APPI! Ei saa piduriketast velje küljest kätte:S

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
kairokas

APPI! Ei saa piduriketast velje küljest kätte:S

Lugemata postitus Postitas kairokas »

Probleem siis selline, et ei saa piduriketast velje küljest kätte. Lahti saab keerata kuuskant võtmega, aga noo ei jõua. nii tugevasti on kinni et mai tea:S
osaks keegi aidata kuidas saaks lahti sealt või andke mingit nõu?

vashooder
Postitusi: 209
Liitunud: 22 Mär 2006, 19:46
Asukoht: tartumk. võnnu

Lugemata postitus Postitas vashooder »

Lase gaasipõletiga kuumaks siis see polt, aga ma ei tea kas see sul velje ära rikub, see on juba sinu välja mõelda. Aga proovi wd40 vahele lasta, aga tavalislt on kuuskant võtmed suht painduvad ja liiga lühikesed et kõvasti keerata, pane toru otsa, võtmele.
D6-> minsk125-> vashood3m-> cz250-> gsx600f
Kasutaja avatar

speed fighter
Postitusi: 399
Liitunud: 15 Juun 2005, 12:58
Asukoht: Tartu/Aprilia area 51

Lugemata postitus Postitas speed fighter »

endal sama häda, keerasin kaks suurt profivõtit puru. kuuskant oli padrun ja seal oli suur toru otsas. wd40 ei aita mul, sest et poldi vahele on lastud keermeliim. ja velg on alumiinium japolt mitte. ja see pidavat ka poldid kinni nö liimima :lol:
MBK Rocket / Aprilia SR / Gilera Runner 70ccm / MBK Nitro / Yamaha Aerox /Aprilia sr racing replica/ !!!!Aprilia Area 51!!!! / Macal
CY-50(müügiks sai ostetud) /

Teema algataja
kairokas

Lugemata postitus Postitas kairokas »

aga sa said lahti siis kuidagi lõpuks? ma nii hädas sellega, mitte kuidagi ei saa lahti nooo:S
Kasutaja avatar

417
Postitusi: 1426
Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc

Lugemata postitus Postitas 417 »

kairokas kirjutas:
aga sa said lahti siis kuidagi lõpuks? ma nii hädas sellega, mitte kuidagi ei saa lahti nooo:S
Poisid ärge jamage - minge Würti või mõnda kaliimiasse autoteenindusse,
Mõni hea onu annab ikka piisakese spets vahendit mis selle jama lahti leotab
Hälvik mootorratturhiir Zamundast
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele

iff
Postitusi: 87
Liitunud: 01 Juul 2005, 16:12
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas iff »

kui lased mõne sobiva suurusega rauatüki punaseks ja soojendad sellega polti peaks kah keermeliimi lahti sulatama

Teema algataja
kairokas

Lugemata postitus Postitas kairokas »

rauatüki soojaks. aga noo kas tartus on sellist kohta, kus lahti võetaxe see ketaspidur?

Teema algataja
suits

Lugemata postitus Postitas suits »

a) söönud mees keerab asja hea võtmega lahti, eelnevalt koputab poldile..
sööda hunti millega tahad, aga karul on ikka ....
ja neid võtmeid keeran mina ka sogaks..
b) esmalt paraja kopsu, siis see hõõguva kilose metallijurakaga soenamine ja sellele järgnev muutuva survega keeramine..
c) löök-kruvikeeraja kuuskant otsaga (impact... midagi sellist oli väljamaakeene nimi) - endal selline riist teinud korduvalt päeva heaks..

Teema algataja
kairokas

Lugemata postitus Postitas kairokas »

kust seda löök-kruvikeerajat osta saax? Ma juba nii palju vaeva näinud et jube. ja ei saa mingit ku..di 4ja värki lahti noh, et see ketas kätte saada.

Teema algataja
INTRU

Lugemata postitus Postitas INTRU »

kui üldse ei tule, siis keevita mutter peale ja tuleb nigu putru :D sinna saab suht suure mutri panna ja seest keevitada. see ehmatab polti ka ja jätab velje terveks. uued poldid ikka kuskilt saad.

Teema algataja
kairokas

Lugemata postitus Postitas kairokas »

noo mul oleks seda ketast vaja saada kätte nii, e´t ei peaks keevitama ega kuumutama vms.ja sellest veljest on mul savi, sellepärast ongi vaja ära võtta , et teisele veljele panna see ketas, kuna sellel veljel kodarad katki.

