Jawa 638 (küünlad kuivad) hetkel: (parem pütt ei tööta)?
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
ints0000
- Postitusi: 266
- Liitunud: 30 Mär 2005, 21:27
- Tsikkel: Honda Transalp XL600V
- Asukoht: Tallinn ja Kehra
- Kontakt:
Kõigepealt tuleb välja selgitada, miks see laagrihoidja seal loksuma hakkas.
2 võimalust: kas väntvõlli keskmine osa loperdab koos laagritega ja rikkus karteri või siis on mootorit väga palju kokku/lahti võetud.
veel väike võimalus,et vale laagrihoidja pandud, ehk mõni teine on seal karteris tihedamalt.
Ei tahaks sind kurvastada aga kui aus olla, siis midagi erilist selle karteriga enam teha pole - peaksid uue muretsema.
võid ju proovida mootori pooleks võtta ja laagrihoidja asendada mõne teisega,mis karteris tihedalt sees istub,kui sul õnnestub selline leida.Võid ka silikooniga proovida, kuid ei tea kauaks see pidama jääb.
2 võimalust: kas väntvõlli keskmine osa loperdab koos laagritega ja rikkus karteri või siis on mootorit väga palju kokku/lahti võetud.
veel väike võimalus,et vale laagrihoidja pandud, ehk mõni teine on seal karteris tihedamalt.
Ei tahaks sind kurvastada aga kui aus olla, siis midagi erilist selle karteriga enam teha pole - peaksid uue muretsema.
võid ju proovida mootori pooleks võtta ja laagrihoidja asendada mõne teisega,mis karteris tihedalt sees istub,kui sul õnnestub selline leida.Võid ka silikooniga proovida, kuid ei tea kauaks see pidama jääb.
-
unimüts
- Postitusi: 147
- Liitunud: 14 Nov 2004, 21:37
- Asukoht: Tartu linn ja Viljandi Tarvastu mk Suislepa
Elu on suhteline. Keskmiseid laagreid annab vahetada. Eestis jah teevad seda vaid paarkümmend inimest. Laagri ümber olevad poolkuud võivad läbi olla ka. Ei oel ise kuigu kohanud sellist masinat. Endal oli ok kui laiali kakkusin. Teiseks on olemas remont vahepukk, mille toetuspind on vähemalt 5 korda suurem. Tehtud täis alumiinist. Seega ei saa selles olla.max666 kirjutas:mina näiteks kardan seda krdi hermetsi veidi....iga asja jaoks on ikka võimalik tihend saada...ise ei kasuta aga teisel ei sega igaühe oma asi....PS kui laager on pe-ses siis on ka varsti laagripesa ja siis o juba ajalugu su mootoripooltes..
Simmerid läbi usun ma kõige rohkem - valesti kokku laotud vms.
Jawa 638 ei ole keskel tihendit (Papi või tihendi materjalist tehtud kujul). Sinna käib vaid hermeetik.
Keskmisele vahepukile ei panna ju hermeetikut ka.
Eelmine omanik sai selle mootori ka mittetöötavana, mistõttu ta ei tea ka sellest eriti kahjuks.
Yamaha Fazer fzs 600 (1998)- naisele
Ja otsin juba ise uut kaherattalist...
Ja otsin juba ise uut kaherattalist...
-
agent007
Teema algataja - Postitusi: 420
- Liitunud: 17 Apr 2005, 20:28
- Tsikkel: Honda CB400T ´80
- Asukoht: -- Tartumaa -- Tel: 58454535
Kuna niikuinii läheb karteripoolte vahetuseks siis lükkan sisse uued simmerid igale poole... Proovin ära ka paar unimütsi trikki kuidas kontrollida mõnda juppi! Hetkel mootor juba maas ja ootab oma aega kui sitavedu ja kündmine saab lõpetatud!unimüts kirjutas:Elu on suhteline. Keskmiseid laagreid annab vahetada. Eestis jah teevad seda vaid paarkümmend inimest. Laagri ümber olevad poolkuud võivad läbi olla ka. Ei oel ise kuigu kohanud sellist masinat. Endal oli ok kui laiali kakkusin. Teiseks on olemas remont vahepukk, mille toetuspind on vähemalt 5 korda suurem. Tehtud täis alumiinist. Seega ei saa selles olla.max666 kirjutas:mina näiteks kardan seda krdi hermetsi veidi....iga asja jaoks on ikka võimalik tihend saada...ise ei kasuta aga teisel ei sega igaühe oma asi....PS kui laager on pe-ses siis on ka varsti laagripesa ja siis o juba ajalugu su mootoripooltes..
