hakkab vana tumeda kraami asemel värsket läbipaistvat kraami voolama. Täitsa töötab ja miskit keerulist küll pole.


Postitatud: 31 Mär 2008, 22:57
Postitas Hans
G-force kirjutas:

ja ma kordan veel, pidurivedelikku vahetate, mitte õli !

Kas pidurivedelikul pole siiski ka teataval määral pea- ja pidurisilindri hülsside ja mansettide/kolbide määrimisfunktsioon - sel juhul õli polegi nii vale :shock:

PS Kehavedelikke vahetatakse ka...ja see pole kindlasti õli :oops:

Hans