Otsin Honda NSR 125 omanikke

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
Kaur

Otsin Honda NSR 125 omanikke

Lugemata postitus Postitas Kaur »

Tere,

olen olnud juba mõnda aega kasutaja, kuid sõna pole eriti võtnud varem.
Nüüd siis probleemist: Otsin siis kedagi, kellel oleks Honda NSR 125.
Tahaks siis võrrelda, kuidas liigub. Endal sama masin ja tundub, et kuidagi uimaselt läheb edasi. Saaks võrrelda siis. (Harju piirkond :wink: )
Läbisõit on muidu 42000km ja peale. Passis 97 aasta.
Kolb ja rõngad vajavad vahetust?

Ärge näkku lööge :)
Kaur
Kasutaja avatar

Whitebalance
Postitusi: 493
Liitunud: 04 Juun 2005, 00:04
Asukoht: Saue
Kontakt:

:D

Lugemata postitus Postitas Whitebalance »

Hehee.. Las ma arvan, sa just ostsid selle masina ? Ja nüüd tahad hullult tuunima hakata ?
Kas sa ikka sinna 10 kg pöördeni keerad välja, sest nagu 7500 pealt hakkab alles liikuma.. Kõige kergem on proovida kas mootor korras jne vaata palju välja läheb, kui 145 - 155 läheb välja siis täiesti normaalne. Ja seda tee ka ikka normaalses kohas kus vähem liiklust jne..

Teema algataja
Kaur

Lugemata postitus Postitas Kaur »

Alles ostsin jah, paar kuud tagasi :)
Kuid pole küll sellist mõtet, et hullult tuunima hakata :wink:
Jah, neid pöörde värke tean, et kust maalt umbes liikuma hakkab.
Eks ma homme proovin siis uuesti, kuid siiamaani olen maksimum kiiruseks saanud midagi sinna 120km/h kanti. Muidugi siis väiksema liiklusega kohtades :)
Tundub, et mootor hõre, või on midagi muud jama, sellepärast mõtlesingi, et prooviks ja võrdleks kellegi teise omaga.
Ega, ei pea just kindlalt Honda olema, võib mõni muu 125 ka olla, saaks vähemalt enamvähem aimu, et kuidas liigub võrreldes teiste 125'tega :)
Kasutaja avatar

Aerox70
Postitusi: 180
Liitunud: 09 Apr 2005, 21:48
Asukoht: Tabasalu

Lugemata postitus Postitas Aerox70 »

tabasalu poole tulles saaksid sa ka proovida paari 125cc supermotot
Kasutaja avatar

sulu13
Postitusi: 256
Liitunud: 01 Aug 2005, 22:49
Tsikkel: SV1000S
Asukoht: Pärnu

.

Lugemata postitus Postitas sulu13 »

Aerox70 kirjutas:
tabasalu poole tulles saaksid sa ka proovida paari 125cc supermotot


Ma arvan, et 4t ja 2t ei tasuks võrrelda mineku ja lõppkiiruse poolest. Soovitaks leida teema algatajal mõni 125cc bike laadse isendiga vend, kes lubaks teema algatajal proovida. :wink:
Suzuki RG 80- Aprilia RS 50- Aprilia RS125- Aprilia RS125- Honda RS125- Derbi Senda 125 SM- KTM 525EXC- Kawasaki ZX6R- Honda CBR600RR- KTM 620 SC SM- KTM 660 LC4- Suzuki GSX-R1000- Honda CBR600RR- Yamaha R6- Yamaha R1- Suzuki SV1000S

Teema algataja
Kaur

Lugemata postitus Postitas Kaur »

Eks, kui sinna kanti minek, annan teada.
Aga jah, ega keegi vist ei julge võõrale päris niisama oma masinat ikka sõita anda kah :)
Saaks vähemalt mingi võrdlusegi kiirenduse või lõppkiiruse koha pealt.
Kasutaja avatar

Whitebalance
Postitusi: 493
Liitunud: 04 Juun 2005, 00:04
Asukoht: Saue
Kontakt:

