saapad sõitmiseks ja kõndimiseks
Moderaator: Moded
saapad sõitmiseks ja kõndimiseks
Nimelt tahaks tsiklimatkadel ja muidu ringi sõites ju aegajalt ka sadulast ronida ja natuke ringi vaadata ümbruskonnas, seniproovitud tsiklisaapad on selleks aga liiga jäigad ning jalga sõiduasendis fikseerivad. Olen küll kandnud militaarseid nahksaapaid, aga need jälle ei kaitseks matsu puhul oluliselt.
Või peaksin siiski leppima mõttega, et kahte hääd asja ühte saapasse kokku ei pane?
-
- Postitusi: 1827
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 118 korda
-
- Postitusi: 928
- Liitunud: 27 Juun 2005, 18:20
- Tsikkel: Tiger885, külkaIŽ
- Asukoht: Kohatu
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 31 korda
- Kontakt:
Väga hästi sobib nii käimiseks kui sõitmiseks.... kuigi suvel natuke palavretro kirjutas:Oxtar Jupiter GTX äkki?

-
- Postitusi: 851
- Liitunud: 23 Mai 2005, 17:06
- Tsikkel: Suzuki GSX-R 1000 K8 2008a.
- Asukoht: Tallinn, WSK
- Kontakt:
Õigusabi.
Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.
ostsin siit: http://www.jsaccessories.co.uk/hermes/shop/2,1,100
info siit: http://www.ixs-fashion.com/b2c.asp?PageNo=DEFAULT
pilt: http://www.ixs.ro/images/catalog/Incalt ... 25-039.jpg
ise esialgu veel rahul. eks nad jäigemad kui tavasaabas ole. samas mingit lõivu tuleb ju maksta selle pealt, et su hüppeliiges ellu jääks kui vahel halvasti läheb.

Vabandan ette motopoodnike ees...
-
- Postitusi: 851
- Liitunud: 23 Mai 2005, 17:06
- Tsikkel: Suzuki GSX-R 1000 K8 2008a.
- Asukoht: Tallinn, WSK
- Kontakt:
www.sievi.com on ka tootevalik väljas. Seal siis erinevaid korralikke ja väga kvaliteetseid jalanõusid.
P.S. Maaletooja siis selline firma nagu Tamrex Ohutuse (mis asub kaa muuseas laki tänaval).
Ning kui kellegil tõsine soov miskit tamrexist saada, siis küsige Kristjanit ning ma teen väikse ale kah.
(P.S. ärge võtke seda kui minu firma reklaami, kuna ise sellest kasu ei saa, kas keegi ostab või mitte).
Õigusabi.
Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
-
- Postitusi: 3558
- Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
- Asukoht: Tallinn 5056777
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
motopaks
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
-
- Postitusi: 682
- Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
- Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
- Asukoht: Niinsaare
- Tänatud: 1 kord
PLUSSID: absoluutselt veekindlad; jalas väga mugavad, kuskilt ei pigista; piduriheebli hea tunnetus; suur liikuvus sõidu ajal; libisemiskindel tald; tallaosa sügav sisselõige tagab kindla toe jalaraudadele; sobivad väga hästi kõndimiseks; väga mugav jalga panna ja ära võtta; pikk lukk; puhas koostekvaliteet; helkurmaterjali olemasolu.
MIINUSED: hüppeliigese tagasihoidlik tugi tänu laiale lõikele.
Hind saksas 165 EUR.
Äkki on meilgi neid saada?
Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!
-
- Postitusi: 249
- Liitunud: 05 Mai 2004, 09:08
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 5 korda
Läksin ka seda rada, et pigem olgu korralik sõidusaabas ja kerged käimisjalatsid kohvris kui vigastatud-vettinud-külmunud jala nähtus. Need tossu sarnased madalad ukerdised unusta küll ära tõsiseks sõitmiseks.
Peale pikka proovimist ja kodutööd saapaks sai BMW Savanna, mis on väga sarnane selle eelpool nimet. Allround'iga. Tahtsin saabast, mis oleks olemuselt veekindel mugav touring saabas, et kannataks päev otsa jalas olla, ent samas oleks ka mingeid enduuro omadusi (eelkõige soovisin, et oleks varvas kaitstud ja püsti jalahoidikutel kindel tunne sõita). Saan 10 sekundiga jalga või jalast ära. Miinuseks pean lahjapoolset hüppeliigese kaitset, selle kompensatsiooniks on muidugi võimalus mõnisada meetrit siia-sinna kõndida probleemideta.
Proovisin enne veel nn. päris enduurosaapaid Alpinestars Tech 6 ja Vector - mõlemad ikka liialt kalgid ja ebamugavad minu vajadustele. Veekindust ei näi olevat ja päeva ilmselgelt ei kannata neis olla matkal. Pluss on neil oluliselt täiuslikum hüppeliigese kaitse.
Kui "varba kaitset" ei otsiks, siis senini mis parim sõidusaabas mida jalga proovinud olen on BMW Transition. Jalas on nad tõesti mega turvalise tundega ja tõeliselt mugavad, samas kannatab ka ringi kõndida. Täiesti veekindlad, ei tule tilkagi läbi, proovitud. Ent varvaste kaitse olematus pani krimpsus näoga otsuse mujale, sest olen paugu kiviga vastu varvast saanud kruusa kiiresti lastes ja peale seda enam ei taha nähagi sellist "asfaldi" saabast - kipsis jalga ei taha. Aga kui asfaldisõiduga enamasti piirduks, oleks konkurenti minu maitsele päris raske leida Transistion saapale, sellises hinnaklassis.
Savannale põhimõtteliselt koopia on Hein Gericke Tuaregi buutsud minuteada, ja üle üldse toodab neid tegelikult seesama itaalia Oxtar, HG või BMW kaubamärkide all. Savanna on ümber nimetatud Santiago'ks samuti sellest aastast, mõningate väikeste modifikatsioonidega.
Selline siis minu kogemus saapa valikul. Igaühe individuaalsed vajadused on muidugi erinevad.
...ja muidugi, eraldi kerge suss ikka kohvris, kui pikemaks jalutuskäiguks läheb.

