Suzuki hayabusa
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 168
- Liitunud: 20 Juun 2006, 20:41
- Asukoht: Tallinn
Kõhklen siin juba teist aastat kas hakata kohe konkreetseid samme kroomide poole tegema või uudishimu rahuldamiseks proovida hooaeg või kaks mõne superrattaga veeta. Mida siis busaistid arvavad, kas pahandused liikluspolitseiga on kiired tulema või ei mõju enesekontrollile selline powerpack nii kontrastselt? Gondlipõlgurina mõtisklesin küll pigem X11 teemadel, aga busa leiab ilu ka minu silmades. Proovisin ka gixxerit, kuid see tundus pelgalt liiklusvahendina küll suisa mõtetu raiskamine olevat
Põhiküsimus jääb siis ikka selliseks, et kas busa peale istunuid on tabanud seoses hästi toimiva ja võimsa ratta selga istunult end oluliselt rohkem patustamas?

Suzuki GSX 750 Inazuma
-
- Mode
- Postitusi: 3133
- Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
võin omast kogemusest öelda, et sinu põhimure osas ei ole X11 lahendus..spinna kirjutas:Mida siis busaistid arvavad, kas pahandused liikluspolitseiga on kiired tulema või ei mõju enesekontrollile selline powerpack nii kontrastselt? Gondlipõlgurina mõtisklesin küll pigem X11 teemadel, aga busa leiab ilu ka minu silmades. Põhiküsimus jääb siis ikka selliseks, et kas busa peale istunuid on tabanud seoses hästi toimiva ja võimsa ratta selga istunult end oluliselt rohkem patustamas?