:D

Lugemata postitus Postitas Whitebalance »

Paningi täppi aga see selleks.. Võimalus, et sul on piirajad peal!! Kui Sauele tuleksid siis vaataksin ise üle. Piirajad peal siis liigubki kehvasti jne... Aga kas pöördeid laseb ültse sinna 9000 peale? Kui sul on NSR125RR siis on kehvasti, CDI on siis piiratud.. Igaljuhul ei soovita hakata lõppkiirust proovima, kui oled alles uus masina seljas, võib kurvalt lõppeda!! Sõida peaga ;)

Teema algataja
joosep90

Lugemata postitus Postitas joosep90 »

Ma võin oma pea anda, et su NSRil on piirajad peal..
Et kui aega ja viitsimist on, siis uuri oma sisselaset.. Ehk on kuskil kitsendav seib, samamoodi ka väljalaskes (kitsendus leegitoru otsas).
www.nsr125.com on ka kasulik.. Muidu olen piirajatest siin varem ka rääkinud, et otsi see teema üles :wink:
Kasutaja avatar

Unlegal
Postitusi: 167
Liitunud: 11 Juun 2004, 18:20
Asukoht: Rakvere/

Lugemata postitus Postitas Unlegal »

Honda CBR600F, Yamaha R1

Teema algataja
Kaur

Lugemata postitus Postitas Kaur »

Pöördeid laseb ka 11000 juurde :wink:
Sisselaset olen uurinud pole seal midagi, väljalaset veel mitte. Seda lehte olen ka uurinud juba :)
Ma ise arvasin just, et asi ei olegi äkki piirajates kinni, vaid hõredas mootoris, aga kes teab.
Pidasin silmas siis, et äkki vajavad mõned osad vahetamist, mis on juba "ära väsinud".

Teema algataja
joosep90

Lugemata postitus Postitas joosep90 »

Sul võib olla ka piiratud elektroonikaga variant..
Et uuri oma CDI-d (asub tagatulede juures). Võta sadul ära.. Ja vist pead ka tagagondlid eemaldama, et näha, mis seal kirjas on. Igaljuhul, kui seal on kirjas CI639 (kui on CI626 on korras) on sul elektroonika piiratud. Aga võid vaadata ka n.ö. väljalaske CDI-d (asub vist õhupuhasti all kui ma õieti mäletan, ja kui sul seal on kirjas TV - 124 (kui on TV - 78 on ok), siis on sul elektroonika 100% piiratud.
Niiet, kui viitsimist on.. Siis võid need ka üle tsekata :)
Kui miskit segaseks jäi, küsi üle...
Kasutaja avatar

Aerox70
Postitusi: 180
Liitunud: 09 Apr 2005, 21:48
Asukoht: Tabasalu

Re: .

Lugemata postitus Postitas Aerox70 »

sulu13 kirjutas:
Aerox70 kirjutas:
tabasalu poole tulles saaksid sa ka proovida paari 125cc supermotot


Ma arvan, et 4t ja 2t ei tasuks võrrelda mineku ja lõppkiiruse poolest. Soovitaks leida teema algatajal mõni 125cc bike laadse isendiga vend, kes lubaks teema algatajal proovida. :wink:
Tegemist on siiski 2t pillidega millele naljalt teised 125cc masinad järgi ei jõua

Teema algataja
Kaur

Lugemata postitus Postitas Kaur »

Nojah, võtsin tagumise gondli maha, ja mis sealt vastu naeratab?
CI639 :lol:

Teema algataja
joosep90

Lugemata postitus Postitas joosep90 »

Siis on sul kindlasti väljalaske klapi "aju" ka piiratud, ehk siis TV - 124..
Et welcome 2 the club :D Mul sama asi praegu ja varsti lähen uurin, kas saaks bikeworldist tellida piiramata "ajud".

