Kawasaki ZX10 1.0 R4 101 kW

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


Teema algataja
EXTREME

Kawasaki ZX10 1.0 R4 101 kW

Lugemata postitus Postitas EXTREME »

...sain selle aasta alguses omanikuks sellel relval http://fota.mota.ru/view.php?id=83445&img=3.jpg
... oskab keegi kommenteerida, mis on plussid ja miinused, sest ausalt oeldes olen algaja... :oops:

stonefree
Postitusi: 542
Liitunud: 22 Mai 2004, 14:08
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas stonefree »

arvan et minu relv on vahedam. :) Aga touringtsikli kohta minekut ilmselt kyll.
ZX-9R. Vahel sõidan kiiresti aga rullnokk ei ole :)

Türklane
Postitusi: 136
Liitunud: 06 Jaan 2004, 17:45

Re: Kawasaki ZX10 1.0 R4 101 kW

Lugemata postitus Postitas Türklane »

EXTREME kirjutas:
...sain selle aasta alguses omanikuks sellel relval http://fota.mota.ru/view.php?id=83445&img=3.jpg
... oskab keegi kommenteerida, mis on plussid ja miinused, sest ausalt oeldes olen algaja... :oops:
täitsa tropp ikka...ostad masina,teadmata kas on hea või mitte....tal ei olegi plusse, jube nöga on,müü maha kiiresti....

päris imelik ,selliseid haigeid teemasi tuleb päris tihti viimasel ajal alles oli mingi samasugune ... mingi püütoni sündroomiga vennad ostis ka rf 600 kui õieti mäletan :D küsis sama haigelt

Teema algataja
EXTREME

Re: Kawasaki ZX10 1.0 R4 101 kW

Lugemata postitus Postitas EXTREME »

Türklane kirjutas:
EXTREME kirjutas:
...sain selle aasta alguses omanikuks sellel relval http://fota.mota.ru/view.php?id=83445&img=3.jpg
... oskab keegi kommenteerida, mis on plussid ja miinused, sest ausalt oeldes olen algaja... :oops:
täitsa tropp ikka...ostad masina,teadmata kas on hea või mitte....tal ei olegi plusse, jube nöga on,müü maha kiiresti....

päris imelik ,selliseid haigeid teemasi tuleb päris tihti viimasel ajal alles oli mingi samasugune ... mingi püütoni sündroomiga vennad ostis ka rf 600 kui õieti mäletan :D küsis sama haigelt
...troppi naed peeglis... ma kusisin inimeste arvamust. mitte poleemikat... kuid algaja olen just bike suhtes... konreetselt huvitab kuidas ta teel pusib, juppe hinda ja mis tall tavaliselt norgad kohad on..?

Teema algataja
kummeli

Lugemata postitus Postitas kummeli »

Sellel ajal iga(umbes) Kawasaki nörg koht oli klappid (rohkem 16-valve mootoril). Enam sa vist midagi teha ei saa aga, palun, kasuta 98 oktaanist bensiini... voib olla on parem klappidele.
Kasutaja avatar

Kawalpea
Postitusi: 123
Liitunud: 04 Mai 2004, 17:23
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Kawalpea »

Kui ratas korralik,siis miks mitte?Ainuke häda,mis tal on , et linnas kaarutamiseks veits raske ja kohmakas aga edasi läheb looma moodi.
Kõige paremini tunned ennast selle looma seljas maanteel ja veits suurematel kiirustel,siis ta on stabiilne ja ei karda eriti külgtuult ega auke.
See jutt,et kasuta 98 bensiini...ma ei julge küll pead anda,aga just sellega võid oma klapid ära küpsetada.Tehase soovitus siiski 95.Ma olen samasugusega 2 hooaega ära "ketrand" ja ei kurda küll vastupidavuse osas.
Seda kuuesajaste meeste ilkumist ära pane tähele,las koerad hauguvad,tonniseid tsikleid see aeglasemaks ei tee.
Edu ja kainet pead

Teema algataja
YamahaR6

Lugemata postitus Postitas YamahaR6 »

Just! Ühinen eelmise postitajaga! Linnas hullu ikka ei pane sellega- liiga raske ja kolakas...
Kasutaja avatar

Karupoeg puhh
Postitusi: 603
Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
Asukoht: Laagri

Lugemata postitus Postitas Karupoeg puhh »

Kawalpea kirjutas:
See jutt,et kasuta 98 bensiini...ma ei julge küll pead anda,aga just sellega võid oma klapid ära küpsetada.
Kurat ei tea midagi. Mina soovitaks ikka 98-t kasutada igal juhul. Ka uutel ratastel on paagi peal kleeps min.95 aga siiski on mõistlik kasutada võimalikult kõrge oktaanarvuga benssu. 98 ei küpseta sul ühtegi klappi olen selles päris kindel.