Simmerid läbi usun ma kõige rohkem - valesti kokku laotud vms.
Jawa 638 ei ole keskel tihendit (Papi või tihendi materjalist tehtud kujul). Sinna käib vaid hermeetik.
Keskmisele vahepukile ei panna ju hermeetikut ka.
Eelmine omanik sai selle mootori ka mittetöötavana, mistõttu ta ei tea ka sellest eriti kahjuks.
Ahjaa... Kas kellelgi on 638 gaasirutskat? Normaalkorras. Andke teada endast, tross ei teeks ka paha!
-
unimüts
- Postitusi: 147
- Liitunud: 14 Nov 2004, 21:37
- Asukoht: Tartu linn ja Viljandi Tarvastu mk Suislepa
Siis võid ka selle seletusloo kontrollimiseks kirja panna. Sest minuteada seda oskavad vähesed. Ise lasin kõik ülekonrollida tegijal ja oli ok.ints0000 kirjutas:Enne kokkupanemist kontrolli oma väntvõll üle,et keskmine osa ei viskaks,vajadusel lase kusagil paika rihtida.kui lihtsalt mootori kokku paned võib sama asi juhtuda,et hakkab loksuma.
Vahepuki viskamist on ka näha sellest kas ta käib põskedele vastu. viska kahvel vahele ja kohe näha kas on konstant.
Yamaha Fazer fzs 600 (1998)- naisele
Ja otsin juba ise uut kaherattalist...
Ja otsin juba ise uut kaherattalist...
-
ints0000
- Postitusi: 266
- Liitunud: 30 Mär 2005, 21:27
- Tsikkel: Honda Transalp XL600V
- Asukoht: Tallinn ja Kehra
- Kontakt:
Täpne kirjeldus läheks kole pikaks.
Mina tegin nii: Väntvõll treipinki tsentrite vahele ja indikaatorkell koos vastava hoidjaga tera hoidjasse ja siis ükshaval hakkasin väntvõlli kaelu kontrollima. kell näitas kohe kust viskab ja siis valgevask torniga sai teda rihitud niikaua kuni saavutasin norm tulemuse (äärmised kaelad täiesti 0 ja keskosa viskas 0,07mm(lubatud on 0,3mm))
peaaegu terve päev läks mul selle töö peale.
kella hoidja oleks võinud parem olla kuhu 3 kella korraga oleks panna saanud.
Võiksid kellelgi lasta väntvõlli üle vaadata kellel on vastavad mõõteriistad jne
kontrollimine ei tohiks eriti kaua võtta, kuid paika rihtimine on aega viitev töö.
Mina tegin nii: Väntvõll treipinki tsentrite vahele ja indikaatorkell koos vastava hoidjaga tera hoidjasse ja siis ükshaval hakkasin väntvõlli kaelu kontrollima. kell näitas kohe kust viskab ja siis valgevask torniga sai teda rihitud niikaua kuni saavutasin norm tulemuse (äärmised kaelad täiesti 0 ja keskosa viskas 0,07mm(lubatud on 0,3mm))
peaaegu terve päev läks mul selle töö peale.
kella hoidja oleks võinud parem olla kuhu 3 kella korraga oleks panna saanud.
Võiksid kellelgi lasta väntvõlli üle vaadata kellel on vastavad mõõteriistad jne
kontrollimine ei tohiks eriti kaua võtta, kuid paika rihtimine on aega viitev töö.
-
unimüts
- Postitusi: 147
- Liitunud: 14 Nov 2004, 21:37
- Asukoht: Tartu linn ja Viljandi Tarvastu mk Suislepa
Tartus on paar inimest kes kontrollida oskavad. MInukäest võid küsida abi.ints0000 kirjutas:oleks panna saanud.
Võiksid kellelgi lasta väntvõlli üle vaadata kellel on vastavad mõõteriistad jne
kontrollimine ei tohiks eriti kaua võtta, kuid paika rihtimine on aega viitev töö.
Teiseks sellekohane pilt on ka aadressil.
http://www.zone.ee/raivokuusik/listedfi ... 3EVG.jpg?2
Yamaha Fazer fzs 600 (1998)- naisele
Ja otsin juba ise uut kaherattalist...