Vot sellised on selle sõiduriistaga siis lood:
Liiklusregistris arvel olevad Suzuki GSX1300R
MARK MUDEL AASTA MAAKOND ARV
SUZUKI GSX 1300R 1999 HARJUMAA 1
SUZUKI GSX 1300R 2000 HARJUMAA 1
SUZUKI GSX 1300R 2001 HARJUMAA 2
SUZUKI GSX 1300R 2004 HARJUMAA 1
SUZUKI GSX 1300R 2005 HARJUMAA 1
SUZUKI GSX 1300R 2006 HARJUMAA 3
SUZUKI GSX 1300R 2002 PÕLVAMAA 2
SUZUKI GSX 1300R 2007 PÄRNUMAA1
SUZUKI GSX 1300R 2002 RAPLAMAA 1
SUZUKI GSX 1300R 2001 SAAREMAA1
SUZUKI GSX 1300R 2001 TARTUMAA 1
SUZUKI GSX 1300R 2002 VILJANDIMAA1
SUZUKI GSX 1300R 2002 VÕRUMAA 1
Huvitav, paljud neist on siin regatud?
Harjumaa 06 - üks neist siis mina
Liiklusregistris arvel olevad Suzuki GSX1300R
MARK MUDEL AASTA MAAKOND ARV
SUZUKI GSX 1300R 1999 HARJUMAA 1
SUZUKI GSX 1300R 2000 HARJUMAA 1
SUZUKI GSX 1300R 2001 HARJUMAA 2
SUZUKI GSX 1300R 2004 HARJUMAA 1
SUZUKI GSX 1300R 2005 HARJUMAA 1
SUZUKI GSX 1300R 2006 HARJUMAA 3
SUZUKI GSX 1300R 2002 PÕLVAMAA 2
SUZUKI GSX 1300R 2007 PÄRNUMAA1
SUZUKI GSX 1300R 2002 RAPLAMAA 1
SUZUKI GSX 1300R 2001 SAAREMAA1
SUZUKI GSX 1300R 2001 TARTUMAA 1
SUZUKI GSX 1300R 2002 VILJANDIMAA1
SUZUKI GSX 1300R 2002 VÕRUMAA 1
Huvitav, paljud neist on siin regatud?
Harjumaa 06 - üks neist siis mina
Üksik on nõrk...
-
- Postitusi: 373
- Liitunud: 16 Mai 2006, 17:08
- Asukoht: Tallinn/Merivälja
- Kontakt:
-
Teema algataja
Kui ikka soov proovida seda superratast siis andke aga minna.
Motoexotikal sai Busa seljas tiba "aeletud" ja jäi mulje, et ehh... see ka mõni ratas, loomulikult käib minu kui suure ja tugeva naisterahva jõud ja mõistus sellest üle ja nii seda kaunitari Motopaksult nurutud sai. Peale mõningast kahtlust ja kõhklust isegi nõustus sellega kuigi manitses mitmel korral ettevaatlikkusele et see ei ole ikka päris R6
. Läksin siis vapralt iludusele depoosse järgi kus noormehed vääääga pika pilguga vaatasid et ee.... oled kindel et sa just sellele rattale järele tulid
. Pannud ratta käima...rrrrrr.... mõnus.... jõudnud Mustamäele maja ette värisesid käed, jalad.... tegelikult terve keha. Ei suutnud ära kiruda oma suuruse hullustust või jumal teab veel mida, et mul SEDA ratast siis nüüd vaja oli. Kell pagan oli ka täpselt nii kaugel, et maale (Võrru) ma enam millegi muuga ei jõudnud ja olin sunnitud oma kodinad kokku pakkima ja Busa poisiga Võrru teele asuma. Enam vähem pisar silmas jõudsin lõpuks Tallinnast välja... kiirus kasvas 90-ni, 100-ni, 110-ni jne jne ja järjest paremaks läks
. Tartusse jõudes olime Busaga juba väga suured sõbrad.
Ehk siis... täiesti super lux maantee ratas, mida kiiremini sõita seda paremini teel püsib, tunned kuidas ratas nagu iminapaga ennast asfaldi külge imeb
. Minekut ja möödasõitude kergust ei ole vaja ilmselgelt kirjeldada. Kuna tegu oli põhimõtteliselt minu esimese sõiduga sellel aastal siis suureks üllatuseks Tallinn-Võru ots ei väsitanud ei käsi ega tagumist otsa ega miskit... MUGAV. Linnas jääb tiba raskeks, tegu ikkagi suure rattaga aga noh eks ma olen ikka suht kogenematu ja nõrk naisterahvas ka aga ikkagi...
.
Kellel ikka jalad vähegi maha ulatuvad ja tahtmist on, proovige ära, see on KOGEMUS
.
Busa vaimustuses Kober
Motoexotikal sai Busa seljas tiba "aeletud" ja jäi mulje, et ehh... see ka mõni ratas, loomulikult käib minu kui suure ja tugeva naisterahva jõud ja mõistus sellest üle ja nii seda kaunitari Motopaksult nurutud sai. Peale mõningast kahtlust ja kõhklust isegi nõustus sellega kuigi manitses mitmel korral ettevaatlikkusele et see ei ole ikka päris R6



Ehk siis... täiesti super lux maantee ratas, mida kiiremini sõita seda paremini teel püsib, tunned kuidas ratas nagu iminapaga ennast asfaldi külge imeb


Kellel ikka jalad vähegi maha ulatuvad ja tahtmist on, proovige ära, see on KOGEMUS

Busa vaimustuses Kober
-
Teema algataja
Krt. lugesin nagu kogu teema läbi, aga nats ühepoolseks jäi see jutt. Kes kummardab, kes suhtub niisama aukartusega...a nagu võrdusmomenti pole kohanud. Tunnistan, et endal oli eemisel suvel suht konkreetne siht silme ees ka prooviks endale üks soetada 2004a isend soetada...välimus eriti ei istu, küll aga olen suht veendunud kiirusekummardaja ja selle nimel oleks ehk paar kuud ka silma kinni pigistanud, kui rattale istunud...AGA siis õnnestus teel Mototoobrile korra K2bi Busa peale istuda ja tõdesin, et minu pikkusega mehel (1,97) pole selle rattaga midagi teha - jalad ei mahu gondli [Motobot: õige on "gondli"] taha
Ostsin siis maanteerattaks ZZR 1200 ja selle tagasihoidlikud 112 Kw ajavad ka kenasti asja ära...või ei aja siis???
Et siis on keegi võrrelnud Busaga sarnaseid isendeid teistelt tootjatelt?? On siis vahe mäekõrgune??