vihma peavad hästi, selle olen hetkel kahetunnise paduvihmas sõitmise juures läbi proovinud. jalas on mugavad (olude sunnil nii mõnegi päeva pidanu neid jalas hoidma 13 tundi järjest).
ei ole teab mis kallid ja "kaasaegse" tehnoloogiaga, aga jubemugavad kanda ja mõnusad sõitmiseks.
Põhimõtteliselt sain ma vastuse enda küsimusele: ei ole olemas saabast, mis oleks korraga hea nii kõndimiseks kui tsiklisõiduks. Pean vist oma kohustusliku kaasavõetava pagasi nimekirja lisama ka plähvid:)
Need madalad tossulaadsed asjad jätaks kohe valikust välja, sest ei kaitse piisavalt pahkluud ning vihma korra ei ole kaitse sääre alumist osa vee eest. Samuti jätaks valikust välja töösaapad, sest kuigi nad on oluliselt odavamad, ei ole nende ergonoomika tehtud tsiklisõiduks ning me ei tea, kuidas nad käituvad matsu korral.
Eks ma lähen ja kiikan mõnda motopoodi ning topin jalakese mõne kõrgema sääre ja tugevama ninaga buutsu sisse. Tundub, et suuremat tähelepanu pööran oxtari ja reviti valikule. Kui leian midagi tählepanuväärset ja/või sooritan ostu, siis annan tulemustest teada.
...see võlu kroomisaabastel ongi, et nendega saab edukalt tänaval kõndida ka, mida spetsiifiliste saabastega mitte ei kõlba teha!Motopaks kirjutas:ise sõidan ja kõnnin depoost ostetud IXS'i "kirsa" tüüpi sõidusaapaga. Kõike saab hästi teha
Aga kui kroomisaabas ei sobi siis ei oska soovitada.

http://backyard.pri.ee
vastasel juhul läheb pikemaks (ja sulle valusamaks) pusimiseks.

-
- Postitusi: 2410
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 25 korda
Tsikliga töölkäivale semule helistab kontorist üks tibi ja palub endale tsikliga linna peale järgi tulla. Küsimusele "Kas sul püksid on jalas?" vastatakse loomulikult jaatavalt. Kohale jõudes ootas ratturit ees süütu näoga, miniseelikus töökaaslane

terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Kaldun arvama, et siin tekib umbes samasugune suhe nagu "originaalvaruosa" vs tööstuslik standardanaloog. Isiklikult eelistan tööstuslikku analoogi alati, kui sellist saada on võimalik. Sest tööstuses (sh turvavarustus!) omab põhimõte, et asi PEAB lagunema, et saaks kallilt juppe müüa, palju väiksemat osakaalu kui eratarbijatele mõeldud kaubanduse puhul.

http://backyard.pri.ee
-
- Postitusi: 1844
- Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
- Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
- Asukoht: Rakvere
Ühel juhul olid jalas tavalised tossud (saapad olid seljakotis ja märjad )
Teisel juhul olid jalas pikad tsikli saapad.
Kui esimest korda kukkusin,lendasin mul kohe tossud jalast ja suure kaarega,õnneks oli kiirus umbes 20km/h ,kuid piisas,et jalanõud ära lendaksid ,õnneks jäid jalad terveks.
Teisel juhul kui kägarasse sõitsin,olid jalas saapad,jalad tagusid vastu asfalti ja kriipisid mu Oxtari saabastel korralikult naha maha ja talla servad irvitama,Jalad jäid õnneks terveks ,kui oleksin olnud tossudeks poleks nii hästi läinud.Asi juhtus kiirusel 50-60 km/h
Ma leidsin suure otsimise peale sellised http://www.pandasport.it/CasbahManager/ ... 0S3-PP.jpg
http://www.pandasport.it/casbah/schedaP ... eID=000018
Väga mugavad käia, alumiinium ninatugevdus, nael ei lähe tallast läbi, õli ja veekindel ning mis oluline hind ca 400 kr.
Myyakse enne Tallinna telliskivi tänava motopoodi vasakut kätt enne raudteed.
Ma läksin motodepoosse saapaid tooma ja rongi oodates märkasin töökaitsevahendite poodi...astusin sisse ja seal need saapad karjusid: osta meid, osta meid

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.