Baikerite kombed

See on kommuuni see osa, kus saab motovaba juttu ajada.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1674
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 435 korda
Tänatud: 127 korda

Lugemata postitus Postitas AzA »

Ma roniks premalt tsikli selga kui gaas oleks vasakul ja ise vasakukäeline.
Keha alt on gaasi ulmeraske keerata. Sellepärast ka paremkurvid ebamugavamad ning paremalt küljelt kehv ratast lükata.
Pealegi hoiab see asi püksis ka vasakule ja seepärast, et kunagi vaarisad jooksid oda paremas käes ja vasaku käega hoidsid paigal :)
Viimati muutis AzA, 24 Nov 2006, 09:45, muudetud 1 kord kokku.
Aga mulle meeldib.
Kasutaja avatar

tali
Postitusi: 1404
Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Lugemata postitus Postitas tali »

Soovitan selle teemaga seoses lugeda (paljudel kindlasti loetud) Sonny Barger´i raamatut "Põrguinglitest", vot seal on tõsiselt lahedaid kombeid ja ka tõsiselt vähemlahedaid. Saan isiklikult küll sellest klubivärvide kultusest aru, aga kas selle pärast kohe kõvastikõvasti pasunni peaks antama kui kellelgi teise värvid seljas...? Ise olen kange patsifist, vägivalda ei salli, aga minu komme on ALATI minna appi abivajajale. Ja enne panen ratta jala peal popsuma ning seejärel kiivrid-kindad-lukud-trukid. Kiivrit pigem ei pane maha. Mulle rääkis sellest kombest tubli motopolitseinik kui olin veel väga roheline tsikliinimene. Aga liiga tõsiselt seda ka ei võta. Lehvitan alati. Minu meelest PEAKS mootorrattarahva kommete hulka kuuluma viisakas liiklemine. Me pole lindpriid, seega peaksime käituma mõistlike kodanikena. Ning kuna tsikli seljas sõites oled kindlalt liikluses pilgupüüdja, siis oleks hea üles näidata mõnusat mõistlikkust. Mitte, et mulle kiirus ei meeldiks... :twisted:
Andke nüüd nuuti, hakkasin moraali lugema...
18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". :)
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Kasutaja avatar

simp
Postitusi: 1784
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: sv1000n
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 122 korda
Tänatud: 195 korda

Lugemata postitus Postitas simp »

aga sellele ei ole mõelnud et pidur on paremal pool?
st: lükkad jala alt ära kallaku peal ja siis hoiad jalaga pidurit samal ajal kui vasak jalg on maas?
vastupidi ei saaksgi tagapidurit kasutada ja ei usu mina et neid inimesi on palju kes esipiduriga seismas hoiavad ratast?
Kasutaja avatar

manager2
Postitusi: 590
Liitunud: 12 Mär 2006, 16:52
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas manager2 »

simp kirjutas:
ei usu mina et neid inimesi on palju kes esipiduriga seismas hoiavad ratast?
mina olen üks nendest...
THESE FEW MINUTES ON THE TRACK… YOU LIVE MORE THAN SOME PEOPLE DURING THEIR LIFETIME
Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3833
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
Asukoht: Keila - Tallinn
Tänanud: 162 korda
Tänatud: 89 korda

Lugemata postitus Postitas sepp »

manager2 kirjutas:
simp kirjutas:
ei usu mina et neid inimesi on palju kes esipiduriga seismas hoiavad ratast?
mina olen üks nendest...
ma olen siis tessa :mrgreen:
Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2464
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 205 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

On küll OT veidi aga usun, et 99% hoiavad seisvat tsiklit veeremast esipiduriga. No mille krdi pärast peaks hakkama oma taskaaluga mängima ja jalga maast tõstma, et tagumist vajutada??? Igatahes mina hoian esipidurit veeremise vältimiseks.
StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee

triplekix
Postitusi: 851
Liitunud: 23 Mai 2005, 17:06
Tsikkel: Suzuki GSX-R 1000 K8 2008a.
Asukoht: Tallinn, WSK
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas triplekix »

sepp kirjutas:
manager2 kirjutas:
simp kirjutas:
ei usu mina et neid inimesi on palju kes esipiduriga seismas hoiavad ratast?
mina olen üks nendest...
ma olen siis tessa :mrgreen:
ma kossa
Kui sa ikka kõike oskad, siis ei ole karta miskit.

