enduuro 250-450ccm
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
enduuro 250-450ccm
Tere,
plaanis osta saksast enduuro 250-450. sõitnud olen nüüd paar aastat dt125r-ga aga sellest välja kasvanud. äkki oskate soovitada et mis tsikkel kõige paremini sobiks minu kaalu(67 kg) ja rahakotiga(30k-40k). äkki peaks kohe suurema võtma muidu peab paari aasta pärast jälle vahetama hakkama?
plaanis osta saksast enduuro 250-450. sõitnud olen nüüd paar aastat dt125r-ga aga sellest välja kasvanud. äkki oskate soovitada et mis tsikkel kõige paremini sobiks minu kaalu(67 kg) ja rahakotiga(30k-40k). äkki peaks kohe suurema võtma muidu peab paari aasta pärast jälle vahetama hakkama?
-
Teema algataja
Re: enduuro 250-450ccm
Ehk täpsustad, millist enduurot mõtled?bikemike kirjutas:Tere,
plaanis osta saksast enduuro 250-450. sõitnud olen nüüd paar aastat dt125r-ga aga sellest välja kasvanud. äkki oskate soovitada et mis tsikkel kõige paremini sobiks minu kaalu(67 kg) ja rahakotiga(30k-40k). äkki peaks kohe suurema võtma muidu peab paari aasta pärast jälle vahetama hakkama?
Kui soovid tsiklit massiga > 120kg ja sportlikumat - peaks 250 ccm 4 takti metsas sõitmiseks olema küll ja küll, eriti veel Sinu kehakaalu arvestades. Võimsama tsikliga 125dt pealt tulles ei soovitakski metsa sõitma minna. 450 ccm metsas võib olla juba paras taparelv - piisab kui vale koha peaks käsi gaasiga vääratama - see ratas enam nii kergelt eksimusi andeks ei anna. 250 ccm seevastu on leplikum ning andestavam. Liialt võimsa tsikliga lihtsalt see oht, et tsikkel sõidab Sinuga mitte vastupidi. Kõige kindlama tulemuse annab ikkagi muidugi oma kogemus.
-
Teema algataja
ikka jah kergemat ja sportlikumat tahaks. ise mõtlesin ka et peaks ikka 250 võtma ja ise vaatasin ka just wr250f ja exc250 ja neid leidus päris mitu selle raha eest...kas need siis tõesti pole tänavakõlbulikud?
äkki oskate midagi järgmiste rataste kohta öelda...
http://www.mobile.de/SIDwGv94DuRx0Nlhv1 ... 1232342851&
http://www.mobile.de/SIDwGv94DuRx0Nlhv1 ... 1205314700&
http://www.mobile.de/SIDwGv94DuRx0Nlhv1 ... 1231905062&
http://www.mobile.de/SIDwGv94DuRx0Nlhv1 ... 1230945350&
äkki oskate midagi järgmiste rataste kohta öelda...
http://www.mobile.de/SIDwGv94DuRx0Nlhv1 ... 1232342851&
http://www.mobile.de/SIDwGv94DuRx0Nlhv1 ... 1205314700&
http://www.mobile.de/SIDwGv94DuRx0Nlhv1 ... 1231905062&
http://www.mobile.de/SIDwGv94DuRx0Nlhv1 ... 1230945350&
-
Teema algataja
-
Teema algataja
mida siis soovitad? ega mingit mopeedi polegi plaanis osta.mx77 kirjutas:Oleme ikka ausad, et 80% juhtudest viib 2-taktiline 250 meest ja mitte vastupidi.
KTM ja Husqvarna on veel pealegi täis-sportenduurod ja mitte mingid mopeedid.
aga oleks vaja sellist millega saab ka 200 km maanteel läbida kui vaja. muidu põhiliselt tahaks ikka põldudel ja metsades möllata
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
No maanteel sõitmiseks ei kõlba neist ükski. Eriti veel 200 km jaoks. See on nende pillide kasutusjuhendites ka kirjas. Muidu on üks 200 km tripp täisgaasiga ja kolvivahetus.
arvestades sinu kaalu ja eelnevat sõidukogemust (DT), siis soovitaks ikka 125-st, aga nendega on ka see jama, et maanteel ei saa nendega sõita.
Pead vaatama näiteks midagi sellist:
http://www.bikez.com/motorcycles/kawasa ... r_2002.php
Aga see on kõigest minu arvamus.
arvestades sinu kaalu ja eelnevat sõidukogemust (DT), siis soovitaks ikka 125-st, aga nendega on ka see jama, et maanteel ei saa nendega sõita.
Pead vaatama näiteks midagi sellist:
http://www.bikez.com/motorcycles/kawasa ... r_2002.php
Aga see on kõigest minu arvamus.
Enne kui kuskilt saksast hakkad tsiklit tooma küsi mõnelt healt inimeselt proovisõitu teha vastavate masinatega ja siis otsusta. Kui võimalik siis ära tee seda ainult sirgel teelõigul vaid ka kuskil metsavahel või krossirajal, et masina raskusest ja juhitavusest paremini aimu saada. Edu!
“The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten” - Benjamin Franklin
Uudishimu tapab
Uudishimu tapab
-
Teema algataja
ühesõnaga tahaks kergemat sorti enduurot, millega kannataks ka vajadusel 100 km maanteel läbida. 125 on kindalsti valikust väljas, sest olen sõitnud 2 aastat minskiga ja 3 aastat veel dt-ga ja olen kindel, et 125 jääb juba väheks. xt660r aga ma arvan et on jällegi liiga suur ja sellest metsavahel ja põllul jõud üle ei käi. arvan, et võiks ikka kuskil 250 ja 4 takti olla. või 2 takti parem?
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Poiss, sul on lihtsalt enesekindlusest pisut puudu, tead küll mida tahad - aga ikka pead teistelt üle küsima.bikemike kirjutas:ühesõnaga tahaks kergemat sorti enduurot, millega kannataks ka vajadusel 100 km läbida. 125 on kindalsti valikust väljas, sest olen sõitnud 2 aastat minskiga ja 3 aastat veel dt-ga ja olen kindel, et 125 jääb juba väheks. xt660r aga ma arvan et on jällegi liiga suur ja sellest metsavahel ja põllul jõud üle ei käi. arvan, et võiks ikka kuskil 250 ja 4 takti olla. või 2 takti parem?

