Kawasaki ZX10 1.0 R4 101 kW
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Kawasaki ZX10 1.0 R4 101 kW
...sain selle aasta alguses omanikuks sellel relval http://fota.mota.ru/view.php?id=83445&img=3.jpg
... oskab keegi kommenteerida, mis on plussid ja miinused, sest ausalt oeldes olen algaja...
... oskab keegi kommenteerida, mis on plussid ja miinused, sest ausalt oeldes olen algaja...

Re: Kawasaki ZX10 1.0 R4 101 kW
täitsa tropp ikka...ostad masina,teadmata kas on hea või mitte....tal ei olegi plusse, jube nöga on,müü maha kiiresti....EXTREME kirjutas:...sain selle aasta alguses omanikuks sellel relval http://fota.mota.ru/view.php?id=83445&img=3.jpg
... oskab keegi kommenteerida, mis on plussid ja miinused, sest ausalt oeldes olen algaja...
päris imelik ,selliseid haigeid teemasi tuleb päris tihti viimasel ajal alles oli mingi samasugune ... mingi püütoni sündroomiga vennad ostis ka rf 600 kui õieti mäletan

-
Teema algataja
Re: Kawasaki ZX10 1.0 R4 101 kW
...troppi naed peeglis... ma kusisin inimeste arvamust. mitte poleemikat... kuid algaja olen just bike suhtes... konreetselt huvitab kuidas ta teel pusib, juppe hinda ja mis tall tavaliselt norgad kohad on..?Türklane kirjutas:täitsa tropp ikka...ostad masina,teadmata kas on hea või mitte....tal ei olegi plusse, jube nöga on,müü maha kiiresti....EXTREME kirjutas:...sain selle aasta alguses omanikuks sellel relval http://fota.mota.ru/view.php?id=83445&img=3.jpg
... oskab keegi kommenteerida, mis on plussid ja miinused, sest ausalt oeldes olen algaja...
päris imelik ,selliseid haigeid teemasi tuleb päris tihti viimasel ajal alles oli mingi samasugune ... mingi püütoni sündroomiga vennad ostis ka rf 600 kui õieti mäletanküsis sama haigelt
-
Teema algataja
Kui ratas korralik,siis miks mitte?Ainuke häda,mis tal on , et linnas kaarutamiseks veits raske ja kohmakas aga edasi läheb looma moodi.
Kõige paremini tunned ennast selle looma seljas maanteel ja veits suurematel kiirustel,siis ta on stabiilne ja ei karda eriti külgtuult ega auke.
See jutt,et kasuta 98 bensiini...ma ei julge küll pead anda,aga just sellega võid oma klapid ära küpsetada.Tehase soovitus siiski 95.Ma olen samasugusega 2 hooaega ära "ketrand" ja ei kurda küll vastupidavuse osas.
Seda kuuesajaste meeste ilkumist ära pane tähele,las koerad hauguvad,tonniseid tsikleid see aeglasemaks ei tee.
Edu ja kainet pead
Kõige paremini tunned ennast selle looma seljas maanteel ja veits suurematel kiirustel,siis ta on stabiilne ja ei karda eriti külgtuult ega auke.
See jutt,et kasuta 98 bensiini...ma ei julge küll pead anda,aga just sellega võid oma klapid ära küpsetada.Tehase soovitus siiski 95.Ma olen samasugusega 2 hooaega ära "ketrand" ja ei kurda küll vastupidavuse osas.
Seda kuuesajaste meeste ilkumist ära pane tähele,las koerad hauguvad,tonniseid tsikleid see aeglasemaks ei tee.
Edu ja kainet pead
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 603
- Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
- Asukoht: Laagri
Kurat ei tea midagi. Mina soovitaks ikka 98-t kasutada igal juhul. Ka uutel ratastel on paagi peal kleeps min.95 aga siiski on mõistlik kasutada võimalikult kõrge oktaanarvuga benssu. 98 ei küpseta sul ühtegi klappi olen selles päris kindel.Kawalpea kirjutas:See jutt,et kasuta 98 bensiini...ma ei julge küll pead anda,aga just sellega võid oma klapid ära küpsetada.
-
Teema algataja
ega siis 98 "karmimalt" põle kui 95.
see miski rullnoxide luulu - suurem number on kõvem värk.
kõrgem oktaaniarv näitab seda, et bensiin syttib kõrgema temperatuuri/rõhu juures - vajab suuremat aktivatsioonienergiat põlemisreaktsiooni käimaminekuks.
asja idee on see, et kõrgema oktaaniarvuga bena kannatab suuremat surveastet ilma detoneerimata. seega saab kasutada mootorites, kus surveastmed suured - reeglina võimsamad mootorid, kus madala oktaaniarvuga bena paneks suure rõhu tõttu paugu maha enne sädet.
kel inglisekeel suus ja huvi võib siit edasi lugeda:
http://en.wikipedia.org/wiki/Octane_rating
päikest, uuggu.
see miski rullnoxide luulu - suurem number on kõvem värk.
kõrgem oktaaniarv näitab seda, et bensiin syttib kõrgema temperatuuri/rõhu juures - vajab suuremat aktivatsioonienergiat põlemisreaktsiooni käimaminekuks.
asja idee on see, et kõrgema oktaaniarvuga bena kannatab suuremat surveastet ilma detoneerimata. seega saab kasutada mootorites, kus surveastmed suured - reeglina võimsamad mootorid, kus madala oktaaniarvuga bena paneks suure rõhu tõttu paugu maha enne sädet.
kel inglisekeel suus ja huvi võib siit edasi lugeda:
http://en.wikipedia.org/wiki/Octane_rating
päikest, uuggu.
Sellisel matkatsiklil see täitsa tänuväärt asi ju. Võiks teistelgi tsiklitel peal olla - igaksjuhuks.Piipz kirjutas:Mul näiteks tehase poolt istme all kaitse, et kui ära võtad, siis lubatakse sõita oktaanarvuga 80-94 (activate the ignition curve for low-octane fuel). Ausalt öeldes ei julge katsetada, kuid kuskil väljaspool eestit reisil olles (ntx venemaal) võib sellest isegi kasu olla.
Just enjoy ... nothing less, nothing more
-
Teema algataja
Sellega hilistatakse süüdet. Targematel mootoritel on detonatsiooniandur, mille alusel aju süütenurka sätib.Piipz kirjutas:Mul näiteks tehase poolt istme all kaitse, et kui ära võtad, siis lubatakse sõita oktaanarvuga 80-94 (activate the ignition curve for low-octane fuel). Ausalt öeldes ei julge katsetada, kuid kuskil väljaspool eestit reisil olles (ntx venemaal) võib sellest isegi kasu olla.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.