Õigusabi.

Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.
Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2464
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 205 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

ma kossa
Pole sa midagi, ma jõudsin ette :-) Nüüd on järts täiega segi .....
StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Kasutaja avatar

simp
Postitusi: 1784
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: sv1000n
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 122 korda
Tänatud: 195 korda

Lugemata postitus Postitas simp »

okei seal kohas ma siis ilmselt eksisin..
aga miks on siis liikluseeskirjas (vähemalt siin) kirjas et fooritaga peaks vasaku jala maha panema ja põhjenduseks on kirjas just kuna siis on pidurit võimalik all hoida?
lihtsalt huvitab...
edasi pole vist vaja kirjutada et mina olen neljas or smth :D
Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2464
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 205 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

Sest kui oled ikka vääääga roheline algaja, siis hoides end kallaku peal esipiduriga võib enne liikumahakkamist ununeda, et kui oled käigu sisse pannud ja tahad hakata gaasitama pead oma asendi stabiilseks muutma sellega, et vajutad alla tagapiduri ja lased lahti esipiduri, et lubada oma paremal käel tegutseda gaasirulliga :-)

Ja ilmselt pole eeskiri leidnud nii põhjalikuks seletamiseks vajadust. Lihtsam on ju see, kui õppimisel end tagapiduriga paigal hoitakse. Edasise praktika käigus võivad kombed/harjumused mõistlikemaks muutuda .
StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee

petz
Postitusi: 1443
Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas petz »

tahaks seda liikluseeskirja näha, kus kirjas, et vasak jalg fooritaga tuleb maha panna.ja kui hakkan oma vasaku jalaga käiku sisse vajutama, olen koheselt liikluseeskirjade rikkuja.
Kasutaja avatar

simp
Postitusi: 1784
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: sv1000n
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 122 korda
Tänatud: 195 korda

Lugemata postitus Postitas simp »

petz61 käigu paneb "algaja" sisse ilmselt siis kui juba liikuma hakkab?
kui uskuda StreetMoto seletust...
ja kui vägavaja siis võin sulle selle "prantsuskeelse" teksti üles otsida?:D

petz
Postitusi: 1443
Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas petz »

ära igaks juhuks seda prantsuskeelset teksti otsi. pole just eriti kodus selle prantsuse keelega. ise hoian küll esipiduriga tsikkelt kallakul paigal, vasak jalg kohe kohe käiku sisse lükkamas.

Zidist
Postitusi: 878
Liitunud: 15 Aug 2004, 09:47
Asukoht: Viimsi

Lugemata postitus Postitas Zidist »

Koolis räägiti, et foori taga seistes peab käik sees olema.
Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1674
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 435 korda
Tänatud: 127 korda

Lugemata postitus Postitas AzA »

petz61 kirjutas:
ära igaks juhuks seda prantsuskeelset teksti otsi. pole just eriti kodus selle prantsuse keelega. ise hoian küll esipiduriga tsikkelt kallakul paigal, vasak jalg kohe kohe käiku sisse lükkamas.
Huvitav, aga vastupidiselt prantsuskeelsele liikluseeskirjale õpetati mind koolis just petz61 moodi kallakul minema saamist. Enne kooli olin ka kõva tagapidurdaja, seal sai esimest teoreetiliselt ja praktiliselt nii palju uksest ja aknast, et isegi minusugune idioot mõistis, missugune ots mida teeb ja kui mugav on.

Mulle ei mahu üldse pähe, kuidas esipidurit kasutamata kallaku pealt minema saaks, eeldades, et käiku ei pea muutma, mis on harukordne juhus.
No hea küll mahub küll pähe, aga mille kuradi pärast ma peaks mingit klouni mängima ja tasakaalu hoides käiku lülitama, kui ma saan edukalt esikaga ratast paigal hoida, paremat maas ja vasakuga käigutada.
Viimasel puhul jääks klounitades parem jalg munade sügamiseks suisa vabaks :)
Zidist kirjutas:
Koolis räägiti, et foori taga seistes peab käik sees olema.
Kui see tainas, kes nii väidab oma Ilja Murometsa sõrmi mingi 10 minutit mingi suvalise Riia foori all väsitab, siis lasku käia, aga ära sina teda kuula, mõtle ja sõida nii nagu sulle endale mugavam on.
Aga mulle meeldib.

petz
Postitusi: 1443
Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas petz »

käiku hoian pidevalt sees tsikkelt parkides.sõites kaa.aga mitte foori taga seistes.

