Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.
Täiskuu ajal, keskööl mine ristteele, seal keeruta ennast kolm korda päripäeva ja siis vuta vuta õli vahetama, töö peab saama tehtud päikesetõusuks muidu tuleb suur õnnetus.
A tegelt kaa ää? Kuidas ikkagi vahetada, mul on kll ideid aga kas ka õige? Et kas sobib, et suruda alt niplist sisse ja ülevalt võtab teine anum vedeliku vastu ja niikaua kuni vajlik kogus on läbi voolanud systeemist?
Et kas sobib, et suruda alt niplist sisse ja ülevalt võtab teine anum vedeliku vastu ja niikaua kuni vajlik kogus on läbi voolanud systeemist?
Umbes nii jah, selleks on spets pribor olemas. Saab ka vastupidi- nippel lahti heebel alla, nippel kinni heebel üles jne. Niikaua kuni niplist hakkab värsket tulema.
Vabsee leiutised.
Alla niplile läbipaistev voolik peale, voolikuots pudelisse ja nippel lahti. Lased potsikul peaaegu tühjaks voolata ja siis kallad värsket niipalju peale kuni alt hakkab vana tumeda kraami asemel värsket läbipaistvat kraami voolama. Täitsa töötab ja miskit keerulist küll pole.
ja ma kordan veel, pidurivedelikku vahetate, mitte õli !
Kas pidurivedelikul pole siiski ka teataval määral pea- ja pidurisilindri hülsside ja mansettide/kolbide määrimisfunktsioon - sel juhul õli polegi nii vale
PS Kehavedelikke vahetatakse ka...ja see pole kindlasti õli
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.