Otsin Honda NSR 125 omanikke
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja
Otsin Honda NSR 125 omanikke
Tere,
olen olnud juba mõnda aega kasutaja, kuid sõna pole eriti võtnud varem.
Nüüd siis probleemist: Otsin siis kedagi, kellel oleks Honda NSR 125.
Tahaks siis võrrelda, kuidas liigub. Endal sama masin ja tundub, et kuidagi uimaselt läheb edasi. Saaks võrrelda siis. (Harju piirkond
)
Läbisõit on muidu 42000km ja peale. Passis 97 aasta.
Kolb ja rõngad vajavad vahetust?
Ärge näkku lööge
Kaur
olen olnud juba mõnda aega kasutaja, kuid sõna pole eriti võtnud varem.
Nüüd siis probleemist: Otsin siis kedagi, kellel oleks Honda NSR 125.
Tahaks siis võrrelda, kuidas liigub. Endal sama masin ja tundub, et kuidagi uimaselt läheb edasi. Saaks võrrelda siis. (Harju piirkond

Läbisõit on muidu 42000km ja peale. Passis 97 aasta.
Kolb ja rõngad vajavad vahetust?
Ärge näkku lööge

Kaur
-
- Postitusi: 493
- Liitunud: 04 Juun 2005, 00:04
- Asukoht: Saue
- Kontakt:
:D
Hehee.. Las ma arvan, sa just ostsid selle masina ? Ja nüüd tahad hullult tuunima hakata ?
Kas sa ikka sinna 10 kg pöördeni keerad välja, sest nagu 7500 pealt hakkab alles liikuma.. Kõige kergem on proovida kas mootor korras jne vaata palju välja läheb, kui 145 - 155 läheb välja siis täiesti normaalne. Ja seda tee ka ikka normaalses kohas kus vähem liiklust jne..
Kas sa ikka sinna 10 kg pöördeni keerad välja, sest nagu 7500 pealt hakkab alles liikuma.. Kõige kergem on proovida kas mootor korras jne vaata palju välja läheb, kui 145 - 155 läheb välja siis täiesti normaalne. Ja seda tee ka ikka normaalses kohas kus vähem liiklust jne..
-
Teema algataja
Alles ostsin jah, paar kuud tagasi 
Kuid pole küll sellist mõtet, et hullult tuunima hakata
Jah, neid pöörde värke tean, et kust maalt umbes liikuma hakkab.
Eks ma homme proovin siis uuesti, kuid siiamaani olen maksimum kiiruseks saanud midagi sinna 120km/h kanti. Muidugi siis väiksema liiklusega kohtades
Tundub, et mootor hõre, või on midagi muud jama, sellepärast mõtlesingi, et prooviks ja võrdleks kellegi teise omaga.
Ega, ei pea just kindlalt Honda olema, võib mõni muu 125 ka olla, saaks vähemalt enamvähem aimu, et kuidas liigub võrreldes teiste 125'tega

Kuid pole küll sellist mõtet, et hullult tuunima hakata

Jah, neid pöörde värke tean, et kust maalt umbes liikuma hakkab.
Eks ma homme proovin siis uuesti, kuid siiamaani olen maksimum kiiruseks saanud midagi sinna 120km/h kanti. Muidugi siis väiksema liiklusega kohtades

Tundub, et mootor hõre, või on midagi muud jama, sellepärast mõtlesingi, et prooviks ja võrdleks kellegi teise omaga.
Ega, ei pea just kindlalt Honda olema, võib mõni muu 125 ka olla, saaks vähemalt enamvähem aimu, et kuidas liigub võrreldes teiste 125'tega

.
Aerox70 kirjutas:tabasalu poole tulles saaksid sa ka proovida paari 125cc supermotot
Ma arvan, et 4t ja 2t ei tasuks võrrelda mineku ja lõppkiiruse poolest. Soovitaks leida teema algatajal mõni 125cc bike laadse isendiga vend, kes lubaks teema algatajal proovida.

Suzuki RG 80- Aprilia RS 50- Aprilia RS125- Aprilia RS125- Honda RS125- Derbi Senda 125 SM- KTM 525EXC- Kawasaki ZX6R- Honda CBR600RR- KTM 620 SC SM- KTM 660 LC4- Suzuki GSX-R1000- Honda CBR600RR- Yamaha R6- Yamaha R1- Suzuki SV1000S
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 493
- Liitunud: 04 Juun 2005, 00:04
- Asukoht: Saue
- Kontakt:
:D
Paningi täppi aga see selleks.. Võimalus, et sul on piirajad peal!! Kui Sauele tuleksid siis vaataksin ise üle. Piirajad peal siis liigubki kehvasti jne... Aga kas pöördeid laseb ültse sinna 9000 peale? Kui sul on NSR125RR siis on kehvasti, CDI on siis piiratud.. Igaljuhul ei soovita hakata lõppkiirust proovima, kui oled alles uus masina seljas, võib kurvalt lõppeda!! Sõida peaga 

-
Teema algataja
Ma võin oma pea anda, et su NSRil on piirajad peal..
Et kui aega ja viitsimist on, siis uuri oma sisselaset.. Ehk on kuskil kitsendav seib, samamoodi ka väljalaskes (kitsendus leegitoru otsas).
www.nsr125.com on ka kasulik.. Muidu olen piirajatest siin varem ka rääkinud, et otsi see teema üles
Et kui aega ja viitsimist on, siis uuri oma sisselaset.. Ehk on kuskil kitsendav seib, samamoodi ka väljalaskes (kitsendus leegitoru otsas).
www.nsr125.com on ka kasulik.. Muidu olen piirajatest siin varem ka rääkinud, et otsi see teema üles

-
Teema algataja
Pöördeid laseb ka 11000 juurde
Sisselaset olen uurinud pole seal midagi, väljalaset veel mitte. Seda lehte olen ka uurinud juba
Ma ise arvasin just, et asi ei olegi äkki piirajates kinni, vaid hõredas mootoris, aga kes teab.
Pidasin silmas siis, et äkki vajavad mõned osad vahetamist, mis on juba "ära väsinud".