Zidist
Postitusi: 878
Liitunud: 15 Aug 2004, 09:47
Asukoht: Viimsi

Lugemata postitus Postitas Zidist »

Kahjuks ei sattunud Riiga, New Yorki ja Hong Kongi õppesõitu tegema. Mõeldi ikka Tallinna kanti. Otsused tuleb vastu võtta vastavalt olukorrale, mitte minna teise äärmusesse ja eestlaslikult "rohelistele" ära panna.
Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1674
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 435 korda
Tänatud: 127 korda

Lugemata postitus Postitas AzA »

Zidist kirjutas:
Kahjuks ei sattunud Riiga, New Yorki ja Hong Kongi õppesõitu tegema. Mõeldi ikka Tallinna kanti. Otsused tuleb vastu võtta vastavalt olukorrale, mitte minna teise äärmusesse ja eestlaslikult ära panna.
küsimus pole ära panemises, vaid selles, et vaatamata ülieffektiivsele kohaltvõtule väsivad sidurit all hoides asjatult sõrmed.
Aga mulle meeldib.
Kasutaja avatar

korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2137
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti / punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 14 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas korke »

alati ...ennem kui koha pealt ära sõidan ...vajutan sidurit :)

Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood
http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.

Kasutaja avatar

Primo
Postitusi: 2924
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Primo »

Aga muidu, kui passida päevad läbi ummikus, autoga see tüüp hoiab ka käiku sees pidevalt?
Minul isiklikult hakkaks siduri ketastest kahju nii käitudes.ja ma ei tee ka seda.Võtan käigu välja ja kui süttib roheline tuli, panen käigu sisse ja süstin minema.Ja kalde peal hoian kas esi- või tagapidurit...kuidas jumal juhatab.
Challenge the Adventure.Ride The World
Kasutaja avatar

Olts
Postitusi: 405
Liitunud: 22 Okt 2005, 10:04

Lugemata postitus Postitas Olts »

Korralikult lahutava siduri puhul ei kulu kettad kui sidurit lahutatud olekus hoiad :!: Foori taga käiku sees hoida on minu jaoks täiesti võõras ja imelik on vaadata ka kui keegi teine seda teeb. Maitse asi.
Kasutaja avatar

westel
Postitusi: 559
Liitunud: 02 Juun 2004, 09:49
Asukoht: Kose
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas westel »

jah...kuidas keegi :)
Isklikult hoian valgusfoori taga sidurit sees. (oleneb juhusest)
Kuna see on mootorile palju säästlikum, kui iga natukese aja tagant käiku sisse ragistada. Õnneks minu tsiklil lahutab sidur hästi :P
Aga kui ikka mõned vennad oma tsikklitega tuuritades käigu sisse rajuvad- siis seda on küll valus vaadata. Pärast karter rauapuru täis jne :D
Tegelikult on need lääne tsiklite käigukastid suhteliselt töökindlad- ega nedega vist midagi ei juhtu. Aga noh...põhimõtte värk ikka 8) :wink:
Kasutaja avatar

Üllar
Postitusi: 124
Liitunud: 21 Dets 2005, 16:02
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

kiivri asukoht

Lugemata postitus Postitas Üllar »

kiivri panekust kuulen küll esmakordselt 30 aasta jooksul.
Aga ohtlikud on möödasoit ja vines peaga soit.

joker

Lugemata postitus Postitas joker »

ainult vasakult poolt on võimalik tsikli peale minna.. muidu tekib selline tunne nagu visata vasaku käega, ehk tegevus tuleb välja nagu naisel.. :D (vabandust motonaiste ees).
tagapidurit pole ma 2 kuud vist kasutanud.. peaks proovima kas üldse töötab :twisted: e. esipidurikummardaja
Kasutaja avatar

westel
Postitusi: 559
Liitunud: 02 Juun 2004, 09:49
Asukoht: Kose
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas westel »

