Esiamort
Alguses võtad esiratta alt, siis ühendad esiporika lahti, siis võtad pidurisuppordi ära(kui on) siis keerad ülevalt esihargi juures poldid lahti ja saad amordid kätte.
siis võtad amordi pealmise osa lahti mõnel on ära keerates punn mõnel aga splint ees, ette vaatust lahti võtmisel, amort võib olla kinni jäänud põhja ja vedru võib tulla sealt päris kõva litiga välja, me on saanud päris palju vastu vahtimis, üks vedru on isegi AS Ramo aknast läbi lennanud tänavale.
siis asud alumise poole peale 0sadel käib lahti keerates osadel on jälle alt üks kuuskant polt, mõnel aga mõlema süsteemiga. alguses keerad kuuskandi survekaga lahti kui ei tule käib lihtsalt ringi siis lükka harjavars teiseltpoolt suru vastu ühekäega ja teisega käega keera(teil niikuinii spets võtit ei ole).
Siis tõmbad amordi nn. pooleks, siis võtad mitte selle läikiva osa vaid selle alumise osa seal on splint ja kohe on simmer, võtad splindi eest ära siis tõmbad simmeri tõmmitsatega ära(ärge pindu kahjustage).
siis muidugi puhastad ja peseb bensiiniga kõik pinnad siis uus simmer sisse tagasi kokku, NII NAGU LAHTI VÕTSID pärast kui vedru sisse hakkad panema kalla ennem õli ära, õli koguse saad teda manuaalist, siis kokku alla ja tuld
Oh issand siin foorumis kirjutan nagu puder ja kapsad ise ka ei saa aru.
Kes saab aru see saab, ja kes ei saa siis helistagu mulle ma seletan remontimise käigus sulle ära 53804668
tagikiht on aastate jooksul tekkinud mustus, liiv, pori jne, mida võib vajadusel ka teadud kohtades kraapida.
siis võtad amordi pealmise osa lahti mõnel on ära keerates punn mõnel aga splint ees, ette vaatust lahti võtmisel, amort võib olla kinni jäänud põhja ja vedru võib tulla sealt päris kõva litiga välja, me on saanud päris palju vastu vahtimis, üks vedru on isegi AS Ramo aknast läbi lennanud tänavale.
siis asud alumise poole peale 0sadel käib lahti keerates osadel on jälle alt üks kuuskant polt, mõnel aga mõlema süsteemiga. alguses keerad kuuskandi survekaga lahti kui ei tule käib lihtsalt ringi siis lükka harjavars teiseltpoolt suru vastu ühekäega ja teisega käega keera(teil niikuinii spets võtit ei ole).
Siis tõmbad amordi nn. pooleks, siis võtad mitte selle läikiva osa vaid selle alumise osa seal on splint ja kohe on simmer, võtad splindi eest ära siis tõmbad simmeri tõmmitsatega ära(ärge pindu kahjustage).
siis muidugi puhastad ja peseb bensiiniga kõik pinnad siis uus simmer sisse tagasi kokku, NII NAGU LAHTI VÕTSID pärast kui vedru sisse hakkad panema kalla ennem õli ära, õli koguse saad teda manuaalist, siis kokku alla ja tuld
Oh issand siin foorumis kirjutan nagu puder ja kapsad ise ka ei saa aru.
Kes saab aru see saab, ja kes ei saa siis helistagu mulle ma seletan remontimise käigus sulle ära 53804668
tagikiht on aastate jooksul tekkinud mustus, liiv, pori jne, mida võib vajadusel ka teadud kohtades kraapida.
Mudakoll
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.