Teema algataja
INTRU

Lugemata postitus Postitas INTRU »

anna siis relakaga tuld ja töö puruks

Teema algataja
INTRU

Lugemata postitus Postitas INTRU »

puuri poldid välja. kuuskanti hea puurida ka auk juba ees. lased vähe suurema puuriga ja täpselt pea maha.
Kasutaja avatar

hannes
Postitusi: 682
Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
Asukoht: Niinsaare
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas hannes »

Murphy seadus ütleb, et ära vägista, võta suurem haamer. :D Aga kas katkiseid kodaraid tervetega ei saa asendada, kui kergema vastupanu teed minna?

Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!

Kasutaja avatar

Hans
Postitusi: 1242
Liitunud: 14 Sept 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Hans »

hannes kirjutas:
Murphy seadus ütleb, et ära vägista, võta suurem haamer. :D Aga kas katkiseid kodaraid tervetega ei saa asendada, kui kergema vastupanu teed minna?
See nüüd vast kergem pole kui mõned poldid läbi puurida. Pealegi, mis seisus velg ise on kui kodarad purud?

Hans
V-MAX
Kasutaja avatar

Artemide
Postitusi: 495
Liitunud: 01 Jaan 2006, 17:52
Tsikkel: 09 KTM 530 EXC-R
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Artemide »

Mul oli sama jama. Kuna tavalise kuuskandi keerasin vindiseks siis tõin ehituspoest mingi spets materjalist thetud tavalise kuuskandi ja võtsin näpad appi. ühesõnaga osta ka endale see kuuskant, söö hommikul kõvasti putru ja keera lihtsalt vihaga see lahti.
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

mina küll aru ei saa, mis kantidest te räägite. Tavaline polt on ju kuuskant peaga. Mõned kirjutavad aga kuuskant ja mõtlevad sisekuuskanti.

Kirjutage nii, et kõik ühtmoodi aru saavad.

--oakley--
Postitusi: 43
Liitunud: 29 Dets 2005, 19:05

Lugemata postitus Postitas --oakley-- »

mella sa oled vist ainuke kes sellest aru ei saa.
Kasutaja avatar

Nigga
Postitusi: 1086
Liitunud: 21 Juul 2004, 10:39
Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel

Lugemata postitus Postitas Nigga »

--oakley-- kirjutas:
mella sa oled vist ainuke kes sellest aru ei saa.
väike naer käis maha ju peale seda kommentaari :D

Pilt

Teema algataja
kairokas

Lugemata postitus Postitas kairokas »

noo eks ma siis üritan ja vaatan mis teha annab!:) aga tänu selllegi eest.
Velg on täiesti purux. uus velg olemas, aga jah. ketast ei saa kätte vanalt veljelt:S
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8862
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 371 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Löökkruvikeeraja maksab ~3-4 kilo.
WD40 asemel soovitan kasutada mos2 teemalisi asju:
http://www.yeint.ee/index.php?&PID=prod ... 5&LANG=est
Kasutaja avatar

saqu
Postitusi: 1051
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:05
Tsikkel: Yamaha WR400F
Asukoht: Saku

Lugemata postitus Postitas saqu »

Piipz kirjutas:
Löökkruvikeeraja maksab ~3-4 kilo.
WD40 asemel soovitan kasutada mos2 teemalisi asju:
http://www.yeint.ee/index.php?&PID=prod ... 5&LANG=est
Mõeldi ikka sellist asja:
http://www.fixusnet.ee/index.php?id=219&page=100 :)
SAQU

WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Kasutaja avatar

Jaffimees
Postitusi: 188
Liitunud: 27 Veebr 2004, 08:52
Asukoht: Tln. Tartu
Tänatud: 4 korda

Lugemata postitus Postitas Jaffimees »

Kui on sisekuuskandiga polt millel on õnnestunud kandid vigaseks keerata siis aitab vastava läbimõõduga torx-i (tähtvõti) sisselöömine.
Jarko
Jawa 350
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8862
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 371 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Piipz »

saqu kirjutas:
Piipz kirjutas:
Löökkruvikeeraja maksab ~3-4 kilo.
WD40 asemel soovitan kasutada mos2 teemalisi asju:
http://www.yeint.ee/index.php?&PID=prod ... 5&LANG=est
Mõeldi ikka sellist asja:
http://www.fixusnet.ee/index.php?id=219&page=100 :)
Ok my bad, ma sinna ei osanud vaadata:) minu mitte-löök kruvikeeraja maksis ka kümneid kordi rohkem, kuid ta on mul olnud juba 5 aastat ning akut olen ainult ühe korra vahetanud. See 210 eeki kannataks teoorias maksta, kui midagi on ainult ühe korra vaja teha.
Kasutaja avatar

saqu
Postitusi: 1051
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:05
Tsikkel: Yamaha WR400F
Asukoht: Saku

