ülekuumenemine
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 405
- Liitunud: 22 Juul 2003, 22:49
- Tsikkel: vs750 chopper
- Asukoht: Ääsmäe
ülekuumenemine
Selline mure on mul Planeta 5-ga, et praegu õhtuti parajalt jahe väljas, aga vaatamata sellele läheb mootor jube kuumaks, miks?
segu on paras, küünla värvi järgi vaadates, süüde on paras, pole väga varane(varasega vist läks kuumaks?) ..nagu et sumps kah muutub täies ulatuses meeletult põletavaks.. ?
(kütusesegus kasutan hetkel mootorsae õli)
ehk see kuram on viga?
segu on paras, küünla värvi järgi vaadates, süüde on paras, pole väga varane(varasega vist läks kuumaks?) ..nagu et sumps kah muutub täies ulatuses meeletult põletavaks.. ?
(kütusesegus kasutan hetkel mootorsae õli)
ehk see kuram on viga?
Real Hot Rods don't leak oil.
They mark their territory.
They mark their territory.
Nii tunnen endal väikest kohusust vastata, kuna ma ka selle rattaga eelnevalt sõitnud.
Mul kuumenemise probleemi küll polnud.
Saeõliga sõitsin ise terve eelmise hooaja. IMHO väga hea variant, ei tahma ja tekitab sumpasse saasta ka vähem. ainult vbolla veidi rasikamine, kuna selle liiter suht kallis ikkagi.
Süüde oli pandud 3,5 mm enne ÜSS. oli see õige või vale ma ei tea, kuid käis täiesti normaalselt ja koibi ka ära ei tagunud (tagasilöömine)
Karpa oli timmitud kõrva ja kõhutunde järgi, seega ei oska soovitusi jagada, kuna sa olid selle laiali lahutanud. Regulli nii, nagu A.Palju oma raamatutes on õpetanud, mul vähemalt oli nii sätitud.
Suvel kuumaga eisines küll krdi, et ka sumpa oli üsna tuline, aga selleks pidi muidugi eelnevalt pikalt kiiret sõitu tegema. Mingeid ülekuumenemise märke (jõu kadu, järeldetonatsioon) seejuures ei esinenud, seega liigitasin selle normaalseks, kuna ka jawa sumpsid ca sama kuumaks õnnestus ajada omalajal.
Seega vaata ikka süüde ja kontaktivahe üle, karpa üldse viimane asi, mida torgitakse.
Tuletaks meelde, et vaatamata sellele, et tegemist 2T saeõliga, PEAB seda panema siiski vahekorras 1:30 - 1:25, mitte ei tohi panna 1:50, nagu etiketil kirjas
Vahekorraga 1:50 seda mootorit kauaks pole.
Mul kuumenemise probleemi küll polnud.
Saeõliga sõitsin ise terve eelmise hooaja. IMHO väga hea variant, ei tahma ja tekitab sumpasse saasta ka vähem. ainult vbolla veidi rasikamine, kuna selle liiter suht kallis ikkagi.
Süüde oli pandud 3,5 mm enne ÜSS. oli see õige või vale ma ei tea, kuid käis täiesti normaalselt ja koibi ka ära ei tagunud (tagasilöömine)
Karpa oli timmitud kõrva ja kõhutunde järgi, seega ei oska soovitusi jagada, kuna sa olid selle laiali lahutanud. Regulli nii, nagu A.Palju oma raamatutes on õpetanud, mul vähemalt oli nii sätitud.
Suvel kuumaga eisines küll krdi, et ka sumpa oli üsna tuline, aga selleks pidi muidugi eelnevalt pikalt kiiret sõitu tegema. Mingeid ülekuumenemise märke (jõu kadu, järeldetonatsioon) seejuures ei esinenud, seega liigitasin selle normaalseks, kuna ka jawa sumpsid ca sama kuumaks õnnestus ajada omalajal.
Seega vaata ikka süüde ja kontaktivahe üle, karpa üldse viimane asi, mida torgitakse.
