Jawa 638 (küünlad kuivad) hetkel: (parem pütt ei tööta)?

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

ints0000
Postitusi: 266
Liitunud: 30 Mär 2005, 21:27
Tsikkel: Honda Transalp XL600V
Asukoht: Tallinn ja Kehra
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas ints0000 »

Kõigepealt tuleb välja selgitada, miks see laagrihoidja seal loksuma hakkas.
2 võimalust: kas väntvõlli keskmine osa loperdab koos laagritega ja rikkus karteri või siis on mootorit väga palju kokku/lahti võetud.

veel väike võimalus,et vale laagrihoidja pandud, ehk mõni teine on seal karteris tihedamalt.

Ei tahaks sind kurvastada aga kui aus olla, siis midagi erilist selle karteriga enam teha pole - peaksid uue muretsema.
võid ju proovida mootori pooleks võtta ja laagrihoidja asendada mõne teisega,mis karteris tihedalt sees istub,kui sul õnnestub selline leida.Võid ka silikooniga proovida, kuid ei tea kauaks see pidama jääb.
Kasutaja avatar

mca15
Postitusi: 870
Liitunud: 30 Aug 2004, 10:51
Tsikkel: Suzuki RM-250
Asukoht: võru

Lugemata postitus Postitas mca15 »

Ei süvenenud küll teemasse aga proovida võid keermeliimi.
Mudakoll
Kasutaja avatar

unimüts
Postitusi: 147
Liitunud: 14 Nov 2004, 21:37
Asukoht: Tartu linn ja Viljandi Tarvastu mk Suislepa

Lugemata postitus Postitas unimüts »

max666 kirjutas:
mina näiteks kardan seda krdi hermetsi veidi....iga asja jaoks on ikka võimalik tihend saada...ise ei kasuta aga teisel ei sega igaühe oma asi....PS kui laager on pe-ses siis on ka varsti laagripesa ja siis o juba ajalugu su mootoripooltes.. :roll:
Elu on suhteline. Keskmiseid laagreid annab vahetada. Eestis jah teevad seda vaid paarkümmend inimest. Laagri ümber olevad poolkuud võivad läbi olla ka. Ei oel ise kuigu kohanud sellist masinat. Endal oli ok kui laiali kakkusin. Teiseks on olemas remont vahepukk, mille toetuspind on vähemalt 5 korda suurem. Tehtud täis alumiinist. Seega ei saa selles olla.
Simmerid läbi usun ma kõige rohkem - valesti kokku laotud vms.


Jawa 638 ei ole keskel tihendit (Papi või tihendi materjalist tehtud kujul). Sinna käib vaid hermeetik.

Keskmisele vahepukile ei panna ju hermeetikut ka.

Eelmine omanik sai selle mootori ka mittetöötavana, mistõttu ta ei tea ka sellest eriti kahjuks.
Yamaha Fazer fzs 600 (1998)- naisele
Ja otsin juba ise uut kaherattalist...
Kasutaja avatar

Teema algataja
agent007
Postitusi: 420
Liitunud: 17 Apr 2005, 20:28
Tsikkel: Honda CB400T ´80
Asukoht: -- Tartumaa -- Tel: 58454535

Lugemata postitus Postitas agent007 »

unimüts kirjutas:
max666 kirjutas:
mina näiteks kardan seda krdi hermetsi veidi....iga asja jaoks on ikka võimalik tihend saada...ise ei kasuta aga teisel ei sega igaühe oma asi....PS kui laager on pe-ses siis on ka varsti laagripesa ja siis o juba ajalugu su mootoripooltes.. :roll:
Elu on suhteline. Keskmiseid laagreid annab vahetada. Eestis jah teevad seda vaid paarkümmend inimest. Laagri ümber olevad poolkuud võivad läbi olla ka. Ei oel ise kuigu kohanud sellist masinat. Endal oli ok kui laiali kakkusin. Teiseks on olemas remont vahepukk, mille toetuspind on vähemalt 5 korda suurem. Tehtud täis alumiinist. Seega ei saa selles olla.
Simmerid läbi usun ma kõige rohkem - valesti kokku laotud vms.


Jawa 638 ei ole keskel tihendit (Papi või tihendi materjalist tehtud kujul). Sinna käib vaid hermeetik.

Keskmisele vahepukile ei panna ju hermeetikut ka.

