APPI! Ei saa piduriketast velje küljest kätte:S
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja
APPI! Ei saa piduriketast velje küljest kätte:S
osaks keegi aidata kuidas saaks lahti sealt või andke mingit nõu?
-
- Postitusi: 399
- Liitunud: 15 Juun 2005, 12:58
- Asukoht: Tartu/Aprilia area 51

CY-50(müügiks sai ostetud) /
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
Poisid ärge jamage - minge Würti või mõnda kaliimiasse autoteenindusse,kairokas kirjutas:aga sa said lahti siis kuidagi lõpuks? ma nii hädas sellega, mitte kuidagi ei saa lahti nooo:S
Mõni hea onu annab ikka piisakese spets vahendit mis selle jama lahti leotab
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
-
Teema algataja
-
Teema algataja
sööda hunti millega tahad, aga karul on ikka ....
ja neid võtmeid keeran mina ka sogaks..
b) esmalt paraja kopsu, siis see hõõguva kilose metallijurakaga soenamine ja sellele järgnev muutuva survega keeramine..
c) löök-kruvikeeraja kuuskant otsaga (impact... midagi sellist oli väljamaakeene nimi) - endal selline riist teinud korduvalt päeva heaks..
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 682
- Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
- Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
- Asukoht: Niinsaare
- Tänatud: 1 kord

Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!
-
- Postitusi: 43
- Liitunud: 29 Dets 2005, 19:05
-
Teema algataja
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8862
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 371 korda
- Kontakt:
WD40 asemel soovitan kasutada mos2 teemalisi asju:
http://www.yeint.ee/index.php?&PID=prod ... 5&LANG=est
Mõeldi ikka sellist asja:Piipz kirjutas:Löökkruvikeeraja maksab ~3-4 kilo.
WD40 asemel soovitan kasutada mos2 teemalisi asju:
http://www.yeint.ee/index.php?&PID=prod ... 5&LANG=est
http://www.fixusnet.ee/index.php?id=219&page=100

WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8862
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 371 korda
- Kontakt:
Ok my bad, ma sinna ei osanud vaadata:) minu mitte-löök kruvikeeraja maksis ka kümneid kordi rohkem, kuid ta on mul olnud juba 5 aastat ning akut olen ainult ühe korra vahetanud. See 210 eeki kannataks teoorias maksta, kui midagi on ainult ühe korra vaja teha.saqu kirjutas:Mõeldi ikka sellist asja:Piipz kirjutas:Löökkruvikeeraja maksab ~3-4 kilo.
WD40 asemel soovitan kasutada mos2 teemalisi asju:
http://www.yeint.ee/index.php?&PID=prod ... 5&LANG=est
http://www.fixusnet.ee/index.php?id=219&page=100
Ma igaks juhuks täpsustan, et see ei ole akuga riist, tööpõhimõte hoopis teine (mehaaniline löök tagaotsa pihta), kuigi nimed eesti keeles samad selle funktsiooniga "akudrelliga"Piipz kirjutas:Ok my bad, ma sinna ei osanud vaadata:) minu mitte-löök kruvikeeraja maksis ka kümneid kordi rohkem, kuid ta on mul olnud juba 5 aastat ning akut olen ainult ühe korra vahetanud. See 210 eeki kannataks teoorias maksta, kui midagi on ainult ühe korra vaja teha.saqu kirjutas:Mõeldi ikka sellist asja:Piipz kirjutas:Löökkruvikeeraja maksab ~3-4 kilo.
WD40 asemel soovitan kasutada mos2 teemalisi asju:
http://www.yeint.ee/index.php?&PID=prod ... 5&LANG=est
http://www.fixusnet.ee/index.php?id=219&page=100
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Lisaks veel siia, et kui siis uuesti kinni hakkate keerama, kasutage sobivat keermeliimi soft, meedium mitte mingit permanent varianti ja kellel on võimalus, tõmmake poldipeale ja pesale värviga triip peale, et oleks näha, kui polt on lahti tulema hakanud. Suur osa keermetest keeratakse maha kontrollimise käigus ( kas on ikka kinni?)StreetMoto kirjutas:Lugesin kõik eelnenud postid läbi ja ei hakka varasemaid kordama. Nõuandeid on piisavalt. Omaltpoolt lisan ainult seda, et piduriketta poldid on kinnikeeramisel reeglina keermeliimiga määritud. Seega on nad tihti kõvemini kinni kui arvatagi oskad. Kui keerad lahti sisekuuskantpeaga polte, siis tee seda ainult kallima otsa kuuskantvõtmega. Odavama otsa võtmed on ebatäpsemad ja pehmemad, mis rikuvad sisekuuskandi ja jõulisele tegevusele järgneb väga suure tõenäosusega tegevus trelliga. Edu - mina olen oma kogemuse järgi lahti pidanud läbi puurima u 25% pidurikettapoltide lahtikeeramisüritustestKord juba vigaseks keeratud sisekuuskantide tõttu, kord liiga väikeses mõõdus sisekuuskantide tõttu, kord ...

WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
-
- Postitusi: 163
- Liitunud: 11 Aug 2004, 22:27
- Tsikkel: KTM 1290SAR
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.