Teema algataja
YamahaR6

Lugemata postitus Postitas YamahaR6 »

Ise ka kõikidel vanematel ratastel kunagi 98- t kasutanud ja ei juhtunud midagi. Küll aga töötas mootor paremini ja ühtlasemalt.

Teema algataja
MaxPower

Lugemata postitus Postitas MaxPower »

ise samuti kasutan ainult 98-t...üle 10a vana ratas juba!

uuggu
Postitusi: 232
Liitunud: 23 Apr 2006, 23:13

Lugemata postitus Postitas uuggu »

ega siis 98 "karmimalt" põle kui 95.

see miski rullnoxide luulu - suurem number on kõvem värk.

kõrgem oktaaniarv näitab seda, et bensiin syttib kõrgema temperatuuri/rõhu juures - vajab suuremat aktivatsioonienergiat põlemisreaktsiooni käimaminekuks.

asja idee on see, et kõrgema oktaaniarvuga bena kannatab suuremat surveastet ilma detoneerimata. seega saab kasutada mootorites, kus surveastmed suured - reeglina võimsamad mootorid, kus madala oktaaniarvuga bena paneks suure rõhu tõttu paugu maha enne sädet.

kel inglisekeel suus ja huvi võib siit edasi lugeda:
http://en.wikipedia.org/wiki/Octane_rating

päikest, uuggu.
Kasutaja avatar

Kristjan
Postitusi: 202
Liitunud: 14 Apr 2005, 22:09
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Kristjan »

-
Viimati muutis Kristjan, 25 Juun 2011, 17:52, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Kristjan
Postitusi: 202
Liitunud: 14 Apr 2005, 22:09
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Kristjan »

-
Viimati muutis Kristjan, 25 Juun 2011, 17:51, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8862
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 370 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Mul näiteks tehase poolt istme all kaitse, et kui ära võtad, siis lubatakse sõita oktaanarvuga 80-94 (activate the ignition curve for low-octane fuel). Ausalt öeldes ei julge katsetada, kuid kuskil väljaspool eestit reisil olles (ntx venemaal) võib sellest isegi kasu olla.
Kasutaja avatar

Kristjan
Postitusi: 202
Liitunud: 14 Apr 2005, 22:09
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Kristjan »

-
Viimati muutis Kristjan, 25 Juun 2011, 17:51, muudetud 1 kord kokku.

Teema algataja
Luik

Lugemata postitus Postitas Luik »

Kristjan, saan Su postitusest aru, et ikka 98 bens on õige sisse valada?
Kasutaja avatar

bash
Postitusi: 786
Liitunud: 13 Mai 2005, 15:23
Asukoht: Saue
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas bash »

Piipz kirjutas:
Mul näiteks tehase poolt istme all kaitse, et kui ära võtad, siis lubatakse sõita oktaanarvuga 80-94 (activate the ignition curve for low-octane fuel). Ausalt öeldes ei julge katsetada, kuid kuskil väljaspool eestit reisil olles (ntx venemaal) võib sellest isegi kasu olla.
Sellisel matkatsiklil see täitsa tänuväärt asi ju. Võiks teistelgi tsiklitel peal olla - igaksjuhuks.
Just enjoy ... nothing less, nothing more

Teema algataja
naasamma

Lugemata postitus Postitas naasamma »

Piipz kirjutas:
Mul näiteks tehase poolt istme all kaitse, et kui ära võtad, siis lubatakse sõita oktaanarvuga 80-94 (activate the ignition curve for low-octane fuel). Ausalt öeldes ei julge katsetada, kuid kuskil väljaspool eestit reisil olles (ntx venemaal) võib sellest isegi kasu olla.
Sellega hilistatakse süüdet. Targematel mootoritel on detonatsiooniandur, mille alusel aju süütenurka sätib.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”