Ja otsin juba ise uut kaherattalist...
-
unimüts
- Postitusi: 147
- Liitunud: 14 Nov 2004, 21:37
- Asukoht: Tartu linn ja Viljandi Tarvastu mk Suislepa
agent007 kirjutas:Tere... Täna siis sain tegeleda kuuri all selle mootoriga ja karteripooli lahti võtmata tsekkisin seda vahepukki. See peab olema jäik? Igatahes minul käis ta 0,5cm üles alla... Krt selles siis asi jah?
Okei lugesin väheke ülespoole... FCK mida soovitate nüüd teha?
To agent 007. Ole hea ja too need karteri pooled minu juurde. Vaatan asja korra üle. Eranda nad väntvõllist - mutrid lahti ja tikkpolt välja ja poolkuud lahti. Too see terve krempel minu juurde vaatan korra üle. Siis saan äkki aidata.
Jutu järgi pean sulle vist kurbusega ütlema, et pead vist remont puki vahele panema. Täis alu ja maru tihendalt läheb sinna.
Yamaha Fazer fzs 600 (1998)- naisele
Ja otsin juba ise uut kaherattalist...
Ja otsin juba ise uut kaherattalist...
-
agent007
Teema algataja - Postitusi: 420
- Liitunud: 17 Apr 2005, 20:28
- Tsikkel: Honda CB400T ´80
- Asukoht: -- Tartumaa -- Tel: 58454535
Okei... sai siis nüüd vahepeal uus mootor omale muretsetud millel oli see vahepukk ja karterid tihedalt koos. No see mootor nagu täitsa töökorras olnud aga seisma jäänud ainult. Kuid siiski mu probleemid jätkuvad samal teemal, et ei saa bensiini peale. Lasen bensiini karpasse siibri juurde siis tõmbab peale küll, isegi kui kaugemale panna tõmbab peale. Aga karbussist seest ei tõmba
Olemas on mul 2 karbussi, proovisin ka mõlemaid. Karpad muidu peaks nagu puhtad olema. Puhusin läbi. Hetkel lähen ja võtan uuesti maha ja juppeks, ehk saan vähe targemaks. Keegi oskab midagi hetke seisu kohta öelda siis palun tehke seda! Ma hakkan aru kaotama juba... 
Pakun liivapritsi teenust, madalsurve pritsimine. Hind kokkuleppel!
Info: 58454535 (Tartu/Tartumaa) ; email: agent.x.007@gmail.com
Info: 58454535 (Tartu/Tartumaa) ; email: agent.x.007@gmail.com
-
loodusevingerpuss
-
agent007
Teema algataja - Postitusi: 420
- Liitunud: 17 Apr 2005, 20:28
- Tsikkel: Honda CB400T ´80
- Asukoht: -- Tartumaa -- Tel: 58454535
Ma just tulin kuuri alt ning tegin juppeks karpa ja puhastasin ära. Ei leidnud sealt midagi erilist, täitsa puhas olid. Kõik düüsid olid ka puhtad. See kummipuks seal karpa otsas sai ka uus pandud, hermetsi sinna küll ei pannud. Eks homme proovin sellegi ära. Mis muud üle jääb. Kui see ka ei anna elumärke siis mai tea mis ma teen selle masinaga! 
Pakun liivapritsi teenust, madalsurve pritsimine. Hind kokkuleppel!
Info: 58454535 (Tartu/Tartumaa) ; email: agent.x.007@gmail.com
Info: 58454535 (Tartu/Tartumaa) ; email: agent.x.007@gmail.com
-
citikas
- Postitusi: 75
- Liitunud: 27 Apr 2004, 22:07
- Tsikkel: Honda Blackbird
- Asukoht: lõuna eesti
- Tänanud: 3 korda
Oli kunagi selline juhus.Viga oli siis selles et olin silindrid vales asendis kinni tõmmanud(karpa ja silndrite valheline tükk ei olnud ilusti vastu silindreid) Lahendus oli see et lasin silindri poldid pooltiiru lahti niimoodi et silindreid sai keerata.Seejärel tõmbasin selle vahetükki silindrite külge kinni ja alles siis keersin silindrid kinni.