Tuletaks meelde, et vaatamata sellele, et tegemist 2T saeõliga, PEAB seda panema siiski vahekorras 1:30 - 1:25, mitte ei tohi panna 1:50, nagu etiketil kirjas

Kui und ei tule loen lambaid ja nende 125cm3 postitusi
-
Teema algataja - Postitusi: 405
- Liitunud: 22 Juul 2003, 22:49
- Tsikkel: vs750 chopper
- Asukoht: Ääsmäe
nuh, nagu ta algus oli, pika sõidu peale rakvere - tallinn, ei teind midagi kui proovisin sylje meetodil tada saada kui kuum on, nyyd aga on liiga..
hmm, eks ma vaatan homme syyte yle.. , karpat ma proovisin paremaks timmida aga ei õnnestunud suurt.. siis sai tagasi kruvitud nagu varem oli.. raitz, mäletad kumbapidi segu rikkamaks lahejmaks sai keerata kruviga ? sisse, lahjemaks vist oli..
hmm, eks ma vaatan homme syyte yle.. , karpat ma proovisin paremaks timmida aga ei õnnestunud suurt.. siis sai tagasi kruvitud nagu varem oli.. raitz, mäletad kumbapidi segu rikkamaks lahejmaks sai keerata kruviga ? sisse, lahjemaks vist oli..
Real Hot Rods don't leak oil.
They mark their territory.
They mark their territory.
Seguga on nii, et kinnimale on rikkam ja lahtimale on lahjem.
1,5 tiiru on see punkt, kust timmima hakatakse. ei mäleta täpselt mis oli, aga kuhugi sinnakanti.
Kusjuures see mõjutab eelkõige tühikäiku ja kiirendust ka natuke, ega ole eriti seotud täisvõimsusel tööga.
Töösegu ikka regullitakse nõela asendiga ülesse-alla
Mida kõrgemal on, seda rohkem saab kätte.
Loe see A.Palu jutt karpade regullimisest läbi, see on venerattale hea jutt.
kui paremat ei leia, siis http://raitz.byte.ee ja sealt jälita seda motopiibli linki, seal teooria ja asjalikud näpunäited kõik olemas.
1,5 tiiru on see punkt, kust timmima hakatakse. ei mäleta täpselt mis oli, aga kuhugi sinnakanti.
Kusjuures see mõjutab eelkõige tühikäiku ja kiirendust ka natuke, ega ole eriti seotud täisvõimsusel tööga.
Töösegu ikka regullitakse nõela asendiga ülesse-alla
Mida kõrgemal on, seda rohkem saab kätte.
Loe see A.Palu jutt karpade regullimisest läbi, see on venerattale hea jutt.
kui paremat ei leia, siis http://raitz.byte.ee ja sealt jälita seda motopiibli linki, seal teooria ja asjalikud näpunäited kõik olemas.
Kui und ei tule loen lambaid ja nende 125cm3 postitusi
-
- Postitusi: 603
- Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
- Asukoht: Laagri
Nõela asendiga ei saa siiski täisvõimsust mõjutada, kui on midagi metsa pole keeratud karbussis. Täisvõimsusel reguleeritakse segu peadüüsi abil.
Aga ma soovitaks siiski nõela nõksu võrra ülespoole tõsta ja siis proovida. See segukruvi mida keerad kruvikeerajaga peaks teooria järgi mõjutama mootori tööd siis kui gaasi siiber on umbes 1/8 avatud. Ehk siis tsipa üle tühikäigu, edasi mõjutab nõel, ja siis juba peadüüs.
Aga ma soovitaks siiski nõela nõksu võrra ülespoole tõsta ja siis proovida. See segukruvi mida keerad kruvikeerajaga peaks teooria järgi mõjutama mootori tööd siis kui gaasi siiber on umbes 1/8 avatud. Ehk siis tsipa üle tühikäigu, edasi mõjutab nõel, ja siis juba peadüüs.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.