Kui ei saa, siis peaks teoreetiliselt ka sellisest kohast neid tellida saama (Ise pole tellinud ja ei tea kui usaldusväärne koht on):
www.cheshiremotorcyclesalvage.com/acatalog NB! Kasutatud kaup


Soovitaks sul tõmmata ühe prantslase koostatud faili (Inglise keeles):
http://www.geneva-racing.com/~alains/NSRtips.doc

Ja veel soovitaks uurida ühte head foorumit (ka in English) :
www.125ccsportsbikes.com/forums


:)
Kasutaja avatar

Aerox70
Postitusi: 180
Liitunud: 09 Apr 2005, 21:48
Asukoht: Tabasalu

Lugemata postitus Postitas Aerox70 »

Need ajud maksavad kokku päris hea mitu tuhat. Kas sellel on mõtet ?

Teema algataja
joosep90

Lugemata postitus Postitas joosep90 »

Selle üle otsustab igaüks ise..
Piirajate üheks peamiseks miinuseks on ülipikad möödasõidud aga see on juba teine teema..
Sorry offtopicu pärast
Kasutaja avatar

active
Postitusi: 135
Liitunud: 29 Sept 2004, 17:40
Asukoht: Elva/Honda NSR 125

Lugemata postitus Postitas active »

Ei hakkand siis uut teemat tegema . Küsimus on siis selline et kas keegi on oma nsrile mingieid uusi juppe tellind kusgilt saidilt vms iganes... Et tahaks teada saada nende saitide adresid kust saaks juppe tellida:D...
NSR

Teema algataja
joosep90

Lugemata postitus Postitas joosep90 »

Mis jupid täpsemalt huvitavad ?
Kasutaja avatar

active
Postitusi: 135
Liitunud: 29 Sept 2004, 17:40
Asukoht: Elva/Honda NSR 125

Lugemata postitus Postitas active »

Põhimõtteliselt rohkem välimuse omasid ikka.. ntx oleks vaja uusi lenkstangi otsasid vms iganes ja siis tahaks uurida palju neile need uued sumpad maksavad...
NSR

Teema algataja
joosep90

Lugemata postitus Postitas joosep90 »


Teema algataja
Kaur

Lugemata postitus Postitas Kaur »

Ehk oskab keegi öelda, kus kohast saaks osta odavalt uut silindrit?
Siis huvitaksid veel ka need nn. "õhuvõtutorud".

Teema algataja
Kaur

Lugemata postitus Postitas Kaur »

Nii, nüüdseks uus silindrer, kolb ja muu vajalik olemas. Mootorit kokku pannes tekkis aga küsimus. Vajalikke asju uue silindri külge kruvides jäi asi aga seisma ühe koha juurde. Auk on, polt(10'ne sisekuuskant) on (võtsin vanalt) aga silindris keeret pole. Asub see siis väljalaske juures. Läheb silindri väljast poolt kuni sisse välja (väljalaskesse). Kas tuleks sinna ise keere sisse keerata? On see tehasepraak, et sinna on jäetud vint sisse keeramata või peabki nii olema? Mille jaoks see üldse vajalik seal?
Lisasin ka paar pilti, et saaks natuke selgemaks.
Niipalju piltidele seletuseks, et need 2 kõrvalolevat väikest keermega auku olid ennegi tühjad.
Viimati muutis Kaur, 20 Jaan 2007, 00:26, muudetud 1 kord kokku.

madis
Postitusi: 245
Liitunud: 13 Okt 2004, 21:09
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas madis »

no võta loogiliselt, kui vanal oli see olemas ja ka kasutuses siis küllap ka uuel seda keeret vaja läheb.
tel. 52 555 68

Teema algataja
Kaur

Lugemata postitus Postitas Kaur »

Enda loogika järgi tuleks jah keere sinna sisse teha ja sama polt sinna sisse kruvida. Aga huvitas mind just see, et mille jaoks see sinna üldse tehtud on?
Mingi väljalaskeklapi vms jaoks? Uut silindrit ostes võiks ikkagist kõik keermed ka tehtud olla :?
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”