Lugemata postitus Postitas saqu »

Piipz kirjutas:
saqu kirjutas:
Piipz kirjutas:
Löökkruvikeeraja maksab ~3-4 kilo.
WD40 asemel soovitan kasutada mos2 teemalisi asju:
http://www.yeint.ee/index.php?&PID=prod ... 5&LANG=est
Mõeldi ikka sellist asja:
http://www.fixusnet.ee/index.php?id=219&page=100 :)
Ok my bad, ma sinna ei osanud vaadata:) minu mitte-löök kruvikeeraja maksis ka kümneid kordi rohkem, kuid ta on mul olnud juba 5 aastat ning akut olen ainult ühe korra vahetanud. See 210 eeki kannataks teoorias maksta, kui midagi on ainult ühe korra vaja teha.
Ma igaks juhuks täpsustan, et see ei ole akuga riist, tööpõhimõte hoopis teine (mehaaniline löök tagaotsa pihta), kuigi nimed eesti keeles samad selle funktsiooniga "akudrelliga"
SAQU

WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8862
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 371 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Aitäh, sain ka targemaks nüüd :) Ma mõtlesin elektrilist või pneumaatilist.
Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2462
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 202 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

Lugesin kõik eelnenud postid läbi ja ei hakka varasemaid kordama. Nõuandeid on piisavalt. Omaltpoolt lisan ainult seda, et piduriketta poldid on kinnikeeramisel reeglina keermeliimiga määritud. Seega on nad tihti kõvemini kinni kui arvatagi oskad. Kui keerad lahti sisekuuskantpeaga polte, siis tee seda ainult kallima otsa kuuskantvõtmega. Odavama otsa võtmed on ebatäpsemad ja pehmemad, mis rikuvad sisekuuskandi ja jõulisele tegevusele järgneb väga suure tõenäosusega tegevus trelliga. Edu - mina olen oma kogemuse järgi lahti pidanud läbi puurima u 25% pidurikettapoltide lahtikeeramisüritustest :-) Kord juba vigaseks keeratud sisekuuskantide tõttu, kord liiga väikeses mõõdus sisekuuskantide tõttu, kord ...
StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Kasutaja avatar

saqu
Postitusi: 1051
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:05
Tsikkel: Yamaha WR400F
Asukoht: Saku

Lugemata postitus Postitas saqu »

StreetMoto kirjutas:
Lugesin kõik eelnenud postid läbi ja ei hakka varasemaid kordama. Nõuandeid on piisavalt. Omaltpoolt lisan ainult seda, et piduriketta poldid on kinnikeeramisel reeglina keermeliimiga määritud. Seega on nad tihti kõvemini kinni kui arvatagi oskad. Kui keerad lahti sisekuuskantpeaga polte, siis tee seda ainult kallima otsa kuuskantvõtmega. Odavama otsa võtmed on ebatäpsemad ja pehmemad, mis rikuvad sisekuuskandi ja jõulisele tegevusele järgneb väga suure tõenäosusega tegevus trelliga. Edu - mina olen oma kogemuse järgi lahti pidanud läbi puurima u 25% pidurikettapoltide lahtikeeramisüritustest :-) Kord juba vigaseks keeratud sisekuuskantide tõttu, kord liiga väikeses mõõdus sisekuuskantide tõttu, kord ...
Lisaks veel siia, et kui siis uuesti kinni hakkate keerama, kasutage sobivat keermeliimi soft, meedium mitte mingit permanent varianti ja kellel on võimalus, tõmmake poldipeale ja pesale värviga triip peale, et oleks näha, kui polt on lahti tulema hakanud. Suur osa keermetest keeratakse maha kontrollimise käigus ( kas on ikka kinni?) :wink:
SAQU

WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Kasutaja avatar

päikesemasin
Postitusi: 163
Liitunud: 11 Aug 2004, 22:27
Tsikkel: KTM 1290SAR
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas päikesemasin »

Algul koputa poldile peale, siis proovi polti nõks kinnipoole keerata ning siis vägista lahti. Kui midagi ei juhtu, pane roostesurma vahele, oota ja proovi uuesti keerata.
Riga, Delta, Minsk, Jawa 638, Honda CB450, Honda CBR1000F, Kawasaki Ninja ZXR9, Suzuki TL1000R, KTM 950SM, KTM 990 Adventure, KTM 1290 R Adventure 2021, KTM 1290 R Adventure 2024
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”