Eelmine omanik sai selle mootori ka mittetöötavana, mistõttu ta ei tea ka sellest eriti kahjuks.
Kuna niikuinii läheb karteripoolte vahetuseks siis lükkan sisse uued simmerid igale poole... Proovin ära ka paar unimütsi trikki kuidas kontrollida mõnda juppi! Hetkel mootor juba maas ja ootab oma aega kui sitavedu ja kündmine saab lõpetatud!

Ahjaa... Kas kellelgi on 638 gaasirutskat? Normaalkorras. Andke teada endast, tross ei teeks ka paha!
Kasutaja avatar

ints0000
Postitusi: 266
Liitunud: 30 Mär 2005, 21:27
Tsikkel: Honda Transalp XL600V
Asukoht: Tallinn ja Kehra
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas ints0000 »

Enne kokkupanemist kontrolli oma väntvõll üle,et keskmine osa ei viskaks,vajadusel lase kusagil paika rihtida.kui lihtsalt mootori kokku paned võib sama asi juhtuda,et hakkab loksuma.
Kasutaja avatar

unimüts
Postitusi: 147
Liitunud: 14 Nov 2004, 21:37
Asukoht: Tartu linn ja Viljandi Tarvastu mk Suislepa

Lugemata postitus Postitas unimüts »

ints0000 kirjutas:
Enne kokkupanemist kontrolli oma väntvõll üle,et keskmine osa ei viskaks,vajadusel lase kusagil paika rihtida.kui lihtsalt mootori kokku paned võib sama asi juhtuda,et hakkab loksuma.
Siis võid ka selle seletusloo kontrollimiseks kirja panna. Sest minuteada seda oskavad vähesed. Ise lasin kõik ülekonrollida tegijal ja oli ok.

Vahepuki viskamist on ka näha sellest kas ta käib põskedele vastu. viska kahvel vahele ja kohe näha kas on konstant.
Yamaha Fazer fzs 600 (1998)- naisele
Ja otsin juba ise uut kaherattalist...
Kasutaja avatar

ints0000
Postitusi: 266
Liitunud: 30 Mär 2005, 21:27
Tsikkel: Honda Transalp XL600V
Asukoht: Tallinn ja Kehra
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas ints0000 »

Täpne kirjeldus läheks kole pikaks.
Mina tegin nii: Väntvõll treipinki tsentrite vahele ja indikaatorkell koos vastava hoidjaga tera hoidjasse ja siis ükshaval hakkasin väntvõlli kaelu kontrollima. kell näitas kohe kust viskab ja siis valgevask torniga sai teda rihitud niikaua kuni saavutasin norm tulemuse (äärmised kaelad täiesti 0 ja keskosa viskas 0,07mm(lubatud on 0,3mm))
peaaegu terve päev läks mul selle töö peale. :P

kella hoidja oleks võinud parem olla kuhu 3 kella korraga oleks panna saanud.

Võiksid kellelgi lasta väntvõlli üle vaadata kellel on vastavad mõõteriistad jne
kontrollimine ei tohiks eriti kaua võtta, kuid paika rihtimine on aega viitev töö.
Kasutaja avatar

unimüts
Postitusi: 147
Liitunud: 14 Nov 2004, 21:37
Asukoht: Tartu linn ja Viljandi Tarvastu mk Suislepa

Lugemata postitus Postitas unimüts »

ints0000 kirjutas:
oleks panna saanud.

Võiksid kellelgi lasta väntvõlli üle vaadata kellel on vastavad mõõteriistad jne
kontrollimine ei tohiks eriti kaua võtta, kuid paika rihtimine on aega viitev töö.
Tartus on paar inimest kes kontrollida oskavad. MInukäest võid küsida abi.
Teiseks sellekohane pilt on ka aadressil.
http://www.zone.ee/raivokuusik/listedfi ... 3EVG.jpg?2
Yamaha Fazer fzs 600 (1998)- naisele
Ja otsin juba ise uut kaherattalist...
Kasutaja avatar

Teema algataja
agent007
Postitusi: 420
Liitunud: 17 Apr 2005, 20:28
Tsikkel: Honda CB400T ´80
Asukoht: -- Tartumaa -- Tel: 58454535

Lugemata postitus Postitas agent007 »

Tere... Täna siis sain tegeleda kuuri all selle mootoriga ja karteripooli lahti võtmata tsekkisin seda vahepukki. See peab olema jäik? Igatahes minul käis ta 0,5cm üles alla... Krt selles siis asi jah?

