RIDA vs V-mootor

Kasutaja avatar

HeitiKender
Postitusi: 450
Liitunud: 24 Nov 2004, 08:32

Lugemata postitus Postitas HeitiKender »

Primo kirjutas:
speedskater kirjutas:
kui vaadata tänavaratastest kaugemale, siis MotoGP on ammu näidanud, et V4 mootorid on kõige edukamad. Sellel hooajal, kui on lubatud 800cc mootorid, siis 3 kiiremat ratast on V4 (Ducati, Honda ja Suzuki) ja järgmised on R4 (Yamaha, Kawasaki).

V4 pöörded on praktiliselt sama kõrged kui R4, vastupidiselt V2-le, millel on palju pikem kolvikäik kui V4-l. V4 küll tänavarattal veel osta ei saa... välja arvatud Ducati Desmosedici, mis maksab mill krooni:)
Honda kasutab MotoGP'l minuteada ikka V5 mootorit.
Ja miks siis V4'a ei ole müügis?VFR täitsa V4 konega ning kõik tema eelkäija samuti ulatudes 80'ndatesse :)
800cc ajastust ehk alates 2007 on Hondal V4 MotoGPs. Nad mõtlesid lihtsalt, et võtavad esimese keskmise silindri ära ja saabki hea.

Ducati Desmodronic kasutab desmodroonseid klappe - pöördeid võib seal ilmselt veel kõrgemale ajada. Nende hea esinemine tippkiirustel on minu arvates väga nutikas mootori tarkvaraline juhtimine (pidurdamisel lõpetatakse kahe silindri kütte andmine üldse ära, poole võistluse peal kohendatakse mappingut vastavalt järelolevale kütusele) ning aerodünaamika, mille kallal on nad kõvasti vaeva näinud, erinevalt Yamahast ja Hondast.

Suzuki kasutab klappide liigutamiseks pneumaatikat - samuti pole kõrged pöörded probleem.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”