sinu dt125 kogemust arvestades on loogiline järgmiseks 4t 250/300cc. Miks 4t? selle saad selgeks, kui juhtud manuaalist hooldusvälpasid uurima, ka võtab see vähem kütust, samas lennutavad ~24 kW sinu 67kg-st keret päris vilkalt edasi

Kasutatud asjade ostmine on muidugi omaette teema - kõige uuem pole alati kõikse parem, hooldus ka loeb.
Kõikseparemat!!
selle konkreetsega läheb vist raskeks kui mobile.de neid ei leia üldse ja motoscout leiab ühe eksemplari.mx77 kirjutas:Pead vaatama näiteks midagi sellist:
http://www.bikez.com/motorcycles/kawasa ... r_2002.php
Aga see on kõigest minu arvamus.
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Sa oled ikka hea naljamees küllbikemike kirjutas:ühesõnaga tahaks kergemat sorti enduurot, millega kannataks ka vajadusel 100 km läbida. 125 on kindalsti valikust väljas, sest olen sõitnud 2 aastat minskiga ja 3 aastat veel dt-ga ja olen kindel, et 125 jääb juba väheks. xt660r aga ma arvan et on jällegi liiga suur ja sellest metsavahel ja põllul jõud üle ei käi. arvan, et võiks ikka kuskil 250 ja 4 takti olla. või 2 takti parem?

Hakkasin huvi tundma tiheda hoolduse vastu ja võrdlesin WR400F 2000.a ja 2000.a KTM 400/520SX Racing, 400/520EXC Racing perioodilise hoolduse välpasi. Ja esimene mis tabeli alguses (hilisemad aastad tabeli all) kirjas on KTM-i puhul, kui mootorratast kasutatakse põhiliselt off-road sõitudeks või võistlusteks, siis tuleb 15 tunni hooldus teha iga võistluse järel. KTM-i puhul tähendab see õli ja 2 filtri vahetust, oilscreen-ide puhastamist, küünlavahetus peale 2 võistlust jne. WR manuali päris alguses on kohe öeldud, et ratas on ettenähtud võistluskasutuseks ja sellest tuleneval on ka kirjeldatud hooldusvälbad iga võistluse, iga kolmanda või viienda võistluse järgi.mella
wr250 oleks hea aparaat, kuid mina ei ostaks seda 1-l põhjusel: liiga tihedat hoolt nõuab.
Vähemalt nende mudelite võrdluse alusel ei ole põhjendatud öelda, et WR liiga tihe hooldusvälp (sama või isegi harvem). Kahjuks ei leidnud DRZ400 hooldusvälpasi. Loomulikult ei koorma tavakasutaja tsiklit nagu võistlustingimustes ja seega võivad välbad olla ka palju harvemad. Samas ei ole ju suurt vahet kas vahetada 1,5 L õli kaks korda tihedamini või 2,5 L kaks korda harvem

SAQU
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
palju siis xt jaoks kaalu vaja on?mx77 kirjutas:Aerox70 kirjutas:No kuule aerox, sa vaata venna kaalu ja sa soovitad talle xt-d. sa umbes kujutad ette ka kuidas see kooslus maastikul käituma hakkab.