Sisselaset olen uurinud pole seal midagi, väljalaset veel mitte. Seda lehte olen ka uurinud juba

Ma ise arvasin just, et asi ei olegi äkki piirajates kinni, vaid hõredas mootoris, aga kes teab.
Pidasin silmas siis, et äkki vajavad mõned osad vahetamist, mis on juba "ära väsinud".
-
Teema algataja
Sul võib olla ka piiratud elektroonikaga variant..
Et uuri oma CDI-d (asub tagatulede juures). Võta sadul ära.. Ja vist pead ka tagagondlid eemaldama, et näha, mis seal kirjas on. Igaljuhul, kui seal on kirjas CI639 (kui on CI626 on korras) on sul elektroonika piiratud. Aga võid vaadata ka n.ö. väljalaske CDI-d (asub vist õhupuhasti all kui ma õieti mäletan, ja kui sul seal on kirjas TV - 124 (kui on TV - 78 on ok), siis on sul elektroonika 100% piiratud.
Niiet, kui viitsimist on.. Siis võid need ka üle tsekata
Kui miskit segaseks jäi, küsi üle...
Et uuri oma CDI-d (asub tagatulede juures). Võta sadul ära.. Ja vist pead ka tagagondlid eemaldama, et näha, mis seal kirjas on. Igaljuhul, kui seal on kirjas CI639 (kui on CI626 on korras) on sul elektroonika piiratud. Aga võid vaadata ka n.ö. väljalaske CDI-d (asub vist õhupuhasti all kui ma õieti mäletan, ja kui sul seal on kirjas TV - 124 (kui on TV - 78 on ok), siis on sul elektroonika 100% piiratud.
Niiet, kui viitsimist on.. Siis võid need ka üle tsekata

Kui miskit segaseks jäi, küsi üle...
Re: .
Tegemist on siiski 2t pillidega millele naljalt teised 125cc masinad järgi ei jõuasulu13 kirjutas:Aerox70 kirjutas:tabasalu poole tulles saaksid sa ka proovida paari 125cc supermotot
Ma arvan, et 4t ja 2t ei tasuks võrrelda mineku ja lõppkiiruse poolest. Soovitaks leida teema algatajal mõni 125cc bike laadse isendiga vend, kes lubaks teema algatajal proovida.
-
Teema algataja
Siis on sul kindlasti väljalaske klapi "aju" ka piiratud, ehk siis TV - 124..
Et welcome 2 the club
Mul sama asi praegu ja varsti lähen uurin, kas saaks bikeworldist tellida piiramata "ajud".
Kui ei saa, siis peaks teoreetiliselt ka sellisest kohast neid tellida saama (Ise pole tellinud ja ei tea kui usaldusväärne koht on):
www.cheshiremotorcyclesalvage.com/acatalog NB! Kasutatud kaup
Soovitaks sul tõmmata ühe prantslase koostatud faili (Inglise keeles):
http://www.geneva-racing.com/~alains/NSRtips.doc
Ja veel soovitaks uurida ühte head foorumit (ka in English) :
www.125ccsportsbikes.com/forums

Et welcome 2 the club

Kui ei saa, siis peaks teoreetiliselt ka sellisest kohast neid tellida saama (Ise pole tellinud ja ei tea kui usaldusväärne koht on):
www.cheshiremotorcyclesalvage.com/acatalog NB! Kasutatud kaup
Soovitaks sul tõmmata ühe prantslase koostatud faili (Inglise keeles):
http://www.geneva-racing.com/~alains/NSRtips.doc
Ja veel soovitaks uurida ühte head foorumit (ka in English) :
www.125ccsportsbikes.com/forums

-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Nii, nüüdseks uus silindrer, kolb ja muu vajalik olemas. Mootorit kokku pannes tekkis aga küsimus. Vajalikke asju uue silindri külge kruvides jäi asi aga seisma ühe koha juurde. Auk on, polt(10'ne sisekuuskant) on (võtsin vanalt) aga silindris keeret pole. Asub see siis väljalaske juures. Läheb silindri väljast poolt kuni sisse välja (väljalaskesse). Kas tuleks sinna ise keere sisse keerata? On see tehasepraak, et sinna on jäetud vint sisse keeramata või peabki nii olema? Mille jaoks see üldse vajalik seal?
Lisasin ka paar pilti, et saaks natuke selgemaks.
Niipalju piltidele seletuseks, et need 2 kõrvalolevat väikest keermega auku olid ennegi tühjad.
Lisasin ka paar pilti, et saaks natuke selgemaks.
Niipalju piltidele seletuseks, et need 2 kõrvalolevat väikest keermega auku olid ennegi tühjad.
Viimati muutis Kaur, 20 Jaan 2007, 00:26, muudetud 1 kord kokku.
-
Teema algataja
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.