Ostsin siis maanteerattaks ZZR 1200 ja selle tagasihoidlikud 112 Kw ajavad ka kenasti asja ära...või ei aja siis???

Et siis on keegi võrrelnud Busaga sarnaseid isendeid teistelt tootjatelt?? On siis vahe mäekõrgune??
-
Teema algataja
No mina rääkisin oma kogemusest, et ehk on huvitav teada mis naised sellest sõiduriistast arvavad. Vaevalt, et on väga palju naisolevusi kes sellega sõidavad... Võrrelda pole aga millegagi peale R6-e aga no mis võrdlusest siin rääkida saaks
üks tundub ju "lastekas" teise kõrval, surud põlvedega hargivahele "vaguraks" ja kogu lugu... teisega tuleb ikka "tiba" rohkem vaeva näha, et jõud kuidagigi üle käiks
.


-
- Postitusi: 261
- Liitunud: 02 Apr 2005, 19:03
- Tsikkel: Suzuki Hayabusa `08
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Minu kogemus Busa seljas on siis sama rattaga pärit, millest siin nii mõnigi räägib. Eelmine suvi Mototoobril oli Käbi nimetatud Väintsi Busaga kohal ja sai siis rattad Käbiga ära vahetatud. No ausalt andunud naked rataste pooldajana ei ole ma sellesse inetusse pardipoega Busasse kunagi mingigi poolehoiuga vaadanud. Madal pikk ja inetu pardipoeg nagu ta on.
Ok selga istutud ja sõit võis alata. Kuna Saaremaa teemeistrid olid just uue asfalti pannud, siis sai proovitud mis isendiga siis tegu on. Ütlen ausalt, et tee oli koonuses ja spido näitas 283. Hirmus hakkas. Kuid ratas, oli nagu tank maaküljes kinni. Üllatus oli aga see, kui aeglasematel kiirustel, see inetu pikk tötsakas pardipoeg, osutus õige nobedaks ja täiesti hästi juhitavaks.
Koomiline vaatepilt oli aga see kui sama ratast korra Enge bensuka juures Pärnu mnt. Pikk proovis. Tema kasvu juures jäi see ratas väikseks. Minu 188 cm pikkuse ja 100 kg kaalu juures aga oli kõik ideaalne.
Ütleme nii, et peale seda katsetust muutus inetu pardipoeg minu silmis ihaldatavaks. Mõte on ka sealmaal, et võimalik, et järgmine aasta Busa seljas. Kuigi seda ei tea kunagi ette, sest ahvatlusi naked maailmas on veel palju. Nagu näiteks Buell
Ok selga istutud ja sõit võis alata. Kuna Saaremaa teemeistrid olid just uue asfalti pannud, siis sai proovitud mis isendiga siis tegu on. Ütlen ausalt, et tee oli koonuses ja spido näitas 283. Hirmus hakkas. Kuid ratas, oli nagu tank maaküljes kinni. Üllatus oli aga see, kui aeglasematel kiirustel, see inetu pikk tötsakas pardipoeg, osutus õige nobedaks ja täiesti hästi juhitavaks.
Koomiline vaatepilt oli aga see kui sama ratast korra Enge bensuka juures Pärnu mnt. Pikk proovis. Tema kasvu juures jäi see ratas väikseks. Minu 188 cm pikkuse ja 100 kg kaalu juures aga oli kõik ideaalne.
Ütleme nii, et peale seda katsetust muutus inetu pardipoeg minu silmis ihaldatavaks. Mõte on ka sealmaal, et võimalik, et järgmine aasta Busa seljas. Kuigi seda ei tea kunagi ette, sest ahvatlusi naked maailmas on veel palju. Nagu näiteks Buell

-
Teema algataja
...julgen siiralt soovitada ZZR 1200-tJama lugu. Siis pole 195 sentimeetriga kah seal midagi teha. Mis siis on pika ratturi superratas, millega võiks saarest lätti tööle käia ilma ?