-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
No kutt, kes oma 67 kilo juures tahab XT-d maastikule ja metsa viia on kõva kutt, eeldades, et sõidustiil oleks ikka pigem sportlik ja mitte teokiirusel kulgemine.oma_jope kirjutas:mx77 kirjutas:palju siis xt jaoks kaalu vaja on?Aerox70 kirjutas:No kuule aerox, sa vaata venna kaalu ja sa soovitad talle xt-d. sa umbes kujutad ette ka kuidas see kooslus maastikul käituma hakkab.
Tea, kas mul on tõsine viga pea piirkonnas kui ma oma 92 kg juures LC4 ostu plaanin?
Viimane _enda_ ratas oli 50 cm3
LC4 kaal on sõltuvalt mudelist 145..165kg (tehaseandmeid pole väga mõtet vaadata, kui seal kerejuppe vahetatud on).oma_jope kirjutas:mx77 kirjutas:palju siis xt jaoks kaalu vaja on?Tea, kas mul on tõsine viga pea piirkonnas kui ma oma 92 kg juures LC4 ostu plaanin?
Viimane _enda_ ratas oli 50 cm3
LC4 võib sõltuvalt küljesolevatest juppidest olla ka suht uimane.
Mina taltsutan 65kg-ga LC4-ja. Keeruline on, kuid hakkama saab. Eriti palju vahet pole, kui näiteks 525-ga sõita, kui tihend samaks jääb

Pigem võiks soovitada midagi Yamaha TT-R 250 sarnast, aga pole eriti saada, siis veel Honda XR400R näiteks (kuigi sellega peab juba ettevaatlikum olema
). Selles hinnaklassis midagi kerget pole euroopa turul 4-taktistest saada eriti. Õhkjahutusega mootor oleks alustuseks väga hea. Kawasaki sarnased mudelid ja ka DRZ400 võib isegi saada
http://www.blocket.se/vi/9757537.htm?ca=11_s
Mina julgeks omast kogemusest soovituseks öelda, et vali mida valid, kuid mina vaataks neid parameetreid:
1. kuiv kaal alla 130 kg,
2. amordikäik ees 250 mm ja rohkem (soovitav reguleeritav amort)
3. taga samuti 250 mm ja rohkem (soovitav reguleeritav amort)
4. KW 20 ja rohkem on OK (võrdelises seoses kaaluga)
5. Rattad 18 ja 21 oleks hea.
Ja ole ainult mees ja sõida!


http://www.blocket.se/vi/9757537.htm?ca=11_s
Mina julgeks omast kogemusest soovituseks öelda, et vali mida valid, kuid mina vaataks neid parameetreid:
1. kuiv kaal alla 130 kg,
2. amordikäik ees 250 mm ja rohkem (soovitav reguleeritav amort)
3. taga samuti 250 mm ja rohkem (soovitav reguleeritav amort)
4. KW 20 ja rohkem on OK (võrdelises seoses kaaluga)
5. Rattad 18 ja 21 oleks hea.
Ja ole ainult mees ja sõida!

SAQU
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Kui sa suudad oma LC4-ga näiteks seda juppi, mis männiku krossiraja otsast viib tankoka sissesõidu otsani, et sa maanteel sõitvatest sõidukatest palju maha ei jää oled sa tubli miismella kirjutas:oma_jope kirjutas:LC4 kaal on sõltuvalt mudelist 145..165kg (tehaseandmeid pole väga mõtet vaadata, kui seal kerejuppe vahetatud on).mx77 kirjutas:palju siis xt jaoks kaalu vaja on?Tea, kas mul on tõsine viga pea piirkonnas kui ma oma 92 kg juures LC4 ostu plaanin?
Viimane _enda_ ratas oli 50 cm3
LC4 võib sõltuvalt küljesolevatest juppidest olla ka suht uimane.
Mina taltsutan 65kg-ga LC4-ja. Keeruline on, kuid hakkama saab. Eriti palju vahet pole, kui näiteks 525-ga sõita, kui tihend samaks jääb

-
Teema algataja
mx77 kirjutas:Sa oled ikka hea naljamees küllbikemike kirjutas:ühesõnaga tahaks kergemat sorti enduurot, millega kannataks ka vajadusel 100 km läbida. 125 on kindalsti valikust väljas, sest olen sõitnud 2 aastat minskiga ja 3 aastat veel dt-ga ja olen kindel, et 125 jääb juba väheks. xt660r aga ma arvan et on jällegi liiga suur ja sellest metsavahel ja põllul jõud üle ei käi. arvan, et võiks ikka kuskil 250 ja 4 takti olla. või 2 takti parem?. Oled sa kunagi proovinud korralikku 125-st võistlusenduurot (need umbes sellised nagu sa mobile.de lingid panid, ainult et siis 125-sed). EXC ja Husky WR on ikka püssid, ca 33-35 hj vabalt.
olen proovinud 125 krossikat. arvan, et 125 peaks järgmine aasta jälle vahetama hakkama ja ei näe sel mõtet
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.