-
agent007
Teema algataja - Postitusi: 420
- Liitunud: 17 Apr 2005, 20:28
- Tsikkel: Honda CB400T ´80
- Asukoht: -- Tartumaa -- Tel: 58454535
No eks ma proovin! Aga sul Jawaga oli see juhtum? 
Pakun liivapritsi teenust, madalsurve pritsimine. Hind kokkuleppel!
Info: 58454535 (Tartu/Tartumaa) ; email: agent.x.007@gmail.com
Info: 58454535 (Tartu/Tartumaa) ; email: agent.x.007@gmail.com
-
agent007
Teema algataja - Postitusi: 420
- Liitunud: 17 Apr 2005, 20:28
- Tsikkel: Honda CB400T ´80
- Asukoht: -- Tartumaa -- Tel: 58454535
Jällegi panin siis pütidele pealt kütust... Võttis kohe käima aga ainult vasaku. Kuigi mõlemal uued küünlad, piibud, juhtmed. Parem pütt isegi ei paugu.
Muidu käib küll kui pealt paned, jätad korra seisma enam üles ei tõmba!
Proovisin nii filtriga kui ka mingi toruga millele panin svammi ette. Ei olnud nagu mingit vahet.
Andke aga soovitusi.
Proovisin nii filtriga kui ka mingi toruga millele panin svammi ette. Ei olnud nagu mingit vahet.
Andke aga soovitusi.
Pakun liivapritsi teenust, madalsurve pritsimine. Hind kokkuleppel!
Info: 58454535 (Tartu/Tartumaa) ; email: agent.x.007@gmail.com
Info: 58454535 (Tartu/Tartumaa) ; email: agent.x.007@gmail.com
ted mis tee
tead võta karbuss kõik juppideks, lihtsalt läbipuhkumisest on vähe kasu. seal võib olla suurem mustus. ja kui see ka ei aita sis ma ei tea, aga tavaliselt mina olen nii teinud ja masin töötab.
-
agent007
Teema algataja - Postitusi: 420
- Liitunud: 17 Apr 2005, 20:28
- Tsikkel: Honda CB400T ´80
- Asukoht: -- Tartumaa -- Tel: 58454535
Hetkel siis selline olukord, et sain karbussi timmitud ja bensiin jõuab küünaldeni ilma topkata ka. Niisiis vasak pütt käib ilma probleemideta. Parem pütt siiski ei tööta madalatel pööretel. Kuigi kõik elektrisüsteemid on püttidel mõlemal korras. Kontrollisin kogu parema püti juhtmestiku ja pooli vasaku püti peal. Eks rääkige mis värk veel võib olla...? Tehes paremale pütile topkat ei lähe käima, vaid podiseb ainult.
Pakun liivapritsi teenust, madalsurve pritsimine. Hind kokkuleppel!
Info: 58454535 (Tartu/Tartumaa) ; email: agent.x.007@gmail.com
Info: 58454535 (Tartu/Tartumaa) ; email: agent.x.007@gmail.com
ise jawa mootorit kõvasti lõhkunud. Kokkupannes tuleb jälgida väga paljusid asju, et mootor hästi tööle hakkaks. mina näiteks tihendasin oma karteri pooli vahetüki juurest EPO - epoksüülliimiga. Epo annab vähesel kogusel peale kandes ainult tihendava efekti, aga mootor hakkab kindlasti paremini tööle. Siin on juba väga häid nõuandeid antud ja neid üle ei hakka kordama, kuid ühte võid küll teha - nimelt kui sul mingi aeg plaanis uuesti silindrid lahti võtta siis vaata kus asetseb väntvõll karteripoolte suhtes. Võta üks 1.0mm paksune pleki liist ning proovi seda väntvõlli vasturaskuste ja karteri poolte vahele. Minul oli vähemalt sellest väga abi. Üheljuhul oli isegi niim, nagu sul oli kirjeldatud et parempoolne pütt ei taha eluvaimu sisse võtta peale topka. Kuna pannakse mootorit kokku just parempoolsele karteripoolele toetudes, siis pressitaksegi väntvõll vastu ühte karteripoolt.
Vaata igaks juhuks ka üle paagikork, et tuulutus umbes ei oleks. see vähendab ka parispalju peale voolu.
Vaata igaks juhuks ka üle paagikork, et tuulutus umbes ei oleks. see vähendab ka parispalju peale voolu.
Erti aka Erz
Honda AT RD07
Honda AT RD07
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.