Suur, mugav, hea väljanägemisega (maitse asi) ja spido seieri saab ka kenasti sinna 300 alla...ja mis peamine - iial pole ma näinud paremate tuledega ratast. Kaks tõsist laternat teevad tee valgemaks, kui auto omad. On nad ju suht heal kõrgusel selleks.
...aga nagu öeldakse: kellele ema...kellele isa...

-
Teema algataja
-
- Postitusi: 292
- Liitunud: 21 Sept 2004, 21:45
- Tsikkel: otsimisel...
- Asukoht: Saue/Saku
- Kontakt:
capten kirjutas:Vot sellised on selle sõiduriistaga siis lood:
Liiklusregistris arvel olevad Suzuki GSX1300R
MARK MUDEL AASTA MAAKOND ARV
SUZUKI GSX 1300R 1999 HARJUMAA 1
SUZUKI GSX 1300R 2000 HARJUMAA 1
SUZUKI GSX 1300R 2001 HARJUMAA 2
SUZUKI GSX 1300R 2004 HARJUMAA 1
SUZUKI GSX 1300R 2005 HARJUMAA 1
SUZUKI GSX 1300R 2006 HARJUMAA 3
SUZUKI GSX 1300R 2002 PÕLVAMAA 2
SUZUKI GSX 1300R 2007 PÄRNUMAA1
SUZUKI GSX 1300R 2002 RAPLAMAA 1
SUZUKI GSX 1300R 2001 SAAREMAA1
SUZUKI GSX 1300R 2001 TARTUMAA 1
SUZUKI GSX 1300R 2002 VILJANDIMAA1
SUZUKI GSX 1300R 2002 VÕRUMAA 1
Huvitav, paljud neist on siin regatud?
Harjumaa 06 - üks neist siis mina
Kust seda vaadata saab, kui palju Liiklusregistris arvel olevaid rattaid on?
Mini 50v -> Zid 50 pilot 00' -> Aprilia Futura AF1 125cc 94' -> Yamaha DT 125 01' -> Suzuki GSX600F 93' -> Suzuki GSXR1000 03' -> Honda Varadero 1000 00' -> Suzuki GSF650S Bandit 05' -> KTM 990 SMT 09'
-
- Postitusi: 292
- Liitunud: 21 Sept 2004, 21:45
- Tsikkel: otsimisel...
- Asukoht: Saue/Saku
- Kontakt:
Kahju, ma lootsin, et saab netist päringu teha vmscapten kirjutas:Ega seda netist leiagi... aga selleks on ARK-is olemas statistikaosakond![]()
Mini 50v -> Zid 50 pilot 00' -> Aprilia Futura AF1 125cc 94' -> Yamaha DT 125 01' -> Suzuki GSX600F 93' -> Suzuki GSXR1000 03' -> Honda Varadero 1000 00' -> Suzuki GSF650S Bandit 05' -> KTM 990 SMT 09'
-
- Postitusi: 124
- Liitunud: 19 Veebr 2007, 15:06
- Tsikkel: Yamaha XJR1300
- Asukoht: tallinn
-
- Postitusi: 124
- Liitunud: 19 Veebr 2007, 15:06
- Tsikkel: Yamaha XJR1300
- Asukoht: tallinn
Suzuki Hayabusa lihtsalt meeldib mulle oma välimuselt, minu arvamus on et hayabusa on kõige ilusmama disainiga bike, ja loomulikult on tal ka väga võimas mootor, aga kui huvi on miks ka mitte se isend omale ostaPihelgas kirjutas:ma ei usu, et keegi sulle K8 kohta miskit öelda oskab. varasemad mudelid, hmm - miks just busa?Suzu-poiss kirjutas:plaanis ka nüüd tutikas hayabusa soetada aga kas keegi ütleb et millega arvestama pean selle masina juures. ise olen vaid paar korda selle isendiga sõit mis on aastast 2000
Jawa 634, Honda CM 400, Kawasaki zx6r, Suzuki GSXR 750, Yamaha XJR1300
53300612
53300612
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.