ülekuumenemine

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
Hotrod
Postitusi: 405
Liitunud: 22 Juul 2003, 22:49
Tsikkel: vs750 chopper
Asukoht: Ääsmäe

ülekuumenemine

Lugemata postitus Postitas Hotrod »

Selline mure on mul Planeta 5-ga, et praegu õhtuti parajalt jahe väljas, aga vaatamata sellele läheb mootor jube kuumaks, miks?
segu on paras, küünla värvi järgi vaadates, süüde on paras, pole väga varane(varasega vist läks kuumaks?) ..nagu et sumps kah muutub täies ulatuses meeletult põletavaks.. ?
(kütusesegus kasutan hetkel mootorsae õli)
ehk see kuram on viga?
Real Hot Rods don't leak oil.
They mark their territory.
Kasutaja avatar

hevimees
Postitusi: 166
Liitunud: 20 Apr 2004, 22:15
Tsikkel: VFR1200F,VFR800V-TEC
Asukoht: muuga
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas hevimees »

mis viitab veel sellele et liiga kuum.sumpad ikka ju kuumaks lähevad?
Kasutaja avatar

Raitz
Postitusi: 544
Liitunud: 13 Aug 2003, 23:59
Asukoht: Rakvere / MT10 dnepr

Lugemata postitus Postitas Raitz »

Nii tunnen endal väikest kohusust vastata, kuna ma ka selle rattaga eelnevalt sõitnud.
Mul kuumenemise probleemi küll polnud.
Saeõliga sõitsin ise terve eelmise hooaja. IMHO väga hea variant, ei tahma ja tekitab sumpasse saasta ka vähem. ainult vbolla veidi rasikamine, kuna selle liiter suht kallis ikkagi.
Süüde oli pandud 3,5 mm enne ÜSS. oli see õige või vale ma ei tea, kuid käis täiesti normaalselt ja koibi ka ära ei tagunud (tagasilöömine)
Karpa oli timmitud kõrva ja kõhutunde järgi, seega ei oska soovitusi jagada, kuna sa olid selle laiali lahutanud. Regulli nii, nagu A.Palju oma raamatutes on õpetanud, mul vähemalt oli nii sätitud.

Suvel kuumaga eisines küll krdi, et ka sumpa oli üsna tuline, aga selleks pidi muidugi eelnevalt pikalt kiiret sõitu tegema. Mingeid ülekuumenemise märke (jõu kadu, järeldetonatsioon) seejuures ei esinenud, seega liigitasin selle normaalseks, kuna ka jawa sumpsid ca sama kuumaks õnnestus ajada omalajal.
Seega vaata ikka süüde ja kontaktivahe üle, karpa üldse viimane asi, mida torgitakse.

Tuletaks meelde, et vaatamata sellele, et tegemist 2T saeõliga, PEAB seda panema siiski vahekorras 1:30 - 1:25, mitte ei tohi panna 1:50, nagu etiketil kirjas :? Vahekorraga 1:50 seda mootorit kauaks pole.
Kui und ei tule loen lambaid ja nende 125cm3 postitusi
Kasutaja avatar

Konsulent
Postitusi: 147
Liitunud: 07 Nov 2003, 16:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Konsulent »

On üsna loogiline, et läheb kuumaks. Kui kinni ei jookse, siis liiga kuum ei tohiks olla. Kuidas sa kuumuse kindlaks teed, kas käega? Urali norm. töötemperatuur on üle 200 kraadi, mis on ka ikka väga palav, eriti kui käega katsuda (käsi sai just terveks).
Kasutaja avatar

Teema algataja
Hotrod
Postitusi: 405
Liitunud: 22 Juul 2003, 22:49
Tsikkel: vs750 chopper
Asukoht: Ääsmäe

Lugemata postitus Postitas Hotrod »

nuh, nagu ta algus oli, pika sõidu peale rakvere - tallinn, ei teind midagi kui proovisin sylje meetodil tada saada kui kuum on, nyyd aga on liiga..

hmm, eks ma vaatan homme syyte yle.. , karpat ma proovisin paremaks timmida aga ei õnnestunud suurt.. siis sai tagasi kruvitud nagu varem oli.. raitz, mäletad kumbapidi segu rikkamaks lahejmaks sai keerata kruviga ? sisse, lahjemaks vist oli..
Real Hot Rods don't leak oil.
They mark their territory.
Kasutaja avatar