Okei lugesin väheke ülespoole... FCK mida soovitate nüüd teha?
Kasutaja avatar

unimüts
Postitusi: 147
Liitunud: 14 Nov 2004, 21:37
Asukoht: Tartu linn ja Viljandi Tarvastu mk Suislepa

Lugemata postitus Postitas unimüts »

agent007 kirjutas:
Tere... Täna siis sain tegeleda kuuri all selle mootoriga ja karteripooli lahti võtmata tsekkisin seda vahepukki. See peab olema jäik? Igatahes minul käis ta 0,5cm üles alla... Krt selles siis asi jah?

Okei lugesin väheke ülespoole... FCK mida soovitate nüüd teha?


To agent 007. Ole hea ja too need karteri pooled minu juurde. Vaatan asja korra üle. Eranda nad väntvõllist - mutrid lahti ja tikkpolt välja ja poolkuud lahti. Too see terve krempel minu juurde vaatan korra üle. Siis saan äkki aidata.

Jutu järgi pean sulle vist kurbusega ütlema, et pead vist remont puki vahele panema. Täis alu ja maru tihendalt läheb sinna.
Yamaha Fazer fzs 600 (1998)- naisele
Ja otsin juba ise uut kaherattalist...
Kasutaja avatar

Teema algataja
agent007
Postitusi: 420
Liitunud: 17 Apr 2005, 20:28
Tsikkel: Honda CB400T ´80
Asukoht: -- Tartumaa -- Tel: 58454535

Lugemata postitus Postitas agent007 »

Okei... sai siis nüüd vahepeal uus mootor omale muretsetud millel oli see vahepukk ja karterid tihedalt koos. No see mootor nagu täitsa töökorras olnud aga seisma jäänud ainult. Kuid siiski mu probleemid jätkuvad samal teemal, et ei saa bensiini peale. Lasen bensiini karpasse siibri juurde siis tõmbab peale küll, isegi kui kaugemale panna tõmbab peale. Aga karbussist seest ei tõmba :( Olemas on mul 2 karbussi, proovisin ka mõlemaid. Karpad muidu peaks nagu puhtad olema. Puhusin läbi. Hetkel lähen ja võtan uuesti maha ja juppeks, ehk saan vähe targemaks. Keegi oskab midagi hetke seisu kohta öelda siis palun tehke seda! Ma hakkan aru kaotama juba... :evil:
Pakun liivapritsi teenust, madalsurve pritsimine. Hind kokkuleppel!
Info: 58454535 (Tartu/Tartumaa) ; email: agent.x.007@gmail.com

loodusevingerpuss

Lugemata postitus Postitas loodusevingerpuss »

mul oli Iz jupiter3 'el täpselt sama lugu, et ei saanud nagu bena peale olenemata ujuki tasemest ja nõela asendist. Siis panin sisselaske kollektori ja karpa hermetsiga külge. nüüd on nii timmis et vändast anda pool tiiru ja mootor laulab.
Kasutaja avatar

Teema algataja
agent007
Postitusi: 420
Liitunud: 17 Apr 2005, 20:28
Tsikkel: Honda CB400T ´80
Asukoht: -- Tartumaa -- Tel: 58454535

Lugemata postitus Postitas agent007 »

Ma just tulin kuuri alt ning tegin juppeks karpa ja puhastasin ära. Ei leidnud sealt midagi erilist, täitsa puhas olid. Kõik düüsid olid ka puhtad. See kummipuks seal karpa otsas sai ka uus pandud, hermetsi sinna küll ei pannud. Eks homme proovin sellegi ära. Mis muud üle jääb. Kui see ka ei anna elumärke siis mai tea mis ma teen selle masinaga! :evil:
Pakun liivapritsi teenust, madalsurve pritsimine. Hind kokkuleppel!
Info: 58454535 (Tartu/Tartumaa) ; email: agent.x.007@gmail.com
Kasutaja avatar

citikas
Postitusi: 75
Liitunud: 27 Apr 2004, 22:07
Tsikkel: Honda Blackbird
Asukoht: lõuna eesti
Tänanud: 3 korda

Lugemata postitus Postitas citikas »

Oli kunagi selline juhus.Viga oli siis selles et olin silindrid vales asendis kinni tõmmanud(karpa ja silndrite valheline tükk ei olnud ilusti vastu silindreid) Lahendus oli see et lasin silindri poldid pooltiiru lahti niimoodi et silindreid sai keerata.Seejärel tõmbasin selle vahetükki silindrite külge kinni ja alles siis keersin silindrid kinni.
Kasutaja avatar

