Kawasaki ZX10 1.0 R4 101 kW
ega siis 98 "karmimalt" põle kui 95.
see miski rullnoxide luulu - suurem number on kõvem värk.
kõrgem oktaaniarv näitab seda, et bensiin syttib kõrgema temperatuuri/rõhu juures - vajab suuremat aktivatsioonienergiat põlemisreaktsiooni käimaminekuks.
asja idee on see, et kõrgema oktaaniarvuga bena kannatab suuremat surveastet ilma detoneerimata. seega saab kasutada mootorites, kus surveastmed suured - reeglina võimsamad mootorid, kus madala oktaaniarvuga bena paneks suure rõhu tõttu paugu maha enne sädet.
kel inglisekeel suus ja huvi võib siit edasi lugeda:
http://en.wikipedia.org/wiki/Octane_rating
päikest, uuggu.
see miski rullnoxide luulu - suurem number on kõvem värk.
kõrgem oktaaniarv näitab seda, et bensiin syttib kõrgema temperatuuri/rõhu juures - vajab suuremat aktivatsioonienergiat põlemisreaktsiooni käimaminekuks.
asja idee on see, et kõrgema oktaaniarvuga bena kannatab suuremat surveastet ilma detoneerimata. seega saab kasutada mootorites, kus surveastmed suured - reeglina võimsamad mootorid, kus madala oktaaniarvuga bena paneks suure rõhu tõttu paugu maha enne sädet.
kel inglisekeel suus ja huvi võib siit edasi lugeda:
http://en.wikipedia.org/wiki/Octane_rating
päikest, uuggu.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.