Raitz
Postitusi: 544
Liitunud: 13 Aug 2003, 23:59
Asukoht: Rakvere / MT10 dnepr

Lugemata postitus Postitas Raitz »

Seguga on nii, et kinnimale on rikkam ja lahtimale on lahjem.
1,5 tiiru on see punkt, kust timmima hakatakse. ei mäleta täpselt mis oli, aga kuhugi sinnakanti.
Kusjuures see mõjutab eelkõige tühikäiku ja kiirendust ka natuke, ega ole eriti seotud täisvõimsusel tööga.
Töösegu ikka regullitakse nõela asendiga ülesse-alla
Mida kõrgemal on, seda rohkem saab kätte.
Loe see A.Palu jutt karpade regullimisest läbi, see on venerattale hea jutt.
kui paremat ei leia, siis http://raitz.byte.ee ja sealt jälita seda motopiibli linki, seal teooria ja asjalikud näpunäited kõik olemas.
Kui und ei tule loen lambaid ja nende 125cm3 postitusi
Kasutaja avatar

Karupoeg puhh
Postitusi: 603
Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
Asukoht: Laagri

Lugemata postitus Postitas Karupoeg puhh »

Nõela asendiga ei saa siiski täisvõimsust mõjutada, kui on midagi metsa pole keeratud karbussis. Täisvõimsusel reguleeritakse segu peadüüsi abil.
Aga ma soovitaks siiski nõela nõksu võrra ülespoole tõsta ja siis proovida. See segukruvi mida keerad kruvikeerajaga peaks teooria järgi mõjutama mootori tööd siis kui gaasi siiber on umbes 1/8 avatud. Ehk siis tsipa üle tühikäigu, edasi mõjutab nõel, ja siis juba peadüüs.
Kasutaja avatar

Equ
Postitusi: 408
Liitunud: 17 Juul 2003, 13:55
Tsikkel: KTM 790 Adventure
Asukoht: Ei mäleta
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Equ »

Tre,

Hot, mis ma ikka ütlen..ütlen seda, et lõpeta regullimine ja sõida lihtsalt..siis ei kuumen midagi üle :P

Equ

Live long and prosper!
MINI 50 '8x->Jawa 250 '61->Honda MBX125F '84->Honda CM400T '83->Yamaha XJ600 '90->Kawasaki ZX10 '88->Honda CBR1000F '91->BMW R1200GS '05->KTM 790 Adventure '20


wake
Postitusi: 26
Liitunud: 01 Mär 2004, 20:27
Asukoht: L-Eesti

Lugemata postitus Postitas wake »

Liiga lahja seguga hakkab ka üle kuumenema.

Siller
Postitusi: 1001
Liitunud: 11 Apr 2004, 18:52
Tsikkel: Rattatu
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Siller »

wake kirjutas:
Liiga lahja seguga hakkab ka üle kuumenema.


Liiga lahja seguga hakkab jah kergesti ülekuumenema vaata et ta saab õieti segu kätte.

Martään
Postitusi: 323
Liitunud: 01 Okt 2003, 18:58
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Martään »

no ma juba teist korda räägin - püüa ennast talitseda. Kui sinu postitus teistele otseselt kasuks pole siis on see kahjuks. Kui on ilge tahtmine klikkida siis tee seda kusagil mujal kui postitamise nupu peal.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Hotrod
Postitusi: 405
Liitunud: 22 Juul 2003, 22:49
Tsikkel: vs750 chopper
Asukoht: Ääsmäe

Lugemata postitus Postitas Hotrod »

..nyyd tundub et asi on parem, eile paraadil nii yle ei kuumenenud, tegin segu rikkamaks, varem oli see rikastamise proov veidi kasutu sest arvasin et kinnikeerates segukruvi läheb segu lahjemaks..
Real Hot Rods don't leak oil.
They mark their territory.

Chromed

Lugemata postitus Postitas Chromed »

Põleta julgelt. Ohtliku ülekuumenemise tunnusmärgiks on imelikud metalsed hääled, peale mida võib kolb kinni joosta. Kuid ega ettevaatus pole liiast ja asja paremaks tasub alati reguleerida.... Mul on endal ka Planeta5 ning suvel sõidust tulles oli leegitoru kergelt tumenenud ja paagi alune tuline.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”