Teema algataja
agent007
Postitusi: 420
Liitunud: 17 Apr 2005, 20:28
Tsikkel: Honda CB400T ´80
Asukoht: -- Tartumaa -- Tel: 58454535

Lugemata postitus Postitas agent007 »

No eks ma proovin! Aga sul Jawaga oli see juhtum? :roll:
Pakun liivapritsi teenust, madalsurve pritsimine. Hind kokkuleppel!
Info: 58454535 (Tartu/Tartumaa) ; email: agent.x.007@gmail.com
Kasutaja avatar

Teema algataja
agent007
Postitusi: 420
Liitunud: 17 Apr 2005, 20:28
Tsikkel: Honda CB400T ´80
Asukoht: -- Tartumaa -- Tel: 58454535

Lugemata postitus Postitas agent007 »

Jällegi panin siis pütidele pealt kütust... Võttis kohe käima aga ainult vasaku. Kuigi mõlemal uued küünlad, piibud, juhtmed. Parem pütt isegi ei paugu. :( Muidu käib küll kui pealt paned, jätad korra seisma enam üles ei tõmba!

Proovisin nii filtriga kui ka mingi toruga millele panin svammi ette. Ei olnud nagu mingit vahet.

Andke aga soovitusi.
Pakun liivapritsi teenust, madalsurve pritsimine. Hind kokkuleppel!
Info: 58454535 (Tartu/Tartumaa) ; email: agent.x.007@gmail.com

oltc1100
Postitusi: 294
Liitunud: 19 Mai 2004, 14:07
Tsikkel: R6
Asukoht: Võru/Tartu/Tallinn

ted mis tee

Lugemata postitus Postitas oltc1100 »

tead võta karbuss kõik juppideks, lihtsalt läbipuhkumisest on vähe kasu. seal võib olla suurem mustus. ja kui see ka ei aita sis ma ei tea, aga tavaliselt mina olen nii teinud ja masin töötab.
Kasutaja avatar

Teema algataja
agent007
Postitusi: 420
Liitunud: 17 Apr 2005, 20:28
Tsikkel: Honda CB400T ´80
Asukoht: -- Tartumaa -- Tel: 58454535

Lugemata postitus Postitas agent007 »

Hetkel siis selline olukord, et sain karbussi timmitud ja bensiin jõuab küünaldeni ilma topkata ka. Niisiis vasak pütt käib ilma probleemideta. Parem pütt siiski ei tööta madalatel pööretel. Kuigi kõik elektrisüsteemid on püttidel mõlemal korras. Kontrollisin kogu parema püti juhtmestiku ja pooli vasaku püti peal. Eks rääkige mis värk veel võib olla...? Tehes paremale pütile topkat ei lähe käima, vaid podiseb ainult.
Pakun liivapritsi teenust, madalsurve pritsimine. Hind kokkuleppel!
Info: 58454535 (Tartu/Tartumaa) ; email: agent.x.007@gmail.com
Kasutaja avatar

Erz
Postitusi: 87
Liitunud: 02 Dets 2003, 11:47
Asukoht: Tallinn / XRV750

Lugemata postitus Postitas Erz »

ise jawa mootorit kõvasti lõhkunud. Kokkupannes tuleb jälgida väga paljusid asju, et mootor hästi tööle hakkaks. mina näiteks tihendasin oma karteri pooli vahetüki juurest EPO - epoksüülliimiga. Epo annab vähesel kogusel peale kandes ainult tihendava efekti, aga mootor hakkab kindlasti paremini tööle. Siin on juba väga häid nõuandeid antud ja neid üle ei hakka kordama, kuid ühte võid küll teha - nimelt kui sul mingi aeg plaanis uuesti silindrid lahti võtta siis vaata kus asetseb väntvõll karteripoolte suhtes. Võta üks 1.0mm paksune pleki liist ning proovi seda väntvõlli vasturaskuste ja karteri poolte vahele. Minul oli vähemalt sellest väga abi. Üheljuhul oli isegi niim, nagu sul oli kirjeldatud et parempoolne pütt ei taha eluvaimu sisse võtta peale topka. Kuna pannakse mootorit kokku just parempoolsele karteripoolele toetudes, siis pressitaksegi väntvõll vastu ühte karteripoolt.
Vaata igaks juhuks ka üle paagikork, et tuulutus umbes ei oleks. see vähendab ka parispalju peale voolu.
Erti aka Erz
Honda AT RD07
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”