RIDA vs V-mootor
-
- Postitusi: 450
- Liitunud: 24 Nov 2004, 08:32
Ning nagu Valentino Rossi peamehaanik (ka Mick Doohani 5 maailmameistritiitlile aidanud) ütleb, et jõudu on kõigil rohkem kui küll: mootori tööd peab piirama esimesel 5-l käigul, et asi käest ära ei läheks. Peaküsimus on selle jõu maapinnani saamine. Ehk siis peaküsimus on pidamine ning rehvimanageerimine. Kui mootoril on 4 silindrit siis on proovitud kõigi variante: regular: 1-3-4-2, irregular: 1,3&4,2; 1&4, 2&4 jnejne. Praeguste 800cc mootoritega ei ole big-bangi edu veel leitud.
Bigbangi eeliseks peetakse, et mootori lükkamiste vahepeal on tükk tühja maad kus rehvil on võimalus maha rahuneda. Irregulari eeliseks loetakse, et moment tagarattale kasvab järkjärgult, mis omakorda säästab rehvi.
Bigbangi eeliseks peetakse, et mootori lükkamiste vahepeal on tükk tühja maad kus rehvil on võimalus maha rahuneda. Irregulari eeliseks loetakse, et moment tagarattale kasvab järkjärgult, mis omakorda säästab rehvi.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.