Tsiklit võiks samastada isegi oma naisega-
ega ikka sõbrale ei laena kyll 8)
aga kui mõtlema hakata, siis meie, eestlased- toome karjade viisi saksamaa kiirteedelt nn läbi hooratud li... :lol: :wink:
krt...nii vist ikka ei saa mõelda :)

petz
Postitusi: 1443
Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas petz »

hea sõbra jaoks pole kahju millestki.kuid tsiklit naisega küll ei samasta

Rekkamees
Postitusi: 57
Liitunud: 10 Mai 2006, 01:21
Tsikkel: XT 600

Lugemata postitus Postitas Rekkamees »

Nüüd siis võib väita, et ma polegi õige motikamees? :evil:
Heale sõbrale mul kindlasti pole kahju ratast laenata. Ka kiivri panen sinna, kus ta kõige kindlamini paigal püsib (peegli otsas või maapinnal). Ja ma usun, et hooaja jooksul olen paar korda tsikli selga läinud ka paremalt poolt. Mis nüüd küll saab?

errorcode12
Postitusi: 168
Liitunud: 20 Juun 2006, 20:41
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas errorcode12 »

Ma olen selline eksemplar kes on looduse poolest vasaku käeline aga nõukogude koolisüsteemi poolt paremakäeliseks ümber õpetatud. Nüüd ongi et kirjutan parema käega ja jõu- ning ilunumbreid vasakuga. Ma ei tea kas seda saab otseselt sellega seostada aga tsikli selga ronimine paremalt poolt on mu jaoks täiesti normaalne asi ja mingit ebamugavust või psühholoogilst takistust küll ei põhjusta nagu osad kasutajad mainivad, isegi "joodiku jalaga" - tõmbad tsikili jalalt püsti ja oma jalga üle tsikli visates laksan tihti sama liigutusega ka "joodiku jala" kokku - no big deal.
Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

Krt, ma vist imelik... ratta selga ronin vahelduva eduga mõlemalt poolt. Kui täpsustada, siis põhiliselt tänavaratastele vasakult ja krossirattale paremalt - tingitud tänavaratta küljejala asukohast tulenevast ratta kalde suunast ja krossiratta eemaldatava toe mugavast eemaldamiskäitumisest.
Aga ma mõlemakäeline ka - pole erilist vahet, kummasse kätte tööriist või pliiats võtta.
Kiivrisse suhtun kui tarbeesemesse ja vedelevad, kus juhtub. Tavaliselt seal, kust nad lihtsasti allakukkuda ei saaks - selletõttu on sadul välistatud ja peeglite puudumise tõttu enamus omatavatel ratastel need samuti. Saju korral proovin mitte veekoguri asendisse rihmaga lenksuotsa või auk ülespoole maha jätta.
Ratta laenamise kohapealt - olen ise sõitnud päris palju erinevate võõraste ratastega ja ka minu erinevad sõidukid on teiste inimeste all sõitnud. Eks nii vahelduse ja proovimise mõttes kui ka momendil vajalikust ratta tüübist tingitud vahetusest sõltuvalt.
Erinevalt rattastest ei ole ma kunagi, tingituna ka eesti ja enamuse arenenud ühiskondade seadustest ja tavadest, ühegi naise kohapealt omanud omanikustaatust ja selletõttu ei ole naiste laenamine, vahetamine ja kasutamisõigused, erinevalt mootorrattast, kellegi teise peale naise enda otsustada.
hälvik
Kasutaja avatar

mgm
Postitusi: 121
Liitunud: 05 Nov 2006, 19:10
Tsikkel: vana gixxer
Asukoht: Pärnu/Pärnumaa/Tln

Lugemata postitus Postitas mgm »

Kui juba see vasakukäelisus tuli jutuks, siis mina olen näiteks vasakukäeline ja ka vasakujalgne!!! ratta selga ikka vasakult ja siis veel selline asi et kui foori taga seisan siis kui väiksem ootamine on siis jätan käigu sisse sest mulle tundub kuidagi võõras paigalt minna paremat jalga viimasena maast tõstes, seega võib imelik tunduda kui ma ennem foori alt minekut käigu sissepanemiseks vahetan tugijalga ja siis kui käik sees vahetan uuesti vasaku jala tugijalaks!!! see tegevus võib tunduda imelik aga selline kord ma olen
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”