Baikerite kombed
Moderaator: Moded
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
Keha alt on gaasi ulmeraske keerata. Sellepärast ka paremkurvid ebamugavamad ning paremalt küljelt kehv ratast lükata.
Pealegi hoiab see asi püksis ka vasakule ja seepärast, et kunagi vaarisad jooksid oda paremas käes ja vasaku käega hoidsid paigal

-
- Postitusi: 1404
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda

Andke nüüd nuuti, hakkasin moraali lugema...

"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2464
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 205 korda
- Kontakt:
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
- Postitusi: 851
- Liitunud: 23 Mai 2005, 17:06
- Tsikkel: Suzuki GSX-R 1000 K8 2008a.
- Asukoht: Tallinn, WSK
- Kontakt:
ma kossasepp kirjutas:ma olen siis tessamanager2 kirjutas:mina olen üks nendest...simp kirjutas:ei usu mina et neid inimesi on palju kes esipiduriga seismas hoiavad ratast?
Õigusabi.
Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2464
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 205 korda
- Kontakt:
Pole sa midagi, ma jõudsin ettema kossa

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2464
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 205 korda
- Kontakt:

Ja ilmselt pole eeskiri leidnud nii põhjalikuks seletamiseks vajadust. Lihtsam on ju see, kui õppimisel end tagapiduriga paigal hoitakse. Edasise praktika käigus võivad kombed/harjumused mõistlikemaks muutuda .
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
Huvitav, aga vastupidiselt prantsuskeelsele liikluseeskirjale õpetati mind koolis just petz61 moodi kallakul minema saamist. Enne kooli olin ka kõva tagapidurdaja, seal sai esimest teoreetiliselt ja praktiliselt nii palju uksest ja aknast, et isegi minusugune idioot mõistis, missugune ots mida teeb ja kui mugav on.petz61 kirjutas:ära igaks juhuks seda prantsuskeelset teksti otsi. pole just eriti kodus selle prantsuse keelega. ise hoian küll esipiduriga tsikkelt kallakul paigal, vasak jalg kohe kohe käiku sisse lükkamas.
Mulle ei mahu üldse pähe, kuidas esipidurit kasutamata kallaku pealt minema saaks, eeldades, et käiku ei pea muutma, mis on harukordne juhus.
No hea küll mahub küll pähe, aga mille kuradi pärast ma peaks mingit klouni mängima ja tasakaalu hoides käiku lülitama, kui ma saan edukalt esikaga ratast paigal hoida, paremat maas ja vasakuga käigutada.
Viimasel puhul jääks klounitades parem jalg munade sügamiseks suisa vabaks

Kui see tainas, kes nii väidab oma Ilja Murometsa sõrmi mingi 10 minutit mingi suvalise Riia foori all väsitab, siis lasku käia, aga ära sina teda kuula, mõtle ja sõida nii nagu sulle endale mugavam on.Zidist kirjutas:Koolis räägiti, et foori taga seistes peab käik sees olema.
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
küsimus pole ära panemises, vaid selles, et vaatamata ülieffektiivsele kohaltvõtule väsivad sidurit all hoides asjatult sõrmed.Zidist kirjutas:Kahjuks ei sattunud Riiga, New Yorki ja Hong Kongi õppesõitu tegema. Mõeldi ikka Tallinna kanti. Otsused tuleb vastu võtta vastavalt olukorrale, mitte minna teise äärmusesse ja eestlaslikult ära panna.
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:

Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Minul isiklikult hakkaks siduri ketastest kahju nii käitudes.ja ma ei tee ka seda.Võtan käigu välja ja kui süttib roheline tuli, panen käigu sisse ja süstin minema.Ja kalde peal hoian kas esi- või tagapidurit...kuidas jumal juhatab.

Isklikult hoian valgusfoori taga sidurit sees. (oleneb juhusest)
Kuna see on mootorile palju säästlikum, kui iga natukese aja tagant käiku sisse ragistada. Õnneks minu tsiklil lahutab sidur hästi

Aga kui ikka mõned vennad oma tsikklitega tuuritades käigu sisse rajuvad- siis seda on küll valus vaadata. Pärast karter rauapuru täis jne

Tegelikult on need lääne tsiklite käigukastid suhteliselt töökindlad- ega nedega vist midagi ei juhtu. Aga noh...põhimõtte värk ikka


kiivri asukoht
Aga ohtlikud on möödasoit ja vines peaga soit.

Heale sõbrale mul kindlasti pole kahju ratast laenata. Ka kiivri panen sinna, kus ta kõige kindlamini paigal püsib (peegli otsas või maapinnal). Ja ma usun, et hooaja jooksul olen paar korda tsikli selga läinud ka paremalt poolt. Mis nüüd küll saab?
-
- Postitusi: 168
- Liitunud: 20 Juun 2006, 20:41
- Asukoht: Tallinn
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Aga ma mõlemakäeline ka - pole erilist vahet, kummasse kätte tööriist või pliiats võtta.
Kiivrisse suhtun kui tarbeesemesse ja vedelevad, kus juhtub. Tavaliselt seal, kust nad lihtsasti allakukkuda ei saaks - selletõttu on sadul välistatud ja peeglite puudumise tõttu enamus omatavatel ratastel need samuti. Saju korral proovin mitte veekoguri asendisse rihmaga lenksuotsa või auk ülespoole maha jätta.
Ratta laenamise kohapealt - olen ise sõitnud päris palju erinevate võõraste ratastega ja ka minu erinevad sõidukid on teiste inimeste all sõitnud. Eks nii vahelduse ja proovimise mõttes kui ka momendil vajalikust ratta tüübist tingitud vahetusest sõltuvalt.
Erinevalt rattastest ei ole ma kunagi, tingituna ka eesti ja enamuse arenenud ühiskondade seadustest ja tavadest, ühegi naise kohapealt omanud omanikustaatust ja selletõttu ei ole naiste laenamine, vahetamine ja kasutamisõigused, erinevalt mootorrattast, kellegi teise peale naise enda otsustada.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.