ülekuumenemine

Kasutaja avatar

Raitz
Postitusi: 544
Liitunud: 13 Aug 2003, 23:59
Asukoht: Rakvere / MT10 dnepr

Lugemata postitus Postitas Raitz »

Nii tunnen endal väikest kohusust vastata, kuna ma ka selle rattaga eelnevalt sõitnud.
Mul kuumenemise probleemi küll polnud.
Saeõliga sõitsin ise terve eelmise hooaja. IMHO väga hea variant, ei tahma ja tekitab sumpasse saasta ka vähem. ainult vbolla veidi rasikamine, kuna selle liiter suht kallis ikkagi.
Süüde oli pandud 3,5 mm enne ÜSS. oli see õige või vale ma ei tea, kuid käis täiesti normaalselt ja koibi ka ära ei tagunud (tagasilöömine)
Karpa oli timmitud kõrva ja kõhutunde järgi, seega ei oska soovitusi jagada, kuna sa olid selle laiali lahutanud. Regulli nii, nagu A.Palju oma raamatutes on õpetanud, mul vähemalt oli nii sätitud.

Suvel kuumaga eisines küll krdi, et ka sumpa oli üsna tuline, aga selleks pidi muidugi eelnevalt pikalt kiiret sõitu tegema. Mingeid ülekuumenemise märke (jõu kadu, järeldetonatsioon) seejuures ei esinenud, seega liigitasin selle normaalseks, kuna ka jawa sumpsid ca sama kuumaks õnnestus ajada omalajal.
Seega vaata ikka süüde ja kontaktivahe üle, karpa üldse viimane asi, mida torgitakse.

Tuletaks meelde, et vaatamata sellele, et tegemist 2T saeõliga, PEAB seda panema siiski vahekorras 1:30 - 1:25, mitte ei tohi panna 1:50, nagu etiketil kirjas :? Vahekorraga 1:50 seda mootorit kauaks pole.
Kui und ei tule loen lambaid ja nende 125cm3 postitusi

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”